Je gaat al vreemd?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wandel al vrij regelmatig buiten de paden, bigamie lijkt me de goden verzoeken.
quote:
Live when I'm alivequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:12 schreef es70 het volgende:Gedragen kan ik ook nog als ik in mijn kissie lig, daar is geen reet aan
.
Wat is de exacte definitie van vreemdgaanquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Live when I'm alive
and sleep when I'm dead
Probleem, bij geen slaap ben je zo in je kistquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Live when I'm alive
and sleep when I'm dead
Neuken met je man terwijl je denkt aan een anderquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is de exacte definitie van vreemdgaan.
Dan ga ik dus niet vreemdquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuken met je man terwijl je denkt aan een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef qu63 het volgende:
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1684wmv&ak=null
Voer voor Wilders!Die lui zijn echt fucking creepy bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet tijdens het neukenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je denkt wel aan mij, toch?
Heerquote:
Zo vroeg al?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef leonieke het volgende:
Net weer een student geholpen. Fijne job toch
Toch als ze dankbaar zijn
Uiteraard.quote:
Dat valt toch wel mee? Om half 4 mag ik alweer naar huis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat gaat de tijd langzaam vandaag
Gister ging het anders net zo snelquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat gaat de tijd langzaam vandaag
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Om half 4 mag ik alweer naar huis..
Ik moet om 4 uur naar een bijeenkomst. Het schijnt dat er bitterballen zullen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Dat valt toch wel mee? Om half 4 mag ik alweer naar huis..
Bij mij nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, gister ging het veul sneller
Prettig geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:49 schreef Tally het volgende:
(reistijd mag ik meerekenen als gewerkte tijd)..
Ja ik doe altijd interessant en dan zeg ik dat ik systeembeheerder ben..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prettig geregeld![]()
(of ben je taxichauf stiekem?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |