Blaajt bedoel je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef Blight het volgende:
Hohoo! Blight! Hij plaatst een weergaloze tvp! Wat een mokerslag voor het forum! Tjongejonge zeg, wat een geweldenaar is die Blight toch! Goeie genade!
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:59 schreef Solaar het volgende:
Gister maar een quote weg kunnen strepen. Hopelijk heeft Evert er volgende week meer zin in.
Hij schakelde waarschijnlijk pas in de 92e minuut inquote:
Toen lag ik ook in een deuk ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe zou het met Alexander Chivu zijn?
Hij zat er gisteren wel een paar keer naast ja. Maar dit was toch wel een drama. De voornaam van Chivu niet wetenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe zou het met Alexander Chivu zijn?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat zou het mooi zijn als hij een keer een wedstrijd zou verslaan met Barbara Barend. De pot en het deksel.
Wat zou het mooi zijn als hij een keer een wedstrijd zou verslaan met Barbara Barend. De pot en het deksel.
Je bedoelt:quote:Op maandag 25 februari 2008 23:54 schreef ParisSG1970 het volgende:
De mooiste blijft bij AC Milan. Dan roept hij altijd 130x: "Gattuso, wat een vechtjas, de kleinste van de Daltons"
ofquote:Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste!
quote:Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië.
quote:Dat wordt een hels karwei voor Inter
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef The_Verve het volgende:
Natuurlijk is dit topic ietwat cynisch bedoeld, maar ik blijf Ten Napel een geweldige commentator vinden. Voegt iets toe aan een wedstrijd...
Klopt, maakt wedstrijden gewoon leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef The_Verve het volgende:
Natuurlijk is dit topic ietwat cynisch bedoeld, maar ik blijf Ten Napel een geweldige commentator vinden. Voegt iets toe aan een wedstrijd...
Geniaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Ja zeer goed op dreef vooral toen Pepe 2x geel kreeg:
WAT EEN SUKKEL
En over het filmpje van Robinho op UEFA.com:
De verdedigers van Roma hebben ook naar dat filmpje van Robinho gekeken
Jawel de deklat heeft ie ook een keer gezegd.quote:
http://www.uefa.com/trainingground/index.html#34004/2048/570563quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef MaxPower het volgende:
welk filmpje bedoelde Evert net? Over de penelada ofzo?
iddquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Longmen het volgende:
Evert werd geïnterviewd bij het sportjournaal van 7 uur over de voetbalrechten bij de NOS. Hij toverde er weer mooie spreekwoorden uit.
De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is , had hij vroeger als kleine Evertjequote:
Heerlijk clichéquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:00 schreef maril het volgende:
[..]
De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is , had hij vroeger als kleine Evertje![]()
geleerd.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef JufJoop het volgende:
Zal mijn vader wel prettig vinden.
Ik denk dat hij en een hele hoop voetballiefhebbers in mijn buurt (inclusief mijzelf) heel hard zouden lachen om een fantopic voor Evert ten Napel.
Mijn vader zet er speciaal het geluid voor uit.
Wat een onzin kraamt die man uit. Pfff... Gelukkig mag ik tegenwoordig wat vaker live bij de wedstrijden zijn, dan hoef ik het niet te doen met de samenvattingen..
Ja maar huizen ver, flats ver, oceanen afstand !!1!!!1 van Evertquote:Op woensdag 2 april 2008 22:41 schreef Longmen het volgende:
Vond die kerel van vanavond toch wel een goeie tweede.
Hij begon weer over de deklatquote:
Je url werkt niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:10 schreef Longmen het volgende:
http://www.depers.nl/User(...)dag_9_april_2008.pdf blz 16
Grueter alweer?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Vanavond mn collega Grueter en morgenavond Roelfs. Zit ik weer twee dagen thuis met die dekselse vrouw van me.
Goeie genade ik zie nu dat het oorspronkelijk NOS rooster is veranderd. Hohohoooo wat een Dalton is die Snoeks toch ook!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef The_Verve het volgende:
Evert is een beetje in de war met de dagen geloof ik...
staat beterquote:Op woensdag 9 april 2008 19:39 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade ik zie nu dat het oorspronkelijk NOS rooster is veranderd. Hohohoooo wat een Dalton is die Snoeks toch ook!
Het zal nog lang onrustig blijven op de burelen van de NOS.
En Grueter is een klasbak hoor, vergeet dat niet.
Een tien met een griffelquote:
Mag ik uw handtekeningquote:
quote:
Hey achter aansluiten jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Onder het genot van een goed glas wijn en een lekker blokje kaas valt daar over te praten.
Evert is aan het afbouwen voor zijn pensioenquote:
Is dit een van de fakes btw? Of is dit de echte evert ten napel?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Vanavond mn collega Grueter en morgenavond Roelfs. Zit ik weer twee dagen thuis met die dekselse vrouw van me.
quote:Nee, geen Roger Whittaker, maar Steven Whittaker..
Dit is de echte. Wel leuk om te horen, want hij gebruikt af en toe ook informatie van Fok! tijdens zijn commentaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit een van de fakes btw? Of is dit de echte evert ten napel?
De echte dat kan niet anders.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit een van de fakes btw? Of is dit de echte evert ten napel?
Goeie genade!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
Wie is er vanavond commentator bij Liverpool - Chelsea?
Jawohl, onze eigen Evert![]()
Vergeet de bingokaart niet
Ja?!?!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
Plaats de bingokaart nog eensquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
Goed van hem, hij snapt hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef maril het volgende:
Hij, voelt het tenminste aan en houdt zijn mond tijden You Never Walk Alone.
ik ook en aan spakenburg ookquote:Op woensdag 23 april 2008 09:32 schreef Urquhart het volgende:
Bij die Hillary-opmerking moest ik direct aan dit topic denken
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:31 schreef The_Verve het volgende:
Evert bij Holland Sport (29 mei 2006).
Van de 23e minuut. Komen een paar leuke beelden met commentaar voorbij...
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:59 schreef knnth het volgende:
Frank Snoeks probeert Evert na te doen ofzoHij gooit iedere tien seconden een metafoor of een grap er doorheen
Italianen zijn heel goed in het onthouden van rugnummers..trente due trente duequote:Op donderdag 24 april 2008 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En over dat rugnummer van Tevez, dat hij in het Italiaans uitsprak.!
Ja die ja. En dan 15 seconden later, midden in een aanval kwam hij er weer mee. Trente due, trente due.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Italianen zijn heel goed in het onthouden van rugnummers..trente due trente due
Zoiets
"Dirkie Kuyt, uit Makkum!"quote:Op woensdag 30 april 2008 10:39 schreef knnth het volgende:
Vanavond even kijken of hij minstens één toespeling maakt naar het feit dat het koninginnedag is)
"Dat schot ging net zo scheef als de hoed van de keuningin"quote:
"Prachtig hoe Sjon Terry daar weer de lucht ingaat, het lijkt wel koekhappen"quote:Op woensdag 30 april 2008 12:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Dat schot ging net zo scheef als de hoed van de keuningin"
Ik hoor het hem zeggenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
"Prachtig hoe Sjon Terry daar weer de lucht ingaat, het lijkt wel koekhappen"
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
"In Nederland is het koninginnedag. Daar zullen ze hier in Engeland maling aan hebben".
JAWEEEEEEEEEEEL ALWEER DIRKIE KUIJT UIT KATWIJK JAWEEEEEEEEELquote:
Ingooien van Riise jaquote:Op woensdag 30 april 2008 22:20 schreef jmac het volgende:
Onthouden: Ingooien zijn halve corners...
Hebben we ook speciaal op gelet bij de opnames door Evert en Youri lekker te laten improviseren.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoals hij in Fifa08 klinkt zo komt hij ook echt over
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die dekselse Fernando Pedro Torres.
"jaja, die mannen daar..... zitten lekker droog'quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:51 schreef Urquhart het volgende:
"Wat een noodweer hier! Ver-schrik-ke-lijk!"
Volgens mij welquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:35 schreef Radegast het volgende:
Gaat 'ie heel de avond Zenit Leningrad roepen...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:45 schreef Urquhart het volgende:
De Schotten kijken ook massaal op grote schermen. Met veel bier. En veel muziek ook
In 2003 waren er ook tienduizenden Schotten in Andalusië. Maar hier zijn er veel meer. Dit is ook dichterbij
Die zinsopbouw van hem, geweldig
Die viel me ook op ja, typische Evert verspreking.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:53 schreef Bos81 het volgende:
De jaarlijkse kraker die een aantal keer per jaar gespeeld wordt![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:12 schreef jmac het volgende:
Veel Kimmen in Korea. In Noord-korea heb je er veel. In zuid-korea heb je er veel. Overal in Korea heb je Kimmen.
dat kan hij niet laten inderdaad, laatste minuut kans Rangersquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:23 schreef Urquhart het volgende:
De "HOHOHOHOHO WAT EEN KANS" kwam ook nog even voorbij
Klopt, is heel leuk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
West-Duitsland - Nederland van 1988 nu op Nederland 3, in zijn geheel. En met origineel commentaarVan Evert
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Toch zijn zn uitspraken hier niet zo ludiek
Ach, Evert blijft wel overeindquote:NIEUWE VOETBALCOMMENTATOR NOS SPORT
Jeroen Elshoff treedt eind augustus toe
tot het team van voetbalcommentatoren
van NOS Sport.Elshoff (31) is afkomstig
van Eyeworks,waar hij voor Sport 1 het
voetbalcommentaar verzorgde.
Door de terugkomst van de eredivisie
bij de NOS was NOS Sport op zoek naar
een extra commentator.
Het team commentatoren bestaat verder
uit Andy Houtkamp,Arno Vermeulen,Bas
Ticheler,Evert ten Napel,Frank Snoeks,
Jack van Gelder,Jan Roelfs,Jeroen
Grueter,Philip Kooke,Ragnar Niemeijer
en Ronald van der Geer.
HOHOHOOOOO WELNEE. ZIJ ZULLEN JULLIE VOORZIEN VAN RADIOCOMMENTAAR. GOEIE GENADE WEET JE WAT VOOR KLASBAK JACK OP DE RADIO IS? 10 MET EEN GRIFFEL VOOR DEZE DEKSELSE COMMENTATOR HOOR.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Breach het volgende:
HOOOOHOOOO Andy Houtkamp en Jack van Gelder ook tv commentaar doen..?
IK HERRINER MIJ DAT KIEZELHARDE SCHOT VAN RONALD, SNEEUWVLOKJE, KOEMAN NOG ALS DE DAG VAN GISTEREN. GOEIE GENADE WAT WAS DAT EEN SCHITTERENDE POT VOETBAL. DIE BEVRIJDENDE 1-2 VAN DIE DUIVELSTOVENAAR SAN MARCO STAAT IN DE GECSHIEDENISBOEKEN HOOR. HOHOHOOOquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
West-Duitsland - Nederland van 1988 nu op Nederland 3, in zijn geheel. En met origineel commentaarVan Evert
dude denk je dat nu echt? Dit is Evert himself hoor, zeker weten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:49 schreef jmac het volgende:
Ik begin 'm steeds meer als kloon te zien
Evert heeft op de SvJ toch wel leren spellen...
Zal hem eens toevoegen op msnquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
dude denk je dat nu echt? Dit is Evert himself hoor, zeker weten!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
dude denk je dat nu echt? Dit is Evert himself hoor, zeker weten!
Ja, harddrugs vindt Evert niet kunnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een interview met Evert in de Veronica gids!
hier hetzelfde ja, ze komen met verdraaide dingen die de wereld al maandenlang weet vaak en veranderen gewoon VI en Sportweek interviews om zo hun scoop te hebben. Voor Evert maken we natuurlijk een uitzonderingquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbal in de VM lees ik nooit. Ze hebben er totaal geen verstand van...
dat msn-adres ookquote:
Hij is volgens mij bijna nooit onlinequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef Blawh het volgende:
Evert de barmhartige heeft lyrisch gereageerd op de aanwinsten van Heracles, dit kan niet meer misgaan!
Ik heb het uit de VI, dus lijkt mij definitief. Maar dit zijn alleen poulewedstrijden hè, het is nog niet bekend of Evert, en welke kwart, halve en finale(s) hij doet. Overigens is Frank Snoeks wel de favoriet voor de finale.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bereid je vast voor op een droomseizoen
Even over die wedstrijd die iemand net noemde: is dat definitief?
Dan hoop ik dat er nog een hoop wedstrijden bij gaan komen, want dit lijstje is veel te kort voor Evert
Wat een held is het toch ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Evert gaat dus weer een wedstrijd van Nederland verslaan. Top. Eén van de mooiste commentaren ooit:
http://www.raymania.nl/vo(...)lfragment%20%231.mp3.
Finale, negentigste minuut ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef Rikketik het volgende:
Zou echt een mooi gebaar zijn als ze hem de finale nog gunnen.
HOHOOOOO VAN PERSIE IS EEN BEGENADIGDE KLASBAK HOOR, GOEIE GENADE WAT EEN DEKSELSE SPELER. TIEN MET EEN GRIFFEL!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef knnth het volgende:
[..]
Finale, negentigste minuut ...
VAN PERSIE ... DEKLAT!!
HOHOOOOOquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Evert gaat dus weer een wedstrijd van Nederland verslaan. Top. Eén van de mooiste commentaren ooit:
http://www.raymania.nl/vo(...)lfragment%20%231.mp3.
Heb je er een goed glas wijn en een blokje kaas bij? De openingswedstrijd zal niet al te spannend worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade ik zit inmiddels in Bern hoor, het zal hier nog lang onrustig blijven. Wat een deksels fijn toernooi gaat het worden!
Het zou gewoon terecht zijn. Snoeks is overrated.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat een held is het toch ook!
Zou echt een mooi gebaar zijn als ze hem de finale nog gunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
WAAROM GEEN NEDERLAND KLOTEZOOIquote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef maril het volgende:
Onze held doet morgen liveverslag Frankrijk - Roemeniën
Doet 'ie vrijdag, tegen Frankrijk. Net de wedstrijd die ik niet kan zien. Niet live in elk geval...quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef maril het volgende:
Onze held doet morgen liveverslag Frankrijk - Roemeniën
Vrijdag dus waarschijnlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil hem zo graag bij een wedstrijd van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |