bizar dat die bij roda speeldequote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef Blistering het volgende:
Wat een kut keeper ook die KalacDie gast heeft alle ballen!
Want? Je moet toch ergens groot worden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bizar dat die bij roda speelde
nooit verwacht dat roda zo topper zou halenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Want? Je moet toch ergens groot worden?
Dat was ook in de tijd dat Roda bijna Milan uitschakelde in de UEFA Cup, hè.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nooit verwacht dat roda zo topper zou halen
als is diarra van vitesse nog groter geworden
Denk dat hij eerder bij Milan terecht is gekomen vanwege zijn prestaties bij Perugia.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daardoor is Milan hem op het spoor gekomen.
speelt toch de oud keeper van brazilie er uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was ook in de tijd dat Roda bijna Milan uitschakelde in de UEFA Cup, hè.
Daardoor is Milan hem op het spoor gekomen.
Je hebt gelijk, dacht dat hij meteen bij Milan kwam en toen werd uitgeleend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder bij Milan terecht is gekomen vanwege zijn prestaties bij Perugia.
Bij Roda viel hij destijds ook niet echt op, dacht ik. Niet slecht, maar ook niet veelbelovend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder bij Milan terecht is gekomen vanwege zijn prestaties bij Perugia.
Behalve in die penaltyreeks tegen Milan in de Achtste(?)finale.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Bij Roda viel hij destijds ook niet echt op, dacht ik. Niet slecht, maar ook niet veelbelovend.
grueter is wel een beetje arsenal fan lijkt me...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Gruter.
Gilardino met Jankulovski verwarren.
Goh.. welkom in 07/08.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef Blistering het volgende:
Kaka bakt er ook niet veel van..
En van Maldini.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
grueter is wel een beetje arsenal fan lijkt me...
hij gilt ook bij milan kansenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Beetjequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Inderdaad, net weer met Kaka.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij gilt ook bij milan kansen
heeft die een seizoenskaartquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Grueter is eigenlijk zeer fanatiek Celtic-supporter, dat is de reden waarom hij iig van de NOS geen Celtic wedstrijden mag verslaan.
Seedorf speelt bijna altijd slecht als het op live op Nederlandse tv is. Maar dan kijk je zondagavond half 12 en dan schiet ie er 2 binnen in de Serie A samenvatting.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:10 schreef Amokzaaier het volgende:
Goal hangt in de lucht. Seedorf speelt slecht zeg.
Hij was die fan die het veld op liep.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft die een seizoenskaart
Hij gaat vaker naar Celtic dan jij naar Anderlecht iig maar dat is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft die een seizoenskaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |