ninja gaiden is zeker moeilijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
ik hou wel van moeilijke games! Hoewel ik dan soms sneller gefrusteerd raak.
http://www.thebitbag.com/(...)r-breakfast-bullets/quote:GTAIV DLC
* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV
* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV
* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it
* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions
black heeft meer content , en tegelijk een optie een lagere moeilijkheids graad te nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
wat is het verschil tussen die versies? Sta nu namelijk in gamewinkel
dus GTA Bag(h)dad komt alleen op de 360 ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:07 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.thebitbag.com/(...)r-breakfast-bullets/
Als enige? Die game lagte als een gek altijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh omdat Paris geen racetrack heeft wellicht? Midtown Madness was natuurlijk crossen door de stad heen!
Overigs een hele toffe game..
Beste games op de XBOX was denk ik toch wel PGR2
En TigerWoods 2005 en Halo 2 natuurlijk, wellicht ook nog Unreal Championship.. alleen had ik als enige in de wereld last van lag.
eh?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dus GTA Bag(h)dad komt alleen op de 360 ?
NG black heeft meer content, haal die gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
wat is het verschil tussen die versies? Sta nu namelijk in gamewinkel
vond dat wel een goeie manier voor rockstar om weer in het nieuws te komenquote:
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NG black heeft meer content, haal die gewoon
Die was vet he! Die sfeer was zo goed gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
PGR 2, Ninja Gaiden, Rainbow Six 3, Ghost Recon 2 zijn mijn favo Xbox titels. Maar er ontbreekt nog een titel én wat voor een...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
De remake schiet verdomme ook maar niet op
Ik zou hem gewoon van de marketplace halen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoeken
Sphinx and the Cursed Mummy?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Ron.666 het volgende:
Een van de betere games voor de ouwe xbox is echt zo'n "hidden gem". Zo erg zelfs dat ik even de titel kwijt ben. Dat is dan weer kut. Het was in ieder geval een puzzelgame dat zich afspeelde in een egyptische setting en je moest volgens mij met 2 karakters puzzels oplossen. En dat in een 3rd person omgeving. Klinkt vaag? Was het niet. Het was wel moeilijk. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Ik zou NG:Black gewoon kopen als ik hem was, ik krijg geeneens meer 6 gig vrij als ik alle demo's en trials van mijn xbox af gooi, de Harde schijf is gewoon te klein daarvoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon van de marketplace halen, heb ik ook gedaan
Iets met Sphinxquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Ron.666 het volgende:
Een van de betere games voor de ouwe xbox is echt zo'n "hidden gem". Zo erg zelfs dat ik even de titel kwijt ben. Dat is dan weer kut. Het was in ieder geval een puzzelgame dat zich afspeelde in een egyptische setting en je moest volgens mij met 2 karakters puzzels oplossen. En dat in een 3rd person omgeving. Klinkt vaag? Was het niet. Het was wel moeilijk. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Mwah kheb iets van 26 arcade games, paar trailers, en NG:Black, Black en Pirates! als Xbox Originals...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou NG:Black gewoon kopen als ik hem was, ik krijg geeneens meer 6 gig vrij als ik alle demo's en trials van mijn xbox af gooi, de Harde schijf is gewoon te klein daarvoor.
Onwijs leuke game was datquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sphinx and the Cursed Mummy?
[ afbeelding ]
Dat is de demo (nog) niet, maar het GDC filmpje. Toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme de NG2 demo is uit...
lekkere demogewoon een filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |