Jaakke meer een soort ceremoniële functie.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef DANILXL het volgende:
wat is de functie van Jaakke en die van Fonteijn?
en wie is financieel directeur, en waar staat van Geel hierin?
Voor zover ik weet niet. Meer een soort "boel bij elkaar houden"quote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jakke heeft dus geen aantoonbare functie binnen Ajax?
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:01 schreef dronkeykong het volgende:
De jeugdopleiding is de laatste jaren aardig drama.
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Meer een soort "boel bij elkaar houden"
Dat is het enige waar hij steeds op terugkomt wat er goed gaat binnen Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.
En een hoop pardon zeggen vergeet dat ook niet hequote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...
Die nieuwe stoeltjes kan je ook wel vergetenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
over een jaar eens kijken hoeveel van de 30 aanbevelingen er door zijn gekomen. Ik gok 3
dat heeft niks met de jeugdopleiding te maken he. Dat ligt aan het beleid van de TD.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?
Nou ja, volgens mij heeft Ajax toch ook altijd veel talenten gehad van buiten Amsterdam, tegenwoordig kiezen veel jongens toch voor een provinciale club.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:12 schreef toma het volgende:
[..]
dat heeft niks met de jeugdopleiding te maken he. Dat ligt aan het beleid van de TD.
ow op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dat veel jonge talenten al vroeg naar het buitenland gaan ofzo. Maar daarin heb je wel gelijk, maar dat komt ook omdat de jeugdopleidingen van alle eredivisie clubs steeds beter worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij heeft Ajax toch ook altijd veel talenten gehad van buiten Amsterdam, tegenwoordig kiezen veel jongens toch voor een provinciale club.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker is dat, krijg je pas beeld nadat de persconferentie net is afgelopen
Maar ach ik heb niks gemist zo te horen
Hopen dat die lelijke snol van Oost (?) een fatsoenlijke mening heeft dan.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:20 schreef toma het volgende:
Was het maar net zoals bij Barcelona dat de supporters mogen stemmen op wie de voorzitter moet worden
Whehe, naaktfotos op het i-netquote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Nashje het volgende:
Dan zal ik toch Elsemieke moeten gaan bedreigen. Het is niet anders.
quote:"Ik ben 27 jaar, heb tweeënhalf jaar hard gewerkt voor FC Groningen en zat nu met mijn hoofd al bij een overgang naar Ajax. Ik heb gesproken met trainer Ron Jans en hem uitgelegd dat ik echt graag naar Ajax wilde. Hij begreep me wel en van hem mocht ik van de training wegblijven. Daarna kwamen er allerlei verhalen naar buiten."
"Ik sms voor de wedstrijd nog steeds met Ron Jans, met mijn voormalige ploeggenoten en we wensen elkaar succes. Ik begrijp dat mijn vertrek niet leuk was voor de supporters van FC Groningen en ik hoop dat zij ook mij begrijpen. Ik heb altijd mijn uiterste best gedaan voor Groningen. Als we op 13 april bij Groningen spelen, hoop ik dat de mensen mij niet uitfluiten," aldus de rechtsback.
quote:Jaakke, Fontein en van Geel gegijzeld
De directieleden zijn gegijzeld door 'supporters' van Ajax. John Jaakke, Martin van Geel en Maarten Fontein zijn op de parkeerplaats van de Amsterdam Arena in elkaar geslagen door nog onbekende mannen bedekt met bivak-mutsen. Na deze geweldadige overmeestering zijn ze in een rood Volkswagen busje gegooid. De gijzelaars wisten te ontsnappen aan de beveiliging en zijn met een hoge snelheid de ArenA uitgevlugd. Na een wilde achtervolging waren ze de politie te snel af en is er sindsdien geen enkel spoor meer van hen te bekennen.
De reden van de gijzeling is het aanblijven van de directieleden na de persconferentie van vanmiddag. Na felle kritiek op de directieleden door de ingestelde commissie werd het aanblijven van de directieleden ter discussie gesteld maar zoals ze bij Ajax ondertussen wel gewend zijn liep alles met een sisser af en heeft Jaakke gezegd er 'uitvoerig' naar te kijken.
In een ingestuurd filmpje van de gijzelaars eisen zij de club Ajax terug. Een direct ontslag van de directie leden en het terugtrekken uit de beurs wordt geeist. Ook zou volgens enkele geruchten op internet fora (fok oa.) de dochter van John Jaakke gegijzeld zijn.
Wordt vervolgd.
wie is dat? (hoe ken je haar?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Nashje het volgende:
Dan zal ik toch Elsemieke moeten gaan bedreigen. Het is niet anders.
Jaakke is voorzitter, die ontvangt geen salaris.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef DANILXL het volgende:
cor van eijden zit die ook in het dagelijks bestuur
quote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2008 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
'Ook al won Ajax vrijdag met 6-2'
Niemand kwam blij thuis na die graf wedstrijd
Nee, die van het buitenland is gestegen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?
quote:Scouting
De Technisch Directeur vervult op dit moment tevens de functie van hoofd scouting.
Het werkoverleg van en met de scouts is in de afgelopen tien jaar gedurende bepaalde periodes onvoldoende geweest.
De scouting is daardoor bij een aantal transfers niet of te weinig betrokken.
Het aantal spelers dat van buiten door Ajax is aangetrokken in de onderzoeksperiode (circa 80) is op zichzelf, in vergelijking met andere Nederlandse clubs, niet uitzonderlijk. Wel blijkt uit onderzoek dat spelers die van buiten worden aangetrokken bij Ajax minder rendement en een lager slagingspercentage opleveren dan zelf opgeleide spelers.
In de afgelopen tien jaar is één periode aan te wijzen (2000/2001) dat Ajax een wat groter aantal talentvolle spelers van buiten
aan zich wist te binden dat uitgroeide tot een belangrijke waarde voor Ajax.
Het is de commissie onduidelijk wat de toegevoegde waarde is van een aantal buitenlandse scouts.
Ik wist dat de scouting een drama was, maar zo ergquote:Een aantal spelers is zonder scoutingrapport aangetrokken gezien hun in het verleden opgebouwde status (een grote internationale
carrière) en algemene bekendheid van hun kwaliteiten bij de Technisch Directeur en/of hoofdtrainer.
De Technisch Directeur is er sinds zijn aantreden niet in geslaagd lijn te brengen in het functioneren van de scouting afdeling.De Technisch Directeur heeft nagelaten in te grijpen in de manier waarop de scouting werkt, ook al waren er signalen dat dit
nodig was.
Idd...ik vond het maar bagger en koud. En met die hoempapa band dacht ik helemaal dat ik in Eindhoven zatquote:
Was dat nou dezelfde band als een paar weken geleden die langs het veld liep? Gisteren hoorde ik er gelukkig weinig van, maar die band langs het veld was echt kut zeg.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd...ik vond het maar bagger en koud. En met die hoempapa band dacht ik helemaal dat ik in Eindhoven zat
Nee, dat was een sambaband. Dit was het ABN Amro-huisorkest wat ook al een keer eerder op vak 108 heeft gestaan. En wat nog wel wat thuiswedstrijden op komt dagen.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
Was dat nou dezelfde band als een paar weken geleden die langs het veld liep? Gisteren hoorde ik er gelukkig weinig van, maar die band langs het veld was echt kut zeg.
Lul niet en leer lezen. Er wordt 0,0 naar de scouting geluisterd, dus hoe kan die drama zijn?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat de scouting een drama was, maar zo erg
Dat interview met Gennee ookquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef SteveBallmer het volgende:
Die Jaakke moet stil zitten als 'ie geschoren wordt.
De hautaine manier waarop hij op dat rapport inging..
Arrogantie ten top.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lul niet en leer lezen. Er wordt 0,0 naar de scouting geluisterd, dus hoe kan die drama zijn?
1-0quote:Op zondag 17 februari 2008 21:32 schreef MaxC het volgende:
Overigens gaan we volgende week verliezen bij NAC schat ik zo
Ag hij komt vaak zat op tvquote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef Wooldoor het volgende:
Beetje raar het gaat weer slecht met het bestuur van Ajax en wie duikt er ineens weer op bij voetbal inside: Keje Molenaar
Hij krijgt idd wel een beetje een lijkenpikker imago.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef Wooldoor het volgende:
Beetje raar het gaat weer slecht met het bestuur van Ajax en wie duikt er ineens weer op bij voetbal inside: Keje Molenaar
Wat is er sowieso zo bijzonder aan hem behalve zijn eeuwige commentaar vanaf de zijlijn?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hij krijgt idd wel een beetje een lijkenpikker imago.
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitterquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Molenaar heeft heel veel verstand van Ajax en zegt wat hij denkt. En dat kan er bij somme mensen binnen Ajax niet in, daarom is hij opgestapt. Nu komt alles naar buiten en Molenaar wilt zijn gelijk, nou mijn zege heeft hij. Godverdomme al tien jaar gaat het ruk, op 2003 na. Wordt tijd voor een ommekeer.
quote:
Ehhh nee? Er is gewoon een rapport waarin staat wat wij allemaal weten, er wordt niks mee gedaan, typisch Ajaxquote:
Molenaar is ook geen voorzitter bij Ajax geweest. Wel heeft hij in het bestuur van Ajax gezeten. Tevens Piet Keizer, die ook opeens opstapt. Piet Keizer is ook iemand die zijn mond opentrekt, en dat is dus waarschijnlijk precies hetzelfde gegaan als toen bij Molenaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitter
ik denk dat ik ook best een goede voorzitter zou zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitter
dat zei ik ook al.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat de supporters het accepteren als er niets met dat rapport gedaan gaat worden.
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat de supporters het accepteren als er niets met dat rapport gedaan gaat worden.
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Weer met zijn allen voor de ingang van de Arena gaan staan
Denk dat Jaakke het hars van zn auto alvast kan krabbenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
dat staat ook in het rapport.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.
Inderdaad, alsof ze daar wakker van liggen. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf met bedrijfsmensen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
ah jawel joh, er gaan koppen rollenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ehhh nee? Er is gewoon een rapport waarin staat wat wij allemaal weten, er wordt niks mee gedaan, typisch Ajax
Ik ga de hoofdingang bestormen, Jaakke better watch outquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad. Zoals ik vanmiddag al zei, Jaakke heeft schijt aan de supporters en straks waarschijnlijk ook aan dat rapport.. En zolang de infiltreer-acties bij Ellemieke van MONTANA en Nashje ook niet echt opschieten blijft hij gewoon lekker zitten waar ie zit..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.
Zenuwachtigquote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef dronkeykong het volgende:
Heeft ie trouwens last van Parkinson...gvd blijf eens stil staan man
Beetje depressief, das allesquote:
Nee, van een duitser word ie bangquote:Op zondag 17 februari 2008 22:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga de hoofdingang bestormen, Jaakke better watch out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |