Ja verschrikkelijk he? Wéér zo'n Shelby. Dat is echt weer dé hype-auto om "coole" auto's mee te maken in films. Erg jammer.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wat een lelijke auto vergeleken met het origineel.
Het is een tv-film en de comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal negatief.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef Karina het volgende:
Zeker lelijk die auto! Die serie zal wel tegenvallen ook. Morgenavond maar even kijken![]()
Oh ik dacht dat dit een pilot was en dat daarna weer een nieuwe serie zou beginnen, alleen een film dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een tv-film en de comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal negatief.
Het is een "backdoor-pilot", als het bevalt en aanslaat wordt er een serie van gemaakt, zoniet dan blijft het hier bij.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit een pilot was en dat daarna weer een nieuwe serie zou beginnen, alleen een film dus.
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Symer het volgende:
Afgekeken en ik vond het toch wel erg vermakelijk.
Gruwelijke wagen, coole special effects, weinig opzienbarende verhaalljin (het zou geen volwaardige Knight Rider zijn als dat niet zo was), het acteerwerk is stukken beter dan in de originele serie en Kilmer doet het goed als stem (hoewel die meer als voice-over klinkt dan dat het vanuit de auto lijkt te komen).
Kom maar op met aflevering 2
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:08 schreef nietzman het volgende:
Ik zit het nu precies 3.5 minuut te kijken en het eerste wat me opvalt is dat ze de eerste de beste serie die de camera GEWOON WEER RECHT OP HET STATIEF ZET EEN FUCKING OSCAR MOETEN GEVEN STELLETJE SCHEVE DEBIELEN..
Al dat suffe popi-jopi MTV camerawerk.. Alsof je tegenwoordig verplicht een epileptische aanval moet hebben als je een camera in je kladden hebt.
Ik denk er, na het zien van de pilot, hetzelfde over. En dat in tegenstelling tot wat ik vooraf dacht.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb em ook maar gezien, aan de ene kant vernieuwend aan de andere kant erg nostalgisch, ik moet toch zeggen dat ondanks dat het geen Trans Am is, wat ik ze van te voren kwalijk nam maar na een halfuurtje toch eigenlijk weer had vergeven, ik het ongelofelijk vet vondVooral de intro was erg goed. Zeker een serie die ik komend jaar zal blijven volgen.
Ik denk er ook hetzelfde over. Wat mij als fan van de oude serie ook plezierde, waren de verwijzingen naar de Knight 2000 (de Trans Am,..) Zo zag ik beelden van de Trans am zelf, de achterbumper + "KNIGHT" nummerplaat, de neus + scanner en het "gullwing" stuur.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik denk er, na het zien van de pilot, hetzelfde over. En dat in tegenstelling tot wat ik vooraf dacht.
40 minuten. Herfst 2008 (execs volente).quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
Duurt elke aflevering eigenlijk 2 uur inclusief reclame? 1 uur 20 minuten zonder reclame dan?
Eigenlijk is het gewoon een minifilm dus?
Aha, die pilot IS een film
Hoe lang duren normale afleveringen en wanneer komt de eerste aflevering?
In de 1e aflevering deed iemand anders de stem van K.I.T.T. hoorde ik, echter die acteur kreeg een week voor het uitzenden van deze aflevering te horen dat hij dat van zijn baas (hij doet in Amerika de GM commercials) de stem niet meer mag doen. Dus vanaf aflevering 2 is Val Kilmer pas te horen als K.I.T.T. geloof ik.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Symer het volgende:
Afgekeken en ik vond het toch wel erg vermakelijk.
Gruwelijke wagen, coole special effects, weinig opzienbarende verhaalljin (het zou geen volwaardige Knight Rider zijn als dat niet zo was), het acteerwerk is stukken beter dan in de originele serie en Kilmer doet het goed als stem (hoewel die meer als voice-over klinkt dan dat het vanuit de auto lijkt te komen).
Kom maar op met aflevering 2
Val Kilmer heeft de stem voor deze pilot 'overgedubt'. Het schijnt al wel gemonteerd geweest te zijn met die andere, maar de versie die is uitgezonden en die wij hebben kunnen zien, is de Kilmer versie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:19 schreef DJJoris het volgende:
[..]
In de 1e aflevering deed iemand anders de stem van K.I.T.T. hoorde ik, echter die acteur kreeg een week voor het uitzenden van deze aflevering te horen dat hij dat van zijn baas (hij doet in Amerika de GM commercials) de stem niet meer mag doen. Dus vanaf aflevering 2 is Val Kilmer pas te horen als K.I.T.T. geloof ik.
Ik vond de pilot trouwens niet slecht hoor.
Misschien is dat de reden dat de stem veel te veel als een voice-over klonk, wat dan betekent dat dat in aflevering 2 een stuk beter kan zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Val Kilmer heeft de stem voor deze pilot 'overgedubt'. Het schijnt al wel gemonteerd geweest te zijn met die andere, maar de versie die is uitgezonden en die wij hebben kunnen zien, is de Kilmer versie.
Dat was verschrikkelijk iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit was toch wel bizar slecht.. 26:43
[ afbeelding ]
Je ziet de CGI er gewoon ingeplakt zijn, lichtinval op die auto klopt voor geen meter..
Dit kun je haast niet gemist hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:39 schreef Jnk18 het volgende:
Daar let ik nooit op, als je daar al op gaat letten zul je heel vee lfoutjes vinden in meerdere shows, niet alleen Knightrider hoor.
Ik vraag me ook af waar de knight 4000 is en wat ermee gebeurd is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef DarkShine het volgende:
Maar waarom de Knight 3000 als de Knight 4000 er al was in 1991...
De Knight 2000 zie je nog in de garage staan als ze in het begin voor het eerst bij de 'huidige' Kitt 3000 komen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar de knight 4000 is en wat ermee gebeurd is.
ik zat echt te wachten totdat KITT langs zou rijden na de begravenisquote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar ik had gewoon het oude Knight Rider gevoel tijdens het kijken. Nu maar hopen dat ze door gaan en dat the Hoff een wat grotere rol krijgt. En misschien is er ook wel een plaatsje voor een cameo van een gerestaureerde originele KITT.
heel slim!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:16 schreef Stuntman het volgende:
Hieronder even een aangepast screenshotje van Graiman's garage,..
Voor de duidelijkheid,.. de producers van de 2008 serie hadden besloten dat ze voorgaande Spin-Off's niet in de nieuwe serie wilde verwerken,.. zoals Knight Rider 2000, Knight Rider 2010 en Team Knight Rider. Vandaar dat K.I.T.T. nu de Knight 3000 is.
[ afbeelding ]
Heb je hem al gekeken? Ik had deze mening vooraf ook, nu ik hem gezien heb niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef MrHayo het volgende:
Beter kappen ze gewoon met die ouwe series uitmelken en verzinnen ze iets nieuws
daar kwam ik net achter..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef MikeyMo het volgende:
de film is er al heur
Ze hebben de oude KITT vast niet voor enkele seconden in de serie gestopt, dus hopelijk krijgt die in de serie nog een rol als de 3000 een keer stuk is ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:16 schreef Stuntman het volgende:
Voor de duidelijkheid,.. de producers van de 2008 serie hadden besloten dat ze voorgaande Spin-Off's niet in de nieuwe serie wilde verwerken,.. zoals Knight Rider 2000, Knight Rider 2010 en Team Knight Rider. Vandaar dat K.I.T.T. nu de Knight 3000 is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef DarkShine het volgende:
Maar waarom de Knight 3000 als de Knight 4000 er al was in 1991...
Dat en natuurlijk dat Knight Industries Three Thousand net als Knight Industries Two Thousand zich lekker tot K.I.T.T. laat afkorten. Stukje herkenbaarheid voor de fans.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:16 schreef Stuntman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook het meest jammere jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En dat vliegtuig moeten ze meteen weer vervangen door een lompe zwarte truck.
Als ze echt missies in Europa enzo gaan doen is zo'n vliegtuig wel lekker praktisch natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meest jammere ja. Met dat deuntje enzo weer, en dan zo'n vliegtuig
. Beetje jammer.
David Hasselhoff zal vast hier en daar nog een gastrol krijgen, als de serie doorgaat that isquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ze hebben de oude KITT vast niet voor enkele seconden in de serie gestopt, dus hopelijk krijgt die in de serie nog een rol als de 3000 een keer stuk is ofzo
Ah...tofquote:Op donderdag 3 april 2008 08:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En het is officieel bevestigd dat er een serie komt in de herfst van 2008.
quote:
Hij werd exclusief een week eerder (gisteravond dus) online uitgezonden door NBC (netwerk), Hulu.com, Amazon.com en nog wat sites. Tevens staat ie op (de Amerikaanse) iTunes ter gratis download!quote:
Die doet het niet buiten de US maar ik haal hem nu al van iTunes af. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef Stuntman het volgende:
Via deze link is de aflevering als het goed is (legaal) te bekijken!
http://www.amazon.com/gp/product/B001EXVQQO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kijk wel even verder
Seriously!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt een beetje op "13" van House vind ik..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Joh, niet te vergeten hoe die auto in een PICKUP truck veranderd, ROFL.... who the fuck heeft dat bed8? Ik viel bijna van me stoel van het lachen, niet normaal meer zegquote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Symer het volgende:
Beetje overdosis aan actie en CGI terwijl ik nu geen idee heb waar het verhaal eigenlijk over ging.
Die scène waar Mike uit die pickup springt op die railsquote:Op donderdag 25 september 2008 11:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh, niet te vergeten hoe die auto in een PICKUP truck veranderd, ROFL.... who the fuck heeft dat bed8? Ik viel bijna van me stoel van het lachen, niet normaal meer zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |