abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56954603
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is ook de indruk die ik heb, ook in de Europese media lijkt de Hilldog-verafgoding voorbij...
Gelukkig.. Ik kan dat mens niet uitstaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 24 februari 2008 @ 21:04:06 #202
165633 eriksd
The grand facade...
pi_56955089
Nu die Nader meedoet vroeg ik mij toch één ding af: had Giuliani niet beter als onafhankelijke partij mee kunnen doen? Hij was te links voor de republikeinen, terwijl ik toch de indruk had dat overall hij toch de beste republikeinse kandidaat was om landelijk een beetje de rijen te sluiten.

Puur hypothetisch is dit dus, maar dat vroeg ik mij dus af.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:07:58 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56955162
En hoeveel staten zou hij winnen?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56956345
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:04 schreef eriksd het volgende:
Nu die Nader meedoet vroeg ik mij toch één ding af: had Giuliani niet beter als onafhankelijke partij mee kunnen doen? Hij was te links voor de republikeinen, terwijl ik toch de indruk had dat overall hij toch de beste republikeinse kandidaat was om landelijk een beetje de rijen te sluiten.

Puur hypothetisch is dit dus, maar dat vroeg ik mij dus af.
Dat zou voor de democraten erg gunstig zijn geweest.
pi_56957465
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zou voor de democraten erg gunstig zijn geweest.
Precies. En daarom hebben de Republikeinen de rijen gesloten. Ook Ron Paul (loser) heeft daarom uiteindelijk besloten om mee te doen aan de Republikeinse primaries.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56957669
Eerder in dit topic hadden jullie het over dat het slecht zou zijn voor de Democraten als Hillary zou door gaan en eigenlijk de handdoek in de ring zou moeten gooien. Maar door door te gaan maait ze toch juist de Republiekeinen gras voor de voeten weg in de uiteindelijke campagne om het presidentsschap zodat die dan minder modder hebben om mee te gooien omdat het al in de media is geweest?

Of zie ik dat verkeerd?
  maandag 25 februari 2008 @ 00:06:26 #207
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56959585
Wow, zojuist Hillary gezien die kwaad was op Barack....ze komt over als een bitch, en dat is ze ook waarschijnlijk.
Drink ik.
  maandag 25 februari 2008 @ 08:05:57 #208
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56961994
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:06 schreef SpaRood het volgende:
Ze komt over als een bitch, en dat is ze ook waarschijnlijk.
Zou je denken ja?
Ze leek me zo aardig
Haters everywhere but I don't really care.
pi_56967159
Clinton is weer lekker bezig vandaag.

Eerst maakt ze zichzelf compleet belachelijk in een poging Obama te ridiculiseren waarvan binnenkort wel video's zullen verschijnen (was net op de radio te horen). En dan duikt ook deze 'out-of-context' foto opeens op:
quote:
Obama Camp Furious at Photo Release

Barack Obama’s campaign is expressing outrage at a new photo attributed to Clinton campaign sources that depicts the Democratic presidential candidate dressed in Somali garb.

The picture, which appeared at the top of Monday’s Drudge Report, says Clinton staffers circulated the 2006 photo over the weekend. It shows the Illinois senator fitted as a Somali elder, during his visit to northeastern Kenya that was part of a five-country tour of Africa.

“On the very day that Senator Clinton is giving a speech about restoring respect for America in the world, her campaign has engaged in the most shameful, offensive fear-mongering we’ve seen from either party in this election,” Obama campaign manager David Plouffe said.

“This is part of a disturbing pattern that led her county chairs to resign in Iowa, her campaign chairman to resign in New Hampshire, and it’s exactly the kind of divisive politics that turns away Americans of all parties and diminishes respect for America in the world,” Plouffe continued.

According to Drudge, the unnamed Clinton campaign staffer said: “Wouldn’t we be seeing this on the cover of every magazine if it were HRC,” shorthand for the candidate, Hillary Rodham Clinton.

Shown the photo by reporters, Bill Clinton’s press secretary said the candidate’s spouse will not have any reaction.

Obama, a member of the Trinity United Church of Christ in Chicago, has repeatedly fended off attacks that he is a Muslim. But the attacks have been decried by both candidates: One Clinton campaign volunteer was asked to step down after forwarding an e-mail containing that rumor.

FOX News is working to confirm the source of the photo, but GOPAC head and FOX News contributor Michael Steele said he’d be surprised to find out this photo came from the Clinton campaign.

“If there is a staffer who sort of in their own roguish way had gone out and put this out there, this will be their last day on the job,” Steele said. “I think this is something that just kind of popped up on the ‘Net and they are attributing it to her. I’d be hard-pressed to find someone on the staff who is wasting their time in the heat of this battle to do something like that.”

http://youdecide08.foxnew(...)ton-campaign-source/
pi_56968155
Ik hoop dat de bevolking van de vs niet zo achterlijk is als hoe clintons team denkt dat ze zijn, en dan obama beschuldigen van karl rove politics
pi_56968395
Hier is de quote van het stuk:
quote:
“Now, I could stand up here and say, let’s just get everybody together. Let’s get unified. The skies will open, the light will come down, celestial choirs will be singing and everyone will know we should do the right thing and the world will be perfect. Maybe I’ve just lived a little long, but I have no illusions about how hard this is going to be, you are not going to wave a magic wand to make special interests disappear."
http://politicalticker.bl(...)rcastic-mocks-obama/
  maandag 25 februari 2008 @ 18:21:50 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56968761
Hushed worry about Obama's safety

Ik heb er ook een raar gevoel over. Nog niet zo lang geleden werd er in Nederland een opkomend en charismatisch politicus naar een andere wereld geholpen. Er hoeft meer één idioot te zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56969979
Wat is Hillary toch een misselijkmakend kutwijf.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:35:43 #214
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56970439
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef Qomolangma het volgende:
Hier is de quote van het stuk:
[..]

http://politicalticker.bl(...)rcastic-mocks-obama/
Ik zou ook niet willen daten met Hillary, maar dit lijkt me toch redelijke kritiek op de campagne van Obama.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:29:00 #215
28167 matthijst
pi_56971707
Zielige Zieke Zure schurfthoer is het

Wat maakt het nou uit dat het land "in oorlog" is. Waarom zou zij beter troepen kunnen terughalen of aanvoeren dan Obama? Misschien denken die troepen wel: "rot op, ouwe zeiktrol", net zoals Bill dacht toen ie Monica eraan liet sabbelen

En dat belachelijke lulpraatje over de wolken die open gaan bladiefuckinbla... "Maybe I've lived a liitle long, but I have no illusions about..."
WTF wil ze nou zeggen dan? Dat Obama een naief kereltje is? Die gast is goddomme magna cum laude afgestudeerd aan Harvard

"You are not going to wave a magic wand and have the special interest disappear"
Nee, maar als je nou eerst eens zou beginnen zelf geen geld aan te nemen, dan kan je in ieder geval zeggen dat het daar niet aan ligt. Hypocriete trol
Maak die belstingaangiftes eens openbaar dan, zodat Amerikanen kunnen zien hoe graag je van die special interest groepen af wilt

Mooi ook, al die gasten erachter zjn drukker bezig om een foto te maken, dan met luisteren naar d'r.

En lekker sneu: janken dat Obama haar plannen verkeerd voorspiegelt en dan op zo'n suf belerend toontje hetzelfde doen over Obama's plannen...
Huh? Obama had toch geen plannen
pi_56971880
ach ja, laatste wanhoopspoging van hillary.
over een week ofzo wanneer texas en ohio zijn geweest is het allemaal voorbij.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 25 februari 2008 @ 20:49:07 #217
135333 SpaRood
pi_56972193
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Wat is Hillary toch een misselijkmakend kutwijf.
eens
Drink ik.
pi_56972318
Ben blij dat jullie wat betreft Hillary Clinton langzaam het licht beginnen te zien.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:56:52 #219
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56972373
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef popolon het volgende:
Hushed worry about Obama's safety

Ik heb er ook een raar gevoel over. Nog niet zo lang geleden werd er in Nederland een opkomend en charismatisch politicus naar een andere wereld geholpen. Er hoeft meer één idioot te zijn.
Maar dat is Nederland. Het land dat de weg kwijt is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 25 februari 2008 @ 20:58:25 #220
135333 SpaRood
pi_56972416
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:54 schreef Lyrebird het volgende:
Ben blij dat jullie wat betreft Hillary Clinton langzaam het licht beginnen te zien.
Ik heb haar altijd een machtswellustige bitch gevonden...de enige reden waarom ze bij Bill is gebleven is omdat ze hem nodig had voor haar eigen carriere en om macht te verwerven.

Als ik de keuze had tussen McCain of Hillary, dan zou ik toch voor McCain kiezen....
Drink ik.
pi_56972453
Dat is achteraf goedpraten; Hillary Clinton is altijd al een kutwijf geweest, ze is immers een vrouwelijke politica en dus een bitch, want dat is de oermannelijke respons op "sterke vrouwen". In feite heeft ze haar hele politieke carrière weinig anders gedaan dan haar mannelijke collega's, alleen is het politiek als zij het doen en Clinton is een bitch. Dus ja, dan is haar campagne poeslief, komt haar campagne met stomme dingen, maar zeker niet het einde van de wereld, en kun je eindelijk zeggen: zie je wel, ik had gelijk, ze is een bitch.
pi_56972880
Wow, ik kan me herinneren dat ik op fok nog moest verklaren hoe ik er bij kwam een hekel te hebben aan Hillary...
  maandag 25 februari 2008 @ 21:24:03 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56972951
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef Monidique het volgende:
Dat is achteraf goedpraten; Hillary Clinton is altijd al een kutwijf geweest, ze is immers een vrouwelijke politica en dus een bitch, want dat is de oermannelijke respons op "sterke vrouwen". In feite heeft ze haar hele politieke carrière weinig anders gedaan dan haar mannelijke collega's, alleen is het politiek als zij het doen en Clinton is een bitch. Dus ja, dan is haar campagne poeslief, komt haar campagne met stomme dingen, maar zeker niet het einde van de wereld, en kun je eindelijk zeggen: zie je wel, ik had gelijk, ze is een bitch.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56972956
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Wow, ik kan me herinneren dat ik op fok nog moest verklaren hoe ik er bij kwam een hekel te hebben aan Hillary...
Exact. En toen zei je... Och, gewoon, ik weet niet, gewoon zo'n gevoel heb ik bij haar...
pi_56973132
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Exact. En toen zei je... Och, gewoon, ik weet niet, gewoon zo'n gevoel heb ik bij haar...
Inderdaad, ik vond haar een kreng, en nu ben ik niet meer alleen.
pi_56973202
Ik kan de post niet vinden. Wel andere briljante posts:
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:46 schreef Monidique het volgende:
McCain maakt geen kans. Denk ik.
  maandag 25 februari 2008 @ 21:35:14 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56973204
Nou goed, duidelijk liever Clinton dan die mompelende mummie.

Het was zo voorspelbaar dat ze fel zou worden, dat mensen daar nog van opkijken. Had Obama in haar positie gezeten had 'ie ook wel wat feller van leer getrokken.
pi_56973293
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel goed in de problemen gekomen. Ten eerste loopt zijn vermeende integriteit een behoorlijk risico door zijn contacten met lobbyisten en ten tweede is de kans groot dat hij een strafbaar feit heeft of zal begaan met betrekking tot campagnefinanciering. Waarvan ik het fijne overigens niet weet.
pi_56973306
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoiets zal ik een half jaar geleden ofzo ook wel gezegd hebben, je hoeft je niet te schamen...
pi_56973784
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:54 schreef Lyrebird het volgende:
Ze is hier volgens mij nooit echt populair geweest. Populairder dan de gemiddelde republikein misschien maar dat maakt iemand nog niet populair of de beste kandidaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56974111
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef Monidique het volgende:
True

Ze had het makkelijker gehad als ze een vent was geweest.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:57:14 #232
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56975478
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef popolon het volgende:
Nou goed, duidelijk liever Clinton dan die mompelende mummie.
Die mompelende mummie laat zich tenminste niet in theedoekgewaden hijsen
  maandag 25 februari 2008 @ 23:49:13 #233
28167 matthijst
pi_56976818
Ook weer van die mooie uitspraken:

"We've seen the tragic result of having a president who had neither the experience nor the wisdom to manage our foreign policy and safeguard our national security," she said. "We can't let that happen again."

""The American people don't have to guess whether I understand the issues or whether I would need a foreign policy instruction manual to guide me through a crisis, or whether I'd have to rely on advisers to introduce me to global affairs,"

Dat Amerikanen die trol nog niet uitkotsen
Waar baseert ze dit soort uitspraken nou op dan? Wat heeft zij dat Obama niet heeft?
Heeft ze 8 jaar lang bij Bill op schoot gezeten? En Bill is alweer 8 jaar weg
En over dat bewaken van de nationale veiligheid: komop zeg, 11 september is goddomme bijna 7 jaar geleden. 1 incidentje.... alsof zij dat wel had kunnen voorkomen. Bill Clinton heeft Osama nota bene laten lopen
  maandag 25 februari 2008 @ 23:55:30 #234
28167 matthijst
pi_56976955
http://caffertyfile.blogs(...)ience-really-matter/

You see, these three have never run anything that amounted to that much. Not a business, not a large corporation, not a state. No governors here, nothing.
In fact, these three candidates have less executive experience than any president in nearly 50 years.

Dus wat blaat oma nou dan?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:00:32 #235
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56977059
Calm down, het is maar politiek.
pi_56977147
quote:
Sens. Hillary Clinton and Barack Obama are in a statistical dead heat in Texas, according to a poll released eight days before the state's crucial presidential primary.

In the CNN/Opinion Research Corp. survey released Monday, 50 percent of likely Democratic primary voters said Obama is their choice for the party's nominee, while 46 percent backed Clinton.

But taking into account the poll's sampling error of plus or minus 3.5 percentage points for Democratic respondents, the race is a virtual tie.

Clinton had a statistically insignificant 50 percent to 48 percent edge over Obama in last Monday's CNN/ORC poll in Texas.

"The 2-point gain for Obama and the 4-point drop for Clinton are both within the poll's sampling error, so although the survey appears to indicate some movement toward Obama, we cannot say for certain that he has gained any ground since last week," said CNN polling director Keating Holland.
http://edition.cnn.com/2008/POLITICS/02/25/texas.poll/index.html?eref=rss_politics&iref=polticker

Ik denk dat over een of twee weken Obama de kandidaat is.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:55:10 #237
202940 Diebold
We love the South
pi_56977958
CNN is de minst betrouwbare bron in dit land, het kanaal dat de 2000 verkiezingen zo geweldig wist te voorspellen, Bush, no Gore, no Bush, en "vergat" dat een deel van Florida nog aan het stemmen was . Tegenwoordig het Hillary kanaal.

De Clintons weten van geen ophouden. Van aanvallen op Obama's middle name Hussein tot foto's van Obama in traditionele klederdracht. Ze gebruiken elke smerige truuk waarvan ze de Republikeinen in de afgelopen 16 jaar hebben beschuldigd. Ze blijven ons eraan herinneren waarom we geen deel uit maken van de partij van de Democraten.

Deze nieuwste smerige aanval van de Clintons is opnieuw een donatie waard.
In tegenstelling tot de meeste Clinton's supporters, zitten wij en de meeste Obama's nog lang niet aan hun maximum. Nog 25000 dan hebben we ons doel gehaald van een miljoen donateurs.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diebold op 26-02-2008 01:24:09 ]
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 01:24:08 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56978329
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Die mompelende mummie laat zich tenminste niet in theedoekgewaden hijsen
Dat gebeurt heel vaak als politici andere landen/culturen bezoeken.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 01:31:22 #239
202940 Diebold
We love the South
pi_56978405
quote:
Had Obama in haar positie gezeten had 'ie ook wel wat feller van leer getrokken.
Welke positie van haar? Haar positie als grote voorstander samen met Bill voor NAFTA, haar gefaalde gezondheidzorgplan en haar huidige plan dat dead on arrival is, haar zelfde positie als Bush ten opzichte van de VN, en haar positie als grote voorstander van de oorlog in Irak? Haar posities zijn geen hoogte van te krijgen. Ze veranderen bij elk van haar verkiezingen.
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
  dinsdag 26 februari 2008 @ 01:38:03 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56978463
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:31 schreef Diebold het volgende:

[..]

Welke positie van haar? Haar positie als grote voorstander samen met Bill voor NAFTA, haar gefaalde gezondheidzorgplan en haar huidige plan dat dead on arrival is, haar zelfde positie als Bush ten opzichte van de VN, en haar positie als grote voorstander van de oorlog in Irak? Haar posities zijn geen hoogte van te krijgen. Ze veranderen bij elk van haar verkiezingen.
Doe's even rustig joh.

In die positie: Die grote achterstand dus.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 02:12:18 #241
202940 Diebold
We love the South
pi_56978700
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Doe's even rustig joh.

In die positie: Die grote achterstand dus.
We zijn heel rustig, zolang de afstandbediening maar bij de hand blijft zodat we kunnen switchen zodra het gekrijs van de Clintons weer opnieuw wordt gedraaid. De afgelopen maanden elke minuut onderhand.

Volgens de corporate media lag Obama lange tijd achter gezien deze de telling inclusief de superdelegates aanhield, een jaar lang, lang voordat de eerste verkiezing plaats vond was Clinton de onvermijdelijke kandidaat. Slechts sinds een paar weken heeft ze volgens de corporate media een grote achterstand. Heb jij dergelijke misselijke streken van Obama gezien toen hij zijn grote achterstand had? De Clintons hebben schandalen van hier tot Tokyo. Hij had ze met gemak kunnen gebruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Diebold op 26-02-2008 02:48:50 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 02:39:05 #242
202940 Diebold
We love the South
pi_56978826
De Republikeinen zouden geen moment zelfs geaarzeld hebben om de Clintons te vermorzelen.

update 25 feb 2008 superdelegates:
voormalige Mayor van Cleveland, Ohio, Michael R. White, switches van Clinton naar Obama.
huidige Mayor van Mansfield, Ohio, Donald Culliver endorses Obama
huidige Mayor van Columbus, Ohio, Michael Coleman endorses Obama
huidige Mayor van Cleveland, Ohio, Frank Jackson endorses Obama
pi_56982587
Mja, door dat moddergooien graaft Hillary haar eigen graf lijkt me. We geven nogal eens af op Amerikanen, maar ook zij zijn niet blij met dat soort acties. Heb je een echt schandaal te pakken dan duiken zij er inderdaad wel als aasgieren op af, veel meer dan in de rest van de wereld. Echter probeer jij iemand zwart te maken zonder duidelijke bewijzen dan zal je net als in de rest van de wereld snel het respect van de bevolking kwijtraken.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:56:36 #244
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56983134
quote:
WASHINGTON - After a prolonged silence through most of the primary season, Sen. Christopher J. Dodd is rejoining the presidential race on somebody else's team — Sen. Barack Obama's.

The Connecticut senator, whose own presidential campaign failed to draw enough attention to propel him past the first contest in Iowa, is expected to announce his endorsement of Obama this morning, according to a Democratic official close to Dodd. He'll then campaign with Obama in Ohio.

(...)

His support of Obama may clash with his longtime friendship with the Clintons. After the Republicans swept into Congress on a "Contract with America" wave in 1994, President Clinton picked Dodd as the chairman of the Democratic National Committee.

Some pundits had even guessed that Dodd would be a possible vice presidential choice for Hillary Clinton.
http://www.courant.com/ne(...)eb26,0,7366610.story
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:31:41 #245
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_56989627
Wel erg eenzijdig Hillary bashing hier.
Ik doe nu een paar dagen online mee aan de Hillary campagne online, en heb ook inzage in stukken die de Obama campagne onafhoudelijk als anti=propaganda de wereld in helpt...

Het is hard tegen hard, wat ze uit het Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp roepen, daar lusten ook de honden geen brood van, en het is allemaal ook nog eens feitelijk onjuist en makkelijk te weerleggen.

Ik zie gewoon een grauwe schaduw van Martin Luther King, wiens plannen allemaal significant minder zijn dan Hillary. Daarom, in alle debatten verliest hij op alle politiek inhoudelijke punten waar hij ook veel meer aarzelt dan Hillary.

Maarja, daar gaat het blijkbaar niet eens meer om...
pi_56990100
Whehe dat plaatje van Obama in afrikaanse klederdracht; bijna elke leider heeft zich wel eens in lokale klederdracht gestoken Hillary zelf ook, haar man ook, Bush ook....

Zo kansloos is ze
pi_56990123
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef Perico het volgende:
Wel erg eenzijdig Hillary bashing hier.
Ik doe nu een paar dagen online mee aan de Hillary campagne online, en heb ook inzage in stukken die de Obama campagne onafhoudelijk als anti=propaganda de wereld in helpt...

Het is hard tegen hard, wat ze uit het Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp roepen, daar lusten ook de honden geen brood van, en het is allemaal ook nog eens feitelijk onjuist en makkelijk te weerleggen.

Ik zie gewoon een grauwe schaduw van Martin Luther King, wiens plannen allemaal significant minder zijn dan Hillary. Daarom, in alle debatten verliest hij op alle politiek inhoudelijke punten waar hij ook veel meer aarzelt dan Hillary.

Moet je ons lastig vallen hiermee van je campagne coach?
pi_56990463
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

De andere zijde van medaille horen is ook niet verkeerd na al die reclame van diebold en zijn maten.
lollig
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:06:48 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56990531
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:04 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

De andere zijde van medaille horen is ook niet verkeerd na al die reclame van diebold en zijn maten.
Mee eens.

Maar met het gebruik van termen als 'Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp' wordt ze niet echt populairder.
pi_56990575
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:04 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

ja maar als je aankomt met maritn luther king heb je mijn aandacht al verloren...

oehoehoeh!!!1einz! die was oooook zwart!!

En dan beginnen over inhoud
pi_56990592
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Kut he als iemand het niet met je eens is.
Ik ben het wel met hem eens iig. Het is een hoop geblaat maar als er inhoudelijk iets aan hem gevraagd wordt is ie zo inhoudloos als Pim Fortuyn was.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:17:29 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56990827
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens iig. Het is een hoop geblaat maar als er inhoudelijk iets aan hem gevraagd wordt is ie zo inhoudloos als Pim Fortuyn was.
Dat is dus niet meer waar, die kritiek ging een paar maanden geleden misschien op. Obama is de laatste weken redelijk specifiek als er naar gevraagd wordt.

Daarnaast heeft 'ie een paar prima boeken geschreven met zijn plannen en ideeen. Inhoudloos zou ik 'm zeker niet willen noemen.
pi_56990947
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat is dus niet meer waar, die kritiek ging een paar maanden geleden misschien op. Obama is de laatste weken redelijk specifiek als er naar gevraagd wordt.

Daarnaast heeft 'ie een paar prima boeken geschreven met zijn plannen en ideeen. Inhoudloos zou ik 'm zeker niet willen noemen.
Ik kwam eergister nog een redelijk nieuw filmpje tegen waarin ie begon te draaien als een drol in een zeikpot en begon te blaten over "CHANGE!!!" toen hem een redelijk directe vraag werd gesteld over een bepaalde economische crisis.
Ik vind Obama een prima vent hoor, zou het zeker okay vinden als ie president werd (vraag is hoe lang ie dan nog leeft, maar dat terzijde). Ik heb alleen meer vertrouwen in Hilly als het aankomt op politiek .
-
pi_56990958
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee het is kut als iemand geblaat brengt alsof het feiten zijn. Dan ook nog de enorm kromme vergelijking maken met Luther King en het wordt helemaal mooi.

Kom dan met voorbeelden van issues waarop Obama inhoudelijk niet op ingegaan is wanneer gevraagd, en Clinton wel.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:23:10 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56991007
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kwam eergister nog een redelijk nieuw filmpje tegen waarin ie begon te draaien als een drol in een zeikpot en begon te blaten over "CHANGE!!!" toen hem een redelijk directe vraag werd gesteld over een bepaalde economische crisis.
Ik vind Obama een prima vent hoor, zou het zeker okay vinden als ie president werd (vraag is hoe lang ie dan nog leeft, maar dat terzijde). Ik heb alleen meer vertrouwen in Hilly als het aankomt op politiek .
Eén ding ben ik met je eens. Ik vrees ook een aanslag.
pi_56991059
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Nee het is kut als iemand geblaat brengt alsof het feiten zijn. Dan ook nog de enorm kromme vergelijking maken met Luther King en het wordt helemaal mooi.

Kom dan met voorbeelden van issues waarop Obama inhoudelijk niet op ingegaan is wanneer gevraagd, en Clinton wel.
Zie post boven je .
-
pi_56991081
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja, er wonen echt nog teveel xenofoben om een zwarte Amerikaanse president te tolereren.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:26:03 #258
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56991086
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Waarom? Clinton lijkt me meer omstreden...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56991184
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom?
Gokje; huidskleur.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:34:16 #260
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56991284
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gokje; huidskleur.
De jaren '60 zijn al 40 jaar voorbij m'n vrind.

Of heb je nog steeds dit soort beelden in je hoofd:
http://nl.youtube.com/watch?v=NLLsn1f7Tdc

Alhoewel het natuurlijk altijd the good guys zijn die sterven: de broers Kennedy, King, Malcolm X... Dan had ik liever gezien dat Wallace en Reagan wat minder geluk hadden gehad.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:35:26 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56991313
Nee, ook geen huidskleur. Dat leeft al lang niet meer zo erg als vroeger.

De 'radicale' omslag die iemand wil bringen, meer in die richting. Zie Fortuyn: Charismatisch, omstreden en populair. Eén idioot is genoeg.
pi_56991394
Dat Obama geen inhoud heeft, dat is een mythe. Klaar. Een die geboren is uit een soort Gezond Verstand, volgens mij, namelijk dat iemand die charismatisch is en veel mensen aanspreekt, wel inhoudsloos moet zijn, of met minder inhoud dan de anderen, of bij hem is het duidelijker. Zoiets. Het Dom Blondje-effect.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:44:23 #263
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56991533
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Nee, ook geen huidskleur. Dat leeft al lang niet meer zo erg als vroeger.

De 'radicale' omslag die iemand wil bringen, meer in die richting. Zie Fortuyn: Charismatisch, omstreden en populair. Eén idioot is genoeg.
Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?

Sowieso denk ik dat de Republikeinen gehakt van hem gaan maken en met een landslide dat Witte Huis gaan behouden
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56992159
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?

Sowieso denk ik dat de Republikeinen gehakt van hem gaan maken en met een landslide dat Witte Huis gaan behouden
wat een gelul mensen hebben geen zin in bushachtige politics voor nog 4 jaar
Obama wint wel van mccain, hillary is oncharismatisch en een bitch in de ogen van de mensen, ik verwacht dat zij het niet beter kan doen dan al gore in 2000.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:18:35 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56992206
quote:

[..]

John 'Let's bomb Iran' McCain?
pi_56992788
Diebold Accidentally Leaks Results Of 2008 Election Early

http://www.theonion.com/content/video/diebold_accidentally_leaks
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:45:21 #267
135333 SpaRood
pi_56992861
quote:

[..]

Wat een bullsh*t! Jouw politiek inzicht is nog beperkter dan het zicht van en paard.
Drink ik.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:01:43 #269
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_56993350
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar met het gebruik van termen als 'Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp' wordt ze niet echt populairder.
Dat was met een vette knipoog Popolon

Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots. Dat is plastic en wordt uitgebuit, ook door Obama.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:08:41 #270
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56993566
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef popolon het volgende:

[..]

John 'Let's bomb Iran' McCain?
Obama zal dat niet doen? Obama had toch iets over Pakistan gezegd?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:10:17 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56993615
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat was met een vette knipoog Popolon

Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots. Dat is plastic en wordt uitgebuit, ook door Obama.
Ach goed, beide kampen hebben van dat soort dingen natuurlijk. En de totale Afro Amerikaanse bevolking van de Vs is zo'n 12% of 13%. hoe dat in TX of OH weet ik niet maar zal er zeker niet ver boven liggen, als het er al boven ligt.
pi_56993858
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Obama zal dat niet doen? Obama had toch iets over Pakistan gezegd?
Nee.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:19:45 #273
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56993924
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee.
Obama had toch gezegd dat het aanvallen van Pakistan een optie is?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56993994
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Iets dergelijks, ja. Maar dat was niet het aanvallen van Pakistan en al helemaal niet het aanvallen van Iran. Het zou een voortzetting zijn van beleid dat er ook al was onder Bush en Clinton.

En John McCain leverde kritiek, de ironie, !
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:52:33 #275
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56994955
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Iets dergelijks, ja. Maar dat was niet het aanvallen van Pakistan en al helemaal niet het aanvallen van Iran. Het zou een voortzetting zijn van beleid dat er ook al was onder Bush en Clinton.

En John McCain leverde kritiek, de ironie, !
Ik vind het toch wel erg naief om van Obama wonderen te verwachten. In de jaren '70 had je Kissinger, in de jaren '80 is er ook flink geknokt door de Amerikanen, in de jaren '90 was Clinton bezig in Bosnië en Somalië en nu is Bush bezig in Irak en Afghanistan.

Zal er dan echt zoveel veranderen? Denk het niet. Het is nog maar de vraag of Obama een sterke persoonlijkheid is. Voor je het weet heb je een tweede Cheney of Kissinger.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56994992
Jezus, Klopkoekje, ga je nu alweer met je getroll beginnen? Het is nog geen acht uur, man.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:56:34 #277
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56995084
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef Monidique het volgende:
Jezus, Klopkoekje, ga je nu alweer met je getroll beginnen? Het is nog geen acht uur, man.
Dat is geen getroll. Het zijn feiten. Sinds de jaren '70 vecht de VS elke 5 jaar een oorlog uit.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56995374
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:42 schreef Caesu het volgende:
Diebold Accidentally Leaks Results Of 2008 Election Early

http://www.theonion.com/content/video/diebold_accidentally_leaks
pi_56995455
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat is het aanvallen van Luxemburg ook, je kunt geen enkel scenario uitsluiten...
pi_56995473
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De jaren '60 zijn al 40 jaar voorbij m'n vrind.
Moslims zijn de nieuwe zwarten. Deze 'comment' van een lezer van de website FOX News illustreert dit mooi:
quote:
BARACK HUSSEIN OBAMA SHOULD HAVE NEVER BEEN CONSIDERED A PRESIDENTIAL CANDIDATE

The requirements have to change for the sake of America.

1 - Must be a BORN-CHRISTIAN , Not an Arab-Muslim-BORN.

2 - Must have experience and PROVEN RECORD, no a rookie with no substance!

3 - Must be knowledgeable of foreign policies!.- big must!

4 - Must be TRUSTWORTHY, not perfect but close, America diserves the best!.

USA is the land of oportunity for every mankind to be free and better their lives
but not a MUSLIM-ARABIAN-AMERICAN for President. WITH ARABIAN NAME! ABSOLUTELY NOT!

It is not raicism is prevention and protecting America the Beautiful!
http://youdecide08.foxnew(...)l-go-forward-or-not/
pi_56995480
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:10 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat is het aanvallen van Luxemburg ook, je kunt geen enkel scenario uitsluiten...
quote:
"If we have actionable intelligence about high-value terrorist targets and President Musharraf won't act, we will," Obama said.
http://www.reuters.com/article/domesticNews/idUSN0132206420070801
pi_56995509
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, er wonen echt nog teveel xenofoben om een zwarte Amerikaanse president te tolereren.
Ik denk niet dat de kans veel groter is dan een aanslag op Hillary of McCain, er is altijd wel een gek die een reden kan bedenken; of het nou een geheim complot is, vanwege huidskleur of om indruk te maken op Jodie Foster, dat zijn slechts een fractie van de opties..
pi_56995635
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:11 schreef Qomolangma het volgende:

[..]

Moslims zijn de nieuwe zwarten. Deze 'comment' van een lezer van de website FOX News illustreert dit mooi:
[..]

http://youdecide08.foxnew(...)l-go-forward-or-not/
Wil je echt geschokt zijn? Lees de Fok! Frontpage
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:18:46 #285
28167 matthijst
pi_56995650
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef Perico het volgende:

Wat een stumper.
"SIgnificant minder" die plannen. Pas hadden ze het over 90% hetzelfde
En tsja, hij hapert wat meer. Hillary heeft die universal healthcare promopraat al zestien jaarafgeraffeld, mag het een keer vloeiend uit d'r strotje komen
pi_56995694
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Prima toch?
Ik vind het prima. Als prima het goede woord is.

McCain niet: "Or will we risk the confused leadership of an inexperienced candidate who once suggested invading our ally, Pakistan".

Maar ja, McCain: .
pi_56995732
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Als prima het goede woord is.

McCain niet: "Or will we risk the confused leadership of an inexperienced candidate who once suggested invading our ally, Pakistan".

Maar ja, McCain: .
Tsja, als McCain eerst dezelfde vraag was gesteld had hij waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als Obama gezegd, maarja..
pi_56995773
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Tsja, als McCain eerst dezelfde vraag was gesteld had hij waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als Obama gezegd, maarja..
Nee, McCain werd de vraag niet gesteld. Hij probeerde Obama zwart te maken door hem te verwijten achter Al-Kaida aan te willen gaan.
pi_56995883
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, McCain werd de vraag niet gesteld. Hij probeerde Obama zwart te maken door hem te verwijten achter Al-Kaida aan te willen gaan.
Zou hij dat niet doen dan?

Er is trouwens wel meer dat ik niet mag aan McCain, maar de andere keuzes zijn nog erger...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:28:17 #290
28167 matthijst
pi_56995909
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Perico het volgende:
Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots.
Waar woon je? In Zimbabwe ofzo?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:30:43 #291
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56995977
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:17 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wil je echt geschokt zijn? Lees de Fok! Frontpage
Inderdaad, dat soort flauwekul kom je hier net zo goed tegen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:33:02 #292
28167 matthijst
pi_56996034
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:11 schreef Qomolangma het volgende:

BARACK HUSSEIN OBAMA SHOULD HAVE NEVER BEEN CONSIDERED A PRESIDENTIAL CANDIDATE

The requirements have to change for the sake of America.

1 - Must be a BORN-CHRISTIAN , Not an Arab-Muslim-BORN.
2 - Must have experience and PROVEN RECORD, no a rookie with no substance!
3 - Must be knowledgeable of foreign policies!.- big must!
4 - Must be TRUSTWORTHY, not perfect but close, America diserves the best!.

USA is the land of oportunity for every mankind to be free and better their lives
but not a MUSLIM-ARABIAN-AMERICAN for President. WITH ARABIAN NAME! ABSOLUTELY NOT!

It is not raicism is prevention and protecting America the Beautiful!
1 - Typisch Amerikaanse praat. Alsof het van invloed is hoe je geboren wordt.
2 - Tsja, Mc Cain is bijna 72, Hillary rond de 60, maar ze hebben allemaal geen bewezen record of ervaring, schijnbaar zelfs de minste ervaring van presidenten in de laatste 50 jaar
3 - Knowlegeable zal wel zijn: anti moslim, pro war.
4 - Tsja, Mc Cain misschien? Bij Hillary krijg je Bill en als dat het toppunt van vertrouwen moet zijn
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:02:58 #293
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56996758
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Er is trouwens wel meer dat ik niet mag aan McCain, maar de andere keuzes zijn nog erger...
Daarom denk ik ook dat McCain gaat winnen. Ook in de huidige tijdsgeest is het helaas zo dat mensen allergisch zijn voor belastingen. Alhoewel er ook een kern van waarheid in zit, niet in elk opzicht is het belastingsysteem rechtvaardig (zo vind ik dat het productief bezig zijn onevenredig wordt belast ten opzichte van andere, voor de maatschappij schadelijkere, zaken).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56996852
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:

Natuurlijk zou hij dat wel doen, maar die John McCain is zo integere als de eerste de beste Republikeinse politicus en heeft dus niet eens door dat-ie zichzelf zo in feite voor schut zet.
pi_56996882
.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:16:20 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56997008
Zal me benieuwen wat het debat vanavond gaat brengen. 't Is niet echt stil geweest de laatste week namelijk.
pi_56997348
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef popolon het volgende:

[..]

Inderdaad, dat soort flauwekul kom je hier net zo goed tegen.
Het gaat er niet om dat het voorkomt, dat weet iedereen.

Waar het om gaat is welke dingen als controversieel worden gezien.
pi_56997367
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:16 schreef popolon het volgende:
Zal me benieuwen wat het debat vanavond gaat brengen. 't Is niet echt stil geweest de laatste week namelijk.
Is het nog ergens te zien vanuit Nederland?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:26:42 #299
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_57000657
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wat een stumper.
"SIgnificant minder" die plannen. Pas hadden ze het over 90% hetzelfde
Obama laat bij zijn health care plannen 15 miljoen mensen onverzekerd, dat is dus significant minder ja, vandaar dat ik het zij, jij bevestigt het alleen maar.

Bij de kredietcrisis heeft Hillary nu voor een moratorium gepleit van 90 dagen waarbij niemand meer zijn huis verliest en president Bush neemt het prompt over! SIgnificant beter, actueel plan dus.

Obama heeft gewoon weinig indrukwekkende plannen, hij heeft goed bij John Edwards geshopt om nog een beetje programma te hebben en verder alles van de Democratische partijlijn gekopieerd. Maar hij hoopt gewoon net als King op een soort "black revolt" waarbij hij de mensen voorhoudt dat de bezem door Washington gaat.

Maar dat is echt kiezersbedrog, de lobby in Washington laat zich niet buitenspel zetten, dat is een realiteit. En iemand als Hillary gaat altijd van de realiteit uit en haakt daar op in, met goede plannen. Obama's ellenlange speeches zijn meer motivaties voor verandering, zonder concreet te worden.

Alleen Fidel Castro hield ooit langere toespraken!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:59:13 #300
28167 matthijst
pi_57001451
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef Perico het volgende:
Obama laat bij zijn health care plannen 15 miljoen mensen onverzekerd, dat is dus significant minder ja, vandaar dat ik het zij, jij bevestigt het alleen maar.

Obama heeft gewoon weinig indrukwekkende plannen...
Ah, en Hillary zegt dat ze voor 95% overeen komen:

"The clash came half-way through the debate, which had otherwise been civil as the candidates highlighted their differences, despite agreeing that their policies were "95 per cent the same".

Obama didn't even try to sharpen any differences on health care; instead he politely pointed out that "about 95 percent of our plans are similar."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')