Kan zijn maar ze vermaken me gewoon niet op de streams. Ik vind het jammer dat Brian en Amanda een koppel zijn en Amanda belemmerd wordt in haar doen en laten. Zij boet in voor de lieve vrede en lijkt blind in d'r relatie. Ook vind ik ze beide vrij onzichtbaar en nemen credits op een PR-achtige manier.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind Brian geen pauper en Amanda zeker ook niet. Ze zijn zeker mensen met gevoel en de beste bedoelingen hebben. Door hun jeugd zijn ze erg geschaad en moeilijk vorm kunnen geven aan hun oprechte gevoel.
Dit in tegenstelling tot Huub die alleen maar aan zichzelf denkt en alles daarvoor moet wijken. Zelfs zijn moeder aan de kant schuift, hoe gek ben je dan. Die Huub weet niet eens wat binden, liefde of houden van is, hij gebruikt iedereen vanuit eigen belang. Alles wat niet door de beugel kan kikt hij op, ik snap dat niemand met hem te maken wil hebben, ik ook niet. Daarom staat hij bij mij op de laatste plaats en daarboven Claire.
Trustenquote:Op zondag 17 februari 2008 02:08 schreef MissSomebody het volgende:
Trusten Fokkers.....tot morgen...
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:08 schreef MissSomebody het volgende:
Trusten Fokkers.....tot morgen...
Voor Amanda was de dag "zwaar", teveel indrukken opgedaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:06 schreef Ziet het volgende:
amanda ging over haar nek?
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn maar ze vermaken me gewoon niet op de streams. Ik vind het jammer dat Brian en Amanda een koppel zijn en Amanda belemmerd wordt in haar doen en laten. Zij boet in voor de lieve vrede en lijkt blind in d'r relatie. Ook vind ik ze beide vrij onzichtbaar en nemen credits op een PR-achtige manier.
Die uitspraken van Huub neem ik met een korrel zout. Hij probeert dingen en valt vaak weer in dezelfde valkuil wat me steeds weer erg pissed off maakt. Huub gebruikt idd alles en iedereen maar daar zijn ze zelf bij. Voor mij is er weinig alternatief.... of het moet Claire zijn (Jaap vind ik gewoon een lafaard) maar dit zit er nog te kort in om haar die villa te gunnen.
Voor mij was er maar 1 winnaar en dat is Sylvia.... daarmee is ook de keuze voor het kamp waar ik voor ben bepaald. Anti-Brian dus.
Last van haar menstruatie zegt zequote:Op zondag 17 februari 2008 02:10 schreef Carlaa het volgende:
het lijkt erop dat Amanda alvast haar "griepje" voor morgen aan het voorbereiden is!
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:11 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zit zich gewoon aan te stellen in de hoop dat het Hokje zegt dat ze moeten gaan slapen en Amanda en Brian met rust laten!
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:11 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zit zich gewoon aan te stellen in de hoop dat het Hokje zegt dat ze moeten gaan slapen en Amanda en Brian met rust laten!
Ze kijkt verdomme eerst in de spiegel voordat ze naar de wc gaat waar geen camera's op staan!quote:
Owww Febo zal wel moeten ingrijpen... het is niet sjiek zieke mensen aan te vallen.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Amanda is al stuk en ze heeft weer gespuugd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |