Shit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kans gemist voor een toffe woordgrap!
Nah, het zal toch niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Oh jee, straks gaat Nathalie eruit
Hahaha! Dat wordt bonje in huize Pheno!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, *gaat wat verder van vrouw af zitten....
quote:
Grappig dat je dat zegt. Ik heb ook echt het idee dat Nikki daar helemaal niet thuis hoort en daar alleen maar zit omdat ze 'groot' wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef thaleia het volgende:
Ik had de stille hoop dat Nikki eruit zou gaan omdat iedereen zou denken dat er toch al wel genoeg mensen op haar stemmen
Heb jij een latijns woordenboek gegeten van de spanningquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef BVO het volgende:
Het is gewoon flauw om ex ante al Nigel zijn eventuele doorgaan te bagataliseren en een smoesje aan te schuiven. Ik vind dat gewoon respectloos.
Wel als Nigel genoeg symphatie-stemmen gekregen heeft.quote:
Ik denk het echtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Oh jee, straks gaat Nathalie eruit
Ze wrijft al in haar handen. Oh dear......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Dat wordt bonje in huize Pheno!
Ex ante is gewoon een hele normale uitdrukking hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij een latijns woordenboek gegeten van de spanning
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Van mij die zwarte meid er wel uit. Ik kijk normaal geen Idols, maar in de afwachting op de voetbalsamenvatting staat mn oordeel al vast. "Deze stijl" blabla, taalachterstand, oprotten met die allochtoon en die belachelijke familie.
ahhh een voetbal tokkiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Van mij die zwarte meid er wel uit. Ik kijk normaal geen Idols, maar in de afwachting op de voetbalsamenvatting staat mn oordeel al vast. "Deze stijl" blabla, taalachterstand, oprotten met die allochtoon en die belachelijke familie.
Racist!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |