Grueter alweer?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Vanavond mn collega Grueter en morgenavond Roelfs. Zit ik weer twee dagen thuis met die dekselse vrouw van me.
Goeie genade ik zie nu dat het oorspronkelijk NOS rooster is veranderd. Hohohoooo wat een Dalton is die Snoeks toch ook!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef The_Verve het volgende:
Evert is een beetje in de war met de dagen geloof ik...
staat beterquote:Op woensdag 9 april 2008 19:39 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade ik zie nu dat het oorspronkelijk NOS rooster is veranderd. Hohohoooo wat een Dalton is die Snoeks toch ook!
Het zal nog lang onrustig blijven op de burelen van de NOS.
En Grueter is een klasbak hoor, vergeet dat niet.
Een tien met een griffelquote:
Mag ik uw handtekeningquote:
quote:
Hey achter aansluiten jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Onder het genot van een goed glas wijn en een lekker blokje kaas valt daar over te praten.
Evert is aan het afbouwen voor zijn pensioenquote:
Is dit een van de fakes btw? Of is dit de echte evert ten napel?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Vanavond mn collega Grueter en morgenavond Roelfs. Zit ik weer twee dagen thuis met die dekselse vrouw van me.
quote:Nee, geen Roger Whittaker, maar Steven Whittaker..
Dit is de echte. Wel leuk om te horen, want hij gebruikt af en toe ook informatie van Fok! tijdens zijn commentaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit een van de fakes btw? Of is dit de echte evert ten napel?
De echte dat kan niet anders.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit een van de fakes btw? Of is dit de echte evert ten napel?
Goeie genade!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
Wie is er vanavond commentator bij Liverpool - Chelsea?
Jawohl, onze eigen Evert![]()
Vergeet de bingokaart niet
Ja?!?!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
Plaats de bingokaart nog eensquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef donroyco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |