De kans dat dat niet lukt lijkt me erg klein. Maar je weet nooit natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef MissBliss het volgende:
Ze moet zeker in de finale komen!
Idd, deze TT heeft Nikki zojuist de overwinning gekost.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idool en zachte g gaan niet samen![]()
.
Hmm, foutje bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Had Nikki geen 8-2, Y?
De langzame versie of de danceversie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Mesmerized van Faith Evans.
Uhuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
en na vanavond zeker "my darlin Nikki"
Nee die donkere!quote:
Pakken wat je pakken kan he little devilquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die donkere!
Of gewoon Nikki zelf natuurlijk
Die donkerharige zus van haar is inderdaad wel te doen. Maar overdrijven is ook weer niet nodig. Nikki zelf vind ik dan weer helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die donkere!
Of gewoon Nikki zelf natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Pakken wat je pakken kan he little devil![]()
En die tante?
Ik zei niet dat ik haar wilde doen, ik vind haar schattig. En ook eigenlijk wel lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef floris.exe het volgende:
Die donkerharige zus van haar is inderdaad wel te doen. Maar overdrijven is ook weer niet nodig. Nikki zelf vind ik dan weer helemaal niets.
met Charlene zou je zo'n strakgestreken VWO-trut krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:25 schreef Zigger het volgende:
Jongens en meisjes, nikki is zo'n neppe trut, gladgestreken nobody met haar geacteerde zang en emoties. Komt in een iq test nog niet eens boven de 100. Alleen die naam ook al, brrrrr.
Lekker.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
met Charlene zou je zo'n strakgeschoren VWO-kut krijgen.
En terecht. Nikki kan je raken met die stem, Nathalie is veel te veel van alles, maar bovendien volledig ongedosseerd. Geen twijfel daarover, Idols is beslist.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:46 schreef Hockeylotje het volgende:
Nikki MOET winnen! Nathalie mag NIET eens winnen!
wat heeft ze gezongen?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:37 schreef woodside het volgende:
Vanmiddag maar eens naar de markt in Sint Oedenrode gaan. Wordt een mooi feestje maar met die gebakjes etc. wordt hier ook wel wat overdreven.
quote:Idols bij DAF!
De uit Sint-Oedenrode afkomstige Nikki is één van de twee finalisten van het populaire TV-programma Idols. Aanstaande zaterdag strijdt zij om de titel ‘Idol 2008’. Voor het zover is, moet zij zoveel mogelijk stemmen zien te werven.
In het kader van haar promotietour brengt zij woensdag 27 februari een bezoek aan DAF Trucks. Om 11.15 uur zal zij een miniconcert van 10 minuten geven aan het einde van de eindlijn.
Vanaf 12.00 uur zal zij de Truckfabriek bezoeken om medewerkers van DAF persoonlijk te vragen op haar te stemmen. Van haar bezoek zullen opnamen worden gemaakt door zowel RTL als Omroep Brabant.
Afdeling Communicatie
Klopt! Staat er nu alleen nog niet bij van vandaag!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Dat zal dan op deze link zijn: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media_tv.php?id=506&autostart=true
MEE EENS!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:46 schreef Hockeylotje het volgende:
Nikki MOET winnen! Nathalie mag NIET eens winnen!
in 4 in het land was dat ook te zien en dat is wel online terug te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:21 schreef Hockeylotje het volgende:
Nikki (en Nathalie) waren net in de rubriek de Tv draait door van het programma de Wereld draait door!
Het was omdat ze beiden nog wel wat mediatraining konden gebruiken. Gister was de persdag en daar gaven ze beiden nogal 'dom' een interview!
Nikki kon nog wel wat leren over hoe ze een verhaal logisch moest vertellen (ze vertelde een verhaal dat echt niet goed in elkaar hing over dat ze voor sommigen al een winnares was, maar toch niet en toch weer wel) en Nathalie over dat ze kort en bondig moest vertellen (maakte een opsomming van +/- 15 mensen die haar idool waren).
Het was wel grappig! Zal vanavond of morgen wel te zien zijn op www.dwdd.vara.nl ofzo
quote:
licht eens toe?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef raspetocha het volgende:
Nikki win aub van leugenaarster
Nee dat is het Charlene stukjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:39 schreef Arcee het volgende:
Radio 538: Evers Staat Op, Nathalie en Nikki (Idols)
Dat stukje op 1:23 "Pull up to the bumper, get out of the car" klinkt erg goed.![]()
Charlene?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:51 schreef Hockeylotje het volgende:
Nee dat is het Charlene stukje, Charlene zong dat veel mooier dan Nikki/Nathalie
Maar voor de rest klink 't best leuk!
Dat was het stukje van Charlene in de halve finale! Toen zij als ongeveer enige niet vals zong!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Charlene?
Ik zie toch duidelijk Nikki dat stukje inzetten, hoor.
Linkje?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:59 schreef Hockeylotje het volgende:
Dat was het stukje van Charlene in de halve finale! Toen zij als ongeveer enige niet vals zong!
Dus daarom zei ik dat dat het Charlene stukje was..
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_party.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Linkje?
Ik zie alleen Shut Up and Drive.
Juist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:13 schreef Hockeylotje het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_party.avi_plain.xml
Tweede couplet is Charlene!
Wie gilt er? Nathalie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Juist.
Jammer dat ze altijd zo gaan gillen, alsof dat mooi is.
Gordon zeikt deze keuze he-le-maal afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:42 schreef BVO het volgende:
Met het koor Inside out zingt ze vanavond http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk (hier door Nigel op de EOdag).
In dat stukje waar ik naar luisterde Nikki, maar Nathalie kan er ook wel wat van. De dames zijn gewoon erg bezig met te laten zien wat ze kunnen. Logisch, maar muzikaal vind ik het niet mooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:50 schreef Hockeylotje het volgende:
Wie gilt er? Nathalie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |