Ik had tijdens de uitzending het idee dat de makers een overeenkomst tussen de finalisten zagen: allebei hadden ze al min of meer professioneel gezongen, samen met andere mensen. Leuk, laten we maar gebruik maken van dat feit! Ik vond zowel Nathalies als Nikki's optreden iets genants hebben. Bij Nathalie omdat die familieleden het écht verpesten en omdat het liedje een beetje k3 was, bij Nikki vanwege de uitdrukkelijke en nogal enge boodschap van het nummer.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp het niet. Nikki wilde het helemaal niet zingen en daar tegenover stond Nathalie tegen haar wil met haar familieleden te blèren?
De redactie bepaalde blijkbaar dat ze met die groepje moesten zingen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp het niet. Nikki wilde het helemaal niet zingen en daar tegenover stond Nathalie tegen haar wil met haar familieleden te blèren?
"Meldt Fok?"quote:Nikki verbaasd over kritiek Gordon
door onze redactie
AMSTERDAM - Idols-winnares Nikki heeft zich gestoord aan de 'ongepaste' uitlatingen van jurylid Gordon.
Idols-winnares Nikki vond de tijd om na haar huldiging in Sint-Oedenrode naar Utrecht af te reizen.
Gordon vergeleek haar Gospel-optreden tijdens de Idols-finale met een bezoekje aan een EO jongerendag...
,,Ik snapte dat hij het niet iets vond voor Idols, maar ik heb zelf niet gekozen om met het koor te zingen. Dat heeft de redactie bepaald, en dat wist Gordon donders goed."
Nikki heeft wel een verklaring voor de opmerkingen van Gordon over het gospelnummer dat ze liet horen, meldt Fok. Volgens de zangeres vond hij de 'Go Jesus' kreten gewoon een beetje beangstigend... Misschien wilde hij er daarom wel tegenin gaan", aldus Nikki.
Nou ja... toch leuk. Maar wel heel knullig jaquote:Op maandag 10 maart 2008 22:26 schreef Svensational het volgende:
Terwijl het FOK!bericht twee uur later was!
Knullig zou zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja... toch leuk. Maar wel heel knullig ja
enz.quote:Volgens Svensational van het forum FOK! zou nikki zwanger zijn
Dat is wel de grootste discotheek van Twente hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 05:52 schreef After_Forever het volgende:
en zaterdag in Bill's bar in Markelo, wat een overgang
http://www.youtube.com/watch?v=UfpaUPgoJoo&feature=relatedquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Linkje?
Dat wilde ik dus ook net zeggen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Zet hem op een single en gooi hem de winkels in. Genieten.
Met de softe cam en opgestoken haar lijkt nikki echt super cute.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand haar een mailtje sturen dat ze een hele CD op moet nemen zoals ze de eerste zinnen van Billy Jean zingt?
En hoe ze dat stukje op 1:23 "Pull up to the bumper, get out of the car" zingt.
Nikki.
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand haar een mailtje sturen dat ze een hele CD op moet nemen zoals ze de eerste zinnen van Billy Jean zingt?
Dit dus:
She was more like a beauty queen from a movie scene
I said don't mind, but what do you mean I am the one
Who will dance on the floor in the round
She said I am the one who will dance on the floor in the round
Vooral hoe ze 'in the round' twee keer zingt.
En hoe ze dat stukje op 1:23 "Pull up to the bumper, get out of the car" zingt.
Laat ze daar een hele CD mee vol zingen.
En laat 't gillen maar aan Marco Borsato over.
Nikki.
Inderdaad. Veel Idols-kijkers zullen haar binnen een paar maanden helaas weer vergeten zijn, en de zogenaamde "muziekliefhebbers" zullen een Idol niet snel serieus nemen. Er zijn toch veel vooroordelen ten opzichte van Idols-deelnemers, waardoor een winnares al snel afhankelijk wordt van de breezers, hoe goed ze ook zingt. Natuurlijk is het beter als ze rustig de tijd nemen om met een (hopelijk) goed album te komen, een snel in elkaar geflanst album met voornamelijk covers vind ik in ieder geval niksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:33 schreef bloodymary het volgende:
Liedjes nazingen is altijd nog heel wat anders dan zelf met een album komen. En ook al wordt het dan door anderen gemaakt, het zal nooit een genre worden waar goedemuziekliefhebbers van houden en die breezersletjes die wel van dat genre houden zijn dan allang weer met iets anders bezig.
Maar hoe zouden ze het dán moeten doen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:33 schreef bloodymary het volgende:
Liedjes nazingen is altijd nog heel wat anders dan zelf met een album komen. En ook al wordt het dan door anderen gemaakt, het zal nooit een genre worden waar goedemuziekliefhebbers van houden en die breezersletjes die wel van dat genre houden zijn dan allang weer met iets anders bezig.
Kan / mag je foto's maken? Altijd leuk voor het topiqueeee!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
morgen komt ze bij moi in de winkel spelen. opzich goed.
Ik zie maar 1 hoquote:
Oh snap!quote:
quote:
quote:
Ik weet eigenlijk bij god niet eens meer waarvan ze ook al weer winnares was. Lingo? Het EK schaatsen? Het astologiebelspel op Net 5? Gek hoe snelt zoiets wegzakt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een terechte winnares zeg.
vrind, laat mij er alsjeblieft buiten.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Greedy-P het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op d'r..wat een leuke meid en wat kan ze geweldig goed zingen zeg![]()
Haar album is ook goed, we hebben als Nederland zijnde eindelijk een Idols winnares waar we trots op kunnen zijn!!![]()
En hoe! De nieuwe single is weer fantastisch:quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Stilte voor de storm hopelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |