Zo, weer een week overleeftquote:
Dan kan jij 'm troosten met je grote trooststick!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef BVO het volgende:
Nou, schiet op, kunnen we Nigy uitzwaaien.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:59 schreef Svensational het volgende:
Nigel weg NU!
Bwahahaha!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan kan jij 'm troosten met je grote trooststick!!
![]()
Nathalie
![]()
Dat zou jij vast ook doen als je daar zou zitten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
Nathalie zit gewoon dat kaartje te lezen.
Dat zien we volgende week lieve kijkbuis kindertjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Had je haar gezicht moeten zien als ze niet door was![]()
![]()
Ze kijkt ze ook als ze klaarkomt denk ik. Dus doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Had je haar gezicht moeten zien als ze niet door was![]()
![]()
Zoiets ging ook door mij heenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
Neil en Nigel eindelijk weg.
Idols kan beginnen.
Sjiek hendig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zien we volgende week lieve kijkbuis kindertjes.
Ik zag zijn afscheidsspeech wel, met zn pa erbij. Wat een figuren trekken ze daar aan zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb je de nederlandse taal van kamper Neil zeker ook gemist
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:01 schreef Cee het volgende:
Nou, de laatste Nederlander eruit vandaag.
Toch fijn van die zekerheden in het leven.quote:
Had je maar meer moeten stemmenquote:
Noem je me nu God?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Hij vergat zijn grote vriend God te bedanken!
Toch?
Dat genegeer ookquote:
Ik ben alle afgevallen kandidaten al vergeten ja. Toen ze net over pauline hadden moet ik echt denken; wie was dat ook al weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
Nog 2 weekjes en dan vergeten we al de Idols kandidaten weer.
Was dat die ouwe?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben alle afgevallen kandidaten al vergeten ja. Toen ze net over pauline hadden moet ik echt denken; wie was dat ook al weer
quote:
Tja, na Boris en zijn oorverdovende stilte zijn de mensen de kerels zatquote:
Wie was de tweede homo dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef Marble het volgende:
Toch denk ik dat er iets van een complot achter zit. Dat er gewoon niet voor de derde keer een homo mag winnen of zo. Waar is SCH als je insider info nodig hebt?
Jenniferquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben alle afgevallen kandidaten al vergeten ja. Toen ze net over pauline hadden moet ik echt denken; wie was dat ook al weer
WEER een Jim-diss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
Toch wel grappig, hij is 'maar' vierde maar volgens mij beter dan welke top 3-man in Idols heeft gezeten (Boris even niet meegerekend dan).
geen goeie mannelijke zangers zijn er... boris was en is gewoon nog steeds de beste.... echt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na Boris en zijn oorverdovende stilte zijn de mensen de kerels zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |