Zoow tof werk zegquote:Op maandag 18 februari 2008 19:03 schreef Chadi het volgende:
Ha de return ben ik aanwezig in San siro
Ik zal naar je zwaaien vanuit het uitvakquote:Op maandag 18 februari 2008 19:03 schreef Chadi het volgende:
Ha de return ben ik aanwezig in San siro
http://nl.youtube.com/watch?v=n9G3S-LpcQYquote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
De vorige keer dat ik in Milaan was zag ik Arsenal met 1-5 winnen trouwens.
dat was dan ook tegen dat andere ploegje uit Milaan, dat nooit potten breekt europees.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
De vorige keer dat ik in Milaan was zag ik Arsenal met 1-5 winnen trouwens.
Je was wat letters vergetenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef Blawh het volgende:
Hup Arsenal FC
Villareal toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:20 schreef jakees het volgende:
Ik zag net die Pires de 5-1 scoren. Voetbalt die gast nog?
Henryquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=n9G3S-LpcQY
het meest bizarre was dat je na 3 wedstrijden 1 punt had, in de 4e wedstrijd Cashley Cole in de 88e minuut de 1-0 maakt tegen Kiev en vervolgens nog de groep wintquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=n9G3S-LpcQY
Wie had daar nog rekening mee gehouden, ik had ze al redelijk afgeschreven na 3 wedstrijden.
Tuurlijk kan Pato spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Pato & Kalac zijn mee naar Londen, maar nog onbekend of ze kunnen spelen.
Ik zit dan in een of ander VIP hok..waar ik niet in wil zitten. Hoop dat je daaruit kan lopen en gewoon de tribune kan opzoeken.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien vanuit het uitvak
Nog geen idee. De verhalen nu gaan vooral over Kalac, die het waarschijnlijk niet gaat redden, en met Dida geblesseerd in Milan (rugprobleem door de bank bij Udinesequote:
Jeujquote:Wenger ziet zestal spelers terugkeren
Arsenal-coach Arsène Wenger mag voor het Champions League-treffen met AC Milan van aankomende woensdag weer een zestal spelers terug verwelkomen. Onder hen ook topscorer Emmanuel Adebayor, die afgelopen weekend in de bekerontmoeting met Manchester United nog last had van blessureleed.
Naast de Togolese aanvaller zijn ook Gael Clichy en Mathieu Flamini fit genoeg om in het eigen Emirates Stadium aan te treden tegen de Italianen. Verdediger Bacary Sagna is ook weer van de partij, terwijl Wenger ook Denilson en Theo Walcott weer aan zijn selectie toe heeft kunnen voegen.
Goed punt, mee eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:25 schreef Dos37 het volgende:
Arsenal mag van mij wel door.
Als ze uit de champions league liggen, wordt de Premier league hun enige prioriteit.
Claus Bo Larsen (DEN) neemt de fluit ter hand. Laatste keer dat ik die gezien heb was tijdens WK clubteams 2007, toen floot hij waardeloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Was meneer de scheidsrechter verantwoordelijk voor, hopelijk morgen niet zo'n wedstrijdverpester.
Inderdaad. Onvoorstelbaar hoe zo'n scheidsrechter een wedstrijd vermoord. Het was meteen al te zien toen hij Chivu voor een licht vergrijp in de beginfase van de wedstrijd direct op een gele kaart trakteerde. Het leek wel alsof de beste man perse íemand een snelle rode kaart aan wilde smeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Was meneer de scheidsrechter verantwoordelijk voor, hopelijk morgen niet zo'n wedstrijdverpester.
prima, in San Siro wordt het toch 3-0quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag als we 4-0 voorstaan
als-ie dan wél speelt... Vanavond hoop ik op PATOOO! Laat hem z'n visitekaartje maar even afgeven op europees niveauquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ben neutraal vanavond.
Al gun ik v. Persie wel een CL-finale...
Vanavond ga ik ook aandachtig naar Pato kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
als-ie dan wél speelt... Vanavond hoop ik op PATOOO! Laat hem z'n visitekaartje maar even afgeven op europees niveau.
een ajaxied met een Van Persie avatar is toch niet zo geloofwaardigquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:37 schreef BonJovi het volgende:
Je vergeet wel dat Cyberia een Arsenal fan is he? dus zal hij gaan voorspellen dat Arsenal gaat winnen.
Hoezo, v Persie heeft gewoon verklaard dat hij Ajax de mooiste club van nederland vind hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een ajaxied met een Van Persie avatar is toch niet zo geloofwaardig
Dat is ook juist het leuke eraan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:37 schreef BonJovi het volgende:
Je vergeet wel dat Cyberia een Arsenal fan is he? dus zal hij gaan voorspellen dat Arsenal gaat winnen.
Serieus?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo, v Persie heeft gewoon verklaard dat hij Ajax de mooiste club van nederland vind hoor.
Huhquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo, v Persie heeft gewoon verklaard dat hij Ajax de mooiste club van nederland vind hoor.
Dat kwam door die klote belgquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:54 schreef Jnk18 het volgende:
Hoop dat dit niet zon zaadpartij wordt als pool - nazionale.
Hopelijk speelt de scheids niet weer zo'n belangrijke rol iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:54 schreef Jnk18 het volgende:
Hoop dat dit niet zon zaadpartij wordt als pool - nazionale.
Ver-schrik-ke-lijk, ik word nog steeds depressief als ik er aan terug denk. Ik had mijn tv wel het raam uit willen flikkerenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben nog steeds niet over 2003 heen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had het liefst op dat moment San Siro in de fik gestokenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk, ik word nog steeds depressief als ik er aan terug denk. Ik had mijn tv wel het raam uit willen flikkeren
Milan gaat dus verliezen? Die vermoeden had ik al langere tijd, maar fijn dat jij het bij deze bevestigd. Bedankt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is ook juist het leuke eraan!
Jij wil beweren dat je nooit gecharmeerd bent geweest van Seedorf die de laatste jaren geen pepernoot natuurlijk heeft geraakt. Een grote prutser is het, slotje graag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een ajaxied met een Van Persie avatar is toch niet zo geloofwaardig
aah hoef je niet te zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
God zit aan tafel
Owja toch even over Ajax
Zo'n losse vinger is toch hartstikke handig als je moet keepenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:29
schreef Damzkieee het volgende:
Toch Kalacmet een vinger uit de kom
(volgens NOS).
Alleen Ambrosiniquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een middenveld heeft Milan toch, de tering.
Seedorf, Kaka, Pirlo en Gattuso..
Je vraagt je toch werkelijk af waarom zo'n grote club met zo'n slechte keeper speelt terwijl ze hier zo Gomes kunnen ophalen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:29 schreef Damzkieee het volgende:
Toch Kalacmet een vinger uit de kom
(volgens NOS).
Hij ziet niet in waarom Milan schade zou oplopen tegen DIT Arsenal want ze missen immers van Persie, ja lul, dat doen we al een half seizoenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaag was het sowieso al geen Sport 1 voor mij, maar zo te zien mis ik weinig
They wishquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Je vraagt je toch werkelijk af waarom zo'n grote club met zo'n slechte keeper speelt terwijl ze hier zo Gomes kunnen ophalen.
OMFGquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ziet niet in waarom Milan schade zou oplopen tegen DIT Arsenal want ze missen immers van Persie, ja lul, dat doen we al een half seizoen
In de laatste 8 wedstrijden 2 tegengoals dus zo'n prutser zal het niet zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Je vraagt je toch werkelijk af waarom zo'n grote club met zo'n slechte keeper speelt terwijl ze hier zo Gomes kunnen ophalen.
Die derde keeper is 39quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef Blistering het volgende:
Ik ben nerveusDat Arsenal maar mag winnen!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, zo goed als die anderen is hij niet..
Maar dit maakt hem sowieso legendarisch..
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik altijd een groot zwak voor Milan gehad. Daarom alleen al ging ik uit m'n plaat.quote:
Gruter is al minstens 2x klaargekomen idd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:57 schreef RijstNatie het volgende:
die verslahggever adebayorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrr rrrrrrr
In brazilie krijg je dit:quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:57 schreef RijstNatie het volgende:
die verslahggever adebayorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrr rrrrrrr
Spanje ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In brazilie krijg je dit:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOALLLLL RRRRRRRRRRRRRRR-R-R--R-R-R-RRRONALDOOOOOOOO GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Die heeft zijn favoriete club al gekozen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gruter is al minstens 2x klaargekomen idd.
Oh mij ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die rrrrr is mij dan eigenlijk nooit opgevallen in Spanje
nee, het is Taribo Westquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
Nooit geweten dat Venus Williams bij Arsenal speelt trouwens
[ afbeelding ]
Inderdaad, die zullen na de wedstrijd wel met z'n allen zeepjes gaan rapen onder de douchequote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Opvallend dat bij iedere overtreding ze elkaar omhoog helpen en excuseren..
Ik bash ff terug vanuit Eindhovenquote:
Ik zou graag terug bashen met een huilende Alex of een PSV fan met Istanbul 05 op z'n rug.... maar ik houd het liever on-topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ik bash ff terug vanuit Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Off topic: maak ff een bash topic aan wil je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ik zou graag terug bashen met een huilende Alex of een PSV fan met Istanbul 05 op z'n rug.... maar ik houd het liever on-topic
arsenal - milan in de rust op 360 ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:23 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Off topic: maak ff een bash topic aan wil je?![]()
![]()
Ontopic: ARSSSSSSSSSSSSENAL!
Ik dacht al: zit ik een andere wedstrijd te kijken als de rest.quote:
Een mooi iets en een kenmerk van topvoetbal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Opvallend dat bij iedere overtreding ze elkaar omhoog helpen en excuseren..
Ik verbaas me ook dat velen het beter vinden dan gisteren, ik vind er werkelijk geen drol aan. Normaal geniet ik wel vaak van Milan en dan vinden andere er weer niets aan. Ik heb geen Pirlo gezien, geen Kaka, geen Seedorf, ..... Teveel fouten, te weinig kunnen spelers elkaar vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht al: zit ik een andere wedstrijd te kijken als de rest.
Inderdaad, mooi was dat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef BigKahuna het volgende:
Johan
Jack: "We moeten nu echt even naar de ster, Johan."
Johan: "Ik dacht dat wij de sterren waren."
Van Milan zie ik inderdaad ook vrij weinig, maar enkele combinaties aan de kant van Arsenal zorgen ervoor dat deze wedstrijd lang zo saai niet is als die van gister, waar maar weinig gebeurde.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook dat velen het beter vinden dan gisteren, ik vind er werkelijk geen drol aan. Normaal geniet ik wel vaak van Milan en dan vinden andere er weer niets aan. Ik heb geen Pirlo gezien, geen Kaka, geen Seedorf, ..... Teveel fouten, te weinig kunnen spelers elkaar vinden.
Hleb vind ik ook maar een irritante voetballer die vaak het tempo eruit haalt, Fabregas en Flamini spelen vandaag nog wel redelijk en ook de rechterkant van Arsenal is ok.
Hup Milan
Dat vind ik nu juist vandaag bij Milan tegenvallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De klasse en slimheid op de vierkante meter druipt er bij velen vanaf.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Gruter.
Gilardino met Jankulovski verwarren.
Het zijn dan ook twee ploegen met een heel andere spelvisie dan Inter en Liverpool.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het tempo ligt stukken hoger in vergelijking met gisteren, er wordt meer ondernomen, geprobeerd. Men moet sneller handelen. De klasse en slimheid op de vierkante meter druipt er bij velen vanaf. Daarom boeit dit mij.
bizar dat die bij roda speeldequote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef Blistering het volgende:
Wat een kut keeper ook die KalacDie gast heeft alle ballen!
Want? Je moet toch ergens groot worden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bizar dat die bij roda speelde
nooit verwacht dat roda zo topper zou halenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Want? Je moet toch ergens groot worden?
Dat was ook in de tijd dat Roda bijna Milan uitschakelde in de UEFA Cup, hè.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nooit verwacht dat roda zo topper zou halen
als is diarra van vitesse nog groter geworden
Denk dat hij eerder bij Milan terecht is gekomen vanwege zijn prestaties bij Perugia.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daardoor is Milan hem op het spoor gekomen.
speelt toch de oud keeper van brazilie er uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was ook in de tijd dat Roda bijna Milan uitschakelde in de UEFA Cup, hè.
Daardoor is Milan hem op het spoor gekomen.
Je hebt gelijk, dacht dat hij meteen bij Milan kwam en toen werd uitgeleend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder bij Milan terecht is gekomen vanwege zijn prestaties bij Perugia.
Bij Roda viel hij destijds ook niet echt op, dacht ik. Niet slecht, maar ook niet veelbelovend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder bij Milan terecht is gekomen vanwege zijn prestaties bij Perugia.
Behalve in die penaltyreeks tegen Milan in de Achtste(?)finale.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Bij Roda viel hij destijds ook niet echt op, dacht ik. Niet slecht, maar ook niet veelbelovend.
grueter is wel een beetje arsenal fan lijkt me...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Gruter.
Gilardino met Jankulovski verwarren.
Goh.. welkom in 07/08.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef Blistering het volgende:
Kaka bakt er ook niet veel van..
En van Maldini.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
grueter is wel een beetje arsenal fan lijkt me...
hij gilt ook bij milan kansenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Beetjequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Inderdaad, net weer met Kaka.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij gilt ook bij milan kansen
heeft die een seizoenskaartquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Grueter is eigenlijk zeer fanatiek Celtic-supporter, dat is de reden waarom hij iig van de NOS geen Celtic wedstrijden mag verslaan.
Seedorf speelt bijna altijd slecht als het op live op Nederlandse tv is. Maar dan kijk je zondagavond half 12 en dan schiet ie er 2 binnen in de Serie A samenvatting.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:10 schreef Amokzaaier het volgende:
Goal hangt in de lucht. Seedorf speelt slecht zeg.
Hij was die fan die het veld op liep.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft die een seizoenskaart
Hij gaat vaker naar Celtic dan jij naar Anderlecht iig maar dat is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft die een seizoenskaart
Zijn favo sporter is Fred van der Hoorn zag ik. Komt hij uit Den Bosch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij gaat vaker naar Celtic dan jij naar Anderlecht iig maar dat is een hele andere discussie.
niet eensquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zijn favo sporter is Fred van der Hoorn zag ik. Komt hij uit Den Bosch?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zijn favo sporter is Fred van der Hoorn zag ik. Komt hij uit Den Bosch?
hij woont er ook en is 39quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Blawh het volgende:
Utrecht denk ik, vroeger deed hij altijd bij de samenvattingen verslag van Utrecht, volgens mij nu nog vaak bij LDL.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:18 schreef NumberNine het volgende:
Jankulovski staat klaar om in te vallen.
Ik hoef niet alles over hem te weten hoor en die pics hoeven ook niet, heb geen oogje op hem.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij woont er ook en is 39
[ afbeelding ]
viel me op dat zo gozer gewoon hyves heeftquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles over hem te weten hoor, heb geen oogje op hem.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel me op dat zo gozer gewoon hyves heeft
Ze moeten toch wat als ze zoveel vrije tijd hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Wat doen commentators eigenlijk naast dit werk? Redactie? Anders wil ik dit luizenbaantje ook wel...
Dat dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
Geen pingel maar zeker ook geen schwalbe
Dat dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Was geen schwalbe, maar ook geen penalty.
Hij plaatst altijd zijn schoten, maar vanavond plaatst hij ze tot nu toe verkeerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:24 schreef borisz het volgende:
Fabregas schiet eens hard.
Eerder Ambrosiniquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |