dan weet ik niet precies waar je op doelt, maar ik heb huub te vaak de confrontatiequote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik volg dagelijks uren en uren de streams, dus mij maakt niemand iets wijs.
Ik kijk naar mensen hoe ze groeien en niet hoe leuk (of niet) ze zijn.
Het concept is totaal anders als BB, maar dat vergeet menigeen denk ik.
Dat mag niet, de kindjes van god willen slapenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er gaat toch nog een derde ronde komen
Idd ja!quote:Op zondag 17 februari 2008 03:50 schreef noucky het volgende:
Ik vond het maar een slappe show. De winnaars voor mij zijn Jaap en Brian.
Jaap met zijn humor en Brian die het erg volwassen/positief kon waarderen.
Ze zijn net klaar, en moeten nu stil zijn voor de kindjes van godquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef tho_Omas het volgende:
Gebeurt er nog iets of kom ik net te laat
Helaas, dat wordt de COS teruglezenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef tho_Omas het volgende:
Gebeurt er nog iets of kom ik net te laat
Dat BB concept haalde je eerder ook aan en daar wil ik nog even terugkomen. Want ik voel dat juist omgekeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik volg dagelijks uren en uren de streams, dus mij maakt niemand iets wijs.
Ik kijk naar mensen hoe ze groeien en niet hoe leuk (of niet) ze zijn.
Het concept is totaal anders als BB, maar dat vergeet menigeen denk ik.
Neen. Ze hebben afgerond met ronde 11. Nu maar hopen dat ze het nog tot laat gezellig maken, mogelijk nog even naar de chill verplaatsen en zachtjes een muziekje aanzetten. Zoiets.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er gaat toch nog een derde ronde komen
Te gemaakt en Brian had ook niet echt een keuze dan deze.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:50 schreef noucky het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar kan je dit niet hier doen?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:50 schreef noucky het volgende:
Wat knap dat je op zulke gekleurde teksten zo rustig kan reageren.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat BB concept haalde je eerder ook aan en daar wil ik nog even terugkomen. Want ik voel dat juist omgekeerd.
Ik vind dat in BB dat juist interessanter dan in DGK... omdat je in die korte tijd iemand je nog kan verrassen. Na zo'n lange tijd in DGK weet je wel ongeveer hoe iemand inelkaar steekt wat het steeds, voor mij, onbelangrijker wordt en juist het spel, de fun en het vermaak steeds meer telt.
Ik moet er niet aan denken om iemand te moeten volgen die misschien wel perfect is maar geen vermaak weet te creeren. Onder vermaak versta ik ook goede gesprekken.
Lijkt er meer op dat ie neer ging door de drank.....quote:
Eerder door de bedorven ketchupquote:Op zondag 17 februari 2008 04:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat ie neer ging door de drank.....![]()
Aan de telefoon denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 04:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Streams op de slaapkamers, maar waar zijn Huub, Claire, Jaap en Eric ??
Echte confrontaties durft Huub al lang niet meer aan te gaan met Brian. Hij is alleen maar bezig met zijn eigen hachie en dat is zijn eigen cluppie om daar nog tenminste de macht over te kunnen houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef miesy het volgende:
[..]
dan weet ik niet precies waar je op doelt, maar ik heb huub te vaak de confrontatie
met brian zien aangaan om nog te geloven dat hij bang voor die jongen is.
Deze was tenminste houdbaar tot oktober 2007quote:Op zondag 17 februari 2008 04:03 schreef Leandra het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om ketchup te laten bederven??
Dat spul staat zo stijf van de conserveringsmiddelen dat het maanden goed blijft.
En Del is ineens wonderbaarlijk genezen, en gestopt met kreunen en kotsenquote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef Leandra het volgende:
Brian ligt iig flink te draaien en woelen in z'n bed voor iemand die "rustig slaapt"
Ik vind Noucky d'r teksten eigenlijk nooit echt gekleurd zij heeft gewoon een andere visie op het spel. En ze heeft antipathie tegen Huub en dat kan ik ook goed begrijpen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat je op zulke gekleurde teksten zo rustig kan reageren.
Petje af voor jou![]()
Zo veel mensen hebben 'bedorven' ketchup in huis en voeren dat zonder probleem aan hun gasten. Het wordt vaak ook niet koel bewaard, wordt het op termijn zo lekker zoet van.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze was tenminste houdbaar tot oktober 2007
Mwah.. dat kan ketchup wel hebben johquote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze was tenminste houdbaar tot oktober 2007
Ik kan best begrijpen dat iemand een antipathie tegen huub heeft.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Noucky d'r teksten eigenlijk nooit echt gekleurd zij heeft gewoon een andere visie op het spel. En ze heeft antipathie tegen Huub en dat kan ik ook goed begrijpen.
Ik ben gek op ketchup, het krijgt hier de tijd niet om te bedervenquote:Op zondag 17 februari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo veel mensen hebben 'bedoren' ketchup in huis en voeren dat zonder probleem aan hun gasten. Het wordt vaak ook niet koel bewaard, wordt het op termijn zo lekker zoet van.
Aan Eric zijn reaktie te zien was die knap ranzigquote:Op zondag 17 februari 2008 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. dat kan ketchup wel hebben joh
quote:Op zondag 17 februari 2008 04:05 schreef FuTilE het volgende:
Wanneer komt Kapitein Ortega nu eindelijk in de Gouden Kooi?
Bij BB gold meer, je bent echt opgesloten en hoe ga je dan om met je medebewoners. De saaiste of iemand die afweeek van de norm ging er al snel uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat BB concept haalde je eerder ook aan en daar wil ik nog even terugkomen. Want ik voel dat juist omgekeerd.
Ik vind dat in BB dat juist interessanter dan in DGK... omdat je in die korte tijd iemand je nog kan verrassen. Na zo'n lange tijd in DGK weet je wel ongeveer hoe iemand inelkaar steekt wat het steeds, voor mij, onbelangrijker wordt en juist het spel, de fun en het vermaak steeds meer telt.
Ik moet er niet aan denken om iemand te moeten volgen die misschien wel perfect is maar geen vermaak weet te creeren. Onder vermaak versta ik ook goede gesprekken.
Hier ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 04:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op ketchup, het krijgt hier de tijd niet om te bederven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |