dat kan idd, er zit een force SATA150 jumpersetting op de sata2 schijven i.v.m. moederborden zoals die van mij (die zien de HD niet als hij op sata2 draait, ookal zou het backwardscompatible zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
was toch iets met SATA I / SATA II features?
met jumper liep t in sata I modes ofzo?
nvidia zeker?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan idd, er zit een force SATA150 jumpersetting op de sata2 schijven i.v.m. moederborden zoals die van mij (die zien de HD niet als hij op sata2 draait, ookal zou het backwardscompatible zijn)
nah... tot op heden alleen maar via's gehad en op dit sata probleempje na geen problemen gehadquote:
Wees dan maar blijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nah... tot op heden alleen maar via's gehad en op dit sata probleempje na geen problemen gehad
| 1 |
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef Geqxon het volgende:
En magisch werkt het weer. Zeer freaky. Mogelijk omdat ik delen van het CMS heb geprogrammeerd terwijl ik een zware jonko had gerookt. Comments als "Yooooo Coņo!" in je code zijn best niet tof als je nuchter bent.
Bert laat je ouders het maar niet horenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij was ik zwaar baked toen ik mijn user-systeem op had gezet.
Jack Danielsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Geqxon het volgende:
JD? Scrubs?
Verder heeft mijn vaders laptop een 4200RPM schijf.
Gelijk maar even vervangen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |