Wie ze denken he.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat hard om te zeggen welke medekandidaat weg moet.![]()
je hebt nog 20 minutenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik moet naar de wc maar ik durf niet!
Oeh dat kwam zooo spontaan he. Bijna Wendy-Spontaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef SpaRood het volgende:
Martijn: "Oh heerlijk we kunnen nog stemmen"
Minstens.quote:
OH gelukkig, het kan al niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh, nu kom ik bijna in de verleiding nog even snel te stemmen [afbeelding]
Vorige week zat ze naast Neil op de kruk, hoor.quote:
If you only knew...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zojuist als een blok gevallen voor Nigel
Wat een schatje
Had je dat tijdens IDO3 of XFA ook al niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
If you only knew....
Nu doe ik het weer, krijg ik straks weer een roddeljournalist in m'n PM die sappige verhalen wil.
Ach, na zo'n optreden zal het vast niet, vorige keer was ze ook slecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige week zat ze naast Neil op de kruk, hoor.
Dus zó heel gek is het nou ook weer niet dat ze denkt dat ze weg gaat
Ruimt lekker op tochquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Ehm, nee. Alleen afgelopen week, iemand die dacht dat ik hele negatieve verhalen over Nigel hadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je dat tijdens IDO3 of XFA ook al niet eens?
Dan was dat bij iemand anders destijds.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, nee. Alleen afgelopen week, iemand die dacht dat ik hele negatieve verhalen over Nigel had.
Op de vraag wie er exit gaat heel zielig zeggen: "Ik"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
Wat heeft Nigel gedaan dat zo veel mensen opeens spontaan doet soppen hier?
De enige man zijn tot nu in Idols 4. of je wilt Neil een man noemen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
Zingen was het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
raar he...?? :quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
Absoluut.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
denk je dat nathalie een contract krijgt als ze er nu uit gaat??...
Ik denk dat Gordon wel met haar aan de gang gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
denk je dat nathalie een contract krijgt als ze er nu uit gaat??...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou echt leuk zijn als Nikki vanavond moest vertrekken!
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
ik hoop het zo...quote:
De Latoya van I. 4quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou echt leuk zijn als Nikki vanavond moest vertrekken!
dat was ook wel weat spraakmakender, love or hate kandidaten (anja, dorinequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:39 schreef Svensational het volgende:
Qua livetopics zijn we XFA al voorbij, qua kandidatentopics gaat dat niet meer lukken denk ik.
lolquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Charlene had Nigel moeten zeggen voor de gaarrrp
Z'n 3e been bedoel je??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef MNR het volgende:
Dank je Gordon! Ik denk precies hetzelfde!!!!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon wel met haar aan de gang gaat
nopequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Gordon een punt maar toen ze dat vroegen waren de lijnen toch al dicht?
Oh, ik dacht dat dat een van de dansers was!?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?
nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Gordon een punt maar toen ze dat vroegen waren de lijnen toch al dicht?
Maar het zou de stemmen van volgende week beïnvloeden. Daarom zei hij ook dat mocht Nigel deze keer doorgaan hij volgende week sympathiestemmen zou krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ze vroegen het pas toen de lijnen al bijna dicht waren Gordon!
* Greys piest haast in d'r broekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een van de dansers was!?
Nee de lijnen gingen dicht nadat ze naar 4 gingen, de vraag werd al op 5 gesteld. Wendy werd ook gered door de bel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ze vroegen het pas toen de lijnen al bijna dicht waren Gordon!
Huh?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:45 schreef Mirri het volgende:
Ik zie de hele tijd Paris Hilton naast Martijn staan als ik mijn ogen op Martijn richt.
Dat je niet aan kandidaten moet vragen wie er exit gaat als de lijnen nog open zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wat zei gordon? Heb ik dat weer gemist door een irri-persoontje.
Dat er een hoop gemanipuleerd wordt en daar geirriteerd door is (echt exact kan ik het niet onder woorden brengen).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wat zei gordon? Heb ik dat weer gemist door een irri-persoontje.
Net zoals het niveauquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
Haar haar zakt steeds verder weg....
Martijn verlulde zich al... "je moet nog even blijven zitten" dus die is wel doorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Together het volgende:
Nathalie niet de meeste stemmen.
Kans gemist voor een toffe woordgrapquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja Nigel gaat d'r uiteraard.
Shit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kans gemist voor een toffe woordgrap!
Nah, het zal toch niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Oh jee, straks gaat Nathalie eruit
Hahaha! Dat wordt bonje in huize Pheno!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, *gaat wat verder van vrouw af zitten....
quote:
Grappig dat je dat zegt. Ik heb ook echt het idee dat Nikki daar helemaal niet thuis hoort en daar alleen maar zit omdat ze 'groot' wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef thaleia het volgende:
Ik had de stille hoop dat Nikki eruit zou gaan omdat iedereen zou denken dat er toch al wel genoeg mensen op haar stemmen
Heb jij een latijns woordenboek gegeten van de spanningquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef BVO het volgende:
Het is gewoon flauw om ex ante al Nigel zijn eventuele doorgaan te bagataliseren en een smoesje aan te schuiven. Ik vind dat gewoon respectloos.
Wel als Nigel genoeg symphatie-stemmen gekregen heeft.quote:
Ik denk het echtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Oh jee, straks gaat Nathalie eruit
Ze wrijft al in haar handen. Oh dear......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Dat wordt bonje in huize Pheno!
Ex ante is gewoon een hele normale uitdrukking hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij een latijns woordenboek gegeten van de spanning
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Van mij die zwarte meid er wel uit. Ik kijk normaal geen Idols, maar in de afwachting op de voetbalsamenvatting staat mn oordeel al vast. "Deze stijl" blabla, taalachterstand, oprotten met die allochtoon en die belachelijke familie.
ahhh een voetbal tokkiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Van mij die zwarte meid er wel uit. Ik kijk normaal geen Idols, maar in de afwachting op de voetbalsamenvatting staat mn oordeel al vast. "Deze stijl" blabla, taalachterstand, oprotten met die allochtoon en die belachelijke familie.
Racist!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Toen ie iets soortgelijks bij Neil deed vond je het wel grappig?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef BVO het volgende:
Het is gewoon flauw om ex ante al Nigel zijn eventuele doorgaan te bagataliseren en een smoesje aan te schuiven. Ik vind dat gewoon respectloos.
Das de 2e X dat ik om je moet lachen vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij een latijns woordenboek gegeten van de spanning
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdomme ik wil de uitslag nu weten over een uur stappen en ga nog even slapen voordat het zover is. Heb amper kunnen slapen vandaag.
Dat is precies wat ik dacht, volgens mij wordt Idols dan saai. Het ene "degelijke kwaliteitsoptreden" na het andere.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
ze zegt dat als NatteLie er uit is, ze niet meer kijkt. Oh noes!!!!!!!!!!!!!!!
Ehm, wat eed hij en waar zei ik dat ik het grappig vond?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ie iets soortgelijks bij Neil deed vond je het wel grappig?
respect jeweetzquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, wat eed hij en waar zei ik dat ik het grappig vond?
Dit is gewoon respectloos, klaar.
Doe even normaal zegquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja bij wat ik gestudeerd heb was Latijn ook heel gebruikelijk. Expecto patronum en zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ex ante is gewoon een hele normale uitdrukking hoor.
In ieder geval binnen economie, wat ik studeer.
Heb je de nederlandse taal van kamper Neil zeker ook gemistquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
die is brabo, da's net zo ergquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef CJ het volgende:
Ach, Nigel is ook zwart en Charlene is een halfbloedje. Zou pas racistisch zijn als hij zei dat die blanke er uit moest.
Zeiken over sympathiestemmen van Neil, en dat je het grappig vond zei ik niet, dat vroeg ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, wat eed hij en waar zei ik dat ik het grappig vond?
it is gewoon respectloos, klaar.
Ik heb nooit over sympathiestemmen gezeken hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeiken over sympathiestemmen van Neil, en dat je het grappig vond zei ik niet, dat vroeg ik.
Oke, dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Die gast zit daar met een zonnebril op in het publiek.
Jij hebt Harry Potter gestudeerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja bij wat ik gestudeerd heb was Latijn ook heel gebruikelijk. Expecto patronum en zo.
Ik denk dat je 'lumos' wel eens op BVO kan uitproberen dan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja bij wat ik gestudeerd heb was Latijn ook heel gebruikelijk. Expecto patronum en zo.
Hij heeft last van die podiumlichtenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je die familie gezien dan? Die gast zit daar met een zonnebril op in het publiek.
Je vraagt wat Gordon deed, ik geef antwoord, jij betrekt het op jezelfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nooit over sympathiestemmen gezeken hoor. Je verwart me met die zuurpruim van een T.
Misschien zijn ze net voor de uitzending geland vanuit Congo? Natte Lie kan nu immers nog wel wat extra familieleden laten overvliegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je die familie gezien dan? Die gast zit daar met een zonnebril op in het publiek.
Je hebt er maar tien, wees zuinig. Je teennagels lijkt me minder bijtenquote:
Soms kun je beter je mond houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij impliceerde dat ik Gordons gedrag grappig vondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vraagt wat Gordon deed, ik geef antwoord, jij betrekt het op jezelf!
lumos maximaaaaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt Harry Potter gestudeerd?
In zijn geval is altijd een betere optie.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Wees jij maar zuinig op je vrouw!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt er maar tien, wees zuinig. Je teennagels lijkt me minder bijten
quote:
Zo, weer een week overleeftquote:
Dan kan jij 'm troosten met je grote trooststick!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef BVO het volgende:
Nou, schiet op, kunnen we Nigy uitzwaaien.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:59 schreef Svensational het volgende:
Nigel weg NU!
Bwahahaha!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan kan jij 'm troosten met je grote trooststick!!
![]()
Nathalie
![]()
Dat zou jij vast ook doen als je daar zou zitten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
Nathalie zit gewoon dat kaartje te lezen.
Dat zien we volgende week lieve kijkbuis kindertjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Had je haar gezicht moeten zien als ze niet door was![]()
![]()
Ze kijkt ze ook als ze klaarkomt denk ik. Dus doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Had je haar gezicht moeten zien als ze niet door was![]()
![]()
Zoiets ging ook door mij heenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
Neil en Nigel eindelijk weg.
Idols kan beginnen.
Sjiek hendig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zien we volgende week lieve kijkbuis kindertjes.
Ik zag zijn afscheidsspeech wel, met zn pa erbij. Wat een figuren trekken ze daar aan zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb je de nederlandse taal van kamper Neil zeker ook gemist
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:01 schreef Cee het volgende:
Nou, de laatste Nederlander eruit vandaag.
Toch fijn van die zekerheden in het leven.quote:
Had je maar meer moeten stemmenquote:
Noem je me nu God?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Hij vergat zijn grote vriend God te bedanken!
Toch?
Dat genegeer ookquote:
Ik ben alle afgevallen kandidaten al vergeten ja. Toen ze net over pauline hadden moet ik echt denken; wie was dat ook al weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
Nog 2 weekjes en dan vergeten we al de Idols kandidaten weer.
Was dat die ouwe?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben alle afgevallen kandidaten al vergeten ja. Toen ze net over pauline hadden moet ik echt denken; wie was dat ook al weer
quote:
Tja, na Boris en zijn oorverdovende stilte zijn de mensen de kerels zatquote:
Wie was de tweede homo dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef Marble het volgende:
Toch denk ik dat er iets van een complot achter zit. Dat er gewoon niet voor de derde keer een homo mag winnen of zo. Waar is SCH als je insider info nodig hebt?
Jenniferquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben alle afgevallen kandidaten al vergeten ja. Toen ze net over pauline hadden moet ik echt denken; wie was dat ook al weer
WEER een Jim-diss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
Toch wel grappig, hij is 'maar' vierde maar volgens mij beter dan welke top 3-man in Idols heeft gezeten (Boris even niet meegerekend dan).
geen goeie mannelijke zangers zijn er... boris was en is gewoon nog steeds de beste.... echt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na Boris en zijn oorverdovende stilte zijn de mensen de kerels zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |