Daar heb ik geen tijd voorquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, het ligt er ook aan hoe je zoiets definieert natuurlijk he. Ik denk bijvoorbeeld maar 1 keer per dag aan seks. Maar dan wel 24 uur lang
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks stuk, is stevig ding. Was gebouwd met het oog op Leonieke, vandaar
Qu, is het juist daarom niet slim om wat vrijwilligers werk te gaan doen? Dan kan je rustig proberen en doen om te zien wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
Toch wil ik nog ff zeggen dat ik niet 'normaal' ben. Ik heb niet voor niets bijna 2 jaar psychische behandeling gehad, dus niet alles werkt even soepel bij mij.
In die periode ben ik vooral bezig geweest mijn eigen ik te ontdekken, en die houdt nou eenmaal niet van 'de zorg' en wat er omheen zit. Ik heb niks tegen oude, jonge, zieke of gehandicapte mensen, alleen ze zijn beter af zonder mij denk ikMijn zusje daarentegen doet het werk wel graag, alleen ik zou het niet doen!
Ik waardeer de tips e.d. echt wel, alleen ik ken mn eigen handleiding nog niet echt, en hoop dat een beetje te ontdekken. En misschien ben ik dan wel fatalistisch Flash, maar ik heb het idee dat ik dat wel kan hebben
Weten wat je niet wilt is niet zo moeilijk, 't is alleen verrekte lastig om te ontdekken wat je dan wél wiltquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een of twee sectoren heeft waar die niet in wil werken
Dat heb ik ook hoor, maar dat is uitproberen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Weten wat je niet wilt is niet zo moeilijk, 't is alleen verrekte lastig om te ontdekken wat je dan wél wilt.
ja, alleen er is niks in mijn buurt wat wel past.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Qu, is het juist daarom niet slim om wat vrijwilligers werk te gaan doen? Dan kan je rustig proberen en doen om te zien wat je leuk vindt.
En ja, je zoekt iets dat bij je past, terecht toch? Denk dat iedereen wel een of twee sectoren heeft waar die niet in wil werken
Ja, maar dat geldt voor iedereen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
Weten wat je niet wilt is niet zo moeilijk, 't is alleen verrekte lastig om te ontdekken wat je dan wél wilt.
Psies, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wilquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor iedereen.
En daarvoor zit ik dus bij het reïntegratiebureau (jezus wat een hekel krijg ik aan dat woord!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog maar dat ik "met rust gelaten" wil wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef es70 het volgende:
Psies, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wil.
Koffiezetapparatenreparateur was een geschikte baan voor me, paste precies binnen mijn mogelijkhedenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
En daarvoor zit ik dus bij het reïntegratiebureau (jezus wat een hekel krijg ik aan dat woord!)
Niet dat ik me aangesproken voel (ik ben nog làng niet boven de 40quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ah. Gevonden.
Vanochtend heerlijk dus naar Naaldwijk geweest, even de collega's daar gezien, en hun geholpen met het installeren van een telefoon (achja, 2 linker handen, 2 vrouwen boven de 40).
Was wel een leuk uitje
Waarom nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:15 schreef Tally het volgende:
Ik wil niet oud worden!
Weet ik niet..quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik wil alleen maar niet oud worden met gebreken, maar op zich vind ik oud(er) worden helemaal niet verkeerd hoor. Ga steeds lekkerder in mijn vel zitten
.
Ik wil ook niet dat jij oud wordtquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:15 schreef Tally het volgende:
Ik wil niet oud worden!
Ze maakten zelf het geintje dat ze niet wisten hoe ze een beltoon in moesten stellen, omdat ze 40+ warenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dat ik me aangesproken voel (ik ben nog làng niet boven de 40 [afbeelding] ), maar wat mankeert er aan 'vrouwen boven de 40' ) [afbeelding].
Da's mooiquote:
Nou, dat ze bijna 2x zo oud zijn als ik bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dat ik me aangesproken voel (ik ben nog làng niet boven de 40), maar wat mankeert er aan 'vrouwen boven de 40' )
.
Zal toch wel iets in utrecht te vinden zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, alleen er is niks in mijn buurt wat wel past.
Wacht nou maar gewoon tot je 40 wordt, dan word je gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef es70 het volgende:
Da's mooi. En biedt hoop voor de toekomst
. Ergens heb ik natuurlijk wel de angst dat ik acuut verzuur zodra ik de 40 gepasseerd ben
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, dat ze bijna 2x zo oud zijn als ik bijvoorbeeld?
Begrijpend lezen is nooit mijn ding geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon tot je 40 wordt, dan word je gezelligDat staat er eigenlijk
Je bent zelf verantwoordelijk of je wel of niet gezellig bent na de 40quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mooi [afbeelding]. En biedt hoop voor de toekomst [afbeelding]. Ergens heb ik natuurlijk wel de angst dat ik acuut verzuur zodra ik de 40 gepasseerd ben [afbeelding].
Nordic walkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk of je wel of niet gezellig bent na de 40. Mijn ouders zijn dat in ieder geval wel, en erg nog sportief enzo ook!
Nope.quote:
quote:
Ik ben nu al gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk of je wel of niet gezellig bent na de 40. Mijn ouders zijn dat in ieder geval wel, en erg nog sportief enzo ook!
Amsterdam is dichterbij voor mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch wel iets in utrecht te vinden zijn?
Zijn mijn ouders ook druk mee tegenwoordig hoorde ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef es70 het volgende:Da's zo dement zijn dat je je ski's vergeet als je de deur uitgaat
.
niet mijn ding, wil gewoon weer eens in van die enorm lekkere stoelen zitten met een bak enorm ongezonde popcorn en cola erbij, onderuitgezakt voor een uur of anderhalf totaal met niest anders bezig zijn dan duf vooruit staren en me schrikken voor de meest onzinnige momentenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:55 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Internetpenis +3 inch
Of dat hij hem met die van zijn hamster aan het vergelijken isquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat mcd zijn penis aan het zoeken is....
Die Internetpenis van mcd werd je toch teveel ja?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:
eten is klaar, en ik heb geen honger meer
ik heb honger, en nog geen etenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:
eten is klaar, en ik heb geen honger meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |