Als je haar maar goed zit Amanda.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:11 schreef Ziet het volgende:
amanda kijkt nog ff in de spiegel voordat ze naar de plee loopt op de spugen
En zo is het maar net!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:30 schreef mazaru het volgende:
Jaap: "we hoeven alleen maar zo te blijven zitten, en dan gaat brian een boek lezen. De dreiging is beter dan de uitvoering."
Precies!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:41 schreef STAP01 het volgende:
Kijk, als dat gejank nou echt was....dan was het nog leuk geweest!
mislukt?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
hele opzet van het plan mislukt....Brian blijft gewoon zelf wakker.....
Dat heet voor mij het spel spelen.... ik denk dat alle spelers wel doorhebben dat iedereen een spel met elkaar speelt en elkaar gebruiken om er zelf beter van te worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:30 schreef riri het volgende:
[..]
sowieso raar voor één kamp te zijn...mensen zijn mensen en daarbij ook nog vaak eens meelopers van elkaar...
mensen maken fouten maar kunnen die fouten ook weer goed maken als ze een ander gedrag laten zien...
maar er zijn er bij die het grofste van het grofste doen en niet willen inzien hoe ver ze zijn gegaan en keer op keer mensen blijven gebruiken voor eigenbelang...een hele show opvoeren onder valse voorwendselen....het is waar dat het de andere mensen zijn die erin trappen maar het betekent niet dat ik de persoon in kwestie die het over de rug van een ander doet daarom kan en wil waarderen...niet dus.
Wat focking schjnell!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:38 schreef Yavido het volgende:
Vervolg van: [COS #3303] Nachtelijke terror? Of niet? Check het hier!
Het inboksen
Huub, Eric, Jaap, en Claire bereiden een bokswedstrijd voor, om Brian alvast in de stemming te brengen! Emin wordt gevraagd om ook als scheidsrechter mee te doen, maar ziet hier vooralsnog vanaf.
De line-up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brian is na in te zijn gedommeld tijdens de film alweer klaarwakker!
cap: mazeru
[ afbeelding ]
Eric vraagt of Brian aan het trainen is, aangezien Brian trap op en afloopt. Brian geeft echter geen antwoord, maar Eric kan het zich wel voorstellen, al die spanning!
Amanda is misselijk. Zo misselijk dat ze het japans eten maar de vrije loop laat. Nouja, voordat ze dat doet......
[..]
Als je haar maar goed zit Amanda.Ze wordt goed verzorgd door haar liefje Brian.
[ afbeelding ]
Huub heeft er in elk geval zin in!
cap: mazeru
[ afbeelding ]
Het plan lijkt te werken, want:
[..]
En zo is het maar net!
Welkom bij Commentaar Op Streams! Lees voor het gemak nog even FAQ, Policy, Streams en Bewoners voor het geval je nieuw bent.
Go
Was eigenlijk al te verwachten...quote:Op zondag 17 februari 2008 02:44 schreef tipsch het volgende:
SL bij B&A, zal de redactie al overstag zijn?![]()
Zoals ik het begreep was het voor de zender van Eric. Huub zei 'je zender'.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:46 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor de telefoon.
Er mag niet meer gepest worden, want Del is stervende
En toch 5 minuten te laat binnenquote:Op zondag 17 februari 2008 02:44 schreef Lobasca het volgende:
Lekker snel Yavido!
Euh.... de opzet was toch Brian wakker houden?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
hele opzet van het plan mislukt....Brian blijft gewoon zelf wakker.....
Ziek is natuurlijk ziek.... lekker de hele dag lopen zuipen en vreten en nu dit.... hmmmquote:Op zondag 17 februari 2008 02:45 schreef kallie1 het volgende:
En weer een Streamlock. De Febo is niet nog niet overuigd van de oprechtheid van Amanada. Heeft ze nu wel of geen buikpijn. Even een onderonsje met de Febo. Zie je wel de Febo is er ingetrapt!!!
Gelukkigquote:Op zondag 17 februari 2008 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep was het voor de zender van Eric. Huub zei 'je zender'.
Met andere woorden: hij krijgt er alleen maar meer power van.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:36 schreef Ziet het volgende:
rus vertelt aan brian wat huub net zei; dat zijn trainers hadden gezegd dat ze hem niet uit zijn slaap moesten houden, dat dat niet goed zou zijn.
brian: als je met je vriendin op de kalverstraat loopt
en die wordt in haar bil geknepen,
dan kun je ook vier minuten rammen
dus....
![]()
![]()
![]()
laat niemand amanda dus maar in haar bil knijpen
wat een vergelijking met het KI zeg...
Och ze is heel duidelijk aan het overacten. Alleen een debiel trapt in dat soort manipulaties.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ziek is natuurlijk ziek.... lekker de hele dag lopen zuipen en vreten en nu dit.... hmmm
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:48 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Amanda stiekem aan het bevallen zijn ofzo. Zoveel pijn, da's toch niet normaal![]()
En ze was natuurlijk de laatste tijd best wat kilootjes aangekomen
In Fryslân: Sloegslimquote:Op zondag 17 februari 2008 02:50 schreef kallie1 het volgende:
Ik denk dat Amanda veel slimmer is dan wij allemaal denken. Bij ons in Westerbroek noemen wij dat boerenslimheid.
Ach Brian is morgen Huub net zo dankbaar als dhdngmw met het behalen van d'r rijbewiijs.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:51 schreef mazaru het volgende:
Al die verloren energie, zonde hoor, die heeft die morgen straks niet tegen Yuri![]()
[ afbeelding ]
Maar een rijbewijs behaal je zittend.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Brian is morgen Huub net zo dankbaar als dhdngmw met het behalen van d'r rijbewiijs.
Boehoe, snifquote:Op zondag 17 februari 2008 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda trekt het niet meer, het doet zo veel pijn .....
Zijn houding is dat hij er boven staat. Hij straalt totaal geen kwaadheid uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:51 schreef mazaru het volgende:
Al die verloren energie, zonde hoor, die heeft die morgen straks niet tegen Yuri![]()
[ afbeelding ]
Dit was het... ? We kunnen naar bed?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:55 schreef kallie1 het volgende:
Nou het echtpaar heeft bereikt wat ze wilden bereiken. Lekker in bed met een zachte dwang van de Febo???????
Dat zijn die raspoetinsquote:Op zondag 17 februari 2008 02:57 schreef tipsch het volgende:
Hoor ik Amanda al weer praten fluisteren en wat lachen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:01 schreef STAP01 het volgende:
Zag ik het nou goed dat die Rus uit zn bed donderde?
Wil je hier antwoord of op VOL?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:05 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Claire daar?!
Wie cast zo een passief iemand?
Geld van papa?
Nee hoor Schwarzkopf....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:05 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Claire daar?!
Wie cast zo een passief iemand?
Geld van papa?
Als het lachen hem morgen maar minder goed afgaatquote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef mazaru het volgende:
Hij is in ieder geval wel zo sportief dat die er om kan lachen
Wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op zondag 17 februari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het lachen hem morgen maar minder goed afgaat
Poging tot...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:11 schreef mootie het volgende:
Amanda weer aan het nekken?
Missie geslaagd zou ik zo zeggen. Brian is nog steeds wakker.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het lachen hem morgen maar minder goed afgaat
Best knap, kotsen al je niet moet. Wacht, ze moet wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:12 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda legt het er wel erg dik bovenop..wat een kabaal dat kotsen..
En allll het eten komt eruit ! Lijkt me sterk, minstens zes uur na je laatste maaltijdquote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Amanda: Ik ga helemaal stuk...
Amanda is een pijpslet, die hebben zo hun eigen methodes.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef STAP01 het volgende:
Gatverdamme! Dan ga je toch grondig je tanden poetsen na het "kotsen"!
is toch ook lachen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef mazaru het volgende:
Hij is in ieder geval wel zo sportief dat die er om kan lachen
Een vinger erbij doet wonderen......quote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Best knap, kotsen al je niet moet. Wacht, ze moet wel.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef Rotterdammert het volgende:
whaha Brian kijkt gewoon naar hoe die sukkels proberen gasten weer tv te maken
Het wordt ook pas echt leuk als bijvoorbeeld Eric na een 'opstoot' van Eric 2 meter de lucht in vliegt en bovenop het bed van rat en pijpslet landt.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:15 schreef miesy het volgende:
[..]
is toch ook lachen.
dat die rat dit had willen missen.
is toch beter dan een boekje lezen, plus, ze doen allemaal special voor hem!
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:12 schreef Ziet het volgende:
ja amanda nekt
en ik ga naar bed
mooi geweest zo
succes voor de laatblijvers!
Hij moet geloof ik om drie uur aanwezig zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian heeft toch de hele ochtend nog om te slapen?
goed idee nog zo laat, is ie lekker duf morgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:16 schreef mazaru het volgende:
Brian wil als ze klaar zijn een slaapmiddel innemen
Hopelijk is daar ook over nagedacht door Team JECHquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian heeft toch de hele ochtend nog om te slapen?
Eric een opstoot van Eric ? Een soort homohitterquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het wordt ook pas echt leuk als bijvoorbeeld Eric na een 'opstoot' van Eric 2 meter de lucht in vliegt en bovenop het bed van rat en pijpslet landt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
goed idee nog zo laat, is ie lekker duf morgen.
Goed voor zn reactievermogen!quote:Op zondag 17 februari 2008 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
goed idee nog zo laat, is ie lekker duf morgen.
Ik hoorde Huub net zeggen dat ze nog een half uurtje hebben. Er is dus een limiet gesteld door achter.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en boven zitten ze nog lekker te kaarten, hopelijk tot een uurtje of vijf.
dat zou vervelend zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het wordt ook pas echt leuk als bijvoorbeeld Eric na een 'opstoot' van Eric 2 meter de lucht in vliegt en bovenop het bed van rat en pijpslet landt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub net zeggen dat ze nog een half uurtje hebben. Er is dus een limiet gesteld door achter.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric een opstoot van Eric ? Een soort homohitter
Weer bescherming voor die rat. Op zaterdag is er geen bedtijdquote:Op zondag 17 februari 2008 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub net zeggen dat ze nog een half uurtje hebben. Er is dus een limiet gesteld door achter.
Ik hoop dar ze bedoelen dat deze act er binnen een half uur moet opstaan...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer bescherming voor die rat. Op zaterdag is er geen bedtijd
Even terugkomend op wat Huub zei: Misschien hebben ze zelf een schema gemaakt voor de nacht en bedoelde Huub een half uurtje tot het volgende geplande moment.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer bescherming voor die rat. Op zaterdag is er geen bedtijd
hij heeft brian vaak genoeg geconfronteerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:52 schreef noucky het volgende:
Huub durft Brian duidelijk niet aan. Hij gaat zich richten tot Emin met uitdagende woorden als: je wilde mij toch aanpakken? Emin zegt dat hij plannen heeft.
Huub leidt op slinkse wijze dus de aandacht van Brian af, Huub is gewoon een lafbek.
Dat had hij ook al toen hij de eerste keer in de kooi zat.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:22 schreef noucky het volgende:
De bouw van het lichaam van Huub vind ik niks, maar als ik nu zo naar Eric kijk dan lijkt het er op dat hij borstjes zit te kweken. Zou hij zich willen laten ombouwen?
De wedstrijd gaat toch over drie ronden. Het is nu rust, beetje lang ok, maar het is gewoon rust. Met een sigaretje erbij .......quote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even terugkomend op wat Huub zei: Misschien hebben ze zelf een schema gemaakt voor de nacht en bedoelde Huub een half uurtje tot het volgende geplande moment.
Ja, zo doen transseksuelen dat, die 'kweken' borstjes, daarna kweken ze er nog een leuke vagina bij.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:22 schreef noucky het volgende:
De bouw van het lichaam van Huub vind ik niks, maar als ik nu zo naar Eric kijk dan lijkt het er op dat hij borstjes zit te kweken. Zou hij zich willen laten ombouwen?
3:45 ronde 2, misschien...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De wedstrijd gaat toch over drie ronden. Het is nu rust, beetje lang ok, maar het is gewoon rust. Met een sigaretje erbij .......
Dat zou wel beter kloppen, al die flauwekul met dat beschermenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even terugkomend op wat Huub zei: Misschien hebben ze zelf een schema gemaakt voor de nacht en bedoelde Huub een half uurtje tot het volgende geplande moment.
yep... zoietsquote:
Dank je welquote:Op zondag 17 februari 2008 03:29 schreef Desii het volgende:
Mazaru.... je gifjes zijn weer geweldig!!!
En ik had het gemist..blijf je daar gvd voor op!quote:Op zondag 17 februari 2008 03:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel
Er komen er nog meer, maar ik lag even onder mijn bureau van het lachen met dat vechten![]()
[ afbeelding ]
Hey schaap, ff peukie doen, dan knokken we verderquote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een relaxte pauze tussen de rondes... zou dat morgen ook zo gaan?? Dat Brian en Yuri samen tussendoor een spelletje kaart spelen??
[ afbeelding ]
Huub durft alleen maar als hij vreselijk opgefokt is of drank op heeft, anders niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
[..]
hij heeft brian vaak genoeg geconfronteerd.
bang is hij zekers niet.
Er komt zo nog een ronde, gewoon blijven zittenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik had het gemist..blijf je daar gvd voor op!
En Brian durft het alleen als Huub bezopen is, maar dan moet er wel minstens 1 persoon zijn die hem bijstaat, anders is het een beetje eng.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub durft alleen maar als hij vreselijk opgefokt is of drank op heeft, anders niet.
Als hij een vent is moet hij dat ook durven als hij weer gekalmeerd is en dat durft hij dan nooit.
Dan krijg je dit.....quote:Op zondag 17 februari 2008 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heet voor mij het spel spelen.... ik denk dat alle spelers wel doorhebben dat iedereen een spel met elkaar speelt en elkaar gebruiken om er zelf beter van te worden.
Overigens ben ik ervoor dat het spel nog veel grover en harder gespeeld moet worden dan dit halfzachte gedoe... ze hadden dat vanaf het begin moeten doen en consquent de regels hanteren (met name fysiek geweld) en exits geven wanneer dat moet....
Regels als bedtijd, alcohol restricties, afbliven van persoonlijke bezittingen vind ik een lachertje en een blamage voor het prachtige concept. Om over dat boetesysteem helemaal maar niet te spreken. Het zijn ook niet de wannabees die dit programma kapot hebben gemaakt maar de onozele regels die te pas en te onpas en met willekeur toegepast worden.
Je kan eerder spreken van 'de kaarten die geschud zijn' als Brian straks zijn eerste mep van Yuri krijgtquote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een relaxte pauze tussen de rondes... zou dat morgen ook zo gaan?? Dat Brian en Yuri tussendoor samen een spelletje kaart spelen??
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:37 schreef tipsch het volgende:
Huub krijgt te horen van achter dat dit de laatste ronde wordt.
hoe vaak kijk jij naar de streams?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub durft alleen maar als hij vreselijk opgefokt is of drank op heeft, anders niet.
Als hij een vent is moet hij dat ook durven als hij weer gekalmeerd is en dat durft hij dan nooit.
[DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams of [DGK SC # 606] Waar KZ geen YT-links aankliktquote:Op zondag 17 februari 2008 03:37 schreef riri het volgende:
[..]
Dan krijg je dit.....
http://www.prisonexp.org/
Dat zogenaamde prachtige concept kan dan in de vuilnisemmer....
Jaap reageerde ook wat pissig. Weet niet of dat komt omdat hij gepasseerd werd door achter en de boodschap via Huub kwam, of omdat hij het er niet mee eens is.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komt zo nog een ronde, gewoon blijven zitten
Dit wordt een klassieker
Ik ook! Ik stort haast in van de slaap, maar ik hou volquote:
Ja goed, alsof dat Huub op zijn beurt wat uitmaakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:40 schreef Rotterdammert het volgende:
laatste ronde en dan moeten ze stoppen
brian lacht morgen huub keihard uit
Ik volg dagelijks uren en uren de streams, dus mij maakt niemand iets wijs.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:39 schreef miesy het volgende:
[..]
hoe vaak kijk jij naar de streams?
krijg het idee dat jij nogal wat gemist hebt.
Fokking Hell JdM heeft het gewoon gejat...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:37 schreef riri het volgende:
[..]
Dan krijg je dit.....
http://www.prisonexp.org/
Dat zogenaamde prachtige concept kan dan in de vuilnisemmer....
edit:...Daarbij wil ik nog wel zeggen dat dat van die willekeur wel klopt
Eric de Jongensslachterquote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch!!! Zelfs Brian gaf commentaar
Huub (Yuri) sloeg Eric (Brian) tegen de vlakte en Eric werd uitgeteld... Eric deed daarna ook een erg overtuigende "ik ben lam geslagen" look.
Jaap roept uit tot de winnaar, de geweldenaar van de gouden Kooi... Huuuuuuuubbbbbb
dan weet ik niet precies waar je op doelt, maar ik heb huub te vaak de confrontatiequote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik volg dagelijks uren en uren de streams, dus mij maakt niemand iets wijs.
Ik kijk naar mensen hoe ze groeien en niet hoe leuk (of niet) ze zijn.
Het concept is totaal anders als BB, maar dat vergeet menigeen denk ik.
Dat mag niet, de kindjes van god willen slapenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er gaat toch nog een derde ronde komen
Idd ja!quote:Op zondag 17 februari 2008 03:50 schreef noucky het volgende:
Ik vond het maar een slappe show. De winnaars voor mij zijn Jaap en Brian.
Jaap met zijn humor en Brian die het erg volwassen/positief kon waarderen.
Ze zijn net klaar, en moeten nu stil zijn voor de kindjes van godquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef tho_Omas het volgende:
Gebeurt er nog iets of kom ik net te laat
Helaas, dat wordt de COS teruglezenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef tho_Omas het volgende:
Gebeurt er nog iets of kom ik net te laat
Dat BB concept haalde je eerder ook aan en daar wil ik nog even terugkomen. Want ik voel dat juist omgekeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik volg dagelijks uren en uren de streams, dus mij maakt niemand iets wijs.
Ik kijk naar mensen hoe ze groeien en niet hoe leuk (of niet) ze zijn.
Het concept is totaal anders als BB, maar dat vergeet menigeen denk ik.
Neen. Ze hebben afgerond met ronde 11. Nu maar hopen dat ze het nog tot laat gezellig maken, mogelijk nog even naar de chill verplaatsen en zachtjes een muziekje aanzetten. Zoiets.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er gaat toch nog een derde ronde komen
Te gemaakt en Brian had ook niet echt een keuze dan deze.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:50 schreef noucky het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar kan je dit niet hier doen?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:50 schreef noucky het volgende:
Wat knap dat je op zulke gekleurde teksten zo rustig kan reageren.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat BB concept haalde je eerder ook aan en daar wil ik nog even terugkomen. Want ik voel dat juist omgekeerd.
Ik vind dat in BB dat juist interessanter dan in DGK... omdat je in die korte tijd iemand je nog kan verrassen. Na zo'n lange tijd in DGK weet je wel ongeveer hoe iemand inelkaar steekt wat het steeds, voor mij, onbelangrijker wordt en juist het spel, de fun en het vermaak steeds meer telt.
Ik moet er niet aan denken om iemand te moeten volgen die misschien wel perfect is maar geen vermaak weet te creeren. Onder vermaak versta ik ook goede gesprekken.
Lijkt er meer op dat ie neer ging door de drank.....quote:
Eerder door de bedorven ketchupquote:Op zondag 17 februari 2008 04:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat ie neer ging door de drank.....![]()
Aan de telefoon denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 04:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Streams op de slaapkamers, maar waar zijn Huub, Claire, Jaap en Eric ??
Echte confrontaties durft Huub al lang niet meer aan te gaan met Brian. Hij is alleen maar bezig met zijn eigen hachie en dat is zijn eigen cluppie om daar nog tenminste de macht over te kunnen houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef miesy het volgende:
[..]
dan weet ik niet precies waar je op doelt, maar ik heb huub te vaak de confrontatie
met brian zien aangaan om nog te geloven dat hij bang voor die jongen is.
Deze was tenminste houdbaar tot oktober 2007quote:Op zondag 17 februari 2008 04:03 schreef Leandra het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om ketchup te laten bederven??
Dat spul staat zo stijf van de conserveringsmiddelen dat het maanden goed blijft.
En Del is ineens wonderbaarlijk genezen, en gestopt met kreunen en kotsenquote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef Leandra het volgende:
Brian ligt iig flink te draaien en woelen in z'n bed voor iemand die "rustig slaapt"
Ik vind Noucky d'r teksten eigenlijk nooit echt gekleurd zij heeft gewoon een andere visie op het spel. En ze heeft antipathie tegen Huub en dat kan ik ook goed begrijpen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat je op zulke gekleurde teksten zo rustig kan reageren.
Petje af voor jou![]()
Zo veel mensen hebben 'bedorven' ketchup in huis en voeren dat zonder probleem aan hun gasten. Het wordt vaak ook niet koel bewaard, wordt het op termijn zo lekker zoet van.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze was tenminste houdbaar tot oktober 2007
Mwah.. dat kan ketchup wel hebben johquote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze was tenminste houdbaar tot oktober 2007
Ik kan best begrijpen dat iemand een antipathie tegen huub heeft.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Noucky d'r teksten eigenlijk nooit echt gekleurd zij heeft gewoon een andere visie op het spel. En ze heeft antipathie tegen Huub en dat kan ik ook goed begrijpen.
Ik ben gek op ketchup, het krijgt hier de tijd niet om te bedervenquote:Op zondag 17 februari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo veel mensen hebben 'bedoren' ketchup in huis en voeren dat zonder probleem aan hun gasten. Het wordt vaak ook niet koel bewaard, wordt het op termijn zo lekker zoet van.
Aan Eric zijn reaktie te zien was die knap ranzigquote:Op zondag 17 februari 2008 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. dat kan ketchup wel hebben joh
quote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef FuTilE het volgende:
Wanneer komt Kapitein Ortega nu eindelijk in de Gouden Kooi?
Bij BB gold meer, je bent echt opgesloten en hoe ga je dan om met je medebewoners. De saaiste of iemand die afweeek van de norm ging er al snel uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat BB concept haalde je eerder ook aan en daar wil ik nog even terugkomen. Want ik voel dat juist omgekeerd.
Ik vind dat in BB dat juist interessanter dan in DGK... omdat je in die korte tijd iemand je nog kan verrassen. Na zo'n lange tijd in DGK weet je wel ongeveer hoe iemand inelkaar steekt wat het steeds, voor mij, onbelangrijker wordt en juist het spel, de fun en het vermaak steeds meer telt.
Ik moet er niet aan denken om iemand te moeten volgen die misschien wel perfect is maar geen vermaak weet te creeren. Onder vermaak versta ik ook goede gesprekken.
Hier ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 04:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op ketchup, het krijgt hier de tijd niet om te bederven
Flikker eens op uit mijn topicquote:Op zondag 17 februari 2008 04:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Bij BB gold meer, je bent echt opgesloten en hoe ga je dan om met je medebewoners. De saaiste of iemand die afweeek van de norm ging er al snel uit.
DGK is een totaal ander concept, de basis is een stel mensen in huis die allemaal afwijken van het normale en hoe groeien ze hierin.
Een zonderlinge figuur die 'kleine onderwaterwezens' schijnt ontdekt te hebben...quote:
Snorkelsquote:Op zondag 17 februari 2008 04:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Een zonderlinge figuur die 'kleine onderwaterwezens' schijnt ontdekt te hebben...
Ik heb het ook maar van horen zeggen.
Ik denk dat je dat er zelf bij bedenkt... het is mooi om te zien dat iemand groeit dat wel. Maar de essentie is zorgen dat je als laatste overblijft. In tegenstelling tot BB waar je het publiek ook moet bespelen omdat uiteindelijk bepalen dat je mag blijven.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Bij BB gold meer, je bent echt opgesloten en hoe ga je dan om met je medebewoners. De saaiste of iemand die afweeek van de norm ging er al snel uit.
DGK is een totaal ander concept, de basis is een stel mensen in huis die allemaal afwijken van het normale en hoe groeien ze hierin.
Mijn keuze staat er niet bij.... (al heb k wel even gestemt)quote:Op zondag 17 februari 2008 04:18 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die behoefte hebben aan off-topic geneuzel (alles wat niet met de streams van ± het afgelopen uur te maken heeft) bieden wij het volgende keuzemenu:
Emmeren over wat niet eerlijk is of stoer roepen wie je waarom veracht en wat je hem/haar aan zou willen doen:
[DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams
en daar kun je ook nog op stemmen:
Poll: Wie is jouw favoriete Etterkop, Liefje, Speler.....?
Overig geneuzel kan hier:
[DGK SC # 606] Waar KZ geen YT-links aanklikt
En als het dan toch allemaal te moeilijk is kan hier ook nog ff persoonlijk gezeken worden:
(DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)
quote:Op zondag 17 februari 2008 04:18 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb een, ietwat gedateerde, maar toch zeer onthullende geanimeerde reconstructie gevonden:
http://nl.youtube.com/watch?v=5ySHJF1ImQY
Kapitein Ortega schijnt eerst naar de politie te zijn gegaan met zijn verhaal, maar pas toen Peter R. zich ermee ging bemoeien, kwam de zaak echt aan het rollen...
Het is wel ketchup van een merk dat ik ook heel lekker vindquote:Op zondag 17 februari 2008 04:24 schreef mazaru het volgende:
Hier kun je al zien dat die ketchup niet goed meer is, hij zit gewoon vastgeklonterd
[ afbeelding ]
Als er iets leuks te bespreken valt, doe ik wel meequote:Op zondag 17 februari 2008 04:24 schreef Disana het volgende:
Er wordt 's nachts wel eens vaker een beetje gefilosofeerd in de COS; denk aan BSOL en Akveor, en vroeger Day en avonne.
Ik heb er weinig problemen mee.
Ik heb problemen met de bekrompen,kortzichtige, eenzijdige, constante negativiteit van die ene, net zoals zij problemen heeft met mijn uitgesproken mening over brian.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:24 schreef Disana het volgende:
Er wordt 's nachts wel eens vaker een beetje gefilosofeerd in de COS; denk aan BSOL en Akveor, en vroeger Day en avonne.
Dat is dan ook de enige echte!!quote:Op zondag 17 februari 2008 04:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is wel ketchup van een merk dat ik ook heel lekker vindIs het merkje nou echt afgeplakt?
![]()
Ik ook niet, maar de streams worden nu wel weer erg saai .....quote:Op zondag 17 februari 2008 04:24 schreef Disana het volgende:
Ja, is jammer. De nachten zijn anders, maar ja, dat zijn de streams ook al lang.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als er iets leuks te bespreken valt, doe ik wel meeJammer dat we Day bijna niet meer zien
Precies... niks mis mee als er eens wat nieuwe visies in de COS voorbijkomen. En vooral om begrip voor elkaar te krijgen... moet kunnen lijkt me.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:24 schreef Disana het volgende:
Ik was in het begin echt dol op Huub, hij bracht tenminste leven in de brouwerij t.o.v. de anderen. Totdat hij iedereen ging mobiliseren en Eric wegpeste. Dat vond ik wel zo laag en min dat ineens mijn ogen open gingen.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat iemand een antipathie tegen huub heeft.
Ik heb hetzelfde met brian, maar zelf uit mijn mond komt nog wel eens iets positiefs over brian. Mijn bril is niet zo zwart als die van haar.
Geen enkel mens is alleen maar slecht.
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de streams worden nu wel weer erg saai .....
Ga er vandoor, welterusten allen.
Terwijl die wel gelijk heeft dat die buiten heel snel, heel veel geld zou kunnen verdienen.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:28 schreef Disana het volgende:
Het gesprek met Andy (kickbokser) heeft Huub over de streep geholpen: Huub vraagt zich niet meer af of het buiten beter is, hij knokt gewoon voor het geld.
Eigenlijk zou ik niet weten waarmee Huub snel veel geld kan verdienen. Tijdelijk wel, maar dan gaat het leven toch ook weer verder en echt veel papiertjes heeft hij niet in zijn zak.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Terwijl die wel gelijk heeft dat die buiten heel snel, heel veel geld zou kunnen verdienen.
Hij vind dit ook gewoon leuk. En ik denk dat hoe langer die mensen daar zitten, hoe moeilijker het wordt om straks weer in het echte leven te stappen.
Dit is ook heel erg veilig.
Ongeveer hetzelfde effect als iemand die jarenlang in de gevangenis heeft gezeten, die hebben het moeilijk als ze naar buiten moeten.
quote:Op zondag 17 februari 2008 04:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Over Claire kan ik nog niet oordelen, dom is ze zeker.
Huub is echt wel populair. Vooral door zijn openhartigheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik niet weten waarmee Huub snel veel geld kan verdienen. Tijdelijk wel, maar dan gaat het leven toch ook weer verder en echt veel papiertjes heeft hij niet in zijn zak.
Ja, ik denk zeker dat het flink wennen zal zijn als je zo lang in deze besloten setting zit.
Eric, Huub en Claire praten wat na op de bank; Jaap is al naar bed. Huub heeft een hekel aan domme mensen en Eric vindt dat Claire er van onder raar uitziet.
Huub zal buiten best wel heel snel heel veel geld kunnen verdienen. Maar dat is maar korte tijd. Na 3 maanden is de euforie over. Hij is dan nog wel een BN-er maar het brengt geen geld meer op.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Terwijl die wel gelijk heeft dat die buiten heel snel, heel veel geld zou kunnen verdienen.
Hij vind dit ook gewoon leuk. En ik denk dat hoe langer die mensen daar zitten, hoe moeilijker het wordt om straks weer in het echte leven te stappen.
Ongeveer hetzelfde effect als iemand die jarenlang in de gevangenis heeft gezeten, die hebben het moeilijk als ze naar buiten moeten.
Wat een mooi woord!quote:Op zondag 17 februari 2008 04:37 schreef Disana het volgende:
Claire wil naar bed, ze is chagrijnig aan het worden. Ga er maar wat aan doen dan dacht ik zo, riposteert Huub.
hoe zou huub buiten snel en veel geld kunnen verdienen ?quote:Op zondag 17 februari 2008 04:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trusten tipschquote:Op zondag 17 februari 2008 04:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een mooi woord!
Ik ga plat, welterusten lieve fokkerts
Ja, maar een baan is niet je fulltime leven.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zal buiten best wel heel snel heel veel geld kunnen verdienen. Maar dat is maar korte tijd. Na 3 maanden is de euforie over. Hij is dan nog wel een BN-er maar het brengt geen geld meer op.
Ik zie niet in waarom het moeilijk voor hen is als ze buiten komen na langere tijd. Er zijn zoveel mensen die na jaren een andere baan kiezen. Als je 10 jaar bij een baas hebt gewerkt is het veel lastiger om te wennen aan een andere baas. Maar bedenk eens hoeveel mensen dat al ooit gedaann hebben.
quote:Op zondag 17 februari 2008 04:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar een baan is niet je fulltime leven.
Dat is de kooi wel voor hen geworden.
Een nieuwe baan kan wel eng zijn, maar om vijf uur ga je naar huis. Als het vrijdag is heb je twee dagen vrij.
Tegen de tijd dat je moe wordt heb je een paar weken vakantie.
Dat is toch wat anders als dag in dag uit, maand in maand uit, en nu zelfs al langer dan een jaar geleefd worden door wat mensen die alles voor je bepalen.
Slaap lekker Tipsch!!
Vind jij haar echt slim dan? lolquote:
Met zijn bekendheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoe zou huub buiten snel en veel geld kunnen verdienen ?
Maar je kunt het zo goedquote:Op zondag 17 februari 2008 04:44 schreef Yavido het volgende:
Ok, wie maakt de volgende COS. Heb er al 2 gedaan achter elkaar
Slimmer dan jou iig. Mensen die over een ander oordelen dat ze dom zijn snappen hun eigen domheid niet.quote:
Nou nou....quote:Op zondag 17 februari 2008 04:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik was in het begin echt dol op Huub, hij bracht tenminste leven in de brouwerij t.o.v. de anderen. Totdat hij iedereen ging mobiliseren en Eric wegpeste. Dat vond ik wel zo laag en min dat ineens mijn ogen open gingen.
Het hele concept werd me duidelijk en de jongen Huub ook. Ik kon totaal geen sympathie meer opbrengen voor die klootzak.
Ik ben daarop alle bewoners gaan analyseren en rekening houdend met het "spel".
Waarom wordt bv bij Huub de drank ingetrokken? Precies, dat is zijn probleem en hij aan moet werken.
Waarom mag Huub grouppies etc meenemen of uitnodigen? Precies, kijken hoe hij er nu mee om kan gaan.
Als een ieder denkt dat Brian en Amanda het maar makkelijk hebben, dat is ook niet zo. Beiden hebben ze moeite met een relatie (gepaard met geweld vroeger) en hun samengaan al genoeg therapie voor hunzelf oplevert met de nodige clashes onderling.
Wat te denken van Jaap die erg terug getrokken leefde en zich volvrat. Hij verbetert ook en zich meer mengt in de groep.
Over Claire kan ik nog niet oordelen, dom is ze zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |