Wie ze denken he.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat hard om te zeggen welke medekandidaat weg moet.![]()
je hebt nog 20 minutenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik moet naar de wc maar ik durf niet!
Oeh dat kwam zooo spontaan he. Bijna Wendy-Spontaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef SpaRood het volgende:
Martijn: "Oh heerlijk we kunnen nog stemmen"
Minstens.quote:
OH gelukkig, het kan al niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh, nu kom ik bijna in de verleiding nog even snel te stemmen [afbeelding]
Vorige week zat ze naast Neil op de kruk, hoor.quote:
If you only knew...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zojuist als een blok gevallen voor Nigel
Wat een schatje
Had je dat tijdens IDO3 of XFA ook al niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
If you only knew....
Nu doe ik het weer, krijg ik straks weer een roddeljournalist in m'n PM die sappige verhalen wil.
Ach, na zo'n optreden zal het vast niet, vorige keer was ze ook slecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige week zat ze naast Neil op de kruk, hoor.
Dus zó heel gek is het nou ook weer niet dat ze denkt dat ze weg gaat
Ruimt lekker op tochquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Ehm, nee. Alleen afgelopen week, iemand die dacht dat ik hele negatieve verhalen over Nigel hadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je dat tijdens IDO3 of XFA ook al niet eens?
Dan was dat bij iemand anders destijds.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, nee. Alleen afgelopen week, iemand die dacht dat ik hele negatieve verhalen over Nigel had.
Op de vraag wie er exit gaat heel zielig zeggen: "Ik"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
Wat heeft Nigel gedaan dat zo veel mensen opeens spontaan doet soppen hier?
De enige man zijn tot nu in Idols 4. of je wilt Neil een man noemen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
Zingen was het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
raar he...?? :quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
Absoluut.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
denk je dat nathalie een contract krijgt als ze er nu uit gaat??...
Ik denk dat Gordon wel met haar aan de gang gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
denk je dat nathalie een contract krijgt als ze er nu uit gaat??...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou echt leuk zijn als Nikki vanavond moest vertrekken!
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Cee het volgende:
ik hoop het zo...quote:
De Latoya van I. 4quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou echt leuk zijn als Nikki vanavond moest vertrekken!
dat was ook wel weat spraakmakender, love or hate kandidaten (anja, dorinequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:39 schreef Svensational het volgende:
Qua livetopics zijn we XFA al voorbij, qua kandidatentopics gaat dat niet meer lukken denk ik.
lolquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Charlene had Nigel moeten zeggen voor de gaarrrp
Z'n 3e been bedoel je??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef MNR het volgende:
Dank je Gordon! Ik denk precies hetzelfde!!!!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon wel met haar aan de gang gaat
nopequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Gordon een punt maar toen ze dat vroegen waren de lijnen toch al dicht?
Oh, ik dacht dat dat een van de dansers was!?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?
nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Gordon een punt maar toen ze dat vroegen waren de lijnen toch al dicht?
Maar het zou de stemmen van volgende week beïnvloeden. Daarom zei hij ook dat mocht Nigel deze keer doorgaan hij volgende week sympathiestemmen zou krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ze vroegen het pas toen de lijnen al bijna dicht waren Gordon!
* Greys piest haast in d'r broekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een van de dansers was!?
Nee de lijnen gingen dicht nadat ze naar 4 gingen, de vraag werd al op 5 gesteld. Wendy werd ook gered door de bel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ze vroegen het pas toen de lijnen al bijna dicht waren Gordon!
Huh?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:45 schreef Mirri het volgende:
Ik zie de hele tijd Paris Hilton naast Martijn staan als ik mijn ogen op Martijn richt.
Dat je niet aan kandidaten moet vragen wie er exit gaat als de lijnen nog open zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wat zei gordon? Heb ik dat weer gemist door een irri-persoontje.
Dat er een hoop gemanipuleerd wordt en daar geirriteerd door is (echt exact kan ik het niet onder woorden brengen).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wat zei gordon? Heb ik dat weer gemist door een irri-persoontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |