daar kan mijn browser niets van bakken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Een foto van Gerda:
"scp -p '/www/htdocs/jpghosting_com/images/IMG_0725_00d7ee4ace546b72b8584087f091bb87.JPG' root\@83.170.66.52:/var/www/html/jpghosting_com6/images/I"
Kut jpghosting.com. Het wil niet echt vlotten zeg maar
Dude als root nog welquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Een foto van Gerda:
"scp -p '/www/htdocs/jpghosting_com/images/IMG_0725_00d7ee4ace546b72b8584087f091bb87.JPG' root\@83.170.66.52:/var/www/html/jpghosting_com6/images/I"
Kut jpghosting.com. Het wil niet echt vlotten zeg maar
Must resistquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:54 schreef phluphy het volgende:
Ja, je kan zien dat ze met liefde behandeld wordt.![]()
Leuk ding, Bertje!
Ik zeg niks, ik zeg niksquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef Geqxon het volgende:
Neen Wyri, het enige staaf die in Gerda gaat is een stalen staaf.
[ afbeelding ]
De manager bij onze lokale supermarkt (vlak bij me werk) heet de heer Zonderhuisquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Talking about Gerda en gekke namen:
[ afbeelding ]
"Mieke Kreunen"!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef mschol het volgende:waarom denken stage bedrijven dat ze onder arbo uit kunnen....
vriend van mij krijgt geen pauze op een 8 urige werkdag...
Dank uquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk brommertje!
Ik krijg een half uur tot drie kwartier pauze, onder werktijd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef mschol het volgende:waarom denken stage bedrijven dat ze onder arbo uit kunnen....
hehequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Ik krijg een half uur tot drie kwartier pauze, onder werktijd.
Met de ARBO heb je niks te maken, maar hij kan dit wel even op school melden. Niet zo netjes van 'em, maar wel effectief. Dan kan dit bedrijf het wel shaken om in de toekomst stagairs te krijgen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe
ik krijg gewoon half uur pauze, deze neem ik rond half 1 tot 1 uur
maar hij gaat morgen gewoon dat ene half uur pauze nemen (alleen al om het feit dat ze hem er uit willen schoppen omdat hij in hun ogen dingen niet snel genoeg leert,maar hij leert dus wel dingen)
je bent medewerker van et bedrijf, als een stagiair , maar dan moet het werk nog steeds de arbo respecteren en naleven, aangezien een stagiair wordt gezien als een werknemerquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de ARBO heb je niks te maken, maar hij kan dit wel even op school melden. Niet zo netjes van 'em, maar wel effectief. Dan kan dit bedrijf het wel shaken om in de toekomst stagairs te krijgen...
quote:Voor de Arbowet is een stagiair, evenals een uitzendkracht of een vrijwilliger, wel een eigen werknemer. Voor een stagiaire gelden zodoende dezelfde regels als voor uw vaste werknemers, maar dan als bijzondere groep met weinig ervaring en dus met extra risico's. Mogelijk is een stagiaire een jeugdige: met daarbij horende rechten en plichten.
Dat kan hij dus weigeren om geen pauze te nemenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef mschol het volgende:waarom denken stage bedrijven dat ze onder arbo uit kunnen....
Ik heb enkel de lunchpauze, maar dit kan af en toe wel uitlopen tot 45-60 minutenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Ik krijg een half uur tot drie kwartier pauze, onder werktijd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Geqxon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check die rondingen dan. Die heupen. Gerda
Kreunenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Talking about Gerda en gekke namen:
[ afbeelding ]
"Mieke Kreunen"!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef Geqxon het volgende:
Neen Wyri, het enige staaf die in Gerda gaat is een stalen staaf.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |