En waarom zag je het niet zitten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, gesprek afgezegd, ik ga niet.
Mijn inschrijving bij de woningstichting blijft gewoon staan
Halloquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Intrepidity het volgende:
Elleu
T is vooral dat ik ergens anders een leuke vacature gezien heb. Daar ga ik op reageren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom zag je het niet zitten?
meteen je gal kunnen spuien over je 'collega's'?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
weer even dik geluncht met de baas trouwens
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
meteen je gal kunnen spuien over je 'collega's'?
Ik moet me echt inhouden om nu die opmerking niet te makenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je ging op een galopperende witte schimmel je liefje redden. of zo. Vertel
Jaquote:
Ik weet niets meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je ging op een galopperende witte schimmel je liefje redden. of zo. Vertel [afbeelding]
Kijk gewoon naar de filmpjes in KPD. Videologs ftwquote:
Korsakovquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, wat een indruk zal dat gemaakt hebben [afbeelding]
Het was gezelligquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te selectief geheugen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de filmpjes in KPD. Videologs ftw [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
geknuffelt. Ze heeft [..] nog de opmerking gemaakt dat ze nog tegen me aan wilde liggen in bed
.
Denk erom he, waar het hart van vol is....quote:Vanavond ga ik [..] naar de training in de sporthal van mijn team. Dus dat wordt nog niets laten weten (we proberen 't tot vrijdag minimaal stil te houden)
Het is heul niet zo shocking. Maar wel leukquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoe schokkend [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Denk erom he, waar het hart van vol is.... [afbeelding]
Ow, dan las ik die smiley zeker verkeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:39 schreef Sjowhan het volgende:
Het is heul niet zo shocking.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:54 schreef qu63 het volgende:
En de vrouwen gaan meteen weer zeuren om de leeftijd
Hoezo?quote:
Oh, knuffelen... Ik ben dergelijke omslachtigheid niet meer gewendquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil ook altijd geknuffelt worden.. En tegen mn man aan liggen
Nuecken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:36 schreef es70 het volgende:
Oh, knuffelen... Ik ben dergelijke omslachtigheid niet meer gewend.
Als ik wil knuffelen zeg ik dat, en als ik zin in iemand heb zeg ik dat ook gewoon. Ben een voorstander van duidelijk- en directheid, voorkomt misverstanden
.
21, en ben haar eerste vriendjequote:
Da's natuurlijk altijd goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil ook altijd geknuffelt worden.. En tegen mn man aan liggen
Na de geile neukseks
Vrees van niet, ben ruimschoots voorzien op dat gebied...quote:
Mijn man bedoelt met knuffelen gewoon sexquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, knuffelen... Ik ben dergelijke omslachtigheid niet meer gewend.
Als ik wil knuffelen zeg ik dat, en als ik zin in iemand heb zeg ik dat ook gewoon. Ben een voorstander van duidelijk- en directheid, voorkomt misverstanden
.
Oh okee, na ja, kon wezen hmmquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:45 schreef es70 het volgende:
Vrees van niet, ben ruimschoots voorzien op dat gebied...
Mocht ik tekort komen, ben jij de eerste die het hoort.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Tally ergens opduikt gaat het meestal wel over geile natte dampende neukseks waar de vonken vanaf vliegen. En anders wel over lullen die in kutten gepompt worden. Handig is dat
Oh, 'wollig' taalgebruikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man bedoelt met knuffelen gewoon sex
Dat is gekomen toen mijn nichtje nogal vaak bij ons was
Maar ik ben ook van de BROEK UIT BROEK UIT versie
en jij bent?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
21, en ben haar eerste vriendje
[..]
Da's natuurlijk altijd goed
Hij is Sjowhan, die komt hier ook weleensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:52 schreef Ynske het volgende:
en jij bent?
Ik ook..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, 'wollig' taalgebruik. Ik bedoel met knuffelen gewoon knuffelen.
Ik doe het liever dan dat ik erover praatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Tally ergens opduikt gaat het meestal wel over geile natte dampende neukseks waar de vonken vanaf vliegen. En anders wel over lullen die in kutten gepompt worden.
Die rukkende mod.. Weet je!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is Sjowhan, die komt hier ook weleens
Ik krijg wel zin in Leonieke nou hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef es70 het volgende:
Ik doe het liever dan dat ik erover praat.
hoe oud?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wie weet heeft dat meiske wel geluk nu, men zegt dat mods goed neukenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook..
Maar ik hou niet van knuffelen.. Dus zeg het ook zelden
Dat krijg je alleen als erover gepraat wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg wel zin in Leonieke nou hoor
Sommige welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie weet heeft dat meiske wel geluk nu, men zegt dat mods goed neuken
Moet je ff onder zijn knoppiequote:
Nee natuurlijk niet. Niet ALLEEN als erover gepraat wordt. Wel OOK als erover gepraat wordt. Duh.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:00 schreef es70 het volgende:
Dat krijg je alleen als erover gepraat wordt.
Okay danquote:
Met ELKAAR, jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je ff onder zijn knoppie [ afbeelding ] kijken.
Jong.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ELKAAR, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nee? Toen jij mod was werd er niet goed geneukt onderling?quote:
ik had t erover dat ze t vast niet alleen onderling dedenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee? Toen jij mod was werd er niet goed geneukt onderling?
Oh, jammer
Nee joh, ze wil alleen maar tegen 'm aan liggen in bedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
25 en dan neuken met een 21 jarig meisje
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis enzo
Oh nou ja, dat hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:10 schreef Ynske het volgende:
ik had t erover dat ze t vast niet alleen onderling deden
Ik neuk me sufquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, dat hoeft toch ook niet?Hoe meer, hoe beter
Er moet meer geneukt worden. Vindt ook m'n vriend André
Ook hoiquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef es70 het volgende:
Ik neuk me suf.
En mijn bijdrage aan de geboortecijfers heb ik ook al geleverd, dus alleen maar voor de fun.
quote:
nee, huisarten zijn nog zuiniger in hun tijd, de mijn werkt 20 uur in de weekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:04 schreef qu63 het volgende:
'Huisartsen gedragen zich vaker als ambtenaar'
Mee eens Pheno?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ELKAAR, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of waren jullie niet gelijktijdig mod?It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Net als iedereen, zo te zienquote:
Hoiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg wel zin in Leonieke nou hoor
Ik had mn lekkere krokante zelfgebakken frietjes al opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als iedereen, zo te zien
Nou, ik heb het op, en ik ga zometeen lekker voetbal kijken
Ah ja, je had uitgeslapen vanmorgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef leonieke het volgende:
Ik was op weg naar huisVoor een keer dat ik vroeg naar huis ging
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja, je had uitgeslapen vanmorgen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je doet dat nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
En toch ga ik nog minstens 5 overuren doen deze week
Jawel, want normaalgezien blijf ik op donderdagvoormiddag thuis om geen overuren te doen, maar ik heb donderdagochtend vergadering.quote:
Dan werk je toch gewoon donderdag middag nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel, want normaalgezien blijf ik op donderdagvoormiddag thuis om geen overuren te doen, maar ik heb donderdagochtend vergadering.
Mijn eerst volgende afspraak is vrijdag pas weer!quote:
Ga je weer met de bus rijden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn eerst volgende afspraak is vrijdag pas weer!
3 dagen Oostenrijk!
Maar morgen en vrijdag wel sporten
Jup!quote:
Ook hier dan gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
*vandaag jarig*
Ik heb mijn late shift (tot 19u)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan werk je toch gewoon donderdag middag niet
Ja, dusquote:
Dan staat ie dus nu echt hoog op het lijstjequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heel erg mooi daar, midden in het SchwarzwaldBen er eens met de trein van Karlsruhe naar Konstanz dwars doorheen gereden, en dan kom je langs Triberg
Niet proberen te snappen, gaat je niet lukken zoquote:
De vakantie is nog kei ver weg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker rustig dagje op kantoor
Mooi tijd om vakantieplannen te gaan maken.
Zeg me niet dat je nu pas wakker wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[GEZ] bioritme
Hij gaat net slapen denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
Zeg me niet dat je nu pas wakker wordt.
Ik weet iets wat ook leuk is, en geen geld kostquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:13 schreef leonieke het volgende:
Vakantieplannen?
Nog geen vrees ikEerst eens kijken naar onze bankrekening
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet iets wat ook leuk is, en geen geld kost
Mijn belgische collega's helpen met verhuizen.. Van Houthalen naar Boomquote:
Zou ook kunnen.quote:
En ik maar denken dat het andersom gingquote:
neuh een uurtje geleden al (op moment van posten)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas wakker wordt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef mcDavid het volgende:
neuh een uurtje geleden al (op moment van posten)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
andere vrouwen, wat denk je wel van me
Belgen hé...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het andersom ging
Dat is het al een tijdje.quote:
Ik vind het ook best komischquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het andersom ging
Het is al een tijdje middag.quote:
Ik was dan ook weer om 8uur 8.30 op kantoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef Tally het volgende:
Het duurt nog wel even voor ik thuis ben [afbeelding]
Ik rond de klok van 21:30 pasquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef Tally het volgende:
Het duurt nog wel even voor ik thuis ben
Ik ook.. En dan om half 2 vertrokken richting België..quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was dan ook weer om 8uur 8.30 op kantoor.
Hey fles.quote:
Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
Onderdelen voor mn auto halen
als ze op voorraad zijn
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook.. En dan om half 2 vertrokken richting België..
Half 4/4 uur was ik hier.. En dan kan ik pas werken als iedereen is uitgelogd.. [afbeelding]
Ik moet nog wachten op een aantal belgjes want die moeten nog wat afmaken..
Nicht Rider is way toffer joh!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar weer, filmpje kijken Knight rider.ben benieuwd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nicht Rider is way toffer joh! [afbeelding]!
Whehehe ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef Sjowhan het volgende:
Heb die ook op de harddisk staan, evenals de arie en bastiaan filmpjes
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het zegt me allemaal helemaal nietsquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik kijk net de meetriks, die laatste 2 seconden!
!
Nou en. Uiteindelijk kiezen ze toch McCain hoor, stelletje mafkezenquote:
Ik hoop toch heel erg van nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Uiteindelijk kiezen ze toch McCain hoor, stelletje mafkezen
Hoiquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidom.. ♪.
onderdeel nummer 4686 geloof ikquote:
Alooo!quote:
Oh maar dat is toch niet zo'n probleem? Heb je een flinke hamer, waterpomptang en ijzerdraad bij de hand?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
onderdeel nummer 4686 geloof ik
Onderdeel van mn achterklep
Die is niet helemaal functioneel meer, hij wil namelijk neit meer open
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidom.. ♪.
Hallo Fleske! Hoe is het met je??quote:
Dorstquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Fleske! Hoe is het met je??
Bier!quote:
Jáhá!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja!
Thee is toffer. Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
McDavid heeft vast wel zoeen biersmiley
Als jij het zegt mcD.. Als jij het zegt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef mcDavid het volgende:
Doe je daar zķ lang over om die op te zoeken? Nee ik zat Bert Visscher te kijken!
heb je er ook een met cola en rum?quote:
Je rukte op de naaktfoto's van Lindsey Lohan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef mcDavid het volgende:
Doe je daar zķ lang over om die op te zoeken? Nee ik zat Bert Visscher te kijken!
op tv?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef mcDavid het volgende:
BacoBoyquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je er ook een met cola en rum?
of eentje met wodka-lime?
Vooral dat stukje over die pinguin was leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij het zegt mcD.. Als jij het zegt.
die h00terz liegen er niet om trouwens zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je rukte op de naaktfoto's van Lindsey Lohan!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je rukte op de naaktfoto's van Lindsey Lohan!
Op de frontpage ergens in een nieuwsbericht? Of in SHO.quote:
Zijn ze er dan?quote:
Dat krijg je met Lindsay Lohan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Kan niet zeggen dat de foto's zo mooi zijn.
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Vinden jullie dat nou zo'n geweldig lekker wijf dan??
Bijna net zo lekker als jij!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Vinden jullie dat nou zo'n geweldig lekker wijf dan??
Dank je D.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:35 schreef mcDavid het volgende:
Bijna net zo lekker als jij!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://media.nymag.com/fashion/08/lindsay-as-marilyn/
daaro.
Waarom gebruik je het danquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een godverraden kanker hoeren programma is dat windows movie maker zeg![]()
'T gaat z'n gangetjequote:
Wat is het, wil ik klikkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=LUIjg91o7jU![]()
Clervaux en Diekirchquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=LUIjg91o7jU![]()
Geen Lindsayquote:
SFWquote:
Fles doet me meer dan Lindsayquote:
SFE zul je bedoelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SFW
Of je moet mijn poezelige snoetje niet kunnen verdragen, dat kan natuurlijk
Bigamie mag niet hčquote:
Ik wandel al vrij regelmatig buiten de paden, bigamie lijkt me de goden verzoekenquote:
Zeg, gedraag je je een beetje?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wandel al vrij regelmatig buiten de paden, bigamie lijkt me de goden verzoeken.
Je gaat al vreemd?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wandel al vrij regelmatig buiten de paden, bigamie lijkt me de goden verzoeken.
quote:
Live when I'm alivequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:12 schreef es70 het volgende:Gedragen kan ik ook nog als ik in mijn kissie lig, daar is geen reet aan
.
Wat is de exacte definitie van vreemdgaanquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Live when I'm alive
and sleep when I'm dead
Probleem, bij geen slaap ben je zo in je kistquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Live when I'm alive
and sleep when I'm dead
Neuken met je man terwijl je denkt aan een anderquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is de exacte definitie van vreemdgaan.
Dan ga ik dus niet vreemdquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuken met je man terwijl je denkt aan een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef qu63 het volgende:
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1684wmv&ak=null
Voer voor Wilders!Die lui zijn echt fucking creepy bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet tijdens het neukenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je denkt wel aan mij, toch?
Heerquote:
Zo vroeg al?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef leonieke het volgende:
Net weer een student geholpen. Fijne job toch
Toch als ze dankbaar zijn
Uiteraard.quote:
Dat valt toch wel mee? Om half 4 mag ik alweer naar huis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat gaat de tijd langzaam vandaag
Gister ging het anders net zo snelquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat gaat de tijd langzaam vandaag
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Om half 4 mag ik alweer naar huis..
Ik moet om 4 uur naar een bijeenkomst. Het schijnt dat er bitterballen zullen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Dat valt toch wel mee? Om half 4 mag ik alweer naar huis..
Bij mij nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, gister ging het veul sneller
Prettig geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:49 schreef Tally het volgende:
(reistijd mag ik meerekenen als gewerkte tijd)..
Ja ik doe altijd interessant en dan zeg ik dat ik systeembeheerder ben..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prettig geregeld![]()
(of ben je taxichauf stiekem?)
Geen idee.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:22 schreef mcDavid het volgende:
Ja wat zou je anders in bed moeten doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |