Ja verschrikkelijk he? Wéér zo'n Shelby. Dat is echt weer dé hype-auto om "coole" auto's mee te maken in films. Erg jammer.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wat een lelijke auto vergeleken met het origineel.
Het is een tv-film en de comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal negatief.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef Karina het volgende:
Zeker lelijk die auto! Die serie zal wel tegenvallen ook. Morgenavond maar even kijken![]()
Oh ik dacht dat dit een pilot was en dat daarna weer een nieuwe serie zou beginnen, alleen een film dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een tv-film en de comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn allemaal negatief.
Het is een "backdoor-pilot", als het bevalt en aanslaat wordt er een serie van gemaakt, zoniet dan blijft het hier bij.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit een pilot was en dat daarna weer een nieuwe serie zou beginnen, alleen een film dus.
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Symer het volgende:
Afgekeken en ik vond het toch wel erg vermakelijk.
Gruwelijke wagen, coole special effects, weinig opzienbarende verhaalljin (het zou geen volwaardige Knight Rider zijn als dat niet zo was), het acteerwerk is stukken beter dan in de originele serie en Kilmer doet het goed als stem (hoewel die meer als voice-over klinkt dan dat het vanuit de auto lijkt te komen).
Kom maar op met aflevering 2
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:08 schreef nietzman het volgende:
Ik zit het nu precies 3.5 minuut te kijken en het eerste wat me opvalt is dat ze de eerste de beste serie die de camera GEWOON WEER RECHT OP HET STATIEF ZET EEN FUCKING OSCAR MOETEN GEVEN STELLETJE SCHEVE DEBIELEN..
Al dat suffe popi-jopi MTV camerawerk.. Alsof je tegenwoordig verplicht een epileptische aanval moet hebben als je een camera in je kladden hebt.
Ik denk er, na het zien van de pilot, hetzelfde over. En dat in tegenstelling tot wat ik vooraf dacht.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb em ook maar gezien, aan de ene kant vernieuwend aan de andere kant erg nostalgisch, ik moet toch zeggen dat ondanks dat het geen Trans Am is, wat ik ze van te voren kwalijk nam maar na een halfuurtje toch eigenlijk weer had vergeven, ik het ongelofelijk vet vondVooral de intro was erg goed. Zeker een serie die ik komend jaar zal blijven volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |