Jup!quote:
Ook hier dan gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
*vandaag jarig*
Ik heb mijn late shift (tot 19u)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan werk je toch gewoon donderdag middag niet
Ja, dusquote:
Dan staat ie dus nu echt hoog op het lijstjequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heel erg mooi daar, midden in het SchwarzwaldBen er eens met de trein van Karlsruhe naar Konstanz dwars doorheen gereden, en dan kom je langs Triberg
Niet proberen te snappen, gaat je niet lukken zoquote:
De vakantie is nog kei ver weg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker rustig dagje op kantoor
Mooi tijd om vakantieplannen te gaan maken.
Zeg me niet dat je nu pas wakker wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[GEZ] bioritme
Hij gaat net slapen denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
Zeg me niet dat je nu pas wakker wordt.
Ik weet iets wat ook leuk is, en geen geld kostquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:13 schreef leonieke het volgende:
Vakantieplannen?
Nog geen vrees ikEerst eens kijken naar onze bankrekening
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet iets wat ook leuk is, en geen geld kost
Mijn belgische collega's helpen met verhuizen.. Van Houthalen naar Boomquote:
Zou ook kunnen.quote:
En ik maar denken dat het andersom gingquote:
neuh een uurtje geleden al (op moment van posten)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas wakker wordt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef mcDavid het volgende:
neuh een uurtje geleden al (op moment van posten)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
andere vrouwen, wat denk je wel van me
Belgen hé...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het andersom ging
Dat is het al een tijdje.quote:
Ik vind het ook best komischquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het andersom ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |