thx werkt goedquote:Op zondag 17 februari 2008 14:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb een stream via het programma super internet tv
Thanksquote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
16:30 uur.
mijn router blokkeert die streamquote:Op zondag 17 februari 2008 15:27 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: At5 heeft gewoon een livestream op hun site onder het kopje "tv" dus voor mensen die geen at5 hebben is dit een optie
16:30 uurquote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef DANILXL het volgende:
hoe laat is die pers shit
4 posts boven je....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef DANILXL het volgende:
hoe laat is die pers shit
er zullen genoeg websites zijn die dit ook volgen. Dus zodra de uitzending is afgelopen kun je het waarschijnlijk op elke website teruglezen.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:32 schreef F1Bas het volgende:
Wie houdt me ff op de hoogte, kan niet luisteren hier
Ben benieuwd.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:24 schreef S-Two het volgende:
Joden!
Vanavond ff weer kijken naar Studio Ajax!
quote:Rapport commissie Coronel
Amsterdam, 17 feb 2008
De commissie Coronel heeft vandaag het rapport met daarin de bevindingen van haar onderzoek gepresenteerd. Het rapport is hieronder op PDF-formaat te downloaden.
De commissie is in november 2007 door AFC Ajax ingesteld en kreeg de opdracht twee zaken te onderzoeken: het huidige bestuursmodel en het voetbaltechnische beleid van de afgelopen tien jaar.
Download hier het rapport van de commissie Coronel
urzaiz en colin denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef Triptamine het volgende:
"Van een aantal spelers is niet duidelijk op welke basis en op wiens gezag zij zijn aangetrokken[...] In een aantal gevallen zijn spelers aangetrokken zonder scoutingrapport "
Omg
Dat valt wel mee, gebeurt vaker.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef Wooldoor het volgende:
30 pagina's maar, wel erg apart dat het nu al op internet staat.
quote:Van een aantal spelers is niet duidelijk op welke basis en op wiens gezag zij zijn aangetrokken. De betrokkenen geven daarover tegenstrijdige verklaringen. In een aantal gevallen zijn spelers aangetrokken zonder scoutingrapport.
quote:De organisatie rond de scouting betaald voetbal wordt gekenmerkt door een gebrek aan vaste procedures. De betrokkenen bij de scouting hebben onvoldoende vertrouwen in elkaars oordeel.
quote:In de afgelopen tien jaar heeft Ajax verzuimd een strakke scheiding aan te brengen tussen het bedrijfsmatig leiden van het bedrijf en het borgen van de verenigingscultuur. Dit heeft de commissie op meerdere fronten teruggezien.
quote:Er is onvoldoende inspirerend leiderschap van de directie. De directie opereert niet als een hecht team en er is te weinig sprake van collegiaal bestuur.
[q]quote:De commissie heeft vastgesteld dat bij de selectie van de huidige Algemeen Directeur teveel nadruk is gelegd op internationale ervaring en commerciële kwaliteiten, terwijl specifieke eisen op het gebied van sociale cohesie, leiderschap, voetbalkennis, mediapresentatie en warmte hadden moeten worden gesteld.
Ik word droeviger met elk woord wat ik lees. Wat is het verkloot daarquote:Op zondag 17 februari 2008 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ben het even aan het lezen..opmerkelijke quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[q]
Eigenlijk als ik het zo lees is het een bevestiging van alles wat we hier al jaren roepen.
quote:In 2006 is Ajax aan de hand van een profiel van zeven à acht punten op zoek gegaan naar een nieuwe hoofdtrainer. Ajax heeft op basis hiervan Ten Cate aangesteld. Ondanks het feit dat er goede afspraken werden gemaakt zaten de Technisch Directeur en de trainer niet op één lijn en er was geen onderling vertrouwen. De constructie Technisch Directeur-hoofdtrainer heeft de laatste jaren dan ook aantoonbaar tot moeilijke situaties geleid.
quote:Met de introductie van een Technisch Directeur dacht men het technisch beleid te kunnen verbeteren. Blind was als directeur spelersbeleid eigenlijk een voorloper voor deze functie. Hij probeerde het technisch beleid gestalte te geven, maar slaagde daar onvoldoende in. Na de periode Beenhakker/Adriaanse hoopte Ajax dat Van Gaal als de Technisch Directeur de lijnen uit kon zetten, maar hij kwam in botsing met de hoofdtrainer. Verschil van mening over de bevoegdheden van de Technisch Directeur ten opzichte van de trainer was een belangrijke oorzaak voor zijn vertrek.
Overal conflicten.quote:De laatste twee jaar bepaalt de Technisch Directeur het technisch beleid. Ook hij kwam in conflict met de hoofdtrainer en met de Technisch Adviseur. De wisselwerking tussen Technisch Directeur en scouting is schijnbaar niet optimaal. Hij is er al met al onvoldoende in geslaagd om transparant en eenduidig beleid te ontwikkelen met betrekking tot het aantrekken van spelers.
Misschien wel eens goed dat die beerput open is getrokken (en niet alleen intern is gebleven)quote:Over het algemeen is de scouting zelf van mening dat er te weinig rekening met hun mening wordt gehouden. Medewerkers met veel Ajax-achtergrond en extreem veel voetbalknowhow zijn teleurgesteld in het beleid en voelen zich onvoldoende betrokken.
quote:De Technisch Directeur vervult op dit moment tevens de functie van hoofd scouting.
En dat de Algemeen Directeur zich niet te veel met voetbalzaken moet bemoeien.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Wooldoor het volgende:
Dit rapport snel gelezen te hebben lijkt het me eerder voor de hand dat van Geel hier zijn conclusies van moet trekken in plaats van Fontein.
Het is eerder zo dat ze vinden dat Fontein nooit aangesteld had mogen worden.
zou wel willen weten wie dat is.quote:Eén geïnterviewde heeft na lezing van het gespreksverslag besloten
van verdere betrokkenheid af te zien.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Triptamine het volgende:
iemand hier een stream link die het doet voor dadelijk?
kut at5
hier doet ie het nu weer wel, misschien bij jou ook welquote:
Kan je me nog een keer de linkje geven?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hier doet ie het nu weer wel, misschien bij jou ook wel
Zal me niets verbazen als er niets gebeurt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef Sweetbeach het volgende:
lekker verslag... ben benieuwd óf er überhaupt koppen gaan rollen
at5.nl onder het kopje TVquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan je me nog een keer de linkje geven?
Hier doet ie het gewoonquote:
Dag Marcoquote:De hoofdtrainer moet de intentie hebben zich voor langere tijd aan Ajax te binden. Ajax moet bij voorkeur bepalen wie
de assistent trainers zijn. Onwenselijk is een situatie waarbij de hoofdtrainer geheel naar eigen goeddunken zijn eigen staf
meeneemt en aanstelt.
Ja, en elders staat in het rapport dat er eerst een TD moet worden aangesteld en pas daarna een trainer. Ik zie het wel weer gebeuren dat Marco komt en dat Van Geel even later weg gaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:31 schreef Black-Death het volgende:
Een van de aanbevelingen:
[..]
Dag Marco
Bedanktquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef Urquhart het volgende:
Nu ook op Radio 1
De site zelf was langzaam en ik krijg met de stream geen verbindingquote:
Ik heb gewoon AT5 op de kabel televisie.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
De site zelf was langzaam en ik krijg met de stream geen verbinding.
Ah ok, dat scheelt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon AT5 op de kabel televisie.
Same herequote:Op zondag 17 februari 2008 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon AT5 op de kabel televisie.
Het zou me verbazen als er wel grotere acties gaan volgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als er niets gebeurt.
AT5 op tvquote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef jij mij eens een andere linkje
was een samenvatting van het rapport. Tot nu toe allemaal kritiek waar wij al jaren over klagen.quote:
Wat moeten we ertegendoen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:49 schreef toma het volgende:
Supporters zullen dit niet pikken.
Hoewel het wel te verwachten was natuurlijk. Maar na al die "Fontein stapt op"-berichten, begon je toch hoop te krijgenquote:
Hoezo? Die hebben hun werk gewoon gedaan, het is niet hun verantwoordelijkheid wat er daarna gebeurt. Maar het is nu allemaal openbaar dus er moet iets veranderen.quote:
Wegblijven, meer kan je niet doenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat moeten we ertegendoen?
Het vertrek eisen?
Hebben ze toch schijt aan.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoewel het wel te verwachten was natuurlijk. Maar na al die "Fontein stapt op"-berichten, begon je toch hoop te krijgen
Tsja kan ik niet denk ik, zal toch altijd wel gaanquote:Op zondag 17 februari 2008 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wegblijven, meer kan je niet doen
quote:Er is sprake van erosie van clubliefde. Het gevoel van het zijn van een voetbalclub moet in alle lagen van de organisatie terugkeren. Hoewel er al het nodige is gedaan op het gebied van supportersbeleid moet gestreefd worden naar verdere verbetering. Dit dient een speerpunt te blijven van het beleid van Ajax.
quote:De Algemeen Directeur dient thuis te zijn in de voetbalwereld en is het boegbeeld van de club. Hij moet een people manager zijn voor het personeel en een warme persoonlijkheid waar ook supporters en commerciële relaties zich bij op hun gemak voelen. De voorzitter van de RvC heeft een formele rol als voorzitter van het toezichthoudend orgaan.
quote:De beursgang van Ajax in 1998 heeft de club behalve een eenmalige kapitaalinjectie geen financiële meerwaarde gebracht. De commissie adviseert te onderzoeken op welke wijze de beursnotering van Ajax beëindigd kan worden (‘delisting’). Een ‘delisting’ stelt Ajax in staat een nieuwe balans te vinden tussen het zijn van een professionele organisatie en een voetbalvereniging.
quote:Er is sprake van erosie van clubliefde. Het gevoel van het zijn van een voetbalclub moet in alle lagen van de organisatie terugkeren. Hoewel er al het nodige is gedaan op het gebied van supportersbeleid moet gestreefd worden naar verdere verbetering. Dit dient een speerpunt te blijven van het beleid van Ajax.
quote:De situatie zoals die zich een aantal keer in de afgelopen tien jaar heeft voorgedaan, waarbij een Technisch Directeur alleen in theorie de direct leidinggevende is van een sterke hoofdtrainer die zijn eigen staf meeneemt en aanstelt, dient te worden voorkomen. Ook de verkeerde volgorde van aanstellen (eerst de hoofdtrainer, daarna de Technisch Directeur) is ongewenst
en dient te worden vermeden.
quote:De organisatie rond de scouting betaald voetbal wordt gekenmerkt door een gebrek aan vaste procedures. De betrokkenen bij de scouting hebben onvoldoende vertrouwen in elkaars oordeel.
quote:Supporters vinden dat, hoewel er sprake is van verbetering (vooral in de communicatie), afspraken niet altijd worden nagekomen, de organisatie erg naar binnen is gekeerd en de directie afstandelijk (arrogant) is. Kortom, de supporters voelen zich te weinig serieus genomen. Sponsors voelen zich door de club onvoldoende serieus genomen wat zich onder andere uit in het ontbreken van een relatie met de directie. Daarnaast is de gastvrijheid van een te laag niveau en wordt er onvoldoende medewerking verleend aan door sponsors georganiseerde commerciële activiteiten.
Jaakke meer een soort ceremoniële functie.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef DANILXL het volgende:
wat is de functie van Jaakke en die van Fonteijn?
en wie is financieel directeur, en waar staat van Geel hierin?
Voor zover ik weet niet. Meer een soort "boel bij elkaar houden"quote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jakke heeft dus geen aantoonbare functie binnen Ajax?
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:01 schreef dronkeykong het volgende:
De jeugdopleiding is de laatste jaren aardig drama.
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Meer een soort "boel bij elkaar houden"
Dat is het enige waar hij steeds op terugkomt wat er goed gaat binnen Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.
En een hoop pardon zeggen vergeet dat ook niet hequote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...
Die nieuwe stoeltjes kan je ook wel vergetenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
over een jaar eens kijken hoeveel van de 30 aanbevelingen er door zijn gekomen. Ik gok 3
dat heeft niks met de jeugdopleiding te maken he. Dat ligt aan het beleid van de TD.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?
Nou ja, volgens mij heeft Ajax toch ook altijd veel talenten gehad van buiten Amsterdam, tegenwoordig kiezen veel jongens toch voor een provinciale club.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:12 schreef toma het volgende:
[..]
dat heeft niks met de jeugdopleiding te maken he. Dat ligt aan het beleid van de TD.
ow op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dat veel jonge talenten al vroeg naar het buitenland gaan ofzo. Maar daarin heb je wel gelijk, maar dat komt ook omdat de jeugdopleidingen van alle eredivisie clubs steeds beter worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij heeft Ajax toch ook altijd veel talenten gehad van buiten Amsterdam, tegenwoordig kiezen veel jongens toch voor een provinciale club.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker is dat, krijg je pas beeld nadat de persconferentie net is afgelopen
Maar ach ik heb niks gemist zo te horen
Hopen dat die lelijke snol van Oost (?) een fatsoenlijke mening heeft dan.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:20 schreef toma het volgende:
Was het maar net zoals bij Barcelona dat de supporters mogen stemmen op wie de voorzitter moet worden
Whehe, naaktfotos op het i-netquote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Nashje het volgende:
Dan zal ik toch Elsemieke moeten gaan bedreigen. Het is niet anders.
quote:"Ik ben 27 jaar, heb tweeënhalf jaar hard gewerkt voor FC Groningen en zat nu met mijn hoofd al bij een overgang naar Ajax. Ik heb gesproken met trainer Ron Jans en hem uitgelegd dat ik echt graag naar Ajax wilde. Hij begreep me wel en van hem mocht ik van de training wegblijven. Daarna kwamen er allerlei verhalen naar buiten."
"Ik sms voor de wedstrijd nog steeds met Ron Jans, met mijn voormalige ploeggenoten en we wensen elkaar succes. Ik begrijp dat mijn vertrek niet leuk was voor de supporters van FC Groningen en ik hoop dat zij ook mij begrijpen. Ik heb altijd mijn uiterste best gedaan voor Groningen. Als we op 13 april bij Groningen spelen, hoop ik dat de mensen mij niet uitfluiten," aldus de rechtsback.
quote:Jaakke, Fontein en van Geel gegijzeld
De directieleden zijn gegijzeld door 'supporters' van Ajax. John Jaakke, Martin van Geel en Maarten Fontein zijn op de parkeerplaats van de Amsterdam Arena in elkaar geslagen door nog onbekende mannen bedekt met bivak-mutsen. Na deze geweldadige overmeestering zijn ze in een rood Volkswagen busje gegooid. De gijzelaars wisten te ontsnappen aan de beveiliging en zijn met een hoge snelheid de ArenA uitgevlugd. Na een wilde achtervolging waren ze de politie te snel af en is er sindsdien geen enkel spoor meer van hen te bekennen.
De reden van de gijzeling is het aanblijven van de directieleden na de persconferentie van vanmiddag. Na felle kritiek op de directieleden door de ingestelde commissie werd het aanblijven van de directieleden ter discussie gesteld maar zoals ze bij Ajax ondertussen wel gewend zijn liep alles met een sisser af en heeft Jaakke gezegd er 'uitvoerig' naar te kijken.
In een ingestuurd filmpje van de gijzelaars eisen zij de club Ajax terug. Een direct ontslag van de directie leden en het terugtrekken uit de beurs wordt geeist. Ook zou volgens enkele geruchten op internet fora (fok oa.) de dochter van John Jaakke gegijzeld zijn.
Wordt vervolgd.
wie is dat? (hoe ken je haar?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Nashje het volgende:
Dan zal ik toch Elsemieke moeten gaan bedreigen. Het is niet anders.
Jaakke is voorzitter, die ontvangt geen salaris.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef DANILXL het volgende:
cor van eijden zit die ook in het dagelijks bestuur
quote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2008 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
'Ook al won Ajax vrijdag met 6-2'
Niemand kwam blij thuis na die graf wedstrijd
Nee, die van het buitenland is gestegen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?
quote:Scouting
De Technisch Directeur vervult op dit moment tevens de functie van hoofd scouting.
Het werkoverleg van en met de scouts is in de afgelopen tien jaar gedurende bepaalde periodes onvoldoende geweest.
De scouting is daardoor bij een aantal transfers niet of te weinig betrokken.
Het aantal spelers dat van buiten door Ajax is aangetrokken in de onderzoeksperiode (circa 80) is op zichzelf, in vergelijking met andere Nederlandse clubs, niet uitzonderlijk. Wel blijkt uit onderzoek dat spelers die van buiten worden aangetrokken bij Ajax minder rendement en een lager slagingspercentage opleveren dan zelf opgeleide spelers.
In de afgelopen tien jaar is één periode aan te wijzen (2000/2001) dat Ajax een wat groter aantal talentvolle spelers van buiten
aan zich wist te binden dat uitgroeide tot een belangrijke waarde voor Ajax.
Het is de commissie onduidelijk wat de toegevoegde waarde is van een aantal buitenlandse scouts.
Ik wist dat de scouting een drama was, maar zo ergquote:Een aantal spelers is zonder scoutingrapport aangetrokken gezien hun in het verleden opgebouwde status (een grote internationale
carrière) en algemene bekendheid van hun kwaliteiten bij de Technisch Directeur en/of hoofdtrainer.
De Technisch Directeur is er sinds zijn aantreden niet in geslaagd lijn te brengen in het functioneren van de scouting afdeling.De Technisch Directeur heeft nagelaten in te grijpen in de manier waarop de scouting werkt, ook al waren er signalen dat dit
nodig was.
Idd...ik vond het maar bagger en koud. En met die hoempapa band dacht ik helemaal dat ik in Eindhoven zatquote:
Was dat nou dezelfde band als een paar weken geleden die langs het veld liep? Gisteren hoorde ik er gelukkig weinig van, maar die band langs het veld was echt kut zeg.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd...ik vond het maar bagger en koud. En met die hoempapa band dacht ik helemaal dat ik in Eindhoven zat
Nee, dat was een sambaband. Dit was het ABN Amro-huisorkest wat ook al een keer eerder op vak 108 heeft gestaan. En wat nog wel wat thuiswedstrijden op komt dagen.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
Was dat nou dezelfde band als een paar weken geleden die langs het veld liep? Gisteren hoorde ik er gelukkig weinig van, maar die band langs het veld was echt kut zeg.
Lul niet en leer lezen. Er wordt 0,0 naar de scouting geluisterd, dus hoe kan die drama zijn?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat de scouting een drama was, maar zo erg
Dat interview met Gennee ookquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef SteveBallmer het volgende:
Die Jaakke moet stil zitten als 'ie geschoren wordt.
De hautaine manier waarop hij op dat rapport inging..
Arrogantie ten top.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lul niet en leer lezen. Er wordt 0,0 naar de scouting geluisterd, dus hoe kan die drama zijn?
1-0quote:Op zondag 17 februari 2008 21:32 schreef MaxC het volgende:
Overigens gaan we volgende week verliezen bij NAC schat ik zo
Ag hij komt vaak zat op tvquote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef Wooldoor het volgende:
Beetje raar het gaat weer slecht met het bestuur van Ajax en wie duikt er ineens weer op bij voetbal inside: Keje Molenaar
Hij krijgt idd wel een beetje een lijkenpikker imago.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef Wooldoor het volgende:
Beetje raar het gaat weer slecht met het bestuur van Ajax en wie duikt er ineens weer op bij voetbal inside: Keje Molenaar
Wat is er sowieso zo bijzonder aan hem behalve zijn eeuwige commentaar vanaf de zijlijn?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hij krijgt idd wel een beetje een lijkenpikker imago.
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitterquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Molenaar heeft heel veel verstand van Ajax en zegt wat hij denkt. En dat kan er bij somme mensen binnen Ajax niet in, daarom is hij opgestapt. Nu komt alles naar buiten en Molenaar wilt zijn gelijk, nou mijn zege heeft hij. Godverdomme al tien jaar gaat het ruk, op 2003 na. Wordt tijd voor een ommekeer.
quote:
Ehhh nee? Er is gewoon een rapport waarin staat wat wij allemaal weten, er wordt niks mee gedaan, typisch Ajaxquote:
Molenaar is ook geen voorzitter bij Ajax geweest. Wel heeft hij in het bestuur van Ajax gezeten. Tevens Piet Keizer, die ook opeens opstapt. Piet Keizer is ook iemand die zijn mond opentrekt, en dat is dus waarschijnlijk precies hetzelfde gegaan als toen bij Molenaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitter
ik denk dat ik ook best een goede voorzitter zou zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitter
dat zei ik ook al.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat de supporters het accepteren als er niets met dat rapport gedaan gaat worden.
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat de supporters het accepteren als er niets met dat rapport gedaan gaat worden.
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Weer met zijn allen voor de ingang van de Arena gaan staan
Denk dat Jaakke het hars van zn auto alvast kan krabbenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
dat staat ook in het rapport.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.
Inderdaad, alsof ze daar wakker van liggen. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf met bedrijfsmensen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
ah jawel joh, er gaan koppen rollenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ehhh nee? Er is gewoon een rapport waarin staat wat wij allemaal weten, er wordt niks mee gedaan, typisch Ajax
Ik ga de hoofdingang bestormen, Jaakke better watch outquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad. Zoals ik vanmiddag al zei, Jaakke heeft schijt aan de supporters en straks waarschijnlijk ook aan dat rapport.. En zolang de infiltreer-acties bij Ellemieke van MONTANA en Nashje ook niet echt opschieten blijft hij gewoon lekker zitten waar ie zit..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.
Zenuwachtigquote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef dronkeykong het volgende:
Heeft ie trouwens last van Parkinson...gvd blijf eens stil staan man
Beetje depressief, das allesquote:
Nee, van een duitser word ie bangquote:Op zondag 17 februari 2008 22:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga de hoofdingang bestormen, Jaakke better watch out
Was ook een lastige vraag aan hem he. Wat heb je nu eigenlijk gedaan nu je voorzitter bent .quote:
kick off. toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet het programma boekje van ajax ?
Kick offquote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet het programma boekje van ajax ?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff bestellen die van vrijdag
Het gaat de goede kant op!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals ik vanmiddag al zei, Jaakke heeft schijt aan de supporters en straks waarschijnlijk ook aan dat rapport.. En zolang de infiltreer-acties bij Ellemieke van MONTANA en Nashje ook niet echt opschieten blijft hij gewoon lekker zitten waar ie zit..
Wat is haar adres?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben geen duitser aapquote:Op zondag 17 februari 2008 22:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, van een duitser word ie bang![]()
Maar ik denk dat ze nu wel beseffen dat ze niet altijd hun 'uitgestippelde' koers kunnen blijven varen, je moet soms gewoon uitwijken om iedereen tevree (gedeeltelijk) te stellen
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
royal sadnessquote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
liever jaakke dan die man van die commisiequote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een irritante gast die Jaakke, z'n hele voorkomen...
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:27 schreef Wooldoor het volgende:
Damn was het ook bijna vergeten maar wat juichte Heitinga bij het eerste doelpunt vrijdag weer mooi.
quote:‘Leo’ vecht om vertrouwen
Amsterdam, 16 feb 2008
Vierentwintig jaar oud is hij nu, bijna vijfentwintig. Nog altijd is er het open, jongensachtige gezicht, met borstelige, zwarte wenkbrauwen boven de diepbruine ogen.
Ze glinsteren als hij een binnenpretje heeft. Maar ze reflecteren evenzeer de emoties en melancholie die Zuid-Amerikanen in het bloed lijkt te zitten.
In Leonardo’s geval lijkt er ook pijn in besloten te liggen: diepgewortelde pijn van een door blessures achtervolgde voetballer die zich enerzijds wanhopig afvraagt waarom dit uitgerekend hem moest overkomen. Anderzijds zet hij zich verongelijkt af tegen de vooroordelen.
Noem hem niet jong, want dat is de Braziliaan in zijn eigen beleving allang niet meer. Jong was hij toen Feyenoord hem oppikte in de favela’s van Rio de Janeiro, om de ruwe steen in Nederland bij te slijpen en te polijsten tot een flonkerende diamant. Praten over zijn periode in Rotterdam doet hij slechts met grote tegenzin, niet in de laatste plaats vanwege de roemloze aftocht die hij er beleefde. Nog altijd woont hij in de Maasstad, de kwikzilveren aanvaller die door vriend en vijand werd beschouwd als het grootste talent in Feyenoords jeugdopleiding, met afstand. Nooit kwam Leonardo’s volle potentieel aan de oppervlakte, mede door de zware blessure die hem trof in de uitwedstrijd tegen FC Volendam. De aanblik van zijn dubbelklappende linkerknie schonk miljoenen televisiekijkers later die dag plaatsvervangende pijnscheuten.
Een jaar nadat een Amerikaanse specialist zijn kruisband kunstmatig had hersteld, was Leonardo weer pijnvrij en speelklaar. Maar inmiddels was Bert van Marwijk bij Feyenoord opgevolgd door Ruud Gullit, een trainer die hem niet zag staan en hem niet de speeltijd gunde die nodig was om in topvorm te geraken. Leonardo voelde zich gekrenkt, in zijn eer aangetast, zoals dat wel vaker werkt bij trotse latino’s. Natuurlijk, hij was in die tijd heus niet de gemakkelijkste, geeft hij schoorvoetend toe. Maar de lezing van Feyenoord-zijde als zou hij zich hebben gedragen als een stuurloze, recalcitrante puber is ver bezijden de waarheid. ,,Er is een totaal verkeerd beeld van mijn karakter ontstaan", vindt Leonardo. ,,Als je de verhalen moet geloven, waren Robin van Persie, Ebi Smolarek, Salomon Kalou en ik stuk voor stuk lastige en onhandelbare types. Zo werkt het bij Feyenoord. Natuurlijk krijg je met niemand problemen als je overal 'ja' op zegt. Maar als iemand een keertje “nee” verkoopt, moet je hem niet meteen afschilderen als een lastige jongen."
Hoe anders werd het bij NAC, de club die de al bijna afgeschreven voetballer tot veler verbazing overnam van Feyenoord. Alleen al daarom spreekt hij nog altijd met warmte en respect over zijn vorige vereniging. ,,NAC bood mij een kans om me bewijzen, terwijl vrijwel niemand meer in mij geloofde. Daar zal ik de mensen daar altijd dankbaar voor blijven. Ik heb nog steeds een heel goed gevoel als ik aan NAC denk."
Breda was een tussenstation voor de dribbelkoning, zo bleek al snel. Vooral in de eerste helft van vorig seizoen ontpopte Leonardo zich als een van de revelaties in de eredivisie, door zijn soms onnavolgbare acties maar ook door een opmerkelijke productiviteit aan de dag te leggen. Dertien wedstrijden had hij nodig om negen keer te scoren, zegt de Braziliaan fier. ,,Dat lijkt me niet zo slecht, na twee jaar niets doen."
Anderen dachten daar net zo over. Bij het ingaan van de winterstop meldde Ajax zich, als een van drie serieus geïnteresseerde partijen. ,,Ik was eigenlijk naar NAC gegaan met het idee dat ik daarna de stap naar het buitenland zou proberen te maken", vertelt Leonardo. ,,Ik wilde weg uit Nederland, was er klaar mee. Maar toen kwam Ajax. Ik heb mezelf een paar vragen gesteld. 'Gelooft deze club in mij?'. En 'kan deze trainer mij beter maken?' Daar kwamen heel positieve antwoorden op, in de gesprekken die ik heb gevoerd met Martin van Geel en Henk ten Cate."
,,Ruim een jaar later is er van alle plannen nog maar weinig terecht gekomen. Elf wedstrijden speelde hij voor zijn nieuwe werkgever, alvorens het noodlot genadeloos toesloeg. In de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen raakte Leonardo verzeild in een duel met Michel Breuer, die met zijn volle gewicht op het been van de Ajacied terecht kwam. De rechterknie kon geen kant op en klapte dubbel. Precies zoals destijds in Volendam, al was daar in geen velden of wegen een tegenstander te bekennen geweest. Het was een déjà vu: net als toen verdween hij per brancard richting catacomben, de handen voor het betraande gezicht geslagen. ,,Ik herkende het geluid en het gevoel meteen. Wat overheerste was niet eens zozeer de pijn, maar vooral het besef dat dit me weer een jaar zou kosten."
Dat gegeven had hem moedeloos kunnen maken, maar Leonardo slaagde erin om het van de andere kant te benaderen. ,,Ik wist precies wat me te wachten stond. Eerst twee weken niets doen, dan nog twee weken tot de operatie en daarna revalideren, stap voor stap. Daar kon ik me op instellen. De vorige keer was het allemaal nieuw en zat ik vol met negatieve emoties. Gelukkig kon ik die nu buiten de deur houden."
De eerste drie weken na de chirurgische ingreep bleef hij in zijn vaderland, om in een rustige, vertrouwde omgeving de eerste stappen in het revalidatieproces te zetten. Terug in Amsterdam werkte de Braziliaan verder, ook hier in de relatieve anonimiteit. Het krachthonk op sportpark de Toekomst was maandenlang zijn tweede thuis, tot de doktoren groen licht gaven en hij mondjesmaat weer met zijn ploeggenoten mocht meetrainen. ,,Het was niet leuk om mee te maken, maar feitelijk mag ik blij zijn dat ik nu voetballer ben. Vroeger waren dit soort operaties helemaal niet mogelijk en was je carrière meteen voorbij. Aan de andere kant: toen was het voetbal ook veel minder fysiek en stevig. Toen hoorde je bijna nooit van een gescheurde kruisband. Tegenwoordig zijn het er elk seizoen wel drie of vier."
Pijn voelt hij niet meer in zijn knieën. ,,Ook niet als ik voluit ben gegaan. Rechts komt er dan wel een soort warm, tintelend gevoel opzetten. Bij mijn linkerknie zie je alleen nog aan het litteken dat ik hij ooit geopereerd is. Het is alsof daar nooit iets mee is gebeurd. Ongelofelijk eigenlijk."
Nu hij volledig is aangesterkt, wacht Leonardo op zijn kansen, rustig en ongedurig tegelijk. Sinds hij zijn rentree in het spektakelstuk tegen AZ (6-1) opluisterde met een rake kopbal was er slechts wat speeltijd voor hem weggelegd in Jong Ajax. Op het trainingsveld probeert hij Adrie Koster en de rest van de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. ,,Ik ben een voetballer en een voetballer wil voetballen, altijd en overal. Ik heb dat ook nodig om verder te komen. Daar is vertrouwen voor nodig. Pas als je regelmatig wedstrijden speelt, kun je echt in grote vorm raken. Al zou je soms willen dat het andersom ook werkt."
Tekst: Maarten Dekker
Waarom heb je een advocaat nodig Fontein ?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Fontein is niet uitgenodigd aldus zijn advocaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat slaat nergens op, je hoeft toch nergens voor uitgenodigd te worden op een persconferentie van het 'bedrijf' waar je zelf algemeen directeur van bent.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Fontein is niet uitgenodigd aldus zijn advocaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daarom is de opmerking ook ridicuulquote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, je hoeft toch nergens voor uitgenodigd te worden op een persconferentie van het 'bedrijf' waar je zelf algemeen directeur van bent.
Als hij wil komen dan komt 'ie, of dacht je dat 'ie er anders niet ingelaten werd ofzo?
Ik denk dat dit een goed conclusie is.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef Radegast het volgende:
Fontein zal wel uit zichzelf opstappen. Jaakke vliegt er dinsdag of woensdag wel uit, sowieso mag van mij die hele RvC vervangen worden.
Van Geel blijft denk ik.
Waarom Fontein weg?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef Radegast het volgende:
Fontein zal wel uit zichzelf opstappen. Jaakke vliegt er dinsdag of woensdag wel uit, sowieso mag van mij die hele RvC vervangen worden.
Van Geel blijft denk ik.
Jij zegt dat de scouting drama is, maar de scouting wordt niet of nauwelijks gebruikt en Van Geel is de laatste tijd onze scouting geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:19 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Probeer het anders zelf ff opnieuw.
"De scouting is daardoor bij een aantal transfers niet of te weinig betrokken."
Dat is geen 0,0 % of weet jij het beter dan 'de commissie' ?
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Scouting is al ruim 10 jaar een drama, ook voor het Van Geel tijdperk!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij zegt dat de scouting drama is, maar de scouting wordt niet of nauwelijks gebruikt en Van Geel is de laatste tijd onze scouting geweest.
quote:
quote:Hi Elsemieke.
I have a update:
Montana is right 50km from Jaakke's house.
More details tomorrow.
Ja, Chivu Trabelsi Maxwell Zlatan allemaal prut! V/d Zee die nog geen flikker heeft kunnen bewijzen ook prut!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Scouting is al ruim 10 jaar een drama, ook voor het Van Geel tijdperk!
Laat dat wijf toch met rust joh.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:03 schreef Nashje het volgende:
Kijken of er ook niets aan de hand is als Elsemieke een weekje wordt vermist...
Net alsof ie haar echt ontvoertquote:
Als er iemand van die drie zijn werk goed gedaan heeft is het Fontein wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Zijn situatie is onhoudbaar en hij had nooit aangesteld mogen worden.
Lees het raport nog eens en kom dan terug.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als er iemand van die drie zijn werk goed gedaan heeft is het Fontein wel.
Ik doel ook op die hyvesberichtjes natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof ie haar echt ontvoert_!
Ik snap ook wel dat je geen duitser bentquote:Op zondag 17 februari 2008 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben geen duitser aap![]()
Ga je zondag?
Ik zeg niet dat hij moet blijven. Jullie beweren dat Fontein helemaal niets goed gedaan heeft binnen Ajax en dat heeft hij wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lees het raport nog eens en kom dan terug.
Dat zeg ik niet, maar alles wat in het rapport wordt genoemd wat iemand van zijn functie moet hebben. heeft hij niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij moet blijven. Jullie beweren dat Fontein helemaal niets goed gedaan heeft binnen Ajax en dat heeft hij wel.
Lees het rapport eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, Chivu Trabelsi Maxwell Zlatan allemaal prut! V/d Zee die nog geen flikker heeft kunnen bewijzen ook prut!
Weet jij me achternaam danquote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je geen duitser bent![]()
doelde ook op je achternaam
maar nee zondag SKIFAHREN MIT VIEL BIER UND TIETEN![]()
wanneer begint kaartverkoop psv? dat is toch nooit uitverkocht als ik me niet vergis?
?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Drie van de vier namen zijn door Beenhakker gescout en Maxwell is een Braziliaan die nota bene in Nederland is gescout, waar we veel geluk mee hebben gehad.
Jeugdtoernooi in Nederland.quote:
Op een jeugdtoernooi dat hij in Nederland speelde.quote:
Ik schaam me gewoon voor hem, dat is toch niet goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Jnk18 het volgende:
Omg net even voetbal insite gekeken, maar wat is die Jaakke toch een kneus!!!!
Weg met die man.. en snel...
De laatste met dank aan Adriaanse, Beekhakker, van Gaal en Blindquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Ruiseart het volgende:
Scouting bij Ajax is compleet ruk..
Verlanglijstjes van Geel:
Nummer tien: Modric, van der Vaart, Aissati, Perez
Reservespits: Urzaiz, Hartson, Nwankwo Kanu
Linksbuiten: Suárez, Luque, Riera
Rechsbuiten: Rommedahl, Xabi Prieto, Castelen
bronnen:
http://www.telesport.nl/v(...)ijder_geen_fout.html
http://www.telesport.nl/v(...)_over_Rommedahl.html
Sorry hoor, maar zoiets is toch ook amper serieus te nemen? Spelers die het niveau niet aankunnen of totaal onhaalbaar waren. Dat zien wij allemaal, maar hij niet? En wat heeft hij wel gehaald? Perez is de logische vervanger van Sneijder, maar die werd in eerste instantie verkocht. Uraiz fietst meer dan dat hij speelt. Van zijn linksbuitenlijstje heeft hij er zelfs twee gehaald. Suarez een jaar te laat en dus veel te duur. Luque zit na de trainerswissel ook maar op de bank. Rommedahl, is die nu gehaald als basisspeler? Kan wel gaan zeuren over hem, maar in Kennedy zie ik het ook niet bepaald zitten. Leonardo, waarvan iedereen schreeuwt dat hij eens een kans verdient, zit op de bank tribune.
Dit is flutbeleid! Het kan ook anders: spelers als Chivu, Maxwell, Trabelsi en Pasanen werden relatief onbekend en goedkoop binnengehaald. Zlatan stond flink in de belangstelling, maar daar handelden we wel snel genoeg.
Wel hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 02:33 schreef Jasza het volgende:
Oepsieee, kloten met je seizoenskaart is niet zo slim, zit een hele barst in het midden, gelukkig zittie nog wel aan elkaar, ff plakband erop ofzo, nieuwe aanvragen heeft weinig nut denk ik.
Hooligans lezen geen rapportenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef Jasza het volgende:
Zou me niet verbazen als er morgen politie ergens voor de deur staat.
Gewoon langs gaanquote:Op maandag 18 februari 2008 02:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel ff mailen ofzo, tering kneus ben iks oms ook haha.
quote:Cruijff wordt bij Ajax op afstand gehouden
AMSTERDAM - 'Niemand durft het mij op te laten lossen' is de kop van Johan Cruijff's column in De Telegraaf van maandag. De voetballegende spreekt in de ochtendkrant harde woorden over zijn jeugdliefde.
De voormalige speler en trainer van de club uit Amsterdam geeft aan waarom hij geen onderdeel uit wilde maken van de Ajax-commissie.
Cruyff: "De afgelopen tien jaar ben ik een paar keer door de club om advies gevraagd en iedere keer werd dat op wat voor een manier dan ook misbruikt".
Verderop in zijn column zegt Cruyff: "Veel mensen zullen wel weer denken: daar heb je 'm weer. Wanneer neemt hij zelf zijn verantwoordelijkheid? Dan is mijn antwoord simpel: ik heb daar altijd voor open gestaan."
Durven
Volgens de adviesgever van Ajax is er binnen de club nooit iemand geweest die tegen hem heeft gezegd dat hij het op moest lossen. " Dat durven ze namelijk niet. Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op. Alleen zullen veel mensen de manier waarop niet prettig vinden. Dus word ik vooral op afstand gehouden."
Laat maar komenquote:
Van dit lijstje is alleen Modric een aantal jaren geleden gescout, de rest kwam gewoon uit de zak van van Geel en ten Cate rollen.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Ruiseart het volgende:
Scouting bij Ajax is compleet ruk..
Verlanglijstjes van Geel:
Nummer tien: Modric, van der Vaart, Aissati, Perez
Reservespits: Urzaiz, Hartson, Nwankwo Kanu
Linksbuiten: Suárez, Luque, Riera
Rechsbuiten: Rommedahl, Xabi Prieto, Castelen
Hun van Basten en wij of Cruijff of Rijkaard. Daar kan ik me wel in vindenquote:
Klikquote:Op maandag 18 februari 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil echt het hele rapport wel eens zijn,
Is gewoon te downloaden.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil echt het hele rapport wel eens zijn, want het schijnt keihard te zijn, maar vooralsnog is alleen Fontein de lul, en die heeft ons een dik sponsor contract verzorgd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |