misschien is kastje/signaal van je casema gewoon rag?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist de strijd met coax opgegeven. Zowel in de woonkamer (daar komt het signaal binnen) als de nieuwe slaapkamer van mijn ouders alle kabels vervangen, en alle kabels die uit de muur kwamen opnieuw gestript en opnieuw van een connector voorzien. En nog steeds.... ruis.
Dus toen maar voor Digitenne gegaan. Brilliant! Supereasy in te stellen, en zelfs met de ontvanger achter een plant en een nachtkastje weggemoffeld nog steeds 85% bereik. Het beeld is mooier dan ik ooit met analoge televisie heb gezien (zelfs met alles Heersman + B&O TV-tuners). Wel ietwat dat er soms wat lijnen verschieten, lastig uit te leggen, maar alleen zichtbaar als ik er goed op concentreer.
Mijn ouders zijn zeer happy. En zometeen mijn vader ook, als ik Spice voor hem activeer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:54 schreef phluphy het volgende:
Hier ook sind 2 weken KPN Digitenne. Zonder buitenantenne heb ik - in Duitsland dus - prima beeld.
Misschien dat er met zware regen storingen komen, maar ja, dan ga ik wel lekker lezen bij mijn kacheltje.![]()
Last but not least: GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!Het is vrijdag en ik heb alweer weekend tot dinsdag.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:37 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind Sjors niet tof.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef JortK het volgende:
fluf mag ik je met mijn bratwurst slaan
Nederlandse allochtonen zijn veel te traag met inburgeren!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
Floefie, als jij ook maar ooit iets durft te zeggen over Nederlandse allochtonen die niet inburgeren, dan neem ik je te grazen!
Neen. Ik ben Katholiek. Geen vlees op vrijdag, enkel vis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef JortK het volgende:
fluf mag ik je met mijn bratwurst slaan
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nederlandse allochtonen zijn veel te traag met inburgeren!![]()
Ik heb iets gezegd!
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |