En waarom zag je het niet zitten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, gesprek afgezegd, ik ga niet.
Mijn inschrijving bij de woningstichting blijft gewoon staan
Halloquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Intrepidity het volgende:
Elleu
T is vooral dat ik ergens anders een leuke vacature gezien heb. Daar ga ik op reageren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom zag je het niet zitten?
meteen je gal kunnen spuien over je 'collega's'?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
weer even dik geluncht met de baas trouwens
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
meteen je gal kunnen spuien over je 'collega's'?
Ik moet me echt inhouden om nu die opmerking niet te makenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je ging op een galopperende witte schimmel je liefje redden. of zo. Vertel
Jaquote:
Ik weet niets meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je ging op een galopperende witte schimmel je liefje redden. of zo. Vertel [afbeelding]
Kijk gewoon naar de filmpjes in KPD. Videologs ftwquote:
Korsakovquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, wat een indruk zal dat gemaakt hebben [afbeelding]
Het was gezelligquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te selectief geheugen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de filmpjes in KPD. Videologs ftw [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
geknuffelt. Ze heeft [..] nog de opmerking gemaakt dat ze nog tegen me aan wilde liggen in bed
.
Denk erom he, waar het hart van vol is....quote:Vanavond ga ik [..] naar de training in de sporthal van mijn team. Dus dat wordt nog niets laten weten (we proberen 't tot vrijdag minimaal stil te houden)
Het is heul niet zo shocking. Maar wel leukquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoe schokkend [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Denk erom he, waar het hart van vol is.... [afbeelding]
Ow, dan las ik die smiley zeker verkeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:39 schreef Sjowhan het volgende:
Het is heul niet zo shocking.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:54 schreef qu63 het volgende:
En de vrouwen gaan meteen weer zeuren om de leeftijd
Hoezo?quote:
Oh, knuffelen... Ik ben dergelijke omslachtigheid niet meer gewendquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil ook altijd geknuffelt worden.. En tegen mn man aan liggen
Nuecken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:36 schreef es70 het volgende:
Oh, knuffelen... Ik ben dergelijke omslachtigheid niet meer gewend.
Als ik wil knuffelen zeg ik dat, en als ik zin in iemand heb zeg ik dat ook gewoon. Ben een voorstander van duidelijk- en directheid, voorkomt misverstanden
.
21, en ben haar eerste vriendjequote:
Da's natuurlijk altijd goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil ook altijd geknuffelt worden.. En tegen mn man aan liggen
Na de geile neukseks
Vrees van niet, ben ruimschoots voorzien op dat gebied...quote:
Mijn man bedoelt met knuffelen gewoon sexquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, knuffelen... Ik ben dergelijke omslachtigheid niet meer gewend.
Als ik wil knuffelen zeg ik dat, en als ik zin in iemand heb zeg ik dat ook gewoon. Ben een voorstander van duidelijk- en directheid, voorkomt misverstanden
.
Oh okee, na ja, kon wezen hmmquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:45 schreef es70 het volgende:
Vrees van niet, ben ruimschoots voorzien op dat gebied...
Mocht ik tekort komen, ben jij de eerste die het hoort.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Tally ergens opduikt gaat het meestal wel over geile natte dampende neukseks waar de vonken vanaf vliegen. En anders wel over lullen die in kutten gepompt worden. Handig is dat
Oh, 'wollig' taalgebruikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man bedoelt met knuffelen gewoon sex
Dat is gekomen toen mijn nichtje nogal vaak bij ons was
Maar ik ben ook van de BROEK UIT BROEK UIT versie
en jij bent?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
21, en ben haar eerste vriendje
[..]
Da's natuurlijk altijd goed
Hij is Sjowhan, die komt hier ook weleensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:52 schreef Ynske het volgende:
en jij bent?
Ik ook..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, 'wollig' taalgebruik. Ik bedoel met knuffelen gewoon knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |