mja dat schiet niet opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef Geqxon het volgende:
2GB CF 120x voor like 15 euro. Dirt cheap dat geheugen tegenwoordig.
druk er een 2de kaartje in? of heb je zo`n lapswans adapter die maar 1 kaart kan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:35 schreef Geqxon het volgende:
Bingo. Als ik de printerdrivers compleet installeer (700 megabyte op een 2GB CF, augh!) kan ik instellen dat het "Scan" knopje op de printer er voor zorgt dat de printer gaat scannen en het naar een bepaalde map als JPEG stuurt. Weer een stapje verder.
juh ik ook.. alleen ik kan er 2 kaartjes in stampenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een adapter die er standaard bij zet, klein chippie die direct in de IDE gaat.
Gelukkig neemt XP slechts 900mb in beslag.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:09 schreef mschol het volgende:
damn...
pathe spuimarkt wordt wel idioot duur zeg...
9 euro per kaartje of 10 euro per kaartje voor lange films (langer dan 140 minuten)
in dat geval is een pathe unlimited kaart wel heel erg aantrekkelijk...
ik heb hier in de buurt volgens mij alleen maar pathe bioscopen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 7.50 betaald (maar niet pathe). Die zijn sowieso wel wat duurder.
Ook hageneesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:09 schreef mschol het volgende:
damn...
pathe spuimarkt wordt wel idioot duur zeg...
9 euro per kaartje of 10 euro per kaartje voor lange films (langer dan 140 minuten)
in dat geval is een pathe unlimited kaart wel heel erg aantrekkelijk...
Niet uitvoeren als je root bent, tenzij je je machine wilt rebooten erna.. Als gewone user kan je het wel doen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno is gewoon standaard user. Geen idee of i admin rechten heeft, tis windows. Hmm eens naar die kill van je kijken dan
.
[..]
lol
Hoe noemen we in Den Haag een cliniclown ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
No shit sherlockquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet uitvoeren als je root bent, tenzij je je machine wilt rebooten erna.. Als gewone user kan je het wel doen...
Geilquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ](De admin zelf komt later
.)
[..]
No shit sherlock. Ben al bezig met een VM er voor
.
RIP.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
Nou ik ga me eens naar de mediamarkt begeven
Dudequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef slacker_nl het volgende:
!omfg
En hoe lees je dit dan uit?quote:CSM
SLA
ofquote:CS - M
SL - A
?quote:C - S - M
S - L - A
een jumper horizontaal betekent (zover ik gezien heb, met >10 cd/dvd drives) altijd dat de jumper inactief is...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar het kan allebei!
in een z.g.n. spare stand.. (horizontaal in 99% v/d gevallen)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Dat hebben sommige drives ook, maar waar laat je je jumper dan?
dat kan idd, er zit een force SATA150 jumpersetting op de sata2 schijven i.v.m. moederborden zoals die van mij (die zien de HD niet als hij op sata2 draait, ookal zou het backwardscompatible zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
was toch iets met SATA I / SATA II features?
met jumper liep t in sata I modes ofzo?
nvidia zeker?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan idd, er zit een force SATA150 jumpersetting op de sata2 schijven i.v.m. moederborden zoals die van mij (die zien de HD niet als hij op sata2 draait, ookal zou het backwardscompatible zijn)
nah... tot op heden alleen maar via's gehad en op dit sata probleempje na geen problemen gehadquote:
Wees dan maar blijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nah... tot op heden alleen maar via's gehad en op dit sata probleempje na geen problemen gehad
1 |
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef Geqxon het volgende:
En magisch werkt het weer. Zeer freaky. Mogelijk omdat ik delen van het CMS heb geprogrammeerd terwijl ik een zware jonko had gerookt. Comments als "Yooooo Coño!" in je code zijn best niet tof als je nuchter bent.
Bert laat je ouders het maar niet horenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij was ik zwaar baked toen ik mijn user-systeem op had gezet.
Jack Danielsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Geqxon het volgende:
JD? Scrubs?
Verder heeft mijn vaders laptop een 4200RPM schijf.
Gelijk maar even vervangen!
Ohchquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen krijgen wel betaald. Door wie weet ik alleen niet.
Ik ROFLdequote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe het dan ook met de gratis 5 seconde lange previews. Meer heb ik niet nodig.
De Hertog Jan vloeide gisteravond iets te hard.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe het dan ook met de gratis 5 seconde lange previews. Meer heb ik niet nodig.
inderdaad!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:26 schreef slakkie het volgende:
[..]
Niks beter dan een goed verzorgt darmstelsel
Yep!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:49 schreef Geqxon het volgende:
Websites compleet in Flash gemaakt en daarmee 0,0 accessible en onhandig zijn kut.
Ga naar #dig en doe !omfg en de rest is voor je eigen risicoquote:Op zondag 2 maart 2008 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik mis wat? Iets mis met !omfg?
quote:[20:28] <JortK> !omfg
[20:28] <@digiweed> JortK: "omfg" is http://schattigepoesjes.jouwpagina.nl/
dan zal het wel 1 van de welbekende P4 systemen van de tijd van Ghz'en van intel zijn...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Laten we maar uitgaan van P4
En 128 mb van die 6600GT zou ik ook zo 123 niet meer zeker weten, DXDIAG zegt 616 mb geheugen eraan maarja, dat lijkt mij niet
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat?(KPD is overigens 3e straat links
.)
Moet?! MOET?!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:35 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 moet een proxy server voor IRC.tweakers.net bouwen :-S
Tuurlijk MOET het, want ik hang bij vodafone achter een open proxy en wat haat tweakers.net juistdus ik MOET zelf een proxy opmijn PC zetten zodat ik lekker zonder abuse gezeik kan ircenquote:
He JortK, had je deze link al gezien: http://tinyurl.com/38h83wquote:
Shit you get me! * WyriHaximus runs off faster then light and goes hiding in Iranquote:Op maandag 3 maart 2008 12:16 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens mij is Wyri die gast,. Hij blijft die linkjes verwijderen.. Bang voor alle aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |