en Fable 2 en GTAIVquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kan het niet laten;
[..]GOTY
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Fable 2.... Na B&W neem ik die Molyneux gast niet meer serieus.
heb je die filmpjes bekeken? Het ziet er echt heel tof uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Fable 2.... Na B&W neem ik die Molyneux gast niet meer serieus.
ook tofquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Fable.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is bij beide games ook zoquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
mmmweeeh, fable 2 ziet er uit als fable met alleen next gen grafix
ik wil meer als dat
zelfde geldt voor ninja gaiden
je begrijpt het woord "teaser" niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die teaser van GoW 2 stelt ook geen fuck voor
online co-op, vrije wereld, alles opkopen wat je wilt, etc.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
mmmweeeh, fable 2 ziet er uit als fable met alleen next gen grafix
ik wil meer als dat
zelfde geldt voor ninja gaiden
ik ga metal gear halen op ps3 en gran turismoquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen. GTA IV, Ninja Gaiden 2, Fable 2 en Gears 2.
Het is wel weer een klaar.
Jawelquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je begrijpt het woord "teaser" niet?
volgens mij gaat die zo fucking grafisch wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die teaser van GoW 2 stelt ook geen fuck voor
Fucking grafisch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgens mij gaat die zo fucking grafisch worden
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef tzja het volgende:
nou, vet hoor
jij hebt echt geen smaak in games
fall out 3 goty!!!!
hell yeahquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Fable.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij doorhebt dat je moet ademen om de zoveel tijd zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja 3x zo mooi als deel 1 ofzo
Fallout 3 wordt ook mijn GoTYquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef tzja het volgende:
we zien wel wie er gelijk gaat hebben (ik dus)
Hell yeah!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
FABLE BABY YESSSSSSSSS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck gears..dit is de game voor mij
verwacht je niet dat die mooier is ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij doorhebt dat je moet ademen om de zoveel tijd zeg.
Jawel maar jij kijkt alleen naar de GFX altijd en dat is niet goeeeed!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht je niet dat die mooier is ?
Ik vond al dat het lang duurde voordat je met een reactie kwam!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Wouter2006 het volgende:
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking grafisch quote hij omdat het nergens op slaat, je zegt niet of het goed of slecht is, want grafisch is zelfs een poppetje van lijntjes gemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht je niet dat die mooier is ?
niet zo zeiken manquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fucking grafisch quote hij omdat het nergens op slaat, je zegt niet of het goed of slecht is, want grafisch is zelfs een poppetje van lijntjes gemaakt.
En dat je daarop door gaat is grappig
Maarja, tuurlijk denk ik wel dat het mooier gaat worden
Mooooooi!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
FABLE BABY YESSSSSSSSS
-fotos-
Fuck gears..dit is de game voor mij
Zit geen garantie op toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Nou mijn 360 kan weer naar Duitsland. Hij geeft om de haverklap disc read errors...
damn hoeveelste keer nu , 4 ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Nou mijn 360 kan weer naar Duitsland. Hij geeft om de haverklap disc read errors...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gears GOTY?
Nee , GTA
Gears 2 moet wel vernieuwend zijn want weer 5 chapters alleen maar dekking en vuren gaat em niet worden voor mij.
Zowieso moet dat grote beest met die rocket launcher op ze rug er nu wel in zitten.
http://xboxfamily.com/xf/index.php?option=com_content&task=view&id=1440&Itemid=1quote:XF is reporting that several retailers have been notified by Microsoft to lower, scratch that, free-fall the price of HD DVD to 50 dollars US within the next seven days. The site suggests this could take advantage of casual or "misinformed" consumers while at the same time liquidating the remaining stock.
incindairy shuriken ninja's met zelfmoord neigingenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_6249_en.html
Oh zooooooooooooooooooooooooo gruuuuuuuuuwelijk
* Cyberia canceld zijn vliegticket voor zijn geplande reis in de zomer
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen.
Mooi maar hoe knap het ook is van zijn overtuigingsvermogen,...... het lijkt echt net Fable 1.5quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
GoW2 trailer:
http://www.gametrailers.com/player/30798.html
Fable 2 filmpjes:
http://www.gametrailers.com/game/2669.html
Fable 2 vind ik er echt heel mooi uit zien![]()
OMFGquote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
Het 'ziet' er liniear uit zeg je, maar er is nog weinig over bekend. Je ziet 10 minuten gameplay en het is liniear volgens jou. Lekker koffiedik kijken gijsquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi maar hoe knap het ook is van zijn overtuigingsvermogen,...... het lijkt echt net Fable 1.5Nee,... het is Fable 1.5,..... het ziet er nog steeds zo liniear uit als voorheen,... en het erge is,... alle hekken zouden volgens een van de eerste diary's verwijderd worden,... een wereld ala Zelda,... hahahahaha,.... hoe grappig
Tevens is er nog een hoop werk te gaan,.... character glijden over de map heen,... graphics zijn OK,... framerate te doen etc. etc. Ik geloof er in ieder geval niet in,.... tis ook echt verschrikkelijk om naar zijn liegende stem te luisteren,..... na een scherpe vraag zegt hij dat hij helaaaaas niet alles mag zeggen en snel zie je het hem visueel ergens op een todo list zetten
haha prachtig, heerlijk professioneel & zakelijk beargumenteerd.quote:Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Hagenezuh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:16 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
haha prachtig, heerlijk professioneel & zakelijk beargumenteerd.
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het 'ziet' er liniear uit zeg je, maar er is nog weinig over bekend. Je ziet 10 minuten gameplay en het is liniear volgens jou. Lekker koffiedik kijken gijs.
Je kan btw over hekken heenklimmen, zag ik tijdje terug in een developer doc.
Overigens komt de game waarschijnlijk pas eind dit jaar uit, en dit is zijn de eerste echte gameplay beelden.
Dus alsjeblieft gijs, geef niet zo snel een mening over een 10 minuten durende demo van een game die nog lang niet uitkomt( had van jou meer verwacht
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:It looks like GDC isn't over yet for Ryu Hayabusa and Ninja Gaiden 2. Those willing to look around on the Xbox Live Marketplace will notice a not-yet-selectable Ninja Gaiden II demo is listed as part of the GDC 2008 Bringing it Home content.
To find it, go to the Marketplace tab and look at what is in the Spotlight. Go up to the GDC banner and then drill down to find a tab for New Game Announcements. Under Ninja Gaiden II you can find the video released today as well as the upcoming demo. Currently the tab lists it as "Coming Soon" which hopefully means before the end of this week. Keep your eyes on the Marketplace for your first taste of Ninja Gaiden II.
Wat een bosmongoolquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
Zuiderpark Games, je beste vriend dus
Wessiej heb jij hem een mail verstuurd![]()
En ik maar denken dat ik de enige was die Fable op de Xbox een dikke teleurstelling vond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoor. Eerste gameplay beelden? Hoe kom je erbij? Dat stuk met die hond uitlaten en battles van vorig jaar is bijna precies hetzelfde als deze GDC show
,.... Het enige verschil is dat de presentatie vorig jaar beter is dan de huidige co-op 'been there done that' onzin. Het contrast tussen de bullshit van Peter en de daadwerkelijk uitwerking begint gewoon op te vallen. Je kan overigens inderdaad over hekken klimmen, dat zie je in deze demo al,... maar geloof me,.... niet over de onzichtbare 'hier mag je niet komen' gameplay wand!
Je had van mij meer verwachtKen jij mij? ,.... ik had verwacht dat mensen minder snel de hype-trein op zouden springen na Fable [Xbox], maar dat gebeurd ook niet
Hoe dan ook,... ik trek zijn stem niet,... zijn presentaties niet,... en ik denk dat je niet al teveel moet gaan verwachten van het Fable dat deel 2 heet.
Maar das mijn mening
Die Peter Molyneu hype neem ik sowiezo met een flinke korrel zout. Hij uit meer een visie dan concrete beloftes. Als je daaraan gaat vasthouden kun je alleen maar teleurgesteld worden. Ik vond Fable gewoon een goed spel. Leuke gameplay, mooie graphics en een prachtige soundtrack. Ongeveer een goed dozijn uur spelplezier, maar daarna was het wel klaar. Als Fable 2 meer van hetzelfde is vind ik het al best. Ik vond de grafische stijl van deel 1 erg mooi, dus ik ben blij dat ze daaraan vast houden, al voegen ze wel mooie effecten toe.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoor. Eerste gameplay beelden? Hoe kom je erbij? Dat stuk met die hond uitlaten en battles van vorig jaar is bijna precies hetzelfde als deze GDC show
,.... Het enige verschil is dat de presentatie vorig jaar beter is dan de huidige co-op 'been there done that' onzin. Het contrast tussen de bullshit van Peter en de daadwerkelijk uitwerking begint gewoon op te vallen. Je kan overigens inderdaad over hekken klimmen, dat zie je in deze demo al,... maar geloof me,.... niet over de onzichtbare 'hier mag je niet komen' gameplay wand!
Je had van mij meer verwachtKen jij mij? ,.... ik had verwacht dat mensen minder snel de hype-trein op zouden springen na Fable [Xbox], maar dat gebeurd ook niet
Hoe dan ook,... ik trek zijn stem niet,... zijn presentaties niet,... en ik denk dat je niet al teveel moet gaan verwachten van het Fable dat deel 2 heet.
Maar das mijn mening
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:08 schreef DJ_ het volgende:
ninja gaiden 2 demo comming SOON
[..]
![]()
, dan is die er zeker als ik terug ben van wintersport begin maart
Welke games heb je al, en welke genres vindt je leuk?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga vanmiddag nieuwe game kopen, iemand aanraders?
Ik heb :quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke games heb je al, en welke genres vindt je leuk?
Ik begin ook een beetje enthousiast te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch al zeker 3 misschien 4 man die het spel gaan kopen
Bioshock, Orange Box en Oblivion zijn must-haves die ik op je lijstje mis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb :
Skate ()
Fifa 07
Viva Pinata ()
Assassins Creed ()
Crackdown
Dead Rising ()
Saints Row
Kameo
Test Drive Unlimited
() betekend dat ik het nog aardig vaak speel en dat ik het echt tof vind. Nu zouden sommige mensen zeggen dat Dead Rising onder horror zou vallen.
Ik hou dus niet van horror of games waar je heel erg snel mee schrikt.
er zijn niet heel veel goede gameplay-beelden, en deze zijn toch wel het beste. Ik vind het er gewoon heel mooi uitzien en het lijkt erop dat je toch overal kan komen. Naar Peter luister ik niet eens tijdens zulke presentatiesquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar das mijn mening
Bioschock heb ik op de PC. En heb ik net verkocht. Oblivion heb ik ook op de PC.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bioshock, Orange Box en Oblivion zijn must-haves die ik op je lijstje mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Ik vond de demo van Darkness niet zoveel aan. En met mijn huisgenoten speel ik VF5 soms op de PS3quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Edwinuss:
The Darkness
Virtua Fighter 5
mass effectquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vond de demo van Darkness niet zoveel aan. En met mijn huisgenoten speel ik VF5 soms op de PS3![]()
Sorry
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan kun je fable 2 dus co-op spelen? En er zijn paarden neem ik aan
Exi nu kunnen we als nog paardrijden en kamperen
ziet er wel cool uit , hopelijk is ook de full game gratisquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze XNA game ga ik vanavond zeker even downloaden:
http://www.youtube.com/watch?v=lscKqMsnpJY
(The Dishwasher Samurai oid)
Ga voor CoD4 of Halo3.. beide zijn enorm populair op LIVE.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bioschock heb ik op de PC. En heb ik net verkocht. Oblivion heb ik ook op de PC.
Organge Box is dan niet mijn ding.
Ik heb hiervoor ook een xbox gehad. Spelen er veel mensen nog GOW online?
daar wou die het zelfde doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jou post doet me denken aan het alom geroemde spel Two Worlds.
Jezus, is dat serieus een bedrijf?!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
deeeeze?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
er was laatst een topic waar gepost werd als een game heel goedkoop was. Ik kan dat topic nergens meer vinden
Je vergeet GTA IV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Ron.666 het volgende:
Meer dan NG2 en GOW2 heb je dit jaar toch niet nodig als gamer. Damn ik heb er nu al zin in! Maar eerst nog 4/5 games die ik nog op stapel heb liggen uitspelen.
alan wakequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Ron.666 het volgende:
Meer dan NG2 en GOW2 heb je dit jaar toch niet nodig als gamer. Damn ik heb er nu al zin in! Maar eerst nog 4/5 games die ik nog op stapel heb liggen uitspelen.
Ik heb niets, tis wel een royal sadness mailquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
Das wel te zien aan je beroerde Nederlands overal ja.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef Sala-adin het volgende:
GEILE JAAR!
Wat gaat school hier onder lijden zeg
maar ik heb half life 2 nooit gespeeld....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Edwinuss ik zou toch Orange Box aanraden..echt een toppertje
Die zit daarin dus dat is juist mooiquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
maar ik heb half life 2 nooit gespeeld....
Idem hier,..... Orange Box is op Bioshock na de coolste ervaring van 2007 geweest. Geweldige game,... zoveel inhoud,... zoveel gameplay!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
maar ik heb half life 2 nooit gespeeld....
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel te zien aan je beroerde Nederlands overal ja.....
Dus episode 1 en 2 zitten er ook in ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zit daarin dus dat is juist mooi
Racisme beat it campagne was te sterk,...quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verbeterd worden door een moslim, ....priceless.
Ik?quote:
Elke week weerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Zo sterk weer
http://www.escapistmagazi(...)-Yahtzee-Goes-to-GDC
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Racisme beat it campagne was te sterk,...
Vandaag LO dag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht op LO die al 2 weken onderweg is door een lamme chinees.
volgende keer niet zo goedkoop doen en gewoon fed-ex shipment nemenquote:
bioshock was zeker de coolste game van 2007 , maar OB vond ik dus weer niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,..... Orange Box is op Bioshock na de coolste ervaring van 2007 geweest. Geweldige game,... zoveel inhoud,... zoveel gameplay!
Mass Effect opzekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bioshock was zeker de coolste game van 2007 , maar OB vond ik dus weer niks aan
geef mij maar mass effect of eternal sonata
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik?
Verder wil ik GTA4.. en Unreal Tournament 3 de rest zal me aan de reet oxideren geloof ik.
Jawel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:10 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil burnout paradise in de verkoop doen iemand intresse?
als ik zeg dat herders honden , beter zijn als bulldogs ben ik dan ook een racist ?quote:
Hey,... een shooterquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scans volgen volgende week met een beetje mazzel
Ja, dit is al gesubmit naar games.fok.nl, maar daar heeft men het kennelijk te druk met de GDC, I mean, geesh...
Gruwelijk wat vetquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scans volgen volgende week met een beetje mazzel
Ja, dit is al gesubmit naar games.fok.nl, maar daar heeft men het kennelijk te druk met de GDC, I mean, geesh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AQuila360 op 21-02-2008 20:12:32 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een triest berichtLezen op eigen risico!
Op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog een triest berichtLezen op eigen risico!
Waar gaat hij nu werken? De Febo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dan verleng je je abo!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn live abbo is verlopen!!!!!!!!
Winkels zijn dichtquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan verleng je je abo!!!!!!!!!!!!!!!!!
En WAT voor een shooterquote:
Dus als ik het geld nu overmaak dan krijg ik gelijk email met verlengings code?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamecard.nu/pr(...)2100.html?referer=ga
Mensen die niet lezenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus als ik het geld nu overmaak dan krijg ik gelijk email met verlengings code?
Wehehe gaat er dan iemand gelijk zo een kaart openkrassen en het naar mij emailen?
quote:Belangrijk! Lees dit eerst:
De bestelde code wordt direct na het ontvangen van je betaling (via iDEAL, Bancontact/Mistercash, Wallie of PayPal) per e-mail naar je toe gezonden. Je ontvangt dus niets per post! De afbeelding van het product wordt alleen ter illustratie en herkenbaarheid getoond.
haal een creditcardquote:
Internetquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De banken zijn nu dus ook dicht.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Wat
Boris weg bij de pu dat is triest hier een pic zodat we hem nooit vergeten. Zelf gemaakt trouwens die foto!
[ afbeelding ]
bully , lost ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
We zullen je missen Boris![]()
In de nieuwe PU staat wel een preview van Lost en ook die is weer postiefDie game wordt gewoon goed! Hij is wel vrij kort maar dat geeft niet want dan kan ik er na aan Bully beginnen
F*ck you DJquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bully , lost ?
kerel ga goeie games spelen
Haha, ben nog niet helemaal overtuigd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
F*ck you DJBully is gewoon een heel goed spel en Lost volgens de previews ook en zeker voor 40 euro!
Un4 Lost heeft wel het AQuila Approved keurmerk misschien dat dat je gerust stelt?
kijk mam een karton versie van het vrijheidsbeeldquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk mam een karton versie van het vrijheidsbeeld
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206 < positieve Lost preview van Eurogamer..quote:We've seen very little of Lost: Via Domus since it was announced more than 18 months ago, which is why we jumped at the chance to check out a near-finished Xbox 360 version of the game during a recent visit to Ubisoft's San Francisco office.
It should come as no surprise to anyone even vaguely familiar with Lost that Via Domus isn't a shooter; there's not nearly enough ammunition on the island for that. Rather, Lost: Via Domus is a story-driven adventure game in which action scenes will serve to punctuate quests that primarily involve exploration and conversation.
For instance, you'll get to go hunting for boars with Locke and, given that even the game doesn't include a map of the island, you can assist Sayid in his efforts to draw one. We can also tell you that you'll be spending plenty of time in darkened labyrinthine tunnels where, among other things, you'll need a good supply of flashlight batteries.
We came away from our meeting with Ubisoft feeling confident that fans of Lost will get a kick out of joining their favorite characters on the island, but we're not entirely convinced that the game's conversations and exploration will be nearly as interesting for the rest of you. The action sequences and puzzles certainly have a more universal appeal, but those appear to have been designed with the TV audience rather than gamers in mind, and are unlikely to pose a significant challenge. We look forward to bringing you more information on Lost: Via Domus in the not-too-distant future.
niet zo boos doen op de late avond ja ?quote:
zo, ziet er nog mooi uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Lost preview van Gamespot :
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206 < positieve Lost preview van Eurogamer..
http://uk.youtube.com/watch?v=_F0DfNos6Vc < intro van de game
http://viadomus.blogspot.(...)lost-video-game.html < making of
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Lost ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk mam een karton versie van het vrijheidsbeeld
vergeet de lost demo .quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
komt er nog een demo van lost ?
morgen de nieuwe lost kijken
soon...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:19 schreef Edwinuss het volgende:
ben ook benieuwd naar de ninja demo! Wanneer is die er?
Gister dat filmpje van Ninja Gaiden 2 gezien en ik ben zoooooo hyped!quote:
Vond DMC4 steriel en kaal,..... NG heeft iets,.... kan er mijn vinger niet op leggen,... mmmm dan maar met een zwaard proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister dat filmpje van Ninja Gaiden 2 gezien en ik ben zoooooo hyped!Toegegeven, het ziet uit als een high res versie van NG1, maar dat boeit niet! De makers hebben duidelijk de tijd gestoken in de gameplay. Wat gaat het allemaal snel en vloeiend!
Ook maken ze gebruik van de kracht van de 360 om meer en gedetailleerdere vijanden tegelijk op het scherm te tonen, en niet zoals bij DMC4 voor allerlei grafische opsmuk die toch niks toevoegt.
Ik kan er ook niet helemaal mijn vinger op leggen. Het heeft denk ik iets te maken met de grafische stijl, die me erg aanspreekt. Niet zozeer realistisch maar meer cartoonachtig. Ninja Gaiden ziet uit als een mooie videogame, in plaats van de meeste games van tegenwoordig met een net-niet realistische setting.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Vond DMC4 steriel en kaal,..... NG heeft iets,.... kan er mijn vinger niet op leggen,... mmmm dan maar met een zwaard proberen.
Ik heb die preview video uitgezet... het boeit me echt niet.. doet me sterk denken aan dat filmpje van StarWars kid, waarbij je lomp loopt te zwaaien met een zwaard, stok, piemel.. moeilijk hakken en niet weten waarop. Ah dood, next please en al rollend van het ene level naar het volgende.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet helemaal mijn vinger op leggen. Het heeft denk ik iets te maken met de grafische stijl, die me erg aanspreekt. Niet zozeer realistisch maar meer cartoonachtig. Ninja Gaiden ziet uit als een mooie videogame, in plaats van de meeste games van tegenwoordig met een net-niet realistische setting.
Hahaha,... dat zou button bashing zijn maar zo is NG niet. Kan me wel voorstellen dat je dat zo ziet aangezien je nog nooit een NG gegamed heb. Het zit hem in de controls,... iets wat je zelf doet als het ware,.... bijna ongeevenaard die controls,... zo spot-on en direct. Echt heerlijk,..... en het is een echte die-hard pittige game, met momenten dat je je echt afvraagt hoe je een bepaalde baas nou precies gehaald hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb die preview video uitgezet... het boeit me echt niet.. doet me sterk denken aan dat filmpje van StarWars kid, waarbij je lomp loopt te zwaaien met een zwaard, stok, piemel.. moeilijk hakken en niet weten waarop. Ah dood, next please en al rollend van het ene level naar het volgende.
Kijk, als ik hem kan kopen voor een tientje dan is het anders.. speel ik hem lekker weg.. maar duidelijk geen must voor mij dit.
Maar goed, dat is mijn mening hoor.. ik gun iedereen uren spelplezier hierin.
DMC4 is leuk alleen je hebt alleen niet het gevoel dat je het zelf doet zeg maar..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister dat filmpje van Ninja Gaiden 2 gezien en ik ben zoooooo hyped!Toegegeven, het ziet uit als een high res versie van NG1, maar dat boeit niet! De makers hebben duidelijk de tijd gestoken in de gameplay. Wat gaat het allemaal snel en vloeiend!
Ook maken ze gebruik van de kracht van de 360 om meer en gedetailleerdere vijanden tegelijk op het scherm te tonen, en niet zoals bij DMC4 voor allerlei grafische opsmuk die toch niks toevoegt.
NG is een van de weinige titels waarbij als je dood gaat het volledig je eigen schuld is...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahaha,... dat zou button bashing zijn maar zo is NG niet. Kan me wel voorstellen dat je dat zo ziet aangezien je nog nooit een NG gegamed heb. Het zit hem in de controls,... iets wat je zelf doet als het ware,.... bijna ongeevenaard die controls,... zo spot-on en direct. Echt heerlijk,..... en het is een echte die-hard pittige game, met momenten dat je je echt afvraagt hoe je een bepaalde baas nou precies gehaald hebt
Anyway,... denk ook dat het echt niks voor jou is. Maar,... voor mij echt DE zomer titel
Ja,... ik weet nog goed hoe bang ik was voor bepaalde vijanden,.... een paar levels later had ik zoiets van kooooom maaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie aan NG is dat je echt gaandeweg beter in het spel wordt. Het ziet er chaotisch en onoverzichtelijk uit, maar geloof me, je weet verdomt goed waar je mee bezig bent.
Ik hoop iig dat ze niet met de "Moeilijkheids" graad gaan kloten met NG2...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik weet nog goed hoe bang ik was voor bepaalde vijanden,.... een paar levels later had ik zoiets van kooooom maaar![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Lost preview van Gamespot :
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206 < positieve Lost preview van Eurogamer..
http://uk.youtube.com/watch?v=_F0DfNos6Vc < intro van de game
http://viadomus.blogspot.(...)lost-video-game.html < making of
[ afbeelding ]
Ik deel die mening,.... NG en KOTOR waren DE games voor die zwarte consolequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze niet met de "Moeilijkheids" graad gaan kloten met NG2...
Leuk dat al die mensen stopten bij de eerste of de 2de eindbaas... maar dat kwam alleen omdat die mensen niet verder kwamen dan stilstaan en op X drukken.
Ze hadden NG:B al te makkelijk gemaakt met die Ninja dog mode, maar de mensen die geen moeite voor de game willen doen moeten hem gewoon laten liggen.
NG is absoluut geen moeilijke game, het is een game die je door moet hebben.
Voor mij de nr1 Xbox titel met Kotor op een goede 2de plek.
KOTOR was de reden voor mij om een Xbox te halenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik deel die mening,.... NG en KOTOR waren DE games voor die zwarte console
Ja, Jade Empire had zijn minpunten maar het was nog steeds een fantastisch spel! Die sfeer is echt ongelovelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KOTOR was de reden voor mij om een Xbox te halen
Dat Halo, Fable, Psychonauts en Ninja Gaiden ook erg tof bleken te zijn was mooi meegenomen.
Hironisch genoeg was Jade Empire de grootste teleurstelling.
ik kocht een jaar geleden een 360 omdat ik ninja gaiden nog een keer wou spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat Halo, Fable, Psychonauts en Ninja Gaiden ook erg tof bleken te zijn was mooi meegenomen.
damn, waar haal je die plaatjes toch vandaan van de MSX spellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit sherlock. Dit zijn wél degelijk officieel vrijgegeven screens.
Maar om even te reageren op de screens:![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
als ik gaiden black wil kopen. Kan dat ook op de 360?
ik heb game liever in een doosje in de kast. En is misschien ook nog goedkoperquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jaen hij staat op MP voor 1200 points.
daar heb ik dingen over gehoord. Ook een reden om het orgineel te kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
en meeste werken slecht hoor als je ze van marktplace haalt
Maar dat word al vermeld voordat je hem koopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
originele werkt prima op de 360quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
daar heb ik dingen over gehoord. Ook een reden om het orgineel te kopen
ja dat is dus onzinquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij waren er toch wel problemen met filmpjes en soms framerate enz? en als je gewoon de orginele dvd er in had was dat niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat is dus onzinDe laadtijden zijn zelfs korter omdat je het van de HDD afhaalt.
Verder is het precies hetzelfde als je de DVD van de game erin stopt. In principe koop je gewoon een rom. Problemen die er met de download van Marketplace zijn zullen er ook zijn voor de originele DVD-versie.
Dé game was natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat niet tof worden helaas!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, waarom geen reacties op die MMO van Real Time Worlds ? (APB)
Dat wordt misschien nog wel veel toffer dan GTA 4.
Vandaar dat veel sites het DE game van de GDC vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het gaat niet tof worden helaas!
de game die je download maakt gebruik van precies dezelfde emulatie-software als een originele DVDquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toch wel problemen met filmpjes en soms framerate enz? en als je gewoon de orginele dvd er in had was dat niet.
midtown madness 3 , binnenkort ff spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dé game was natuurlijkMidtown Madness 3
.
Euh omdat Paris geen racetrack heeft wellicht? Midtown Madness was natuurlijk crossen door de stad heen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
midtown madness 3 , binnenkort ff spelen
i live to race in paris
waarom zit die stad nooit in een race game, behalve midtown maddess 3
ja maar pgr 4 en forza speel je ook in stedenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh omdat Paris geen racetrack heeft wellicht? Midtown Madness was natuurlijk crossen door de stad heen!
Overigs een hele toffe game..
Beste games op de XBOX was denk ik toch wel PGR2
En TigerWoods 2005 en Halo 2 natuurlijk, wellicht ook nog Unreal Championship.. alleen had ik als enige in de wereld last van lag.
ninja gaiden is zeker moeilijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
ik hou wel van moeilijke games! Hoewel ik dan soms sneller gefrusteerd raak.
http://www.thebitbag.com/(...)r-breakfast-bullets/quote:GTAIV DLC
* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV
* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV
* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it
* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions
black heeft meer content , en tegelijk een optie een lagere moeilijkheids graad te nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
wat is het verschil tussen die versies? Sta nu namelijk in gamewinkel
dus GTA Bag(h)dad komt alleen op de 360 ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:07 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.thebitbag.com/(...)r-breakfast-bullets/
Als enige? Die game lagte als een gek altijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh omdat Paris geen racetrack heeft wellicht? Midtown Madness was natuurlijk crossen door de stad heen!
Overigs een hele toffe game..
Beste games op de XBOX was denk ik toch wel PGR2
En TigerWoods 2005 en Halo 2 natuurlijk, wellicht ook nog Unreal Championship.. alleen had ik als enige in de wereld last van lag.
eh?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dus GTA Bag(h)dad komt alleen op de 360 ?
NG black heeft meer content, haal die gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
wat is het verschil tussen die versies? Sta nu namelijk in gamewinkel
vond dat wel een goeie manier voor rockstar om weer in het nieuws te komenquote:
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NG black heeft meer content, haal die gewoon
Die was vet he! Die sfeer was zo goed gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
PGR 2, Ninja Gaiden, Rainbow Six 3, Ghost Recon 2 zijn mijn favo Xbox titels. Maar er ontbreekt nog een titel én wat voor een...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
De remake schiet verdomme ook maar niet op
Ik zou hem gewoon van de marketplace halen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoeken
Sphinx and the Cursed Mummy?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Ron.666 het volgende:
Een van de betere games voor de ouwe xbox is echt zo'n "hidden gem". Zo erg zelfs dat ik even de titel kwijt ben. Dat is dan weer kut. Het was in ieder geval een puzzelgame dat zich afspeelde in een egyptische setting en je moest volgens mij met 2 karakters puzzels oplossen. En dat in een 3rd person omgeving. Klinkt vaag? Was het niet. Het was wel moeilijk. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Ik zou NG:Black gewoon kopen als ik hem was, ik krijg geeneens meer 6 gig vrij als ik alle demo's en trials van mijn xbox af gooi, de Harde schijf is gewoon te klein daarvoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon van de marketplace halen, heb ik ook gedaan
Iets met Sphinxquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Ron.666 het volgende:
Een van de betere games voor de ouwe xbox is echt zo'n "hidden gem". Zo erg zelfs dat ik even de titel kwijt ben. Dat is dan weer kut. Het was in ieder geval een puzzelgame dat zich afspeelde in een egyptische setting en je moest volgens mij met 2 karakters puzzels oplossen. En dat in een 3rd person omgeving. Klinkt vaag? Was het niet. Het was wel moeilijk. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Mwah kheb iets van 26 arcade games, paar trailers, en NG:Black, Black en Pirates! als Xbox Originals...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou NG:Black gewoon kopen als ik hem was, ik krijg geeneens meer 6 gig vrij als ik alle demo's en trials van mijn xbox af gooi, de Harde schijf is gewoon te klein daarvoor.
Onwijs leuke game was datquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sphinx and the Cursed Mummy?
[ afbeelding ]
Dat is de demo (nog) niet, maar het GDC filmpje. Toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme de NG2 demo is uit...
lekkere demogewoon een filmpje
Wat ik zelf een nadeel vond van NG1 als je terug liep dat de vijanden weer respawnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze niet met de "Moeilijkheids" graad gaan kloten met NG2...
Leuk dat al die mensen stopten bij de eerste of de 2de eindbaas... maar dat kwam alleen omdat die mensen niet verder kwamen dan stilstaan en op X drukken.
Ze hadden NG:B al te makkelijk gemaakt met die Ninja dog mode, maar de mensen die geen moeite voor de game willen doen moeten hem gewoon laten liggen.
NG is absoluut geen moeilijke game, het is een game die je door moet hebben.
Voor mij de nr1 Xbox titel met Kotor op een goede 2de plek.
Speel het ook niet meer sinds ik CoD4 heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
nou ik ga hem niet kopen voor geld
ik kocht die map pack 10x gespeeld
en sinds januari al geen halo gespeeld
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NG black heeft meer content, haal die gewoon
http://www.budgetgaming.n(...)iden+black_Xbox.htmlquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoeken
Naar wie verwijs je?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Idd topgame heb hem hier toevallig liggen voor de pc..7,50 incl en hij is van jou
(riddick that is )
CoD 4 pwned. Goed dat meer mensen daar achter zijn gekomenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Speel het ook niet meer sinds ik CoD4 heb.
Jammer dat spel wil ik graagquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4 pwned. Goed dat meer mensen daar achter zijn gekomen![]()
En AQuila er is nog steeds geen datum geprikt voor CoR.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer dat spel wil ik graagWas toch ongeveer het zelfde spel maar dan met 20 % nieuwe content ofzo?
Er zat zo'n heel vet stuk in dat je zo'n kerel moest zoeken dat was zo vet!!
quote:Filmgame Chronicles of Riddick: Escape from Butchers Bay komt naar de Xbox 360 en Playstation 3. Het spel zal niet alleen grafisch een update krijgen, maar ook het spel zelf zal flink uitgebreid worden vergeleken met de oude Xbox- en PC-versie.
De singleplayer zal met zo'n 40% worden verlengd. Het spel gaat Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena heten, genoemd naar het schip waar de nieuwe gameplay op afspeelt. Daarnaast krijgt het spel ook een multiplayer mode en kun je het commentaar van de ontwikkelaars tijdens het spelen aanzetten. Dit laatste had de PC-versie van het spel ook al.
Ik wil hetquote:
MMaRsu en Cyb gaan trouwenquote:
360 mediocore games hypen die mede mogelijk gemaakt worden door AQuila.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
wat gaan we doen als we bij topic nummer 360 zijn!?
zo zo metal gear solid op de xboxquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lente & Zomer
quote:GTAIV DLC
* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV
* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV
* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it
* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:37 schreef Scarface2004 het volgende:
LittleBigPlanet & MGS4 ook naar de 360...jeej!
nu kan die het weer ff dubbel postenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Krijg 'm voor me verjaardag. Scheelt me 400 euro, kan ik straks een nieuwe (grotere) lcd halenquote:
Maar hijs toch niet BC?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik had het spel op day one alVoor de Xbox
Toch bedankt Marsu![]()
PC![]()
Echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:37 schreef Scarface2004 het volgende:
hebben!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Streetfighter IVmisschien niet voor iedereen maar ik vind dit geweldig!
http://www.gametrailers.com/player/30989.html
Iemand trouwens Commanders 'Attack of Genos' gedaan? Aanrader?quote:Xbox LIVE Arcade Community Awards announced at GDC 2008
And the winners are:
Best Overall Arcade Game: "Bomberman Live" (Hudson Entertainment)![]()
Best Classic Game: "Castlevania: Symphony of the Night" (Konami Digital Entertainment)
Best Original Game: "Pac-Man: Championship Edition" (NAMCO BANDAI Games)
Best Family-Friendly Game: "Pac-Man: Championship Edition" (NAMCO BANDAI Games)
Best Competitive Multiplayer Game: "Bomberman Live" (Hudson Entertainment)
Best Cooperative Multiplayer Game: "Teenage Mutant Ninja Turtles" (Ubisoft Entertainment)
Best-Selling Game: "Teenage Mutant Ninja Turtles" (Ubisoft Entertainment)
Most-Played Game: "Worms" (Team17 Software Limited)![]()
Highest-Rated Game: "Castlevania: Symphony of the Night" (Konami Digital Entertainment)
Xbox LIVE Arcade Staff Choice: "Pac-Man: Championship Edition" (NAMCO BANDAI Games)
Zuiderpark, je beste maat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:54 schreef Digixz het volgende:
Zijn er nog sites die ouw XBox games verkopen? Ik wil namelijk San Andreas wel hebben
Dan is er een groot feestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
wat gaan we doen als we bij topic nummer 360 zijn!?
Ja ik heb m. Nog niet veel gespeeld, maar ik vind t leuk. Alleen er zijn wel heel weinig multiplayer maps. Misschien moet je die unlocken ofzo?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:59 schreef Reintji het volgende:
Uitlslag van MajorNelson.com
[..]
Iemand trouwens Commanders 'Attack of Genos' gedaan? Aanrader?
Yepquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan is er een groot feestJe kunt je opgeven bij Cyb als je mee wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |