Wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op zondag 17 februari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het lachen hem morgen maar minder goed afgaat
Poging tot...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:11 schreef mootie het volgende:
Amanda weer aan het nekken?
Missie geslaagd zou ik zo zeggen. Brian is nog steeds wakker.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het lachen hem morgen maar minder goed afgaat
Best knap, kotsen al je niet moet. Wacht, ze moet wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:12 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda legt het er wel erg dik bovenop..wat een kabaal dat kotsen..
En allll het eten komt eruit ! Lijkt me sterk, minstens zes uur na je laatste maaltijdquote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Amanda: Ik ga helemaal stuk...
Amanda is een pijpslet, die hebben zo hun eigen methodes.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef STAP01 het volgende:
Gatverdamme! Dan ga je toch grondig je tanden poetsen na het "kotsen"!
is toch ook lachen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef mazaru het volgende:
Hij is in ieder geval wel zo sportief dat die er om kan lachen
Een vinger erbij doet wonderen......quote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Best knap, kotsen al je niet moet. Wacht, ze moet wel.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef Rotterdammert het volgende:
whaha Brian kijkt gewoon naar hoe die sukkels proberen gasten weer tv te maken
Het wordt ook pas echt leuk als bijvoorbeeld Eric na een 'opstoot' van Eric 2 meter de lucht in vliegt en bovenop het bed van rat en pijpslet landt.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:15 schreef miesy het volgende:
[..]
is toch ook lachen.
dat die rat dit had willen missen.
is toch beter dan een boekje lezen, plus, ze doen allemaal special voor hem!
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:12 schreef Ziet het volgende:
ja amanda nekt
en ik ga naar bed
mooi geweest zo
succes voor de laatblijvers!
Hij moet geloof ik om drie uur aanwezig zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian heeft toch de hele ochtend nog om te slapen?
goed idee nog zo laat, is ie lekker duf morgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:16 schreef mazaru het volgende:
Brian wil als ze klaar zijn een slaapmiddel innemen
Hopelijk is daar ook over nagedacht door Team JECHquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian heeft toch de hele ochtend nog om te slapen?
Eric een opstoot van Eric ? Een soort homohitterquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het wordt ook pas echt leuk als bijvoorbeeld Eric na een 'opstoot' van Eric 2 meter de lucht in vliegt en bovenop het bed van rat en pijpslet landt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
goed idee nog zo laat, is ie lekker duf morgen.
Goed voor zn reactievermogen!quote:Op zondag 17 februari 2008 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
goed idee nog zo laat, is ie lekker duf morgen.
Ik hoorde Huub net zeggen dat ze nog een half uurtje hebben. Er is dus een limiet gesteld door achter.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en boven zitten ze nog lekker te kaarten, hopelijk tot een uurtje of vijf.
dat zou vervelend zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het wordt ook pas echt leuk als bijvoorbeeld Eric na een 'opstoot' van Eric 2 meter de lucht in vliegt en bovenop het bed van rat en pijpslet landt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub net zeggen dat ze nog een half uurtje hebben. Er is dus een limiet gesteld door achter.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric een opstoot van Eric ? Een soort homohitter
Weer bescherming voor die rat. Op zaterdag is er geen bedtijdquote:Op zondag 17 februari 2008 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub net zeggen dat ze nog een half uurtje hebben. Er is dus een limiet gesteld door achter.
Ik hoop dar ze bedoelen dat deze act er binnen een half uur moet opstaan...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer bescherming voor die rat. Op zaterdag is er geen bedtijd
Even terugkomend op wat Huub zei: Misschien hebben ze zelf een schema gemaakt voor de nacht en bedoelde Huub een half uurtje tot het volgende geplande moment.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer bescherming voor die rat. Op zaterdag is er geen bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |