ja, webmaster voor een regionale site waarbij affiniteit met de regio gevraagd wordt, chauffeur voor 1 kwartiertje per week, baliemedewerker bij een museum waar ik niks mee heb, etcquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:33 schreef mcDavid het volgende:
Overigens zie ik er redelijk wat klusjes bij staan als 'redacteur/webmaster', 'chauffeur interne post', 'baliemedewerker', 'kantoorwerk' enz. enz.
En dan ga je dus maar tot je dood zitten wachten op die ENE perfecte baan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef qu63 het volgende:
ja, webmaster voor een regionale site waarbij affiniteit met de regio gevraagd wordt, chauffeur voor 1 kwartiertje per week, baliemedewerker bij een museum waar ik niks mee heb, etc
ik wacht niet op die ene perfecte baan, maar ik wil ook wel een beetje plezier hebben. of ik ga echt voldoen aan det sterotype museumfiguur, in slaap vallen op een stoelquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je dus maar tot je dood zitten wachten op die ENE perfecte baan?Dat baliewerk zou ik gewoon doen hoor, boejje wat voor museum. Je bent weg thuis, je bent onder de mensen, het brengt geld op...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zieke hond jij mcd
wordt tijd dat die knaaghamster ook uit de ouderlijke macht ontzet wordt van je
idd, ik zit nu ook niet op mijn droombaan, maar je moet toch iets doen om geld binnen te krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je dus maar tot je dood zitten wachten op die ENE perfecte baan?Dat baliewerk zou ik gewoon doen hoor, boejje wat voor museum. Je bent weg thuis, je bent onder de mensen, het brengt geld op...
precies, er staat wat tegenoverquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, denk je dat ik voor de leut en de gein in de IT zit?Nee hoor, dat is voor het geld. En omdat vrouwenhandel nou eenmaal foei en stout is
Kutwereld
en dat heb je niet, maar er zijn ook weer mensen die t minder breed hebben en t wel moetne betalenquote:
poeh hey, ja en?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:57 schreef qu63 het volgende:
het is ook 80% van het minimumloon ja.
[..]
ik vind je een beetje negatief overkomenquote:zoals? Ik ben al begonnen aan de boeken van mn pa om daa rbinnenkort examen in te doen, maar dan zit ik nog thuis. Vrijwilligerswerk hier in de buurt is of in een asiel (ben licht allergisch voor katten en honden haren) of (bejaarden)zorg. Ik vind ze best aardig, maar daar wil ik zo min mogelik mee te maken hebben.
maar dan ben je wel van t thuiszitten afquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wacht niet op die ene perfecte baan, maar ik wil ook wel een beetje plezier hebben. of ik ga echt voldoen aan det sterotype museumfiguur, in slaap vallen op een stoel
en geld zal het niet opbrengen, hoogstens onkostenvergoeding
En dat is ook het argument van m'n ouders, en daar ben ik echt al klaar mee. Ik kan ook de hele dag gaan lopen ja, dan ben ik ook het huis uit. het gaat er mij om dat ik er emotioneel gezien ook wat beter van wordt. en ik denk dat dat niet lukt met vrijwilligerswerk waar ik al niet achter sta.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:
maar dan ben je wel van t thuiszitten af
En een visje happen in zandvoort, met je kop in de wind en een kortingkaartje omdat je met iemand mee reistquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef qu63 het volgende:
Ik ga gewoon met het reīntegratiebureau om de tafel zitten, en verder veel wachten..
als ik van vis zou houden jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een visje happen in zandvoort, met je kop in de wind en een kortingkaartje omdat je met iemand mee reist
t zal wel aan mij liggen maar ik snap je nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dat is ook het argument van m'n ouders, en daar ben ik echt al klaar mee. Ik kan ook de hele dag gaan lopen ja, dan ben ik ook het huis uit. het gaat er mij om dat ik er emotioneel gezien ook wat beter van wordt. en ik denk dat dat niet lukt met vrijwilligerswerk waar ik al niet achter sta.
Ik ga gewoon met het reīntegratiebureau om de tafel zitten, en verder veel wachten..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een visje happen in zandvoort, met je kop in de wind en een kortingkaartje omdat je met iemand mee reist
lekkelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ga je ook mee een visje happen Yns?
Nee, dan zit ik in Oostenrijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag, beetje in de middag bijvoorbeeld? Qu, kan jij dan? Ja, want je zit je nou toch maar 24/7 je kloten uit je broek te vervelen
Da's weer een bijzonder belangwekkend onderzoek zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor de lichamelijke inbreng
http://www.nu.nl/news/1445868/151/G-spot_kan_gemeten_worden.html
En denk eens aan de sollicitatiegesprekken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar ik snap je niet
je bent niet eens gemotiveerd om iets te gaan doen
op die manier wil t nog wel eens kunnen floppen met t reīntegratiebureau ook.
tis echt niet dat daar meteen de meest juweeltjes van banen daar op je liggen te wachten hoor
beetje initiatief dat getoond word, word daar enorm gewaardeerd, en ja ik weet waar ik van spreek, heb t dichtbij meegemaakt
Ik bén gemotiveerd, alleen misschien op een andere manier als jij denkt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar ik snap je niet
je bent niet eens gemotiveerd om iets te gaan doen
op die manier wil t nog wel eens kunnen floppen met t reīntegratiebureau ook.
tis echt niet dat daar meteen de meest juweeltjes van banen daar op je liggen te wachten hoor
beetje initiatief dat getoond word, word daar enorm gewaardeerd, en ja ik weet waar ik van spreek, heb t dichtbij meegemaakt
Dat klopt, het is soms gewilder dan betaald werk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En denk eens aan de sollicitatiegesprekken.
Als ze vragen "wat heb je in de tussentijd gedaan?", wil je dan antwoorden met "niks, gewoon een beetje luieren", of liever met "Ik ben op zoek gegaan naar vrijwilligerswerk en heb me ingezet voor [instert-willekeurige-hulpbehoevende-instantie]"
Uit onverwachte afslagen/zijweggetjes die je inslaat zou je ook zomaar iets heel leuks en goeds kunnen vinden. Ik denk dat je jezelf tekort doet door het op voorhand uit te sluiten...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bén gemotiveerd, alleen misschien op een andere manier als jij denkt.
Ik wacht echt niet op de perfecte baan of omstandigheid, maar wat ik wel 'nodig' heb, is wat uitdaging in mijn werkzaamheden.
Ik weet dat het wat verwend/verwaand of wat dan ook klinkt, maar ik kan niet iedere dag hetzelfde doen, dat is gewoon niet goed voor me. Foutje in de bedrading ofzo
vandaar dat ik samen met het reīntegratiebureau op zoek ga naar iets wat wel uitdagend genoeg is en blijft. En tuurlijk kan ik wel bij dat museum gaan werken als vrijwilliger, maar na een maand ben ik daar weg omdat ik me er niet beter, misschien wel slechter door ga voelen. En ja, misschien zou het wel goed gaan, en mis ik nu een kans. Das dan kut
Ja precies. Het is wel erg fatalistisch denken om allerlei dingen vast uit te sluiten omdat het misschien weleens niet zo uit zou kunnen pakken als je wilt. Dat weet je namelijk NOOOOIT van tevorenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef es70 het volgende:
Uit onverwachte afslagen/zijweggetjes die je inslaat zou je ook zomaar iets heel leuks en goeds kunnen vinden. Ik denk dat je jezelf tekort doet door het op voorhand uit te sluiten...
kan ja, maar om dan alles aan te nemen wat ik tegen kom?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Uit onverwachte afslagen/zijweggetjes die je inslaat zou je ook zomaar iets heel leuks en goeds kunnen vinden. Ik denk dat je jezelf tekort doet door het op voorhand uit te sluiten...
Naah, niet nodig. Die worden door de Thought Police in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef es70 het volgende:
En toch vraag ik me af he....
Zouden die vrouwen nou geturft hebben ofzo.
Alles aannemen is weer het andere uiterste natuurlijk... Maar als je niet de hele tijd in huis wilt rondhangen zou je misschien genoegen moeten nemen (tijdelijk) met minder dan je 'droombaan'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan ja, maar om dan alles aan te nemen wat ik tegen kom?
ik zoek gewoon iets wat ik ook als baan zou aannemen, of iets in diezelfde richting. Zorg en musea ziiten daar niet bij.
Het is al snel beter dan de hele dag commentaar van je moeder aanhoren en de aardappels moeten schillen en de was strijken en en en enquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef qu63 het volgende:
kan ja, maar om dan alles aan te nemen wat ik tegen kom?
Ik zou het te druk hebben met strepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef es70 het volgende:
En toch vraag ik me af he....
Zouden die vrouwen nou geturft hebben ofzo.
Jassesquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah, niet nodig. Die worden door de Thought Police in de gaten gehouden.
Okeequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
Toch wil ik nog ff zeggen dat ik niet 'normaal' ben. [..]
Zag ik jou nou alWEER aan seks denken?quote:
ben ik geheel met je eens, alleen zie ik op dit moment iets te weinig positieve kanten aan zo'n vrijwilligersbaan om er voor te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Alles aannemen is weer het andere uiterste natuurlijk... Maar als je niet de hele tijd in huis wilt rondhangen zou je misschien genoegen moeten nemen (tijdelijk) met minder dan je 'droombaan'.
Dat zou wat zijn hee, een soort Geigerteller die sneller gaat tikken als je in de buurt komt van een vrouw die aan seks denkt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:41 schreef Tally het volgende:
Ik zou het te druk hebben met strepen
ja, of ze moet niet zeuren en weten dat ik er van alles aan doe om wat om handen te hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is al snel beter dan de hele dag commentaar van je moeder aanhoren en de aardappels moeten schillen en de was strijken en en en en
Dat soort dingen heeft meestal weinig zin tegen mensen bij wie je onderdak mag wonenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef qu63 het volgende:
ja, of ze moet niet zeuren
Ik zou meer zoiets hebben van "Huh? Ma? Waar ken jij Tally van?"quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn hee, een soort Geigerteller die sneller gaat tikken als je in de buurt komt van een vrouw die aan seks denkt. Kom je bij je moeder thuis.....tik........tik....................tik................................tik Loop je de hoek om, kom je Tally tegen.. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
I know, maar ik hoop op verbeteringquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen heeft meestal weinig zin tegen mensen bij wie je onderdak mag wonen
Dat weet ik niet... Ik heb geen idee hoeveel keer ik per dag aan seks denk, maar 't zou best 's meer dan die 34 of wat het ook was kunnen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag ik jou nou alWEER aan seks denken?Vuile slet
Geigerteller stukquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn hee, een soort Geigerteller die sneller gaat tikken als je in de buurt komt van een vrouw die aan seks denkt.
Kom je bij je moeder thuis.....tik........tik....................tik................................tik
Loop je de hoek om, kom je Tally tegen.. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |