quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:46 schreef Monidique het volgende:
McCain maakt geen kans. Denk ik.
Hij is in ieder geval wel goed in de problemen gekomen. Ten eerste loopt zijn vermeende integriteit een behoorlijk risico door zijn contacten met lobbyisten en ten tweede is de kans groot dat hij een strafbaar feit heeft of zal begaan met betrekking tot campagnefinanciering. Waarvan ik het fijne overigens niet weet.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Monidique het volgende:
Ik kan de post niet vinden. Wel andere briljante posts:
[..]
Zoiets zal ik een half jaar geleden ofzo ook wel gezegd hebben, je hoeft je niet te schamen...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Monidique het volgende:
Ik kan de post niet vinden. Wel andere briljante posts:
[..]
Ze is hier volgens mij nooit echt populair geweest. Populairder dan de gemiddelde republikein misschien maar dat maakt iemand nog niet populair of de beste kandidaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:54 schreef Lyrebird het volgende:
Ben blij dat jullie wat betreft Hillary Clinton langzaam het licht beginnen te zien.
Truequote:Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef Monidique het volgende:
Dat is achteraf goedpraten; Hillary Clinton is altijd al een kutwijf geweest, ze is immers een vrouwelijke politica en dus een bitch, want dat is de oermannelijke respons op "sterke vrouwen". In feite heeft ze haar hele politieke carrière weinig anders gedaan dan haar mannelijke collega's, alleen is het politiek als zij het doen en Clinton is een bitch. Dus ja, dan is haar campagne poeslief, komt haar campagne met stomme dingen, maar zeker niet het einde van de wereld, en kun je eindelijk zeggen: zie je wel, ik had gelijk, ze is een bitch.
Die mompelende mummie laat zich tenminste niet in theedoekgewaden hijsenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef popolon het volgende:
Nou goed, duidelijk liever Clinton dan die mompelende mummie.
http://edition.cnn.com/2008/POLITICS/02/25/texas.poll/index.html?eref=rss_politics&iref=poltickerquote:Sens. Hillary Clinton and Barack Obama are in a statistical dead heat in Texas, according to a poll released eight days before the state's crucial presidential primary.
In the CNN/Opinion Research Corp. survey released Monday, 50 percent of likely Democratic primary voters said Obama is their choice for the party's nominee, while 46 percent backed Clinton.
But taking into account the poll's sampling error of plus or minus 3.5 percentage points for Democratic respondents, the race is a virtual tie.
Clinton had a statistically insignificant 50 percent to 48 percent edge over Obama in last Monday's CNN/ORC poll in Texas.
"The 2-point gain for Obama and the 4-point drop for Clinton are both within the poll's sampling error, so although the survey appears to indicate some movement toward Obama, we cannot say for certain that he has gained any ground since last week," said CNN polling director Keating Holland.
Dat gebeurt heel vaak als politici andere landen/culturen bezoeken.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die mompelende mummie laat zich tenminste niet in theedoekgewaden hijsen
Welke positie van haar? Haar positie als grote voorstander samen met Bill voor NAFTA, haar gefaalde gezondheidzorgplan en haar huidige plan dat dead on arrival is, haar zelfde positie als Bush ten opzichte van de VN, en haar positie als grote voorstander van de oorlog in Irak? Haar posities zijn geen hoogte van te krijgen. Ze veranderen bij elk van haar verkiezingen.quote:Had Obama in haar positie gezeten had 'ie ook wel wat feller van leer getrokken.
Doe's even rustig joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:31 schreef Diebold het volgende:
[..]
Welke positie van haar? Haar positie als grote voorstander samen met Bill voor NAFTA, haar gefaalde gezondheidzorgplan en haar huidige plan dat dead on arrival is, haar zelfde positie als Bush ten opzichte van de VN, en haar positie als grote voorstander van de oorlog in Irak? Haar posities zijn geen hoogte van te krijgen. Ze veranderen bij elk van haar verkiezingen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's even rustig joh.
In die positie: Die grote achterstand dus.
http://www.courant.com/ne(...)eb26,0,7366610.storyquote:WASHINGTON - After a prolonged silence through most of the primary season, Sen. Christopher J. Dodd is rejoining the presidential race on somebody else's team — Sen. Barack Obama's.
The Connecticut senator, whose own presidential campaign failed to draw enough attention to propel him past the first contest in Iowa, is expected to announce his endorsement of Obama this morning, according to a Democratic official close to Dodd. He'll then campaign with Obama in Ohio.
(...)
His support of Obama may clash with his longtime friendship with the Clintons. After the Republicans swept into Congress on a "Contract with America" wave in 1994, President Clinton picked Dodd as the chairman of the Democratic National Committee.
Some pundits had even guessed that Dodd would be a possible vice presidential choice for Hillary Clinton.
Moet je ons lastig vallen hiermee van je campagne coach?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef Perico het volgende:
Wel erg eenzijdig Hillary bashing hier.
Ik doe nu een paar dagen online mee aan de Hillary campagne online, en heb ook inzage in stukken die de Obama campagne onafhoudelijk als anti=propaganda de wereld in helpt...
Het is hard tegen hard, wat ze uit het Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp roepen, daar lusten ook de honden geen brood van, en het is allemaal ook nog eens feitelijk onjuist en makkelijk te weerleggen.
Ik zie gewoon een grauwe schaduw van Martin Luther King, wiens plannen allemaal significant minder zijn dan Hillary. Daarom, in alle debatten verliest hij op alle politiek inhoudelijke punten waar hij ook veel meer aarzelt dan Hillary.
Maarja, daar gaat het blijkbaar niet eens meer om...
De andere zijde van medaille horen is ook niet verkeerd na al die reclame van diebold en zijn maten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet je ons lastig vallen hiermee van je campagne coach?
Mee eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De andere zijde van medaille horen is ook niet verkeerd na al die reclame van diebold en zijn maten.
ja maar als je aankomt met maritn luther king heb je mijn aandacht al verloren...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De andere zijde van medaille horen is ook niet verkeerd na al die reclame van diebold en zijn maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |