Blaajt bedoel je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef Blight het volgende:
Hohoo! Blight! Hij plaatst een weergaloze tvp! Wat een mokerslag voor het forum! Tjongejonge zeg, wat een geweldenaar is die Blight toch! Goeie genade!
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:59 schreef Solaar het volgende:
Gister maar een quote weg kunnen strepen. Hopelijk heeft Evert er volgende week meer zin in.
Hij schakelde waarschijnlijk pas in de 92e minuut inquote:
Toen lag ik ook in een deuk ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe zou het met Alexander Chivu zijn?
Hij zat er gisteren wel een paar keer naast ja. Maar dit was toch wel een drama. De voornaam van Chivu niet wetenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe zou het met Alexander Chivu zijn?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat zou het mooi zijn als hij een keer een wedstrijd zou verslaan met Barbara Barend. De pot en het deksel.
Wat zou het mooi zijn als hij een keer een wedstrijd zou verslaan met Barbara Barend. De pot en het deksel.
Je bedoelt:quote:Op maandag 25 februari 2008 23:54 schreef ParisSG1970 het volgende:
De mooiste blijft bij AC Milan. Dan roept hij altijd 130x: "Gattuso, wat een vechtjas, de kleinste van de Daltons"
ofquote:Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste!
quote:Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië.
quote:Dat wordt een hels karwei voor Inter
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef The_Verve het volgende:
Natuurlijk is dit topic ietwat cynisch bedoeld, maar ik blijf Ten Napel een geweldige commentator vinden. Voegt iets toe aan een wedstrijd...
Klopt, maakt wedstrijden gewoon leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef The_Verve het volgende:
Natuurlijk is dit topic ietwat cynisch bedoeld, maar ik blijf Ten Napel een geweldige commentator vinden. Voegt iets toe aan een wedstrijd...
Geniaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Ja zeer goed op dreef vooral toen Pepe 2x geel kreeg:
WAT EEN SUKKEL
En over het filmpje van Robinho op UEFA.com:
De verdedigers van Roma hebben ook naar dat filmpje van Robinho gekeken
Jawel de deklat heeft ie ook een keer gezegd.quote:
http://www.uefa.com/trainingground/index.html#34004/2048/570563quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef MaxPower het volgende:
welk filmpje bedoelde Evert net? Over de penelada ofzo?
iddquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Longmen het volgende:
Evert werd geïnterviewd bij het sportjournaal van 7 uur over de voetbalrechten bij de NOS. Hij toverde er weer mooie spreekwoorden uit.
De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is , had hij vroeger als kleine Evertjequote:
Heerlijk clichéquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:00 schreef maril het volgende:
[..]
De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is , had hij vroeger als kleine Evertje![]()
geleerd.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef JufJoop het volgende:
Zal mijn vader wel prettig vinden.
Ik denk dat hij en een hele hoop voetballiefhebbers in mijn buurt (inclusief mijzelf) heel hard zouden lachen om een fantopic voor Evert ten Napel.
Mijn vader zet er speciaal het geluid voor uit.
Wat een onzin kraamt die man uit. Pfff... Gelukkig mag ik tegenwoordig wat vaker live bij de wedstrijden zijn, dan hoef ik het niet te doen met de samenvattingen..
Ja maar huizen ver, flats ver, oceanen afstand !!1!!!1 van Evertquote:Op woensdag 2 april 2008 22:41 schreef Longmen het volgende:
Vond die kerel van vanavond toch wel een goeie tweede.
Hij begon weer over de deklatquote:
Je url werkt niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:10 schreef Longmen het volgende:
http://www.depers.nl/User(...)dag_9_april_2008.pdf blz 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |