Dan heb ik het dubbel kutquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Systeembeheerder zijn is trouwens best kut.
Je bedoelt naast die natte naaidoos van je?quote:
Ja naast die natte gleuf..!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt naast die natte naaidoos van je?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur naar een bijeenkomst. Het schijnt dat er bitterballen zullen zijn
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Systeembeheerder zijn is trouwens best kut.
Jij begrijpt 'm!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:15 schreef Tally het volgende:
O dus als je bitterballen krijgt kan het geen kutbaan zijn
Ik zal het mn baas zeggen..
Tenzij je ergens ander méér bitterballen mag vreten natuurlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus als je 1 keer per jaar een uurtje bitterballen kan eten vind jij het verder allemaal wel best?
K.?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Vinden jullie K. ook zo'n schattig naīef meisje btw?
Hij zal vast nog op school zitten..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus als je 1 keer per jaar een uurtje bitterballen kan eten vind jij het verder allemaal wel best?
Ik denk dat ik beter kan beginnen met eens wat eerder naar bed gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zal vast nog op school zitten..
Een Mc niet zoveel zuipen en blowen mien jong..
Daar word je nog waziger van
Waarom dát nou weer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Vinden jullie K. ook zo'n schattig naīef meisje btw?
Wie zegt dat het over jou gaat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Waarom dát nou weer?
Daar zou je mee kunnen beginnen.. Maar ik denk dat het bij jou al te veel schade heeft aangericht..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan beginnen met eens wat eerder naar bed gaan
Moest jij niet een user aanmakenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zegt dat het over jou gaat?
Ah okee, shake hands dan maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:41 schreef Tally het volgende:
Ik verveel me kapot..
Heb genoeg te doen maar geen zin..
En zijn voor de rest alleen maar saaie mensen..
Msn heb ik veel online maar trekken de bek niet open..
Wat een kut systeembeheerder ben en heb ik
Mja das het enige leuke aan systeembeheerder..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, shake hands dan maar
Uitgezonderd dat MSN dan
Ik niet? Jij?quote:
idemquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, shake hands dan maar
Uitgezonderd dat MSN dan
Ah, reddeloos verloren zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zou je mee kunnen beginnen.. Maar ik denk dat het bij jou al te veel schade heeft aangericht..
Wat gaan doen danquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
idem
En mn ma loopt te zeuren dat ik niks doe (omdat ik ook niks te doen HEB), en omdat mn zusje stopt met school gaat het nog veel gezellig worden hier
Ik heb dus niks te doen, behalve klusjes in en om het huis en boodschappen enzoquote:
Kan je niet ergens een cursus gaan doen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb dus niks te doen, behalve klusjes in en om het huis en boodschappen enzo
Sociaal werkplaats vergeet je..quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, reddeloos verloren zijn.
Uitkering, speciale parkeerplekken, begeleid wonen..
Daar kan ik me wel in vinden denk ik!
plus, iedereen vindt het prachtig wat ze doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:13 schreef Tally het volgende:
En weet je.. Die verdienen niet eens slecht..
En de instanties waar ze voor werken mogen geen winst maken..quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plus, iedereen vindt het prachtig wat ze doenWAT ze ook doen.
Als systeembeheerder krijg je alleen maar overal de schuld van. Mooie boel
En dat is ten onrechte?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plus, iedereen vindt het prachtig wat ze doenWAT ze ook doen.
Als systeembeheerder krijg je alleen maar overal de schuld van. Mooie boel
Wat doe ik in hemelsnaam nog op school?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Sociaal werkplaats vergeet je..
En weet je.. Die verdienen niet eens slecht..
De luie student uithangen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef mcDavid het volgende:
Wat doe ik in hemelsnaam nog op school?
Nee jij bent lekker nuttig bezig. Poppedijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:23 schreef Kuukske het volgende:
De luie student uithangen?
En het schijnt mooi weer te wordenquote:
Dat wordt weer een rondje op 's werelds ijzeren wegenquote:
Is de voorspelling beter geworden jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En het schijnt mooi weer te worden.
Sterker nog: Bijna vakantie!quote:
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee jij bent lekker nuttig bezig. Poppedijn.
Dat klinkt helemaal goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sterker nog: Bijna vakantie!
Maar daartegenover staat dat we hier niet aan meivakantie doenTerwijl er in de meivakantie vliegkamp is en nu niet!
Hmm ik ga komend half jaar zelf mijn rooster plannen dus opzich moet er wel iets te regelen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal goed
Kan je niet toch een paar dagen gaan vliegen dan?
Of heb je een presentieplicht?
Ik wou dat ik nog op school zatquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
vakantie?Wat is dat toch iedere keer?
Misschien in augustus een weekje of zo.
tuig is hetquote:
Half volgende maand een heel lang weekendquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
vakantie?Wat is dat toch iedere keer?
Misschien in augustus een weekje of zo.
Zoiets dus jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm ik ga komend half jaar zelf mijn rooster plannen dus opzich moet er wel iets te regelen zijn natuurlijk
Doe ik ook wel, alleen heb ik niet zo veel geld ervoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
trek er een keer op uit, gewoon een dagje weg, in je eentje
Visje happen in Zandvoort of zo
Jawel, maar dan zit ik nog het meeste deel van de tijd thuis 'niks' te doen in mn ouders ogen. En ik heb gin zin om maar een cursus te gaan volgen om wat te doen te hebben. Ik wil wat doen wat ik leuk vindt en waar ik verder mee kom. alleen dat duurt nog even voor ik daar aan kan beginnen. Alleen ik heb me daar al bij neergelegd, mijn ouders nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een cursus gaan doen?
Wat moet je allemaal doen met dat geld dan, dat het als 'maar' voeltquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, alleen heb ik niet zo veel geld ervoor
Ik krijg maar ¤750 in de maand
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, alleen heb ik niet zo veel geld ervoor
Ik krijg maar ¤750 in de maand
hier zojuist 15 dagen over de komende maanden vrij gevraagdquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half volgende maand een heel lang weekend
Maar om dat nou vakantie te noemen
verzekeringen(ikzelf ¤110, auto ¤70, wegenbealsting ¤31), sportschool(¤56, plus drinken etc), auto(zet ik ¤200 voor opzij), telefoon(¤80, soms meer door buitenland), sparen(wil ik ¤200 voor opzij zetten), en dan wil ik ook nog gled overhouden om eens iets anders te doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen met dat geld dan, dat het als 'maar' voelt. Ik zou willen dat ik dat elke maand gestort kreeg...
ik heb dan een inkomen die iets hoger is dan dat van jouquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
verzekeringen(ikzelf ¤110, auto ¤70, wegenbealsting ¤31), sportschool(¤56, plus drinken etc), auto(zet ik ¤200 voor opzij), telefoon(¤80, soms meer door buitenland), sparen(wil ik ¤200 voor opzij zetten), en dan wil ik ook nog gled overhouden om eens iets anders te doen
750-110-70-31-56-200-80-200=102..
en dan heb ik ook nog een abo op een tijdschrift, een website(¤10 pm ofzo?)
dus ik hou minder dan 100 euro over om eens iets leuks van te doen. Komende maand ga ik een dag een slipcursus doen ā ¤199(maar ik heb wel 20% korting kunnen krijgen, dus ¤160), en ga ik 3 dagen naar Zwitserland (minstens ¤100 aan brandstof alleen al, totaal zal wel op ¤200 uitkomen), oftewel volgende maand heb ik negatief saldo (als ik neit wat geld terug boek)
dat is ook niet het bedrag wat ik over houdt he, en ik wil er graag hard voor werken, alleen dat zit er dus niet in op dit moment.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]en dat vind je maar?!
jeumig, daar moet menigeen hard voor werken om dat over te houden voor máár te gebruiken,
betaal je daar ook kost en inwoning/ huur etc van?
het enige waar ik over klaag, is dat ik er niet meer geld van kan maken, en daardoor niet veel kan doen. En ja ik heb het voordeel dat ik nog thuis woon en dat mn ouders ook wel eens wat willen betalen, maar dat is ook weer omdat ik niet veel heb.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dan een inkomen die iets hoger is dan dat van jou
maar moet auto, benzine, wegenbelasting, huur, verzekeringen, eten, drinken, sporten, cursus, hobby, abbo tijdschrift/bieb, sparen, telefoon etc
dus klagen moet je niet, ik leg ook steeds vanalles aan de kant om soms wat leuks te doen etc
je kunt er idd niet meer van makenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
het enige waar ik over klaag, is dat ik er niet meer geld van kan maken, en daardoor niet veel kan doen. En ja ik heb het voordeel dat ik nog thuis woon en dat mn ouders ook wel eens wat willen betalen, maar dat is ook weer omdat ik niet veel heb.
Niet veel kan doen? Ik zie een flinke post aan spaargeld, een auto, een sportschool, 80 euro voor een telefoon per maand? En DAAR bovenop kan je niet veel doen. Hmmkay.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
het enige waar ik over klaag, is dat ik er niet meer geld van kan maken, en daardoor niet veel kan doen.
idd 80 euroquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet veel kan doen? Ik zie een flinke post aan spaargeld, een auto, een sportschool, 80 euro voor een telefoon per maand? En DAAR bovenop kan je niet veel doen. Hmmkay.
ik wil 200 euro sparen, alleen dat lukt me dus niet. Die auto had ik nodig omdat ik anders meer kwijt was aan de vrienden van de NS en Connexxion toen ik nog in therapie zat, en die 80 euro komt omdat ik ook wel eens contact wil opbouwen met vrienden, en in het buitenland is dat helaas wat duurder. En ik ben niet iemand die pas terug belt als ik weer in NL bent omdat het ergens anders te duur is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet veel kan doen? Ik zie een flinke post aan spaargeld, een auto, een sportschool, 80 euro voor een telefoon per maand? En DAAR bovenop kan je niet veel doen. Hmmkay.
Gooi je haar los, maak me gek!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:42 schreef Tally het volgende:
Jajajajajajajaja ik ben het zat voor vandaag!
Ik ga in staking! zo! nu! hier!
Niets meer.. Dan fokken uiteraard..
Niemand zegt hier dat je t makkelijk hebt, maar jij gaat wel ervanuit dat anderen t makkelijker hebben, omdat jij niet met je 750 euro per maand uitkomtquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil 200 euro sparen, alleen dat lukt me dus niet. Die auto had ik nodig omdat ik anders meer kwijt was aan de vrienden van de NS en Connexxion toen ik nog in therapie zat, en die 80 euro komt omdat ik ook wel eens contact wil opbouwen met vrienden, en in het buitenland is dat helaas wat duurder. En ik ben niet iemand die pas terug belt als ik weer in NL bent omdat het ergens anders te duur is.
Sportschool is iets waar ik zelf voor gekozen heb, omdat lichamelijke bewging best belagrijk is, zeker als je depressief bent (geweest), je maakt er 'feel-good'-stofjes mee aan.
En ik kan je een ding verzekeren, als je de hele dag geen fuck te doen hebt wordt je daar echt niet vrolij kvan, dus daar geef ik graag 60 euro in de maand aan uit.
En voor ieder die zegt dat ik het makkelijk heb, kom ff een weekje ruilen, ok?
Ik zal misschien wel gesloopt zijn van een week hard werken, of knettergek worden van je collega's, of lopen te zeiken op alles en iedereen, maar een week geen fuck te doen hebben komt me nu echt mn strot uit![]()
Uhm..quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi je haar los, maak me gek!
ik heb dat volgens mij nergens gezegd, en vind ook niet dat anderen het makkelijk hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat je t makkelijk hebt, maar jij gaat wel ervanuit dat anderen t makkelijker hebben, omdat jij niet met je 750 euro per maand uitkomt
dat kan, het was ook een hoge schatting, mijn laatste was bijvoorbeeld 55 euro, dus het valt ook wel eens mee.quote:ik vind idd je telefoonrekening hoog, maar ik bel ook gewoon in t buitenland, maar 80 euro word die van mij niet
dat ken ik wel ja, heb hetzelfde met Queen-spullenquote:jij hebt gewoon andere prio's dan menigeen. ik ook, genoeg mensen die t stom vinden dat ik mijn geld in mijn camera en toebehoren stop. maar dat is mijn keuze, zo ook jouw keuze wat te doen met je geld.
het is ook 80% van het minimumloon ja.quote:maar dan blijf ik nog vinden dat je veel geld "krijgt", waar een ander voor moet werken.
zoals? Ik ben al begonnen aan de boeken van mn pa om daa rbinnenkort examen in te doen, maar dan zit ik nog thuis. Vrijwilligerswerk hier in de buurt is of in een asiel (ben licht allergisch voor katten en honden haren) of (bejaarden)zorg. Ik vind ze best aardig, maar daar wil ik zo min mogelik mee te maken hebben.quote:de hele week thuis zitten is niet tof, dat begrijp ik ook, maar DOR DAN WAT met je tijd!
er zijn zoveel dingen die je kunt doen die geen geld kosten, of een eenmalige investering zijn.
Je hoeft niet thuis te zitten
meisjes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:59 schreef qu63 het volgende:
En ik post hier echt niet om zielig gevonden te worden, anders was ik wel bezig in R&P met mejes ofzo
Enneuh, een of ander klotebaantje bij de gamma ofzo? Zoals je zelf al zegt, het is al snel beter dan niets doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:57 schreef qu63 het volgende:
zoals? Ik ben al begonnen aan de boeken van mn pa om daa rbinnenkort examen in te doen, maar dan zit ik nog thuis. Vrijwilligerswerk hier in de buurt is of in een asiel (ben licht allergisch voor katten en honden haren) of (bejaarden)zorg. Ik vind ze best aardig, maar daar wil ik zo min mogelik mee te maken hebben.
WTF typ je nou weer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor de lichamelijke inbreng
http://www.nu.nl/news/1445868/151/G-spot_kan_gemeten_worden.html
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Weten we ook weer hoe dat ding aan zijn naam komtquote:Voor het onderzoek onderzochten de wetenschappers van de Aquila Universiteit met ultrasone trillingen het gedeelte van de vagina waar de G-spot of Gräfenberg-plek zou moeten zitten.
En dat kost weer geld!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga in ieder geval zo snel mogelijk op jezelf wonen
Dat kan ja, maar dan heb ik ruzie met het reīntegratiebureau en het UWV. En ik heb geen zin om m'n toekomst weer te gaan verneuken, dus ik hoop dat het reīntegratiebureau opschietquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Enneuh, een of ander klotebaantje bij de gamma ofzo? Zoals je zelf al zegt, het is al snel beter dan niets doen!
en dan? Dat je alleen voor bejaardes wil zorgen als het lekkere wijve zijn of zo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef mcDavid het volgende:
Hmm, zal ik om een foto vragen? [ afbeelding ]
geen idee welke vacature je bedoeltquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef mcDavid het volgende:
http://www.versa-bureauvr(...)hich=vacature_zoeken
Hmm, zal ik om een foto vragen? [ afbeelding ]
WTF is dat voor irritante site?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee welke vacature je bedoelt
Maar je kan het altijd proberen
ja, webmaster voor een regionale site waarbij affiniteit met de regio gevraagd wordt, chauffeur voor 1 kwartiertje per week, baliemedewerker bij een museum waar ik niks mee heb, etcquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:33 schreef mcDavid het volgende:
Overigens zie ik er redelijk wat klusjes bij staan als 'redacteur/webmaster', 'chauffeur interne post', 'baliemedewerker', 'kantoorwerk' enz. enz.
En dan ga je dus maar tot je dood zitten wachten op die ENE perfecte baan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef qu63 het volgende:
ja, webmaster voor een regionale site waarbij affiniteit met de regio gevraagd wordt, chauffeur voor 1 kwartiertje per week, baliemedewerker bij een museum waar ik niks mee heb, etc
ik wacht niet op die ene perfecte baan, maar ik wil ook wel een beetje plezier hebben. of ik ga echt voldoen aan det sterotype museumfiguur, in slaap vallen op een stoelquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je dus maar tot je dood zitten wachten op die ENE perfecte baan?Dat baliewerk zou ik gewoon doen hoor, boejje wat voor museum. Je bent weg thuis, je bent onder de mensen, het brengt geld op...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zieke hond jij mcd
wordt tijd dat die knaaghamster ook uit de ouderlijke macht ontzet wordt van je
idd, ik zit nu ook niet op mijn droombaan, maar je moet toch iets doen om geld binnen te krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je dus maar tot je dood zitten wachten op die ENE perfecte baan?Dat baliewerk zou ik gewoon doen hoor, boejje wat voor museum. Je bent weg thuis, je bent onder de mensen, het brengt geld op...
precies, er staat wat tegenoverquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, denk je dat ik voor de leut en de gein in de IT zit?Nee hoor, dat is voor het geld. En omdat vrouwenhandel nou eenmaal foei en stout is
Kutwereld
en dat heb je niet, maar er zijn ook weer mensen die t minder breed hebben en t wel moetne betalenquote:
poeh hey, ja en?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:57 schreef qu63 het volgende:
het is ook 80% van het minimumloon ja.
[..]
ik vind je een beetje negatief overkomenquote:zoals? Ik ben al begonnen aan de boeken van mn pa om daa rbinnenkort examen in te doen, maar dan zit ik nog thuis. Vrijwilligerswerk hier in de buurt is of in een asiel (ben licht allergisch voor katten en honden haren) of (bejaarden)zorg. Ik vind ze best aardig, maar daar wil ik zo min mogelik mee te maken hebben.
maar dan ben je wel van t thuiszitten afquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wacht niet op die ene perfecte baan, maar ik wil ook wel een beetje plezier hebben. of ik ga echt voldoen aan det sterotype museumfiguur, in slaap vallen op een stoel
en geld zal het niet opbrengen, hoogstens onkostenvergoeding
En dat is ook het argument van m'n ouders, en daar ben ik echt al klaar mee. Ik kan ook de hele dag gaan lopen ja, dan ben ik ook het huis uit. het gaat er mij om dat ik er emotioneel gezien ook wat beter van wordt. en ik denk dat dat niet lukt met vrijwilligerswerk waar ik al niet achter sta.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:
maar dan ben je wel van t thuiszitten af
En een visje happen in zandvoort, met je kop in de wind en een kortingkaartje omdat je met iemand mee reistquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef qu63 het volgende:
Ik ga gewoon met het reīntegratiebureau om de tafel zitten, en verder veel wachten..
als ik van vis zou houden jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een visje happen in zandvoort, met je kop in de wind en een kortingkaartje omdat je met iemand mee reist
t zal wel aan mij liggen maar ik snap je nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dat is ook het argument van m'n ouders, en daar ben ik echt al klaar mee. Ik kan ook de hele dag gaan lopen ja, dan ben ik ook het huis uit. het gaat er mij om dat ik er emotioneel gezien ook wat beter van wordt. en ik denk dat dat niet lukt met vrijwilligerswerk waar ik al niet achter sta.
Ik ga gewoon met het reīntegratiebureau om de tafel zitten, en verder veel wachten..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een visje happen in zandvoort, met je kop in de wind en een kortingkaartje omdat je met iemand mee reist
lekkelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ga je ook mee een visje happen Yns?
Nee, dan zit ik in Oostenrijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag, beetje in de middag bijvoorbeeld? Qu, kan jij dan? Ja, want je zit je nou toch maar 24/7 je kloten uit je broek te vervelen
Da's weer een bijzonder belangwekkend onderzoek zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor de lichamelijke inbreng
http://www.nu.nl/news/1445868/151/G-spot_kan_gemeten_worden.html
En denk eens aan de sollicitatiegesprekken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar ik snap je niet
je bent niet eens gemotiveerd om iets te gaan doen
op die manier wil t nog wel eens kunnen floppen met t reīntegratiebureau ook.
tis echt niet dat daar meteen de meest juweeltjes van banen daar op je liggen te wachten hoor
beetje initiatief dat getoond word, word daar enorm gewaardeerd, en ja ik weet waar ik van spreek, heb t dichtbij meegemaakt
Ik bén gemotiveerd, alleen misschien op een andere manier als jij denkt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar ik snap je niet
je bent niet eens gemotiveerd om iets te gaan doen
op die manier wil t nog wel eens kunnen floppen met t reīntegratiebureau ook.
tis echt niet dat daar meteen de meest juweeltjes van banen daar op je liggen te wachten hoor
beetje initiatief dat getoond word, word daar enorm gewaardeerd, en ja ik weet waar ik van spreek, heb t dichtbij meegemaakt
Dat klopt, het is soms gewilder dan betaald werk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En denk eens aan de sollicitatiegesprekken.
Als ze vragen "wat heb je in de tussentijd gedaan?", wil je dan antwoorden met "niks, gewoon een beetje luieren", of liever met "Ik ben op zoek gegaan naar vrijwilligerswerk en heb me ingezet voor [instert-willekeurige-hulpbehoevende-instantie]"
Uit onverwachte afslagen/zijweggetjes die je inslaat zou je ook zomaar iets heel leuks en goeds kunnen vinden. Ik denk dat je jezelf tekort doet door het op voorhand uit te sluiten...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bén gemotiveerd, alleen misschien op een andere manier als jij denkt.
Ik wacht echt niet op de perfecte baan of omstandigheid, maar wat ik wel 'nodig' heb, is wat uitdaging in mijn werkzaamheden.
Ik weet dat het wat verwend/verwaand of wat dan ook klinkt, maar ik kan niet iedere dag hetzelfde doen, dat is gewoon niet goed voor me. Foutje in de bedrading ofzo
vandaar dat ik samen met het reīntegratiebureau op zoek ga naar iets wat wel uitdagend genoeg is en blijft. En tuurlijk kan ik wel bij dat museum gaan werken als vrijwilliger, maar na een maand ben ik daar weg omdat ik me er niet beter, misschien wel slechter door ga voelen. En ja, misschien zou het wel goed gaan, en mis ik nu een kans. Das dan kut
Ja precies. Het is wel erg fatalistisch denken om allerlei dingen vast uit te sluiten omdat het misschien weleens niet zo uit zou kunnen pakken als je wilt. Dat weet je namelijk NOOOOIT van tevorenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef es70 het volgende:
Uit onverwachte afslagen/zijweggetjes die je inslaat zou je ook zomaar iets heel leuks en goeds kunnen vinden. Ik denk dat je jezelf tekort doet door het op voorhand uit te sluiten...
kan ja, maar om dan alles aan te nemen wat ik tegen kom?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Uit onverwachte afslagen/zijweggetjes die je inslaat zou je ook zomaar iets heel leuks en goeds kunnen vinden. Ik denk dat je jezelf tekort doet door het op voorhand uit te sluiten...
Naah, niet nodig. Die worden door de Thought Police in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef es70 het volgende:
En toch vraag ik me af he....
Zouden die vrouwen nou geturft hebben ofzo.
Alles aannemen is weer het andere uiterste natuurlijk... Maar als je niet de hele tijd in huis wilt rondhangen zou je misschien genoegen moeten nemen (tijdelijk) met minder dan je 'droombaan'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan ja, maar om dan alles aan te nemen wat ik tegen kom?
ik zoek gewoon iets wat ik ook als baan zou aannemen, of iets in diezelfde richting. Zorg en musea ziiten daar niet bij.
Het is al snel beter dan de hele dag commentaar van je moeder aanhoren en de aardappels moeten schillen en de was strijken en en en enquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef qu63 het volgende:
kan ja, maar om dan alles aan te nemen wat ik tegen kom?
Ik zou het te druk hebben met strepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef es70 het volgende:
En toch vraag ik me af he....
Zouden die vrouwen nou geturft hebben ofzo.
Jassesquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah, niet nodig. Die worden door de Thought Police in de gaten gehouden.
Okeequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
Toch wil ik nog ff zeggen dat ik niet 'normaal' ben. [..]
Zag ik jou nou alWEER aan seks denken?quote:
ben ik geheel met je eens, alleen zie ik op dit moment iets te weinig positieve kanten aan zo'n vrijwilligersbaan om er voor te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Alles aannemen is weer het andere uiterste natuurlijk... Maar als je niet de hele tijd in huis wilt rondhangen zou je misschien genoegen moeten nemen (tijdelijk) met minder dan je 'droombaan'.
Dat zou wat zijn hee, een soort Geigerteller die sneller gaat tikken als je in de buurt komt van een vrouw die aan seks denkt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:41 schreef Tally het volgende:
Ik zou het te druk hebben met strepen
ja, of ze moet niet zeuren en weten dat ik er van alles aan doe om wat om handen te hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is al snel beter dan de hele dag commentaar van je moeder aanhoren en de aardappels moeten schillen en de was strijken en en en en
Dat soort dingen heeft meestal weinig zin tegen mensen bij wie je onderdak mag wonenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef qu63 het volgende:
ja, of ze moet niet zeuren
Ik zou meer zoiets hebben van "Huh? Ma? Waar ken jij Tally van?"quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn hee, een soort Geigerteller die sneller gaat tikken als je in de buurt komt van een vrouw die aan seks denkt. Kom je bij je moeder thuis.....tik........tik....................tik................................tik Loop je de hoek om, kom je Tally tegen.. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
I know, maar ik hoop op verbeteringquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen heeft meestal weinig zin tegen mensen bij wie je onderdak mag wonen
Dat weet ik niet... Ik heb geen idee hoeveel keer ik per dag aan seks denk, maar 't zou best 's meer dan die 34 of wat het ook was kunnen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag ik jou nou alWEER aan seks denken?Vuile slet
Geigerteller stukquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn hee, een soort Geigerteller die sneller gaat tikken als je in de buurt komt van een vrouw die aan seks denkt.
Kom je bij je moeder thuis.....tik........tik....................tik................................tik
Loop je de hoek om, kom je Tally tegen.. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Niks stuk, is stevig ding. Was gebouwd met het oog op Leonieke, vandaarquote:
Daar heb ik geen tijd voorquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, het ligt er ook aan hoe je zoiets definieert natuurlijk he. Ik denk bijvoorbeeld maar 1 keer per dag aan seks. Maar dan wel 24 uur lang
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks stuk, is stevig ding. Was gebouwd met het oog op Leonieke, vandaar
Qu, is het juist daarom niet slim om wat vrijwilligers werk te gaan doen? Dan kan je rustig proberen en doen om te zien wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
Toch wil ik nog ff zeggen dat ik niet 'normaal' ben. Ik heb niet voor niets bijna 2 jaar psychische behandeling gehad, dus niet alles werkt even soepel bij mij.
In die periode ben ik vooral bezig geweest mijn eigen ik te ontdekken, en die houdt nou eenmaal niet van 'de zorg' en wat er omheen zit. Ik heb niks tegen oude, jonge, zieke of gehandicapte mensen, alleen ze zijn beter af zonder mij denk ikMijn zusje daarentegen doet het werk wel graag, alleen ik zou het niet doen!
Ik waardeer de tips e.d. echt wel, alleen ik ken mn eigen handleiding nog niet echt, en hoop dat een beetje te ontdekken. En misschien ben ik dan wel fatalistisch Flash, maar ik heb het idee dat ik dat wel kan hebben
Weten wat je niet wilt is niet zo moeilijk, 't is alleen verrekte lastig om te ontdekken wat je dan wél wiltquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een of twee sectoren heeft waar die niet in wil werken
Dat heb ik ook hoor, maar dat is uitproberen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Weten wat je niet wilt is niet zo moeilijk, 't is alleen verrekte lastig om te ontdekken wat je dan wél wilt.
ja, alleen er is niks in mijn buurt wat wel past.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Qu, is het juist daarom niet slim om wat vrijwilligers werk te gaan doen? Dan kan je rustig proberen en doen om te zien wat je leuk vindt.
En ja, je zoekt iets dat bij je past, terecht toch? Denk dat iedereen wel een of twee sectoren heeft waar die niet in wil werken
Ja, maar dat geldt voor iedereen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
Weten wat je niet wilt is niet zo moeilijk, 't is alleen verrekte lastig om te ontdekken wat je dan wél wilt.
Psies, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wilquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor iedereen.
En daarvoor zit ik dus bij het reīntegratiebureau (jezus wat een hekel krijg ik aan dat woord!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog maar dat ik "met rust gelaten" wil wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef es70 het volgende:
Psies, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wil.
Koffiezetapparatenreparateur was een geschikte baan voor me, paste precies binnen mijn mogelijkhedenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
En daarvoor zit ik dus bij het reīntegratiebureau (jezus wat een hekel krijg ik aan dat woord!)
Niet dat ik me aangesproken voel (ik ben nog lāng niet boven de 40quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ah. Gevonden.
Vanochtend heerlijk dus naar Naaldwijk geweest, even de collega's daar gezien, en hun geholpen met het installeren van een telefoon (achja, 2 linker handen, 2 vrouwen boven de 40).
Was wel een leuk uitje
Waarom nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:15 schreef Tally het volgende:
Ik wil niet oud worden!
Weet ik niet..quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik wil alleen maar niet oud worden met gebreken, maar op zich vind ik oud(er) worden helemaal niet verkeerd hoor. Ga steeds lekkerder in mijn vel zitten
.
Ik wil ook niet dat jij oud wordtquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:15 schreef Tally het volgende:
Ik wil niet oud worden!
Ze maakten zelf het geintje dat ze niet wisten hoe ze een beltoon in moesten stellen, omdat ze 40+ warenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dat ik me aangesproken voel (ik ben nog lāng niet boven de 40 [afbeelding] ), maar wat mankeert er aan 'vrouwen boven de 40' ) [afbeelding].
Da's mooiquote:
Nou, dat ze bijna 2x zo oud zijn als ik bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dat ik me aangesproken voel (ik ben nog lāng niet boven de 40), maar wat mankeert er aan 'vrouwen boven de 40' )
.
Zal toch wel iets in utrecht te vinden zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, alleen er is niks in mijn buurt wat wel past.
Wacht nou maar gewoon tot je 40 wordt, dan word je gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef es70 het volgende:
Da's mooi. En biedt hoop voor de toekomst
. Ergens heb ik natuurlijk wel de angst dat ik acuut verzuur zodra ik de 40 gepasseerd ben
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, dat ze bijna 2x zo oud zijn als ik bijvoorbeeld?
Begrijpend lezen is nooit mijn ding geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon tot je 40 wordt, dan word je gezelligDat staat er eigenlijk
Je bent zelf verantwoordelijk of je wel of niet gezellig bent na de 40quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mooi [afbeelding]. En biedt hoop voor de toekomst [afbeelding]. Ergens heb ik natuurlijk wel de angst dat ik acuut verzuur zodra ik de 40 gepasseerd ben [afbeelding].
Nordic walkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk of je wel of niet gezellig bent na de 40. Mijn ouders zijn dat in ieder geval wel, en erg nog sportief enzo ook!
Nope.quote:
quote:
Ik ben nu al gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk of je wel of niet gezellig bent na de 40. Mijn ouders zijn dat in ieder geval wel, en erg nog sportief enzo ook!
Amsterdam is dichterbij voor mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch wel iets in utrecht te vinden zijn?
Zijn mijn ouders ook druk mee tegenwoordig hoorde ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef es70 het volgende:Da's zo dement zijn dat je je ski's vergeet als je de deur uitgaat
.
niet mijn ding, wil gewoon weer eens in van die enorm lekkere stoelen zitten met een bak enorm ongezonde popcorn en cola erbij, onderuitgezakt voor een uur of anderhalf totaal met niest anders bezig zijn dan duf vooruit staren en me schrikken voor de meest onzinnige momentenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:55 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Internetpenis +3 inch
Of dat hij hem met die van zijn hamster aan het vergelijken isquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat mcd zijn penis aan het zoeken is....
Die Internetpenis van mcd werd je toch teveel ja?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:
eten is klaar, en ik heb geen honger meer
ik heb honger, en nog geen etenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:
eten is klaar, en ik heb geen honger meer
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:58 schreef leonieke het volgende:
En ik ga hier eens afsluiten. Ik zal toch niets nuttigs meer doen
Moar dat doe je niet thuis!quote:
'ff'quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moar dat doe je niet thuis!
-edit-
ik was ook even aant eten btw. Ondertussen ff een DVD gedownload.
ah je hebt de goeie versie FQR weer gevonden zie ikquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:21 schreef mcDavid het volgende:
Nou en, ik ben altijd nog piloot en jij lekker niet
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:21 schreef mcDavid het volgende:
Nou en, ik ben altijd nog piloot en jij lekker niet
Ik kan wel ķp jou neerstorten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]jij kan lekker neerstorten ikke niet
Andere stroomafnemer op zetten, hogedrukspuit, en die paar minuten rijden we wel weer dichtquote:
succes met mikkenquote:
Man, de IVW laat je de eerstkomende 3 weken niet gaan hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere stroomafnemer op zetten, hogedrukspuit, en die paar minuten rijden we wel weer dicht
Die komen echt niet voor ieder papieren kutvliegtuigje opdraven hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:35 schreef mcDavid het volgende:
Man, de IVW laat je de eerstkomende 3 weken niet gaan hoor!
Als jij gewoon niet neerstort is er niks aan de hand, pilootquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef mcDavid het volgende:
Je moest eens weten hoe die lui kunnen zeiken.
Hmm, op zich wel een idee...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon niet neerstort is er niks aan de hand, piloot
Doe mij maar een bus!quote:
Meer porno advertenties kon je niet vinden rond een filmpjequote:
Nee, sorryquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Meer porno advertenties kon je niet vinden rond een filmpje
Moest even zoeken zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorry
Het gaat om dat filmpje met die busLaat je niet zo afleiden
Baggerlayout ftwquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah je hebt de goeie versie FQR weer gevonden zie ik
-edit- check deze ff: http://userstyles.org/styles/4434
ja die heb ik ook weer. Hele boel gaat knaters over ze nek van al die stylesheets en plugins en weet ik het ammelquote:
Ik heb de FQR hier nog wel, maar doet 't toch nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die heb ik ook weer. Hele boel gaat knaters over ze nek van al die stylesheets en plugins en weet ik het ammel
Hee, 't is vast een stuk toffer dan een konijn begraven (hebben wij vorige week gedaanquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, 't is vast een stuk toffer dan een konijn begraven (hebben wij vorige week gedaan).
tofquote:
't Is af en toe inderdaad wat trager. Achja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef mcDavid het volgende:
sinds dat nieuwe afbeeldingen systeem van FOK! is het fucked up!
i.fok.nl is nu helemáál niet meer vooruit te branden!
crewlikkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is af en toe inderdaad wat trager. Achja.
Sja, alle afbeeldingen worden ineens gehost op het good old fokzine.net domein. Goed voor de laadtijden, zo schijnt. Maar waarom moet dat dan op het héle forum doorgevoerd worden behalve in de light-layoutquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is af en toe inderdaad wat trager. Achja.
Ja toch, zonder die info kon je vast niet verderquote:
Like duh, blauw == inlikkenquote:
inrimmenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
inbeffen dan
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:16 schreef qu63 het volgende:
Fles -> Belgische bios draait film achterstevoren
700 mensen hebben em dus al gezienquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
omfg, dan moet je wel erg debiel zijn om dat niet door te hebben
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
700 mensen hebben em dus al gezien
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
700 mensen hebben em dus al gezien
Dat wist jequote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:07 schreef qu63 het volgende:
Net Knight Rider 2000 gezien
Best slecht eigenlijk
Ja, maar K.I.T.T. deed niet meequote:
Nog erger, het enige dat een heel klein beetje leuk was zat er dus ook al niet inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, maar K.I.T.T. deed niet mee
Alleen zn stem
iddquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger, het enige dat een heel klein beetje leuk was zat er dus ook al niet in
Trustequote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:15 schreef classpc het volgende:
Ik wens jullie alleen een goede nachtrust toe. Ik ga op bed.
Behalve Fles want die negeert mij altijd
Standaard prutswerk dus. Had niets anders verwacht van iets waarin David Hasselhoff de hoofdrol speeltquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd
En de film zou zich af moeten spelen in het jaar 2000, alleen de auto's zijn '90 en er hing zelfs een film poster van 2001: A Space Odyssey
of een film die doet alsof ze in de toekomst zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Standaard prutswerk dus. Had niets anders verwacht van iets waarin David Hasselhoff de hoofdrol speelt
Dat kan wel goed gaan hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
of een film die doet alsof ze in de toekomst zijn
10 uur moet te doen zijnquote:
dat is dan alleen het rijdend gemiddelde, we moeten ook nog een keer ergens stoppenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
10 uur moet te doen zijn
100km/u max, gemiddelde zal zo'n 90-95 zijn denk ik
welke zijn dan wel gelukt?quote:
12 uur dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is dan alleen het rijdend gemiddelde, we moeten ook nog een keer ergens stoppen
vertrek rond 20.00, aankomst zo vroeg mogelijk in de morgen, dan hebben we veel tijd voor onszelf
Ongeveer ja. Als we rond 6 uur aan zouden komen gaan we rustiger rijden en een ontbijtstop maken. Dus rond 8 uur bij het hotel is wel een goede tijd jaquote:
oeh zou er echt van genieten als iemand even over mijn rug heenlooptquote:
Bleghquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh zou er echt van genieten als iemand even over mijn rug heenloopt
mijn ruggenwervel en aan de voorkant de ribben zitten voor de verandering weer eens vast
en krijg t niet zelf losgekraakt
niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blegh.
Neem aan dat je al bij zo'n kraker in behandeling bent oid?
Als je klachten hebt en je in het verleden ermee goede gevoelens erover had, lijkt het me wel verstandigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet meer
moet eens even bellen of ik hier niet ergens ff langs kan gaan
slapen op een hete kruik omdat je anders niet kan liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je klachten hebt en je in het verleden ermee goede gevoelens erover had, lijkt het me wel verstandig. Is natuurlijk niets om zo vast te zitten (ik zou niet weten hoe 't is eerlijk gezegd, maar kan begrijpen dat het erg lastig is)
Ben richting kantoor
Begrijpelijk, ben ooit ook naar een chiropractor (geloof dat die vent zo heet toch?) geweest met mijn toenmalige vriendinnetje. Ik ging snel weer weg, werd er misselijk vanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
slapen op een hete kruik omdat je anders niet kan liggen [afbeelding]
tis wel eng de eerste keer, maar o zo'n heerlijk gevoel als t weer los is
werk ze [afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ben ooit ook naar een chiropractor (geloof dat die vent zo heet toch?) geweest met mijn toenmalige vriendinnetje. Ik ging snel weer weg, werd er misselijk van
Hé daar. Heb jij ook zo ontzettend weinig zin om te werken vandaag?quote:
Maar schijnbaar werkt het toch wel. Mijn vriendin had ontzettend last (Weet niet of 't nog zo is, spreek d'r niet) van hoofdpijn, en dacht dat het daar misschien aan lag, maar dat bleek dus niet zo te zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
t allerergste is als ze aan je nek gaan hannesen'
dan denk je echt dat je kop eraf valt [afbeelding]
Nouja, vanavond heb ik een afspraakje, dus ik race de dag doorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé daar. Heb jij ook zo ontzettend weinig zin om te werken vandaag?
Ik heb thuis zoveel te doen.. sporten, poetsen.. eten maken. Ik wil naar huis. VERDULLEME. Grr. Buh. Blegh. Bah.
/annoyed.
Ahá. Met een deerne?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Nouja, vanavond heb ik een afspraakje, dus ik race de dag door.
Poetsen en sporten doe ik van het weekend, en koken enkel waarschijnlijk op zondag, aangezien ik zaterdag rond etenstijd een wedstrijd moet spelen, dus dat wordt een simpel broodje of broodje frituurzooi (kroket/frikandel oid)
Wat denk jequote:
Gemakkelijk eten ftwquote:Ik doe vanavond makkelijk qua eten. Van het weekend eet ik het hele weekend gezond. Aardappels en groentens enzo.
ach dat is bij de Mis(s) verkiezing/terugkijk op tv ook gebeurdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, achterstevoren is wat anders natuurlijk. Eerst de tweede helft, en dan de eerste helft. Maar goed, lijkt me dat je dat toch wel in de gaten hebt eigenlijk. Anders is het wel een statement voor wat een kutfilm het is. Als je er ZO slecht in slaagt om een verhaal te vertellen, dat je het net zo goed door elkaar kan mikken zonder dat iemand het in de gaten heeft.....
Alsof hij hulp nodig heeftquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:16 schreef qu63 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |