Helemaal geweldig, HP, bedankt! Jammer dat je niet op dinsdag er al bent, dan gaan we al los met onze Rock Revival.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:20 schreef hullepim het volgende:
[..]
Hey Paddy, wij hadden ook kaarten via de ACO besteld en wij werden verwezen naar Beausasjour. Ik had ook op het moment een mailtje gestuurd naar Ticket en Travel en daar 2 kaarten laten reserveren voor Maison Blanch. Die heb ik betaald dus ik ga er van uit dat ik weer op Maison Blach te vinden zal zijn.
btw, heb dit jaar denk ik een stuk of 200 oranje mutsen en handschoenen voor je!
Wij zijn er waarschijnlijk vanaf woensdag, kan ze dan wel bij je langs brengen.
Groeten Hullepim!
ik heb via ticket + travel besteld. ging perfect.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef Bastardo het volgende:
We zijn vorig jaar geweest en dat was echt helemaal top! (ondanks de regen).
Dit jaar gaan we natuurlijk weer. Alleen vreemd dat je wel entree- tickets kunt bestellen op de site van Le Mans, maar geen camping-tickets. Als ik klik op beausejours, dan kan ik nergens wat aanvinken.
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Paddy_NL het volgende:
Gaat er nog iemand naar Spa dit weekend?
Wat vraag je daarvoor? Ik heb eventueel interesse in twee stuks.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:03 schreef SIRfuckalot het volgende:
Nog 3,5 week en dan mogen we weer
even voor de liefhebbers ik heb nog een campingkaart met 4 toegangskaarten over
camping is tertre rouge
als iemand intresse heeft hoor ik het wel (kan hem ook in vraag en aanbod zetten maar daar zitten weinig Lem mans fans)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |