Luke. God, wat saai. Denk dat er niks meer te maken valt van deze hoop depressie met te hoge stem.
David Archuleta. Erg goed, wederom. Het gehijg en gelik begint me alleen steeds meer op te vallen omdat iedereen het er steeds over heeft

.
Danny. Briljant, natuurlijk. Hoop dat hij het overleeft, want hij is duidelijk de entertainmentfactor van dit jaar.
David Hernandez. Hij kan prima zingen, maar is zo ontzettend onsympathiek. Lege persoonlijkheid.
Michael. Net als elke week zong hij prima, maar het was niet geweldig, mede door het vreselijk gezapige kutlied wat hij had gekozen.
David Cook. Was niet zo fan van wat hij met het toch al vreselijke Hello heeft gedaan, maar hij probeerde het in elk geval. En zong prima.
Jason.

. Held! Laatste Hallelujah was niet om aan te horen, maar dat neem ik maar voor lief, gezien de briljante rest van zijn optreden.

Chikiezi. Kan me er al niks meer van herinneren, en het is nog geen uur geleden dat ik het zag.
Asia'h. Ik vind haar stem echt heel lelijk, en ze is irritant. Stom lied ook weer.
Kady. Verrassend genoeg vond ik het nieteens heel slecht

. Maar ook niet goed ofzo.
Amanda. Snapte de lyrische reactie van de jury niet, vond het niks beter dan de afgelopen weken. En ze moet haar microfoon eens normaal vasthouden.
Carly. Goed gezongen, ze zag er leuk uit, maar ze zong een erg stom lied.
Kirsty. Ik HAAT Kirsty. Ik vond dat ze het slecht zong, ze ziet er altijd ontzettend suf uit (al had ze nu gelukkig geen schubbig gevalletje aan), en ze is gewoon echt heel stom.
Ramiele. Wel leuk.
Brooke. Beste van de vrouwen van deze week.
Syesha. Zingt altijd van die stomme nummers, wat jammer is, want ze kan wel goed zingen. Maar ze is een beetje saai, net als eigenlijk alle andere overgebleven dames.
Exit aub voor Luke, David Hernandez, Asia'h en Kirsty.