hij heeft brian vaak genoeg geconfronteerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:52 schreef noucky het volgende:
Huub durft Brian duidelijk niet aan. Hij gaat zich richten tot Emin met uitdagende woorden als: je wilde mij toch aanpakken? Emin zegt dat hij plannen heeft.
Huub leidt op slinkse wijze dus de aandacht van Brian af, Huub is gewoon een lafbek.
Dat had hij ook al toen hij de eerste keer in de kooi zat.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:22 schreef noucky het volgende:
De bouw van het lichaam van Huub vind ik niks, maar als ik nu zo naar Eric kijk dan lijkt het er op dat hij borstjes zit te kweken. Zou hij zich willen laten ombouwen?
De wedstrijd gaat toch over drie ronden. Het is nu rust, beetje lang ok, maar het is gewoon rust. Met een sigaretje erbij .......quote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even terugkomend op wat Huub zei: Misschien hebben ze zelf een schema gemaakt voor de nacht en bedoelde Huub een half uurtje tot het volgende geplande moment.
Ja, zo doen transseksuelen dat, die 'kweken' borstjes, daarna kweken ze er nog een leuke vagina bij.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:22 schreef noucky het volgende:
De bouw van het lichaam van Huub vind ik niks, maar als ik nu zo naar Eric kijk dan lijkt het er op dat hij borstjes zit te kweken. Zou hij zich willen laten ombouwen?
3:45 ronde 2, misschien...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De wedstrijd gaat toch over drie ronden. Het is nu rust, beetje lang ok, maar het is gewoon rust. Met een sigaretje erbij .......
Dat zou wel beter kloppen, al die flauwekul met dat beschermenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even terugkomend op wat Huub zei: Misschien hebben ze zelf een schema gemaakt voor de nacht en bedoelde Huub een half uurtje tot het volgende geplande moment.
yep... zoietsquote:
Dank je welquote:Op zondag 17 februari 2008 03:29 schreef Desii het volgende:
Mazaru.... je gifjes zijn weer geweldig!!!
En ik had het gemist..blijf je daar gvd voor op!quote:Op zondag 17 februari 2008 03:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel
Er komen er nog meer, maar ik lag even onder mijn bureau van het lachen met dat vechten![]()
[ afbeelding ]
Hey schaap, ff peukie doen, dan knokken we verderquote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een relaxte pauze tussen de rondes... zou dat morgen ook zo gaan?? Dat Brian en Yuri samen tussendoor een spelletje kaart spelen??
[ afbeelding ]
Huub durft alleen maar als hij vreselijk opgefokt is of drank op heeft, anders niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
[..]
hij heeft brian vaak genoeg geconfronteerd.
bang is hij zekers niet.
Er komt zo nog een ronde, gewoon blijven zittenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik had het gemist..blijf je daar gvd voor op!
En Brian durft het alleen als Huub bezopen is, maar dan moet er wel minstens 1 persoon zijn die hem bijstaat, anders is het een beetje eng.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub durft alleen maar als hij vreselijk opgefokt is of drank op heeft, anders niet.
Als hij een vent is moet hij dat ook durven als hij weer gekalmeerd is en dat durft hij dan nooit.
Dan krijg je dit.....quote:Op zondag 17 februari 2008 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heet voor mij het spel spelen.... ik denk dat alle spelers wel doorhebben dat iedereen een spel met elkaar speelt en elkaar gebruiken om er zelf beter van te worden.
Overigens ben ik ervoor dat het spel nog veel grover en harder gespeeld moet worden dan dit halfzachte gedoe... ze hadden dat vanaf het begin moeten doen en consquent de regels hanteren (met name fysiek geweld) en exits geven wanneer dat moet....
Regels als bedtijd, alcohol restricties, afbliven van persoonlijke bezittingen vind ik een lachertje en een blamage voor het prachtige concept. Om over dat boetesysteem helemaal maar niet te spreken. Het zijn ook niet de wannabees die dit programma kapot hebben gemaakt maar de onozele regels die te pas en te onpas en met willekeur toegepast worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |