Vanmiddag op de radio zei hij dat Natalie gaat winnen omdat Nikki (volgens hem) een hele slechte keuze heeft gemaakt qua liedjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:24 schreef J-net het volgende:
ik weet niet soms heb ik het idee dat hij dat juist bewust zegt om ons te laten smsen voor Nikki omdat ie bang is dat ze niet genoeg stemmen heeft/krijgt.
Waarom assume je gelijk dat het Jezus is en niet kabbala of scientology of hindoeisme?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:17 schreef Arcee het volgende:
Is Nikki zo gelovig dan, Jezus-wise?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
Waarom assume je gelijk dat het Jezus is en niet kabbala of scientology of hindoeisme?
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:42 schreef BVO het volgende:
Met het koor Inside out zingt ze vanavond http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk (hier door Nigel op de EOdag).
Ja heb je wel eens koor gezien voor scientology, mormons of jehova?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Waarom assume je gelijk dat het Jezus is en niet kabbala of scientology of hindoeisme?
Inkoppertje!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ja heb je wel eens koor gezien voor scientology,
Wereldberoemd!quote:mormons
Ik voel me met dit lied erg verbonden!quote:of jehova?
Ja dat is ook zo, maar koor spul is meestal handje klap, alterboys etc.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Nemo het volgende:
Er bestaat ook hele toffe Gristelijke muzak hoor.
Zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Nemo het volgende:
Er bestaat ook hele toffe Gristelijke muzak hoor.
Sorry dat ik mezelf quote, maar ik vond deze reactie van Gordon eigenlijk een beetje belachelijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Gordon vindt het nummer wat Nikki zingt vreselijk! Ze snapt niet waarom ze dit nummer heeft uitgekozen voor in een finale en hij denkt dat het wel een grote misser van Nikki zou kunnen zijn!
Betrouwbare collegaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef Cee het volgende:
Dom verhaal trouwens, d'r schoonouders van een collega kennen de ouders van Nikki. Collega zelf kijkt geen Idols. Komt die collega van mij een aantal weken geleden: "Je moet het misschien nog niet doorvertellen, maar Nikki gaat het net niet worden."
Wij: "Hoezo, vind je haar niet goed?"
Collega: "Nee, m'n schoonouders kennen haar ouders en die hebben gezegd dat ze ver gaat komen maar dat ze net niet gaat winnen."
Wij: "Het is toch live?"
Collega: "Nee, want het is al bekend, ze heeft het net niet gehaald."
Wij: "Eh....okayyy."
quote:Geen haast met debuutalbum Nikki
door onze redactie
AMSTERDAM - Nikki kan het even 'rustig aan doen'. In tegenstelling tot voorgaande jaren zullen de fans nog even moeten wachten op het debuutalbum van de winnares van Idols.
John Ewbank heeft laten weten dat er dit jaar ruim de tijd wordt genomen om te kijken wat het beste bij Nikki past. Er wordt daarom alle tijd genomen voor de opnames van haar debuutalbum.
Zowel Nikki, Nathalie en Charlene staan morgen in de Melkweg in Amsterdam waar ook de clip van Nikki's debuutsingle Hello Wold wordt opgenomen. Ze zullen later met z'n drieën nog op tournee gaan.
HipHop jaren 80 en 90quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef soylent het volgende:
Ik hoop URBAN.
Hmmm, ja rock-achtig zou wel passen bij haar. Maar aangezien het idols is zal het hoogstwaarschijnlijk een popplaat worden. In welk genre wil ze zelf muziek gaan maken?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooi. Hopelijk komt dat de kwaliteit ten goede.
Ik hoop eigenlijk dat een een beetje rock-achtig wordt. Vind ik wel bij Nikki passen. Wat hopen jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |