abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56810495

Met Justice Bruening als Michael Traceur

De nieuwe KITT .

En natuurlijk komt de echte Michael Knight ook nog even langs:

De verhaallijn:
Sarah Graiman is a 24-year old Ph.D candidate at Stanford University, following in her genius father Charles' (Davison) footsteps. But when men attempt to abduct her, Sarah receives a mysterious call from KITT warning her that he's a creation of Charles, who also invented the first KITT 25 years ago -- and that her father is in serious danger.

Sarah and KITT track down her best friend from childhood, Mike Tracer (Bruening), a 23-year-old ex-Army Ranger, whom Sarah hasn't seen since he left home at 18. Having served in Iraq, Mike is now jaded and lost and initially resistant. Eventually he agrees to help Sarah and the two set out to discover who's behind the attempt to procure KITT and find Charles. Along the way, Carrie Rivai (Poitier) plays the agile yet tough FBI agent who has a long-standing friendship with Charles and Sarah. Due to those ties, she is brought into the mix to help in the search.

Moet toch haast wel leuk worden! Gisteren uitgezonden op NBC, de twee-uur durende movie special. Vast wel te vinden voor de handige users.
pi_56810542
Wat een lelijke auto vergeleken met het origineel.
  maandag 18 februari 2008 @ 11:12:09 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56810578
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wat een lelijke auto vergeleken met het origineel.
Ja verschrikkelijk he? Wéér zo'n Shelby. Dat is echt weer dé hype-auto om "coole" auto's mee te maken in films. Erg jammer.

De Shelby is echt een vette bak maar in de film gewoon "over used"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 februari 2008 @ 11:13:57 #4
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56810612
Ben benieuwd.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 11:14:42 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_56810626
Zeker lelijk die auto! Die serie zal wel tegenvallen ook. Morgenavond maar even kijken
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 februari 2008 @ 11:23:16 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56810792
Hier is toch al een topic over geweest?

Bij voorbaat is deze film al een slechte rip-off van de echte KITT!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 18 februari 2008 @ 11:36:27 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56811095
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef Karina het volgende:
Zeker lelijk die auto! Die serie zal wel tegenvallen ook. Morgenavond maar even kijken
Het is een tv-film en de comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal negatief.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_56811237
Ik zit nu te kijken en de eerste helft bevalt wel. Het doet zeker niet onder voor het origineel, maar ik ben benieuwd of zo'n serie het ook in deze tijd goed zal doen (itt jaren 80).
  maandag 18 februari 2008 @ 11:43:35 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56811278
Mustang ! Vette bak zeg gruwlijk !
Zie ook: Nieuwe K.I.T.T
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 12:05:59 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_56811723
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef PirE het volgende:

[..]

Het is een tv-film en de comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal negatief.
Oh ik dacht dat dit een pilot was en dat daarna weer een nieuwe serie zou beginnen, alleen een film dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 februari 2008 @ 12:35:26 #11
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_56812252
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dit een pilot was en dat daarna weer een nieuwe serie zou beginnen, alleen een film dus.
Het is een "backdoor-pilot", als het bevalt en aanslaat wordt er een serie van gemaakt, zoniet dan blijft het hier bij.
  Redactie Games maandag 18 februari 2008 @ 13:23:08 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56813119
Gatverdamme, wat was dit een slechte inkomer voor een nieuwe Knight Rider zeg..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56813266
Afgekeken en ik vond het toch wel erg vermakelijk.

Gruwelijke wagen, coole special effects, weinig opzienbarende verhaalljin (het zou geen volwaardige Knight Rider zijn als dat niet zo was), het acteerwerk is stukken beter dan in de originele serie en Kilmer doet het goed als stem (hoewel die meer als voice-over klinkt dan dat het vanuit de auto lijkt te komen).

Kom maar op met aflevering 2
pi_56815242
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Symer het volgende:
Afgekeken en ik vond het toch wel erg vermakelijk.

Gruwelijke wagen, coole special effects, weinig opzienbarende verhaalljin (het zou geen volwaardige Knight Rider zijn als dat niet zo was), het acteerwerk is stukken beter dan in de originele serie en Kilmer doet het goed als stem (hoewel die meer als voice-over klinkt dan dat het vanuit de auto lijkt te komen).

Kom maar op met aflevering 2
Daar ben ik het mee eens
  maandag 18 februari 2008 @ 15:08:18 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56815335
Ik zit het nu precies 3.5 minuut te kijken en het eerste wat me opvalt is dat ze de eerste de beste serie die de camera GEWOON WEER RECHT OP HET STATIEF ZET EEN FUCKING OSCAR MOETEN GEVEN STELLETJE SCHEVE DEBIELEN. .

Al dat suffe popi-jopi MTV camerawerk. . Alsof je tegenwoordig verplicht een epileptische aanval moet hebben als je een camera in je kladden hebt.
Ik ga naar huis.
pi_56815643
Het zal wel weer gaar zijn, maar ik ga het wel kijken zo

/edit
Jezus wat slecht.
Ze hadden het wat serieuzer aan moeten pakken.

[ Bericht 26% gewijzigd door Xrenity op 18-02-2008 16:29:33 ]
pi_56818101
Ik zie er wel potentie in, maar de aanpak mag wel een stuk serieuzer. Sommige momenten kwamen wat flauwtjes over, ook de schuine camera shots in het begin vond ik idioot storend. Persoonlijk blijf ik ook fan van de trans-am maar ik vond het wel lekker werken met de mustang en de stem van Kilmer paste wel. Dus wat mij betreft een blijver mits het één en ander hopelijk wel wat bijgeschaaft gaat worden.
pi_56818311
IK vond het wel meevallen eigenlijk, had erger verwacht! En omdat er al niet veel op TV is vind ik het wel leuk om naar te kijken, hopelijk wordt de show beter met tijd. Pilot was beetje gerushed. En het acteurwerk was ook niet echt super.

Val Kilmer als Kitts voice vind ik wel cool.
pi_56818675
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:08 schreef nietzman het volgende:
Ik zit het nu precies 3.5 minuut te kijken en het eerste wat me opvalt is dat ze de eerste de beste serie die de camera GEWOON WEER RECHT OP HET STATIEF ZET EEN FUCKING OSCAR MOETEN GEVEN STELLETJE SCHEVE DEBIELEN. .

Al dat suffe popi-jopi MTV camerawerk. . Alsof je tegenwoordig verplicht een epileptische aanval moet hebben als je een camera in je kladden hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 18 februari 2008 @ 19:05:52 #20
183403 Stuntman
TV & Film auto gek
pi_56820158
KITT = een Trans Am,.. Hij hoord geen fucked up Mustang te zijn,.. ook niet in het heden,.. Zal hem zo toch maar ff kijken,.. (A)
pi_56821123
Ik vond hem wel tof Beetje voorspelbaar en hier en daar waren de special effects ook wat aan de brakke kant qua rendering. En een mustang als KITT? Mwah...niet alles kan hetzelfde blijven en ik vind het op zich wel een gave wagen. Heeft een lekker agressief uiterlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 februari 2008 @ 19:43:39 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56821221
Ben hem aan het uitpakken, staat al genoeg op Usenet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 18 februari 2008 @ 21:51:29 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_56824841
Ik heb em ook maar gezien, aan de ene kant vernieuwend aan de andere kant erg nostalgisch, ik moet toch zeggen dat ondanks dat het geen Trans Am is, wat ik ze van te voren kwalijk nam maar na een halfuurtje toch eigenlijk weer had vergeven, ik het ongelofelijk vet vond Vooral de intro was erg goed. Zeker een serie die ik komend jaar zal blijven volgen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_56825205
Tering wat een bagger zeg, je zou denken dat ze naast die nieuwe auto ook wel nieuwe computer-applicaties hadden kunnen kopen, want dit zag er uber nep uit (vooral die laatste scene met het vliegtuig).

Tevens is de product placement van Ford wat doorgeschoten, want volgens mij hebben we nu alle nieuwe mustag versies, SUV's etc van Ford wel voorbij zien komen.

En dat camara werk was idd ook totaal niet mijn smaak.
  maandag 18 februari 2008 @ 22:10:59 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56825435
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb em ook maar gezien, aan de ene kant vernieuwend aan de andere kant erg nostalgisch, ik moet toch zeggen dat ondanks dat het geen Trans Am is, wat ik ze van te voren kwalijk nam maar na een halfuurtje toch eigenlijk weer had vergeven, ik het ongelofelijk vet vond Vooral de intro was erg goed. Zeker een serie die ik komend jaar zal blijven volgen.
Ik denk er, na het zien van de pilot, hetzelfde over. En dat in tegenstelling tot wat ik vooraf dacht.
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')