Zoow tof werk zegquote:Op maandag 18 februari 2008 19:03 schreef Chadi het volgende:
Ha de return ben ik aanwezig in San siro
Ik zal naar je zwaaien vanuit het uitvakquote:Op maandag 18 februari 2008 19:03 schreef Chadi het volgende:
Ha de return ben ik aanwezig in San siro
http://nl.youtube.com/watch?v=n9G3S-LpcQYquote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
De vorige keer dat ik in Milaan was zag ik Arsenal met 1-5 winnen trouwens.
dat was dan ook tegen dat andere ploegje uit Milaan, dat nooit potten breekt europees.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
De vorige keer dat ik in Milaan was zag ik Arsenal met 1-5 winnen trouwens.
Je was wat letters vergetenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef Blawh het volgende:
Hup Arsenal FC
Villareal toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:20 schreef jakees het volgende:
Ik zag net die Pires de 5-1 scoren. Voetbalt die gast nog?
Henryquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=n9G3S-LpcQY
het meest bizarre was dat je na 3 wedstrijden 1 punt had, in de 4e wedstrijd Cashley Cole in de 88e minuut de 1-0 maakt tegen Kiev en vervolgens nog de groep wintquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=n9G3S-LpcQY
Wie had daar nog rekening mee gehouden, ik had ze al redelijk afgeschreven na 3 wedstrijden.
Tuurlijk kan Pato spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Pato & Kalac zijn mee naar Londen, maar nog onbekend of ze kunnen spelen.
Ik zit dan in een of ander VIP hok..waar ik niet in wil zitten. Hoop dat je daaruit kan lopen en gewoon de tribune kan opzoeken.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien vanuit het uitvak
Nog geen idee. De verhalen nu gaan vooral over Kalac, die het waarschijnlijk niet gaat redden, en met Dida geblesseerd in Milan (rugprobleem door de bank bij Udinesequote:
Jeujquote:Wenger ziet zestal spelers terugkeren
Arsenal-coach Arsène Wenger mag voor het Champions League-treffen met AC Milan van aankomende woensdag weer een zestal spelers terug verwelkomen. Onder hen ook topscorer Emmanuel Adebayor, die afgelopen weekend in de bekerontmoeting met Manchester United nog last had van blessureleed.
Naast de Togolese aanvaller zijn ook Gael Clichy en Mathieu Flamini fit genoeg om in het eigen Emirates Stadium aan te treden tegen de Italianen. Verdediger Bacary Sagna is ook weer van de partij, terwijl Wenger ook Denilson en Theo Walcott weer aan zijn selectie toe heeft kunnen voegen.
Goed punt, mee eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:25 schreef Dos37 het volgende:
Arsenal mag van mij wel door.
Als ze uit de champions league liggen, wordt de Premier league hun enige prioriteit.
Claus Bo Larsen (DEN) neemt de fluit ter hand. Laatste keer dat ik die gezien heb was tijdens WK clubteams 2007, toen floot hij waardeloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Was meneer de scheidsrechter verantwoordelijk voor, hopelijk morgen niet zo'n wedstrijdverpester.
Inderdaad. Onvoorstelbaar hoe zo'n scheidsrechter een wedstrijd vermoord. Het was meteen al te zien toen hij Chivu voor een licht vergrijp in de beginfase van de wedstrijd direct op een gele kaart trakteerde. Het leek wel alsof de beste man perse íemand een snelle rode kaart aan wilde smeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Was meneer de scheidsrechter verantwoordelijk voor, hopelijk morgen niet zo'n wedstrijdverpester.
prima, in San Siro wordt het toch 3-0quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag als we 4-0 voorstaan
als-ie dan wél speelt... Vanavond hoop ik op PATOOO! Laat hem z'n visitekaartje maar even afgeven op europees niveauquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ben neutraal vanavond.
Al gun ik v. Persie wel een CL-finale...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |