Klopt, is heel leuk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
West-Duitsland - Nederland van 1988 nu op Nederland 3, in zijn geheel. En met origineel commentaarVan Evert
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Toch zijn zn uitspraken hier niet zo ludiek
Ach, Evert blijft wel overeindquote:NIEUWE VOETBALCOMMENTATOR NOS SPORT
Jeroen Elshoff treedt eind augustus toe
tot het team van voetbalcommentatoren
van NOS Sport.Elshoff (31) is afkomstig
van Eyeworks,waar hij voor Sport 1 het
voetbalcommentaar verzorgde.
Door de terugkomst van de eredivisie
bij de NOS was NOS Sport op zoek naar
een extra commentator.
Het team commentatoren bestaat verder
uit Andy Houtkamp,Arno Vermeulen,Bas
Ticheler,Evert ten Napel,Frank Snoeks,
Jack van Gelder,Jan Roelfs,Jeroen
Grueter,Philip Kooke,Ragnar Niemeijer
en Ronald van der Geer.
HOHOHOOOOO WELNEE. ZIJ ZULLEN JULLIE VOORZIEN VAN RADIOCOMMENTAAR. GOEIE GENADE WEET JE WAT VOOR KLASBAK JACK OP DE RADIO IS? 10 MET EEN GRIFFEL VOOR DEZE DEKSELSE COMMENTATOR HOOR.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Breach het volgende:
HOOOOHOOOO Andy Houtkamp en Jack van Gelder ook tv commentaar doen..?
IK HERRINER MIJ DAT KIEZELHARDE SCHOT VAN RONALD, SNEEUWVLOKJE, KOEMAN NOG ALS DE DAG VAN GISTEREN. GOEIE GENADE WAT WAS DAT EEN SCHITTERENDE POT VOETBAL. DIE BEVRIJDENDE 1-2 VAN DIE DUIVELSTOVENAAR SAN MARCO STAAT IN DE GECSHIEDENISBOEKEN HOOR. HOHOHOOOquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
West-Duitsland - Nederland van 1988 nu op Nederland 3, in zijn geheel. En met origineel commentaarVan Evert
dude denk je dat nu echt? Dit is Evert himself hoor, zeker weten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:49 schreef jmac het volgende:
Ik begin 'm steeds meer als kloon te zien
Evert heeft op de SvJ toch wel leren spellen...
Zal hem eens toevoegen op msnquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
dude denk je dat nu echt? Dit is Evert himself hoor, zeker weten!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
dude denk je dat nu echt? Dit is Evert himself hoor, zeker weten!
Ja, harddrugs vindt Evert niet kunnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een interview met Evert in de Veronica gids!
hier hetzelfde ja, ze komen met verdraaide dingen die de wereld al maandenlang weet vaak en veranderen gewoon VI en Sportweek interviews om zo hun scoop te hebben. Voor Evert maken we natuurlijk een uitzonderingquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbal in de VM lees ik nooit. Ze hebben er totaal geen verstand van...
dat msn-adres ookquote:
Hij is volgens mij bijna nooit onlinequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef Blawh het volgende:
Evert de barmhartige heeft lyrisch gereageerd op de aanwinsten van Heracles, dit kan niet meer misgaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |