abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 februari 2008 @ 19:24:00 #51
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57067305
Done.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57077534
Drugshond heeft volgens mij echt niet door wat er aan de hand is.

"Het is maar een film"

Veel succes de komende tijd Drugshond
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:20:04 #53
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_57077722
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond heeft volgens mij echt niet door wat er aan de hand is.

"Het is maar een film"

Veel succes de komende tijd Drugshond
Lees mijn verdere reaktie.... ik spiegel wel e.e.a. terug.
pi_57096643
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 2 maart 2008 @ 00:45:40 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_57096718
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
Koran-film Wilders #11 : Wilders spreekt: Ik capituleer niet

waarom moest die weg :S
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

damn dacht ik dat er een lekker wijf een PM stuurde voor een lekkere date is het een waarschuwing najah zal erop letten
Herhaling van zetten van deeltje #8 of #9, en na een waarschuwing.
  zondag 2 maart 2008 @ 00:45:49 #56
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57096721
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
Koran-film Wilders #11 : Wilders spreekt: Ik capituleer niet

waarom moest die weg :S
Omdat-ie onnodig op de man gespeeld was.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57096902
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]

Herhaling van zetten van deeltje #8 of #9, en na een waarschuwing.
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:45 schreef gronk het volgende:

[..]

Omdat-ie onnodig op de man gespeeld was.

jeez vond ik nogal meevallen hoor. maar goed zal het wederom meenemen

@SCH mocht je je beledigd voelen door mijn post, dan mijn welgemeende excuses
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57112229
Zelfmoordaanslag bij begrafenis-stoet

en nu weer een reactie verwijdert van mij... ok het was op de man maar hij begon mij af te zeiken en dat zonder dat ik op hem gereageerd had en hij puur en alleen uit is om mij aan te vallen. dat jullie mijn reactie weghalen is tot daaraan toe (al was hij wel geniaal) maar kunnen jullie die kneus ook ff een note geven
  zondag 2 maart 2008 @ 21:19:50 #59
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57113246
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef GewoneMan het volgende:
Zelfmoordaanslag bij begrafenis-stoet

en nu weer een reactie verwijdert van mij... ok het was op de man maar hij begon mij af te zeiken en dat zonder dat ik op hem gereageerd had en hij puur en alleen uit is om mij aan te vallen. dat jullie mijn reactie weghalen is tot daaraan toe (al was hij wel geniaal) maar kunnen jullie die kneus ook ff een note geven
Ik heb het hele traject zien gebeuren, en inderdaad, je wordt afgezeken. Maar helaas is dat wel terecht.

Kijk, hier in NWS willen we graag nieuwsfeiten met een enigszins onafhankelijke bron hebben. Dus nu.nl, reuters.com, etc. Links naar sites als volkskrant.nl en telegraaf.nl kan ook, maar daarvan is bekend dat ze nieuws ietswat 'gekleurd' brengen. Dus met hun eigen mening overgoten. Je mag ook linkjes plaatsen naar opinie-sites als geenstijl.nl of een site zoals daar genoemd, maar dan moet je niet zeuren als mensen gaan klagen over je bron. Dan krijg je de situatie dat 't dus vooral over de bron van het bericht gaat, en niet over het bericht zelf. En da's nou net niet de bedoeling, want zoiets is niet te onderscheiden van het zoveelste reltopic.
pi_57113877
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb het hele traject zien gebeuren, en inderdaad, je wordt afgezeken. Maar helaas is dat wel terecht.

Kijk, hier in NWS willen we graag nieuwsfeiten met een enigszins onafhankelijke bron hebben. Dus nu.nl, reuters.com, etc. Links naar sites als volkskrant.nl en telegraaf.nl kan ook, maar daarvan is bekend dat ze nieuws ietswat 'gekleurd' brengen. Dus met hun eigen mening overgoten. Je mag ook linkjes plaatsen naar opinie-sites als geenstijl.nl of een site zoals daar genoemd, maar dan moet je niet zeuren als mensen gaan klagen over je bron. Dan krijg je de situatie dat 't dus vooral over de bron van het bericht gaat, en niet over het bericht zelf. En da's nou net niet de bedoeling, want zoiets is niet te onderscheiden van het zoveelste reltopic.
tssss en dat is mod schandelijk ik post al tijden op nieuws en nooit heb ik gezeik gehad. maar goed omdat ik een andere visie heb dan een paar anderen (die mijn vragen omtrend de bronnen die notebene niet eens van mij waren ontwijken) krijg ik een note als ik op de man speel en als iemand anders mij op de man speelt dan is het terecht... voel eens even aan je hoofd
  zondag 2 maart 2008 @ 21:46:32 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_57113924
Paul de Leeuw randt linkse vegetarier aan

Dubbel en voorzien van een uitermate debiele OP, zelfs voor Selang's begrippen...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_57113977
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik ben het erg met je oneens dat nu. nl of reuters.com onafhankelijker zou zijn dan volkskrant.nl of telegraaf.nl
  zondag 2 maart 2008 @ 21:51:02 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57114057
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tssss en dat is mod schandelijk ik post al tijden op nieuws en nooit heb ik gezeik gehad. maar goed omdat ik een andere visie heb dan een paar anderen (die mijn vragen omtrend de bronnen die notebene niet eens van mij waren ontwijken) krijg ik een note als ik op de man speel en als iemand anders mij op de man speelt dan is het terecht... voel eens even aan je hoofd
helemaal mee eens. fok!mods moeten zelf eens wat onpartijdiger worden, dit begint steeds meer op een niet gewenste dictatuur te lijken waar geen plek is voor vrijheid van meningsuiting. tenzij je een beetje links gaat lopen meehuilen en precies zegt wat ze willen horen, en vooral geen onvertogen woord in de discussie. behalve als het gaat om de woorden: bruinhemden, rechtse sukkel, islamofoob. dan krijg je inplaats van een note een veer in je reet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:10:27 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57114172
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

helemaal mee eens. fok!mods moeten zelf eens wat onpartijdiger worden, dit begint steeds meer op een niet gewenste dictatuur te lijken waar geen plek is voor vrijheid van meningsuiting. tenzij je een beetje links gaat lopen meehuilen en precies zegt wat ze willen horen, en vooral geen onvertogen woord in de discussie. behalve als het gaat om de woorden: bruinhemden, rechtse sukkel, islamofoob. dan krijg je inplaats van een note een veer in je reet.
ai brother.. heb ook al een PM gestuurd naar de oppergoeroe wat denkt die zak hooi wel niet zeg

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:10:11 ]
  zondag 2 maart 2008 @ 21:57:00 #65
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57114203
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef SCH het volgende:

Ik ben het erg met je oneens dat nu. nl of reuters.com onafhankelijker zou zijn dan volkskrant.nl of telegraaf.nl
Want? Ze zijn in ieder geval een stuk minder gekleurd.
pi_57114312
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Huil niet zo man. Die mods zijn prima en je voorbeelden zijn stompzinnig en vanwege je laatste opmerking zul je weer langdurig geband worden waardoor ik niet meer op je stomme posts kan reageren, schlemiel die je bent. Doe toch niet zo dom

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:09:53 ]
  zondag 2 maart 2008 @ 22:00:08 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57114314
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ai brother.. heb ook al een PM gestuurd naar de oppergoeroe wat denkt die zak hooi wel niet zeg

[ Bericht 18% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:09:20 ]
  zondag 2 maart 2008 @ 22:01:36 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57114348
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Huil niet zo man. Die mods zijn prima en je voorbeelden zijn stompzinnig en vanwege je laatste opmerking zul je weer langdurig geband worden waardoor ik niet meer op je stomme posts kan reageren, schlemiel die je bent. Doe toch niet zo dom

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:08:44 ]
pi_57114364
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

nee dat zijn ze niet ze meten met 2 maten en dat is per definitie fout. lees eens terug vriend... ik krijg een note als ik op de man speel en als iemand het bij mij doet krijg ik het comentaar dat het terecht is. kan me niet voorstellen dat jij dat ok vind
pi_57114471
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef gronk het volgende:

[..]

Want? Ze zijn in ieder geval een stuk minder gekleurd.
Als we de landelijke kranten ook niet meer als bron kunnen opvoeren, blijft er wel erg weinig over. Alle bronnen zijn op een bepaalde manier gekleurd - meestal gaat het gewoon om het nieuwsfeit en kunnen mensen zelf wel even verder zoeken. Of we posten 2 bronnen.
pi_57114492
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

paddy is gewoon te dom om te poepen, waarom zou ik dat niet mogen zeggen. dat mens hoort niet in nws. eerder in kantklossen met imbecielen.
zit je me nou een ban aan te praten? vuige laffe hond. en schlemiel tegen mij zeggen mag ineens wel?
Ik waarschuwde je juist omdat je zo uit de bocht vliegt en je laat leiden door emotie, dat noemt men ook wel schlemielig. Maar je maakt het er nu niet beter op. Ga nou maar gewoon naar bed.
pi_57114526
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee dat zijn ze niet ze meten met 2 maten en dat is per definitie fout. lees eens terug vriend... ik krijg een note als ik op de man speel en als iemand het bij mij doet krijg ik het comentaar dat het terecht is. kan me niet voorstellen dat jij dat ok vind
In beide gevallen staat er dat je op de man hebt gespeeld. Ik kan het verder niet beoordelen want ken de posts niet maar om er nou zulke grote conclusies aan te verbinden, lijkt me wat overdreven.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:11:11 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57114563
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik waarschuwde je juist omdat je zo uit de bocht vliegt en je laat leiden door emotie, dat noemt men ook wel schlemielig. Maar je maakt het er nu niet beter op. Ga nou maar gewoon naar bed.
luister eens fijne vrind. een waarschuwing is geen constatering en je gebruikte het woordje "zal". misschien hoop je dat ik gebanned ga worden omdat ik mijn eigen mening geef, kan best omdat het allemaal wel heel fijn in jouw straatje past op dit moment op fok!
ik ben niet moe. al twee maanden geen druppel meer gedronken en voel me prima. dus... mochten mensen kritiek niet kunnen pareren dan zij het zo. daar heb ik jouw stokerige waarschuwingen niet voor nodig.
pi_57114610
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

luister eens fijne vrind. een waarschuwing is geen constatering en je gebruikte het woordje "zal". misschien hoop je dat ik gebanned ga worden omdat ik mijn eigen mening geef, kan best omdat het allemaal wel heel fijn in jouw straatje past op dit moment op fok!
ik ben niet moe. al twee maanden geen druppel meer gedronken en voel me prima. dus... mochten mensen kritiek niet kunnen pareren dan zij het zo.
Ik hoop juist niet dat je gebanned wordt maar die mening kantelt enorm momenteel

Welterusten zoalshetis
  zondag 2 maart 2008 @ 22:13:27 #75
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57114614
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Als we de landelijke kranten ook niet meer als bron kunnen opvoeren, blijft er wel erg weinig over. Alle bronnen zijn op een bepaalde manier gekleurd - meestal gaat het gewoon om het nieuwsfeit en kunnen mensen zelf wel even verder zoeken. Of we posten 2 bronnen.
Oh, zo bedoelde ik 't niet. Maar het valt me wel op dat met name de telegraaf nog wel eens aan suggestieve berichtgeving doet. '25.000 asielzoekers in nederland', vet op de voorpagina, terwijl 't gaat over een generaal pardon voor 25.000 asielzoekers. Maar goed, dat soort dingen zie je wel bij zo'n beetje iedere nieuwsbron -- getallen omkeren ('80% van de nederlanders geen slachtoffer criminaliteit' versus '20% van nederlanders wel') etc. Zelfs ANP-nieuws heeft daar wel last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')