abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57191444
Waar David A. slist en hijgt
Waar David H. stript voor mannen
Waar Danny de sassy negerin is
Waar Amanda een monotome rockster is
Waar Michael een bezemsteel in zijn reet heeft
Waar David niet zonder elektrische gitaar kan
Waar Chikezie arrogant doet
Waar Carly voor een comeback gaat
Waar Jason Castro de excuus hippy is

Waar de rest vergeten kan worden.

Game on!

/sneer richting knipoog: SLUITEN BETEKEND NIEUWE OPENEN!
A little bit hateful
pi_57193986
Vrouwen net bekeken. *kuch*. Niets anus.
A little bit hateful
pi_57196157
Luke. God, wat saai. Denk dat er niks meer te maken valt van deze hoop depressie met te hoge stem.
David Archuleta. Erg goed, wederom. Het gehijg en gelik begint me alleen steeds meer op te vallen omdat iedereen het er steeds over heeft .
Danny. Briljant, natuurlijk. Hoop dat hij het overleeft, want hij is duidelijk de entertainmentfactor van dit jaar.
David Hernandez. Hij kan prima zingen, maar is zo ontzettend onsympathiek. Lege persoonlijkheid.
Michael. Net als elke week zong hij prima, maar het was niet geweldig, mede door het vreselijk gezapige kutlied wat hij had gekozen.
David Cook. Was niet zo fan van wat hij met het toch al vreselijke Hello heeft gedaan, maar hij probeerde het in elk geval. En zong prima.
Jason. . Held! Laatste Hallelujah was niet om aan te horen, maar dat neem ik maar voor lief, gezien de briljante rest van zijn optreden.
Chikiezi. Kan me er al niks meer van herinneren, en het is nog geen uur geleden dat ik het zag.

Asia'h. Ik vind haar stem echt heel lelijk, en ze is irritant. Stom lied ook weer.
Kady. Verrassend genoeg vond ik het nieteens heel slecht . Maar ook niet goed ofzo.
Amanda. Snapte de lyrische reactie van de jury niet, vond het niks beter dan de afgelopen weken. En ze moet haar microfoon eens normaal vasthouden.
Carly. Goed gezongen, ze zag er leuk uit, maar ze zong een erg stom lied.
Kirsty. Ik HAAT Kirsty. Ik vond dat ze het slecht zong, ze ziet er altijd ontzettend suf uit (al had ze nu gelukkig geen schubbig gevalletje aan), en ze is gewoon echt heel stom.
Ramiele. Wel leuk.
Brooke. Beste van de vrouwen van deze week.
Syesha. Zingt altijd van die stomme nummers, wat jammer is, want ze kan wel goed zingen. Maar ze is een beetje saai, net als eigenlijk alle andere overgebleven dames.

Exit aub voor Luke, David Hernandez, Asia'h en Kirsty.
pi_57197108
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijk top 12 wordt, ik vind brooke de afgelopen 2 keer steeds leuker worden.
pi_57203667
Kady mag van mij opzouten.

3x Who wants to live forever hieronder en het mag duidelijk zijn dat ze de minste is... En Eva de beste
http://www.youtube.com/watch?v=r89gBKuBBvA
http://www.youtube.com/watch?v=obr9X8R7Hsc
http://www.youtube.com/watch?v=ClizvhE-3pQ
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57205091
Brooke wat was dat goed zeg! En die Kirsty mag oprotten met haar countrygejank. Amanda vind ik wel goed maar het begint een beetje saai te worden elke keer. Carly en Brooke for the winner.
  ESF Reporter donderdag 6 maart 2008 @ 22:32:46 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_57208920
Kady's afschuwelijke aanranding van Who wants to live forever moet genoeg wezen om haar onherroepelijk te elimineren. Bah, bah, bah.

Amanda en haar roestige luchtpijp ben ik ook meer dan beu. Dus, adieu.
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:46:05 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57209306
Heren

Luke Menard - Vorige week een belabberde Queen-versie en vandaag George Michael. Die vertrekt vanavond. Klonk verwijft (zoals Simon al zei).
David Archuleta - Ik kan niet voorbij dat irritante gehijg elke keer. Vond het niet eens zo goed. Dat correcte gelul begint me ook de keel uit te hangen. En het is pas de tweede keer dat hij zo doet.
Danny Noriega - Mijn god, werkelijk tenenkrommend slecht.
David Hernandez - Begon wel goed, maar verslapte aan het einde.
Michael Johns - Aardig gezongen.
David Cook - Wow, ik ben om. Beste van de avond, by far!
Jason Castro - Kende het nummer niet, maar hij deed het goed.
Chikezie - Een van de betere van de avond, niet de beste..

Weg: Luke Menard + Danny Noriega

Vrouwen

Asia'h Epperson -
Kady Malloy - Tot aan het chorus had ik echt geen idee wat ze zong. Het werd erna niet echt beter. Zal me niet verbazen als zij er uitligt na deze performance.
Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.
Carly Smithson - Not my cup of tea.
Kristy Lee Cook - Wel goed gezongen.
Ramiele Malubay - Mwoah...
Brooke White - Aanzienlijke verbetering t.o.v. vorige week. Ik vond het geweldig.
Syesha Mercado - Klonk goed.

Weg: Kady Malloy + Asia'h Epperson
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57209419
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Happel het volgende:

Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.

Wat betekent dat??
Dat ze goed is? Dat het voor haar doen goed is? Dat ze gaat winnen? Een papegaai die old mcdonald zingt is zijn beste optreden tot nu toe. Tot wat voor een verhouding staat dat dan?

Ik begrijp dat nooit als de jury dat zegt en dan kwebbelen mensen het altijd ook nog na.

Leg uit!
A little bit hateful
pi_57210179
Ik heb Jason's Hallelujah al heel vaak teruggekeken vandaag, en krijg er steeds weer kippenvel van . Wat is hij toch briljant . Het is iedere keer weer veel te kort. Hij is natuurlijk nog geen Jeff Buckley, zijn versie blijft toch wel de Ultieme Hallelujah.
Maar Jason is echt geweldig .
pi_57210633
The power of Jason Castro !
quote:
Vandaag schreef Perez Hilton het volgende:

Jeff Buckley's version of Hallelujah is #2 on iTunes.

WTF???? What? Why????

Well, it turns out that American Idol contestant Jason Castro performed the song this week and Simon mentioned that the Jeff Buckley version is one of his faves.

The power of Cowell!

We love the Buckley version, but we also love LOVE love the K.D. Lang interpretation!
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:37:09 #12
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57210891
Ugh, ik vond deze uitzending niet zo interessant en heb dus ook niet echt zin om er een megalange post over te schrijven. Brooke White en Carly Smithson waren iig geweldig en wat mij betreft mogen Kristy Lee Cook en Amanda Overmyer zo snel mogelijk weer terug naar huis. Kady Malloy is eerlijk gezegd niet beter dan de voorgenoemde, maar ik heb om de een of andere reden toch het idee dat ze eigenlijk veel en veel beter kan zingen dan ze tot nu toe gedaan heeft, dus ik hoop dat zij nog 1 weekje mag blijven.

Mijn top 12:
David, David, David, Danny, Michael, Jason, Brooke, Carly, Ramiele, Asia'h, Syesha & Kady/Amanda.
  ESF Reporter vrijdag 7 maart 2008 @ 07:39:58 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_57214537
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57215014
quote:

Season 1 contestant Nikki McKibbin was recently placed under psychiatric observation for 72 hours after suffering a severe breakdown in late February.

According to a police report, Nikki called a friend and told her that she was feeling depressed and wanted to kill herself. The friend called the police who arrived to find the fallen Idol with a number of pills in her hand.

Oh, boy. Not a good thing! She's even got a kid!

Nikki refused to cooperate with the police who came to her rescue and reportedly tried to kick out the windows of the cop car.

Why did she unravel?

Things weren't going well for the American Idol alum. She released an album in May '07 to a lukewarm response from the public. She was then hit with the sudden death of her mother in August.
bron
I Nikki !
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:43:34 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57215886
Blake straks zien !
Whatever I want.
pi_57217520

Goooo Jason !

Jammer dat Danny en Kady eruit zijn, had liever David H en Kristy eruit zien gaan, maar dat komt de komende weken dan wel .
pi_57217718
Hahaha! Danny eruit! Fantastisch .

Jason is absoluut mijn favoriet, David A is ook tof. Rumiele en Brooke met Michael zijn mijn top 5.
pi_57217813
Mijn top 12 zou er zo uitzien:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
pi_57220992
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
Doe jij een prono bij houden?
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:02:44 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57221039
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hahaha! Danny eruit! Fantastisch .
You nailed it!! wat een faggot man.. kan nieteens normaal praten.

Goodbye

Bij de dames had die chinese kabouter er wel uitgemogen i.p.v. Asia’h!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57221066
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

I Nikki !
Enige wat ik van haar kan herinneren is in het motown-medly waar ze iets blert in de trant van:
quote:
Come o-on Come o-on give me a little bit love babèh
Trouwens dat is ook het beste medley in AI historie natuurlijk!
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:51:53 #22
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57223130
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
De mijne zo:

1. Brooke
2. Michael
3. Jason (goed, maar een beetje suf )
4. Ramiele
5. David A
6. Carly
7. David C (ik vind hem een beetje eng. )
8. David H
9. Syesha
10. Amanda
11. Chekezie
12. Kristy

Jammer dat Danny en Kady eruit zijn. Kady had echt een geweldige stem, jammer dat de jury steeds op haar personality zat te zeiken. Haar uitvoering was vele malen beter dan die van McPhee (en ik vond McPhee McSuper), meer melancholie in haar stem en minder scherp.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57223220
Danny eruit... Kun je het je voorstellen? Vanaf nu wordt het nóg saaier

Ik had verwacht (en erop gehoopt) dat Luke Menard en Kady Malloy eruit zouden gaan. Asia'h kwam voor mij als een complete verrassing en Danny toch eigenlijk ook wel een beetje In beide gevallen had ik liever die persoon eruit zien gaan die ernaast stond, ook al vind ik Chikezie erg goed zingen Kristy zal wel 12e worden of zo.

Mijn top 12:

1 David Cook -
2 Michael Johns -
3 Carly Smithson -
4 Brooke White -
5 Amanda Overmeyer
6 Chekezie Ezie -
7 Ramiele Malubay -
8 Syesha Mercado -
9 Jason Castro -
10 David Hernandez -
11 Kristy Lee Cook -
12 David Archuleta -
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:09:30 #24
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57223593
Schopje SHO in het kader van Dit forum sluit vandaag! .

Mijn favo's zijn Ramiele , David Archuletta , Carly , David Hernandez , Michael en Jason .

Jankende Danny, heerlijk .
Whatever I want.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:45:28 #25
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57224426
Top 12 is geworden wat ik wilde, alleen zou ik Overmeyer eruit hebben gegooid en Asia'h behouden hebben.

David Cook heeft van Hello zijn eigen ding gemaakt, Jason was magistraal. Hij vertelt het liedje. Brooke heeft die gave ook. Verder ben ik blij van die irritante nicht af te zijn. Wat een arrogante kwal was die Noriega.
Archuleta's geheijg irriteert mij helemaal niet....

Hoop dat men nu echt gaat knallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')