Je vraagt je toch werkelijk af waarom zo'n grote club met zo'n slechte keeper speelt terwijl ze hier zo Gomes kunnen ophalen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:29 schreef Damzkieee het volgende:
Toch Kalacmet een vinger uit de kom
(volgens NOS).
Hij ziet niet in waarom Milan schade zou oplopen tegen DIT Arsenal want ze missen immers van Persie, ja lul, dat doen we al een half seizoenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaag was het sowieso al geen Sport 1 voor mij, maar zo te zien mis ik weinig
They wishquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Je vraagt je toch werkelijk af waarom zo'n grote club met zo'n slechte keeper speelt terwijl ze hier zo Gomes kunnen ophalen.
OMFGquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ziet niet in waarom Milan schade zou oplopen tegen DIT Arsenal want ze missen immers van Persie, ja lul, dat doen we al een half seizoen
In de laatste 8 wedstrijden 2 tegengoals dus zo'n prutser zal het niet zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Je vraagt je toch werkelijk af waarom zo'n grote club met zo'n slechte keeper speelt terwijl ze hier zo Gomes kunnen ophalen.
Die derde keeper is 39quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef Blistering het volgende:
Ik ben nerveusDat Arsenal maar mag winnen!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, zo goed als die anderen is hij niet..
Maar dit maakt hem sowieso legendarisch..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |