Ik dacht al: zit ik een andere wedstrijd te kijken als de rest.quote:
Een mooi iets en een kenmerk van topvoetbal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Opvallend dat bij iedere overtreding ze elkaar omhoog helpen en excuseren..
Ik verbaas me ook dat velen het beter vinden dan gisteren, ik vind er werkelijk geen drol aan. Normaal geniet ik wel vaak van Milan en dan vinden andere er weer niets aan. Ik heb geen Pirlo gezien, geen Kaka, geen Seedorf, ..... Teveel fouten, te weinig kunnen spelers elkaar vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht al: zit ik een andere wedstrijd te kijken als de rest.
Inderdaad, mooi was dat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef BigKahuna het volgende:
Johan
Jack: "We moeten nu echt even naar de ster, Johan."
Johan: "Ik dacht dat wij de sterren waren."
Van Milan zie ik inderdaad ook vrij weinig, maar enkele combinaties aan de kant van Arsenal zorgen ervoor dat deze wedstrijd lang zo saai niet is als die van gister, waar maar weinig gebeurde.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook dat velen het beter vinden dan gisteren, ik vind er werkelijk geen drol aan. Normaal geniet ik wel vaak van Milan en dan vinden andere er weer niets aan. Ik heb geen Pirlo gezien, geen Kaka, geen Seedorf, ..... Teveel fouten, te weinig kunnen spelers elkaar vinden.
Hleb vind ik ook maar een irritante voetballer die vaak het tempo eruit haalt, Fabregas en Flamini spelen vandaag nog wel redelijk en ook de rechterkant van Arsenal is ok.
Hup Milan
Dat vind ik nu juist vandaag bij Milan tegenvallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De klasse en slimheid op de vierkante meter druipt er bij velen vanaf.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Gruter.
Gilardino met Jankulovski verwarren.
Het zijn dan ook twee ploegen met een heel andere spelvisie dan Inter en Liverpool.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het tempo ligt stukken hoger in vergelijking met gisteren, er wordt meer ondernomen, geprobeerd. Men moet sneller handelen. De klasse en slimheid op de vierkante meter druipt er bij velen vanaf. Daarom boeit dit mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |