daar kan mijn browser niets van bakken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Een foto van Gerda:
"scp -p '/www/htdocs/jpghosting_com/images/IMG_0725_00d7ee4ace546b72b8584087f091bb87.JPG' root\@83.170.66.52:/var/www/html/jpghosting_com6/images/I"
Kut jpghosting.com. Het wil niet echt vlotten zeg maar
Dude als root nog welquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Een foto van Gerda:
"scp -p '/www/htdocs/jpghosting_com/images/IMG_0725_00d7ee4ace546b72b8584087f091bb87.JPG' root\@83.170.66.52:/var/www/html/jpghosting_com6/images/I"
Kut jpghosting.com. Het wil niet echt vlotten zeg maar
Must resistquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:54 schreef phluphy het volgende:
Ja, je kan zien dat ze met liefde behandeld wordt.![]()
Leuk ding, Bertje!
Ik zeg niks, ik zeg niksquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef Geqxon het volgende:
Neen Wyri, het enige staaf die in Gerda gaat is een stalen staaf.
[ afbeelding ]
De manager bij onze lokale supermarkt (vlak bij me werk) heet de heer Zonderhuisquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Talking about Gerda en gekke namen:
[ afbeelding ]
"Mieke Kreunen"!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef mschol het volgende:waarom denken stage bedrijven dat ze onder arbo uit kunnen....
vriend van mij krijgt geen pauze op een 8 urige werkdag...
Dank uquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk brommertje!
Ik krijg een half uur tot drie kwartier pauze, onder werktijd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef mschol het volgende:waarom denken stage bedrijven dat ze onder arbo uit kunnen....
hehequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Ik krijg een half uur tot drie kwartier pauze, onder werktijd.
Met de ARBO heb je niks te maken, maar hij kan dit wel even op school melden. Niet zo netjes van 'em, maar wel effectief. Dan kan dit bedrijf het wel shaken om in de toekomst stagairs te krijgen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe
ik krijg gewoon half uur pauze, deze neem ik rond half 1 tot 1 uur
maar hij gaat morgen gewoon dat ene half uur pauze nemen (alleen al om het feit dat ze hem er uit willen schoppen omdat hij in hun ogen dingen niet snel genoeg leert,maar hij leert dus wel dingen)
je bent medewerker van et bedrijf, als een stagiair , maar dan moet het werk nog steeds de arbo respecteren en naleven, aangezien een stagiair wordt gezien als een werknemerquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de ARBO heb je niks te maken, maar hij kan dit wel even op school melden. Niet zo netjes van 'em, maar wel effectief. Dan kan dit bedrijf het wel shaken om in de toekomst stagairs te krijgen...
quote:Voor de Arbowet is een stagiair, evenals een uitzendkracht of een vrijwilliger, wel een eigen werknemer. Voor een stagiaire gelden zodoende dezelfde regels als voor uw vaste werknemers, maar dan als bijzondere groep met weinig ervaring en dus met extra risico's. Mogelijk is een stagiaire een jeugdige: met daarbij horende rechten en plichten.
Dat kan hij dus weigeren om geen pauze te nemenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef mschol het volgende:waarom denken stage bedrijven dat ze onder arbo uit kunnen....
Ik heb enkel de lunchpauze, maar dit kan af en toe wel uitlopen tot 45-60 minutenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Ik krijg een half uur tot drie kwartier pauze, onder werktijd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Geqxon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check die rondingen dan. Die heupen. Gerda
Kreunenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Talking about Gerda en gekke namen:
[ afbeelding ]
"Mieke Kreunen"!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef Geqxon het volgende:
Neen Wyri, het enige staaf die in Gerda gaat is een stalen staaf.
[ afbeelding ]
quote:
Je bent zwanger ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:36 schreef phluphy het volgende:Morregé !
Ik heb om 10.00 uur een echo en moest vanaf 00.00 nuchter blijven. Right.![]()
Ik kan gewoon echt niet zonder koffie. Dus ben ik zwaar in overtreding.![]()
En dan nog wat: het wordt voorjaar dit weekend!15 graden!
ik kan me niet voorstellen dat koffie een overtreding is voor nuchter zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:36 schreef phluphy het volgende:Morregé !
Ik heb om 10.00 uur een echo en moest vanaf 00.00 nuchter blijven. Right.![]()
Ik kan gewoon echt niet zonder koffie. Dus ben ik zwaar in overtreding.![]()
En dan nog wat: het wordt voorjaar dit weekend!15 graden!
WESTLANDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
Echo voor wat dan
En ik ga zo naar naaldwijk. Even buiten de deur werken dus
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:53 schreef Geqxon het volgende:
phluphy is zwanger van een galblaas dus.
Je blinde darm?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verdorie, wie is dan de vader?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verdorie, wie is dan de vader?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Wat? Zocht eingelijk deze:quote:
Ach ja beter je buik dan je manquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef phluphy het volgende:Dan nog liever van de blinde darm. Verdorie, mijn buik heeft sex gehad en ik wist nergens van.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat? Zocht eingelijk deze:
[ afbeelding ]
[..]
Ach ja beter je buik dan je man.
True!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Ach ja beter je buik dan je man.
Ja meesteresquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
True!
En kap eens met die enge plaatjes.
quote:so this guy gets home
and his wife tells him that his son got caught having sex with the teacher
and so she tells him to go scold him
so they go outside and he says
"son, U'm really not angry with you
In fact, I'm damned proud.
But you need to pretend I'm mad
After this, we're gonna go down to the bike shop and buy you a new bike
So just look like your ashamed
So they go down to the bike shop
get the bike
and he says to his son
"Now, do you want to ride it home, or just put it in the truck
And the son says
"well dad, lets put it in the truck. My ass is still sore."
misschien is kastje/signaal van je casema gewoon rag?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist de strijd met coax opgegeven. Zowel in de woonkamer (daar komt het signaal binnen) als de nieuwe slaapkamer van mijn ouders alle kabels vervangen, en alle kabels die uit de muur kwamen opnieuw gestript en opnieuw van een connector voorzien. En nog steeds.... ruis.
Dus toen maar voor Digitenne gegaan. Brilliant! Supereasy in te stellen, en zelfs met de ontvanger achter een plant en een nachtkastje weggemoffeld nog steeds 85% bereik. Het beeld is mooier dan ik ooit met analoge televisie heb gezien (zelfs met alles Heersman + B&O TV-tuners). Wel ietwat dat er soms wat lijnen verschieten, lastig uit te leggen, maar alleen zichtbaar als ik er goed op concentreer.
Mijn ouders zijn zeer happy. En zometeen mijn vader ook, als ik Spice voor hem activeer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:54 schreef phluphy het volgende:
Hier ook sind 2 weken KPN Digitenne. Zonder buitenantenne heb ik - in Duitsland dus - prima beeld.
Misschien dat er met zware regen storingen komen, maar ja, dan ga ik wel lekker lezen bij mijn kacheltje.![]()
Last but not least: GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!Het is vrijdag en ik heb alweer weekend tot dinsdag.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:37 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind Sjors niet tof.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef JortK het volgende:
fluf mag ik je met mijn bratwurst slaan
Nederlandse allochtonen zijn veel te traag met inburgeren!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
Floefie, als jij ook maar ooit iets durft te zeggen over Nederlandse allochtonen die niet inburgeren, dan neem ik je te grazen!
Neen. Ik ben Katholiek. Geen vlees op vrijdag, enkel vis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef JortK het volgende:
fluf mag ik je met mijn bratwurst slaan
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nederlandse allochtonen zijn veel te traag met inburgeren!![]()
Ik heb iets gezegd!
En nu?
De link in je signature die naar dit topic hoort te verwijzen klopt nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei 2331 XMLRPC URL's om te pingen. Eerst maar eens de dubbelen er uit halen.
Het heeft je vier pagina's gekost om daar achter te komen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
De link in je signature die naar dit topic hoort te verwijzen klopt niet
Klopt, me script kijkt naar het hoogste topic id, en deze is lager dan de geslotenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
De link in je signature die naar dit topic hoort te verwijzen klopt niet
Vertel meer ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei 2331 XMLRPC URL's om te pingen. Eerst maar eens de dubbelen er uit halen.
235 unieke, waarvan er 10 nog werken. En er zijn eingelijk amper nog werkende lijsten te vinden. Maar goed ik hou je op de hoogte, hoop vanavond klaar te zijnquote:
dude...quote:Op zondag 24 februari 2008 05:29 schreef Geqxon het volgende:
Echt he. Ben gewoon al 3 uur bezig om Windows XP vanaf een USB-stick te installeren. Dat is in Linux zo'n pees of keek.
Eens checkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Trouwens leuke site voor de webmasters onder onshttp://tools.pingdom.com/fpt/
Ik wil Windows XP installeren op een thinclient met enkel een USB-poort.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dude...
seriously.. vanaf een usb stick?
quote:
Nou ja, de schaalverdeling is wat anders.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:31 schreef phluphy het volgende:
Gratis? Pour moi? Ich befürchte een addersjen unter het gras!![]()
en wat mot ik met dat spul, dat past nooit allemaal in mijn laptop.
wtf moet je nu nog met een 40 en 60GB HD (en die 80 overigens ook)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon is in harddick heaven.
1 * 40GB
1 * 60GB
2 * 80GB
1 * 250GB
3 * 500GB
En ze liggen allemaal op mijn bureau naar mij te staren.
Waar ben ik dan? ik het op het werk wat 'testmateriaal' liggen om met te spelen, 6 bakken met elk 16 disken van 500 gigquote:Op zondag 24 februari 2008 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon is in harddick heaven.
1 * 40GB
1 * 60GB
2 * 80GB
1 * 250GB
3 * 500GB
En ze liggen allemaal op mijn bureau naar mij te staren.
De 40, 60, 80 en 120GB schijven zijn mijn oude schijven. De andere 80GB om mijn laptop op te backuppen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf moet je nu nog met een 40 en 60GB HD (en die 80 overigens ook)
Als ik goed geslapen hebquote:
createBSOD("stop code","description") ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik goed geslapen heb. * WyriHaximus heeft trouwens wat gevonden om een instant BSOD te krijgen met powershell
. (Is me nog nooit gelukt onder linux
.)
Zou een mooie easteregg wezenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
createBSOD("stop code","description") ?
Mogequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
createBSOD("stop code","description") ?
1 |
mwha, wel logischquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moge. Nee dit is de code daar voor:
[ code verwijderd ]
(Killed letterlijk alles en laat een BSOD zien.)
* JortK heeft het over Ext JSquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Geqxon het volgende:
Javascript? Voor fileuploads? Zeg Jort, wanneer komt het konijn uit de hoed? Want zo goed kan ik nou ook weer niet goochelen.
Welk plaatjequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[afbeelding] JortK wat was dat plaatje gister van je trouwens?
die op irc ,had niet gekeken maar iets zegt me dat hij er erg blij mee was (en dat ik daar vrolijk over heen ga walsenquote:
Ik had een box in Ext JS voor elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
JortK wat was dat plaatje gister van je trouwens?
Lijkt me dat als je dit als niet admin user dan geen BSOD krijgt..quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moge. Nee dit is de code daar voor:
[ code verwijderd ]
(Killed letterlijk alles en laat een BSOD zien.)
Dunno is gewoon standaard user. Geen idee of i admin rechten heeft, tis windowsquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lijkt me dat als je dit als niet admin user dan geen BSOD krijgt..
Dit lijkt me de equivalent op kill -9 -1
lolquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had een box in Ext JS voor elkaar
Niet lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno is gewoon standaard user. Geen idee of i admin rechten heeft, tis windows. Hmm eens naar die kill van je kijken dan
.
[..]
lol
Nee!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Siemens Nixdorf Settop met DVB kaart kopen?
mja dat schiet niet opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef Geqxon het volgende:
2GB CF 120x voor like 15 euro. Dirt cheap dat geheugen tegenwoordig.
druk er een 2de kaartje in? of heb je zo`n lapswans adapter die maar 1 kaart kan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:35 schreef Geqxon het volgende:
Bingo. Als ik de printerdrivers compleet installeer (700 megabyte op een 2GB CF, augh!) kan ik instellen dat het "Scan" knopje op de printer er voor zorgt dat de printer gaat scannen en het naar een bepaalde map als JPEG stuurt. Weer een stapje verder.
juh ik ook.. alleen ik kan er 2 kaartjes in stampenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een adapter die er standaard bij zet, klein chippie die direct in de IDE gaat.
Gelukkig neemt XP slechts 900mb in beslag.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:09 schreef mschol het volgende:
damn...
pathe spuimarkt wordt wel idioot duur zeg...
9 euro per kaartje of 10 euro per kaartje voor lange films (langer dan 140 minuten)
in dat geval is een pathe unlimited kaart wel heel erg aantrekkelijk...
ik heb hier in de buurt volgens mij alleen maar pathe bioscopen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 7.50 betaald (maar niet pathe). Die zijn sowieso wel wat duurder.
Ook hageneesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:09 schreef mschol het volgende:
damn...
pathe spuimarkt wordt wel idioot duur zeg...
9 euro per kaartje of 10 euro per kaartje voor lange films (langer dan 140 minuten)
in dat geval is een pathe unlimited kaart wel heel erg aantrekkelijk...
Niet uitvoeren als je root bent, tenzij je je machine wilt rebooten erna.. Als gewone user kan je het wel doen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno is gewoon standaard user. Geen idee of i admin rechten heeft, tis windows. Hmm eens naar die kill van je kijken dan
.
[..]
lol
Hoe noemen we in Den Haag een cliniclown ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
No shit sherlockquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet uitvoeren als je root bent, tenzij je je machine wilt rebooten erna.. Als gewone user kan je het wel doen...
Geilquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ](De admin zelf komt later
.)
[..]
No shit sherlock. Ben al bezig met een VM er voor
.
RIP.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
Nou ik ga me eens naar de mediamarkt begeven
Dudequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef slacker_nl het volgende:
!omfg
En hoe lees je dit dan uit?quote:CSM
SLA
ofquote:CS - M
SL - A
?quote:C - S - M
S - L - A
een jumper horizontaal betekent (zover ik gezien heb, met >10 cd/dvd drives) altijd dat de jumper inactief is...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar het kan allebei!
in een z.g.n. spare stand.. (horizontaal in 99% v/d gevallen)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Dat hebben sommige drives ook, maar waar laat je je jumper dan?
dat kan idd, er zit een force SATA150 jumpersetting op de sata2 schijven i.v.m. moederborden zoals die van mij (die zien de HD niet als hij op sata2 draait, ookal zou het backwardscompatible zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
was toch iets met SATA I / SATA II features?
met jumper liep t in sata I modes ofzo?
nvidia zeker?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan idd, er zit een force SATA150 jumpersetting op de sata2 schijven i.v.m. moederborden zoals die van mij (die zien de HD niet als hij op sata2 draait, ookal zou het backwardscompatible zijn)
nah... tot op heden alleen maar via's gehad en op dit sata probleempje na geen problemen gehadquote:
Wees dan maar blijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nah... tot op heden alleen maar via's gehad en op dit sata probleempje na geen problemen gehad
1 |
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef Geqxon het volgende:
En magisch werkt het weer. Zeer freaky. Mogelijk omdat ik delen van het CMS heb geprogrammeerd terwijl ik een zware jonko had gerookt. Comments als "Yooooo Coño!" in je code zijn best niet tof als je nuchter bent.
Bert laat je ouders het maar niet horenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij was ik zwaar baked toen ik mijn user-systeem op had gezet.
Jack Danielsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Geqxon het volgende:
JD? Scrubs?
Verder heeft mijn vaders laptop een 4200RPM schijf.
Gelijk maar even vervangen!
Ohchquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen krijgen wel betaald. Door wie weet ik alleen niet.
Ik ROFLdequote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe het dan ook met de gratis 5 seconde lange previews. Meer heb ik niet nodig.
De Hertog Jan vloeide gisteravond iets te hard.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe het dan ook met de gratis 5 seconde lange previews. Meer heb ik niet nodig.
inderdaad!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:26 schreef slakkie het volgende:
[..]
Niks beter dan een goed verzorgt darmstelsel
Yep!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:49 schreef Geqxon het volgende:
Websites compleet in Flash gemaakt en daarmee 0,0 accessible en onhandig zijn kut.
Ga naar #dig en doe !omfg en de rest is voor je eigen risicoquote:Op zondag 2 maart 2008 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik mis wat? Iets mis met !omfg?
quote:[20:28] <JortK> !omfg
[20:28] <@digiweed> JortK: "omfg" is http://schattigepoesjes.jouwpagina.nl/
dan zal het wel 1 van de welbekende P4 systemen van de tijd van Ghz'en van intel zijn...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Laten we maar uitgaan van P4
En 128 mb van die 6600GT zou ik ook zo 123 niet meer zeker weten, DXDIAG zegt 616 mb geheugen eraan maarja, dat lijkt mij niet
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat?(KPD is overigens 3e straat links
.)
Moet?! MOET?!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:35 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 moet een proxy server voor IRC.tweakers.net bouwen :-S
Tuurlijk MOET het, want ik hang bij vodafone achter een open proxy en wat haat tweakers.net juistdus ik MOET zelf een proxy opmijn PC zetten zodat ik lekker zonder abuse gezeik kan ircenquote:
He JortK, had je deze link al gezien: http://tinyurl.com/38h83wquote:
Shit you get me! * WyriHaximus runs off faster then light and goes hiding in Iranquote:Op maandag 3 maart 2008 12:16 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens mij is Wyri die gast,. Hij blijft die linkjes verwijderen.. Bang voor alle aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |