De kans dat dat niet lukt lijkt me erg klein. Maar je weet nooit natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef MissBliss het volgende:
Ze moet zeker in de finale komen!
Idd, deze TT heeft Nikki zojuist de overwinning gekost.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idool en zachte g gaan niet samen![]()
.
Hmm, foutje bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Had Nikki geen 8-2, Y?
De langzame versie of de danceversie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Mesmerized van Faith Evans.
Uhuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
en na vanavond zeker "my darlin Nikki"
Nee die donkere!quote:
Pakken wat je pakken kan he little devilquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die donkere!
Of gewoon Nikki zelf natuurlijk
Die donkerharige zus van haar is inderdaad wel te doen. Maar overdrijven is ook weer niet nodig. Nikki zelf vind ik dan weer helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die donkere!
Of gewoon Nikki zelf natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Pakken wat je pakken kan he little devil![]()
En die tante?
Ik zei niet dat ik haar wilde doen, ik vind haar schattig. En ook eigenlijk wel lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef floris.exe het volgende:
Die donkerharige zus van haar is inderdaad wel te doen. Maar overdrijven is ook weer niet nodig. Nikki zelf vind ik dan weer helemaal niets.
met Charlene zou je zo'n strakgestreken VWO-trut krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:25 schreef Zigger het volgende:
Jongens en meisjes, nikki is zo'n neppe trut, gladgestreken nobody met haar geacteerde zang en emoties. Komt in een iq test nog niet eens boven de 100. Alleen die naam ook al, brrrrr.
Lekker.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
met Charlene zou je zo'n strakgeschoren VWO-kut krijgen.
En terecht. Nikki kan je raken met die stem, Nathalie is veel te veel van alles, maar bovendien volledig ongedosseerd. Geen twijfel daarover, Idols is beslist.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:46 schreef Hockeylotje het volgende:
Nikki MOET winnen! Nathalie mag NIET eens winnen!
wat heeft ze gezongen?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:37 schreef woodside het volgende:
Vanmiddag maar eens naar de markt in Sint Oedenrode gaan. Wordt een mooi feestje maar met die gebakjes etc. wordt hier ook wel wat overdreven.
quote:Idols bij DAF!
De uit Sint-Oedenrode afkomstige Nikki is één van de twee finalisten van het populaire TV-programma Idols. Aanstaande zaterdag strijdt zij om de titel ‘Idol 2008’. Voor het zover is, moet zij zoveel mogelijk stemmen zien te werven.
In het kader van haar promotietour brengt zij woensdag 27 februari een bezoek aan DAF Trucks. Om 11.15 uur zal zij een miniconcert van 10 minuten geven aan het einde van de eindlijn.
Vanaf 12.00 uur zal zij de Truckfabriek bezoeken om medewerkers van DAF persoonlijk te vragen op haar te stemmen. Van haar bezoek zullen opnamen worden gemaakt door zowel RTL als Omroep Brabant.
Afdeling Communicatie
Klopt! Staat er nu alleen nog niet bij van vandaag!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Dat zal dan op deze link zijn: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media_tv.php?id=506&autostart=true
MEE EENS!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:46 schreef Hockeylotje het volgende:
Nikki MOET winnen! Nathalie mag NIET eens winnen!
in 4 in het land was dat ook te zien en dat is wel online terug te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:21 schreef Hockeylotje het volgende:
Nikki (en Nathalie) waren net in de rubriek de Tv draait door van het programma de Wereld draait door!
Het was omdat ze beiden nog wel wat mediatraining konden gebruiken. Gister was de persdag en daar gaven ze beiden nogal 'dom' een interview!
Nikki kon nog wel wat leren over hoe ze een verhaal logisch moest vertellen (ze vertelde een verhaal dat echt niet goed in elkaar hing over dat ze voor sommigen al een winnares was, maar toch niet en toch weer wel) en Nathalie over dat ze kort en bondig moest vertellen (maakte een opsomming van +/- 15 mensen die haar idool waren).
Het was wel grappig! Zal vanavond of morgen wel te zien zijn op www.dwdd.vara.nl ofzo
quote:
licht eens toe?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef raspetocha het volgende:
Nikki win aub van leugenaarster
Nee dat is het Charlene stukjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:39 schreef Arcee het volgende:
Radio 538: Evers Staat Op, Nathalie en Nikki (Idols)
Dat stukje op 1:23 "Pull up to the bumper, get out of the car" klinkt erg goed.![]()
Charlene?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:51 schreef Hockeylotje het volgende:
Nee dat is het Charlene stukje, Charlene zong dat veel mooier dan Nikki/Nathalie
Maar voor de rest klink 't best leuk!
Dat was het stukje van Charlene in de halve finale! Toen zij als ongeveer enige niet vals zong!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Charlene?
Ik zie toch duidelijk Nikki dat stukje inzetten, hoor.
Linkje?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:59 schreef Hockeylotje het volgende:
Dat was het stukje van Charlene in de halve finale! Toen zij als ongeveer enige niet vals zong!
Dus daarom zei ik dat dat het Charlene stukje was..
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_party.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Linkje?
Ik zie alleen Shut Up and Drive.
Juist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:13 schreef Hockeylotje het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_party.avi_plain.xml
Tweede couplet is Charlene!
Wie gilt er? Nathalie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Juist.
Jammer dat ze altijd zo gaan gillen, alsof dat mooi is.
Gordon zeikt deze keuze he-le-maal afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:42 schreef BVO het volgende:
Met het koor Inside out zingt ze vanavond http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk (hier door Nigel op de EOdag).
In dat stukje waar ik naar luisterde Nikki, maar Nathalie kan er ook wel wat van. De dames zijn gewoon erg bezig met te laten zien wat ze kunnen. Logisch, maar muzikaal vind ik het niet mooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:50 schreef Hockeylotje het volgende:
Wie gilt er? Nathalie?
Vanmiddag op de radio zei hij dat Natalie gaat winnen omdat Nikki (volgens hem) een hele slechte keuze heeft gemaakt qua liedjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:24 schreef J-net het volgende:
ik weet niet soms heb ik het idee dat hij dat juist bewust zegt om ons te laten smsen voor Nikki omdat ie bang is dat ze niet genoeg stemmen heeft/krijgt.
Waarom assume je gelijk dat het Jezus is en niet kabbala of scientology of hindoeisme?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:17 schreef Arcee het volgende:
Is Nikki zo gelovig dan, Jezus-wise?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
Waarom assume je gelijk dat het Jezus is en niet kabbala of scientology of hindoeisme?
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:42 schreef BVO het volgende:
Met het koor Inside out zingt ze vanavond http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk (hier door Nigel op de EOdag).
Ja heb je wel eens koor gezien voor scientology, mormons of jehova?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Waarom assume je gelijk dat het Jezus is en niet kabbala of scientology of hindoeisme?
Inkoppertje!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ja heb je wel eens koor gezien voor scientology,
Wereldberoemd!quote:mormons
Ik voel me met dit lied erg verbonden!quote:of jehova?
Ja dat is ook zo, maar koor spul is meestal handje klap, alterboys etc.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Nemo het volgende:
Er bestaat ook hele toffe Gristelijke muzak hoor.
Zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Nemo het volgende:
Er bestaat ook hele toffe Gristelijke muzak hoor.
Sorry dat ik mezelf quote, maar ik vond deze reactie van Gordon eigenlijk een beetje belachelijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Gordon vindt het nummer wat Nikki zingt vreselijk! Ze snapt niet waarom ze dit nummer heeft uitgekozen voor in een finale en hij denkt dat het wel een grote misser van Nikki zou kunnen zijn!
Betrouwbare collegaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef Cee het volgende:
Dom verhaal trouwens, d'r schoonouders van een collega kennen de ouders van Nikki. Collega zelf kijkt geen Idols. Komt die collega van mij een aantal weken geleden: "Je moet het misschien nog niet doorvertellen, maar Nikki gaat het net niet worden."
Wij: "Hoezo, vind je haar niet goed?"
Collega: "Nee, m'n schoonouders kennen haar ouders en die hebben gezegd dat ze ver gaat komen maar dat ze net niet gaat winnen."
Wij: "Het is toch live?"
Collega: "Nee, want het is al bekend, ze heeft het net niet gehaald."
Wij: "Eh....okayyy."
quote:Geen haast met debuutalbum Nikki
door onze redactie
AMSTERDAM - Nikki kan het even 'rustig aan doen'. In tegenstelling tot voorgaande jaren zullen de fans nog even moeten wachten op het debuutalbum van de winnares van Idols.
John Ewbank heeft laten weten dat er dit jaar ruim de tijd wordt genomen om te kijken wat het beste bij Nikki past. Er wordt daarom alle tijd genomen voor de opnames van haar debuutalbum.
Zowel Nikki, Nathalie en Charlene staan morgen in de Melkweg in Amsterdam waar ook de clip van Nikki's debuutsingle Hello Wold wordt opgenomen. Ze zullen later met z'n drieėn nog op tournee gaan.
HipHop jaren 80 en 90quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef soylent het volgende:
Ik hoop URBAN.
Hmmm, ja rock-achtig zou wel passen bij haar. Maar aangezien het idols is zal het hoogstwaarschijnlijk een popplaat worden. In welk genre wil ze zelf muziek gaan maken?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooi. Hopelijk komt dat de kwaliteit ten goede.
Ik hoop eigenlijk dat een een beetje rock-achtig wordt. Vind ik wel bij Nikki passen. Wat hopen jullie?
quote:
quote:
Daar kan ik me wel in vinden jaquote:Op zondag 2 maart 2008 20:10 schreef CJ het volgende:
Ik hoop op een Joss Stone achtig album. Een mengeling van soul, R&B en een vleugje rock. Dus in de stijl van dit en dit. Dan kan ze bij mij helemaal niet meer stuk.
Hoe heerlijk Brabants.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:05 schreef vw_caddy het volgende:
In Brabant is het feest Zie het filmpje daar.
quote:
ROFL @ Poll op die site.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:05 schreef vw_caddy het volgende:
In Brabant is het feest Zie het filmpje daar.
Echt? Is daar een filmpje van?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef BVO het volgende:
Toch grappig dat ze tijdens Idols 2 tijdens de auditie afviel.
En Alice en Meike glansrijk doorgingen.
6 maanden voor een album vind ik nog steeds niet veel, zeker omdat ze de komende maanden als het goed is overvol is met optredens.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
Woah, ze gaan dus echt tijd en moeite steken in de nummers op het album? Volgens mij is dit een unicum op Idols-gebied. Ik verwacht veel goeds. Don't let me down.
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef BVO het volgende:
Toch grappig dat ze tijdens Idols 2 tijdens de auditie afviel.
En Alice en Meike glansrijk doorgingen.
Hmm ik had beter verwacht van Nikki. Die gast zingt echt goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanochtend was ze bij Giel te gast, half 8 's ochtends en ze klonk super toen ze haar single deed. En een uurtje later ook nog Billy Jean in duet met de ongelofelijk schattige Jason Mraz, die ook in de studio was.
GEWELDIG!!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef Cee het volgende:
Vanochtend was ze bij Giel te gast, half 8 's ochtends en ze klonk super toen ze haar single deed. En een uurtje later ook nog Billy Jean in duet met de ongelofelijk schattige Jason Mraz, die ook in de studio was.
Ja! Ik vond dat ze Billy Jean vanmorgen geweldig deed. Wat een heerlijke stem heeft ze.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:00 schreef Liquidootje het volgende:
Maar dit moet Nikki gewoon doen. Sensual jazzy pop smokey rnb vocals.
De gemiddelde artiest treed volgens mij 5 tot 7 dagen per week op, dat is part of the deal...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vind het niet normaal hoe goed zij nog kan zingen, terwijl ze echt al een aantal weken, zoveel zingt!
Dan moet je stem toch wel een keer dood zijn ?
Echt een heerlijk zwoele stem, zo moet ze altijd zingen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:09 schreef Arcee het volgende:
Ja! Ik vond dat ze Billy Jean vanmorgen geweldig deed. Wat een heerlijke stem heeft ze.
oké daar heb je wel gelijk in!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De gemiddelde artiest treed volgens mij 5 tot 7 dagen per week op, dat is part of the deal...
Hello World zit trouwens de hele dag al in mijn kop
Ja hoor, de officiele videoclip...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
oké daar heb je wel gelijk in!
Bij mij ook, alleen ken ik de tekst nog niet zo goed, dus zing ik steeds 't zelfde!
http://nl.youtube.com/watch?v=Qy3VvLx0oPk Hier is trouwens de officiėle videoclip!
"Wat ga je nu doen?"quote:
Ik bedoelde de officiėle singlequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, de officiele videoclip...
Sven kan je in hele woorden eventjes doorgeven waar de andere topics zijn gebleven?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:11 schreef Svensational het volgende:
-->MUZ
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Sven kan je in hele woorden eventjes doorgeven waar de andere topics zijn gebleven?
Oh, sorry, je wilt het van Sven horen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De topics van Nikki, Nathalie en Charlene gaan naar het forum Muziek , het Livetopic wordt omgedoopt tot algemeen Idolstopic en gaat samen met het American Idol topic en het Deutschland sucht den Superstar topic naar Soaps, Showbizz & Sterren
Het Idolsforum is dicht.
ik heet gewoon Annelot hoor.. en ik weet niet hoe jij over mij denkt, maar ik ben niet debiel (daarvoor zou mijn IQ een heeeeel stuk lager moeten zijn..)quote:
Dus als iemand anders de moeite neemt om antwoord te geven negeer je dat maar gewoon, of watquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
ik heet gewoon Annelot hoor.. en ik weet niet hoe jij over mij denkt, maar ik ben niet debiel (daarvoor zou mijn IQ een heeeeel stuk lager moeten zijn..)
maar aangezien Sven de moderator was, vroeg ik het inderdaad aan hem..
ja!quote:Op zondag 9 maart 2008 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Staat Nikki nou al op 1?
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus als iemand anders de moeite neemt om antwoord te geven negeer je dat maar gewoon, of wat?
bronquote:1 Nikki - Billie Jean
2 M.RONSON FT A. Nikki-valerie
3 Nikki-mercy
4 Nikki-bleeding love
6 Nikki-chasing pavements
7 Nikki-father and friend
8 Nikki-built to last
10 Nikki-i don't wanna hurt
Ik had tijdens de uitzending het idee dat de makers een overeenkomst tussen de finalisten zagen: allebei hadden ze al min of meer professioneel gezongen, samen met andere mensen. Leuk, laten we maar gebruik maken van dat feit! Ik vond zowel Nathalies als Nikki's optreden iets genants hebben. Bij Nathalie omdat die familieleden het écht verpesten en omdat het liedje een beetje k3 was, bij Nikki vanwege de uitdrukkelijke en nogal enge boodschap van het nummer.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp het niet. Nikki wilde het helemaal niet zingen en daar tegenover stond Nathalie tegen haar wil met haar familieleden te blčren?
De redactie bepaalde blijkbaar dat ze met die groepje moesten zingen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp het niet. Nikki wilde het helemaal niet zingen en daar tegenover stond Nathalie tegen haar wil met haar familieleden te blčren?
"Meldt Fok?"quote:Nikki verbaasd over kritiek Gordon
door onze redactie
AMSTERDAM - Idols-winnares Nikki heeft zich gestoord aan de 'ongepaste' uitlatingen van jurylid Gordon.
Idols-winnares Nikki vond de tijd om na haar huldiging in Sint-Oedenrode naar Utrecht af te reizen.
Gordon vergeleek haar Gospel-optreden tijdens de Idols-finale met een bezoekje aan een EO jongerendag...
,,Ik snapte dat hij het niet iets vond voor Idols, maar ik heb zelf niet gekozen om met het koor te zingen. Dat heeft de redactie bepaald, en dat wist Gordon donders goed."
Nikki heeft wel een verklaring voor de opmerkingen van Gordon over het gospelnummer dat ze liet horen, meldt Fok. Volgens de zangeres vond hij de 'Go Jesus' kreten gewoon een beetje beangstigend... Misschien wilde hij er daarom wel tegenin gaan", aldus Nikki.
Nou ja... toch leuk. Maar wel heel knullig jaquote:Op maandag 10 maart 2008 22:26 schreef Svensational het volgende:
Terwijl het FOK!bericht twee uur later was!
Knullig zou zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja... toch leuk. Maar wel heel knullig ja
enz.quote:Volgens Svensational van het forum FOK! zou nikki zwanger zijn
Dat is wel de grootste discotheek van Twente hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 05:52 schreef After_Forever het volgende:
en zaterdag in Bill's bar in Markelo, wat een overgang
http://www.youtube.com/watch?v=UfpaUPgoJoo&feature=relatedquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Linkje?
Dat wilde ik dus ook net zeggen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Zet hem op een single en gooi hem de winkels in. Genieten.
Met de softe cam en opgestoken haar lijkt nikki echt super cute.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand haar een mailtje sturen dat ze een hele CD op moet nemen zoals ze de eerste zinnen van Billy Jean zingt?
En hoe ze dat stukje op 1:23 "Pull up to the bumper, get out of the car" zingt.
Nikki.
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand haar een mailtje sturen dat ze een hele CD op moet nemen zoals ze de eerste zinnen van Billy Jean zingt?
Dit dus:
She was more like a beauty queen from a movie scene
I said don't mind, but what do you mean I am the one
Who will dance on the floor in the round
She said I am the one who will dance on the floor in the round
Vooral hoe ze 'in the round' twee keer zingt.
En hoe ze dat stukje op 1:23 "Pull up to the bumper, get out of the car" zingt.
Laat ze daar een hele CD mee vol zingen.
En laat 't gillen maar aan Marco Borsato over.
Nikki.
Inderdaad. Veel Idols-kijkers zullen haar binnen een paar maanden helaas weer vergeten zijn, en de zogenaamde "muziekliefhebbers" zullen een Idol niet snel serieus nemen. Er zijn toch veel vooroordelen ten opzichte van Idols-deelnemers, waardoor een winnares al snel afhankelijk wordt van de breezers, hoe goed ze ook zingt. Natuurlijk is het beter als ze rustig de tijd nemen om met een (hopelijk) goed album te komen, een snel in elkaar geflanst album met voornamelijk covers vind ik in ieder geval niksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:33 schreef bloodymary het volgende:
Liedjes nazingen is altijd nog heel wat anders dan zelf met een album komen. En ook al wordt het dan door anderen gemaakt, het zal nooit een genre worden waar goedemuziekliefhebbers van houden en die breezersletjes die wel van dat genre houden zijn dan allang weer met iets anders bezig.
Maar hoe zouden ze het dįn moeten doen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:33 schreef bloodymary het volgende:
Liedjes nazingen is altijd nog heel wat anders dan zelf met een album komen. En ook al wordt het dan door anderen gemaakt, het zal nooit een genre worden waar goedemuziekliefhebbers van houden en die breezersletjes die wel van dat genre houden zijn dan allang weer met iets anders bezig.
Kan / mag je foto's maken? Altijd leuk voor het topiqueeee!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
morgen komt ze bij moi in de winkel spelen. opzich goed.
Ik zie maar 1 hoquote:
Oh snap!quote:
quote:
quote:
Ik weet eigenlijk bij god niet eens meer waarvan ze ook al weer winnares was. Lingo? Het EK schaatsen? Het astologiebelspel op Net 5? Gek hoe snelt zoiets wegzakt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een terechte winnares zeg.
vrind, laat mij er alsjeblieft buiten.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Greedy-P het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op d'r..wat een leuke meid en wat kan ze geweldig goed zingen zeg![]()
Haar album is ook goed, we hebben als Nederland zijnde eindelijk een Idols winnares waar we trots op kunnen zijn!!![]()
En hoe! De nieuwe single is weer fantastisch:quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Stilte voor de storm hopelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |