NDS verkoop/ruil topic 8quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:58 schreef PGL het volgende:
Mwa, Bomberman lijkt me niet zo..
[ code verwijderd ]
hoeveel vraag je voor die nintendogs?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef PGL het volgende:
Nog steeds te koop/ruil;
Zelda PH
Advance Wars DS
Nintendogs Labrador
Lieft ruilen
Wat wil je ervoor?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Bat het volgende:
ik heb nog steeds in de aanbieding:
Mario Kart DS
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:32 schreef Slickk het volgende:
Een paar games aangeboden.
Pokémon Diamond [US] ¤25
Tony Hawk's American Sk8land ¤15
Mario Slam Basketball ¤25
Animal Crossing: Wild World ¤25
Bomberman ¤15
Metroid Prime: Hunters [US] ¤25
Advance Wars: Dual Strike ¤25
Mario & Luigi: Partners in Time ¤25
Mario Kart DS ¤25
Beetje laat misschien, maar verkoop je Trauma Center ook los?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil al mijn DS games verkopen:
- Mario & Luigi : Partners in Time
- Kirby's Power Paintbrush
- Hotel Dusk : Room 215 (US Versie, werkt op EU DS)
- Advance Wars : Dual Strike
- Trauma Center : Under the Knife
Het liefste in 1 koop, op te halen in Utrecht.
Ik zit zelf aan zo'n 75 euro te denken, maar bied maar wat.
Vraagprijs?quote:Op maandag 7 april 2008 13:01 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb de volgende spellen nog liggen:
Metroid Prime Hunters: First Hunt (Demo)
Wario Ware Touched!
Yoshi Touch&Go [US]
Polarium
Super Mario 64 DS
Te koop, niet te ruil
Inmiddels al verkocht in combinatie met Brain Training voor 35 euries.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef murderH het volgende:
hoeveel voor: Pokemon Diamond (Amerikaanse Versie)
Schermpje is hier te verkrijgen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3161quote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef xTDRx het volgende:
Gezocht: NDS Lite onder de 80 euro of iemand die mijn bovenste schermpje kan repareren op no pay no cure basis, is in de buurt van Eindhoven voor een over een te komen bedrag
Is goed, stuur maar een PM.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:42 schreef killermj het volgende:
@strolie75 Zelda (mits compleet en goede staat) 15,- INCL
Nog steeds te koop.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[TK]The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Advance Wars: Days of Ruin Hotel Dusk: Room 215 Castlevania: Portrait of Ruin
Laten we zeggen, 15 euro per spel exclusief verzenden.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:16 schreef Slickk het volgende:
- 9 spellen voor de Nintendo DS, dit zijn; (Richtprijzen staan erachter, rond die prijs gewoon bieden )
Tony Hawk's American Sk8land ¤10
Bomberman ¤10
Advance Wars: Dual Strike ¤15
Mario Slam Basketball ¤15
De volgende spellen The Legend of Zelda: Phantom Hourglass + Advance Wars: Days of Ruin + Castlevania: Portrait of Ruin voor ¤ 40,- inclusief verzenden?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[TK]The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Advance Wars: Days of Ruin Hotel Dusk: Room 215 Castlevania: Portrait of Ruin
Laten we zeggen, 15 euro per spel exclusief verzenden.
Deze zijn ook nog te koopquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:05 schreef Lijnloos het volgende:
Zoals beloofd, mijn lijstje met verkoop-spul:
[TK]
Super Mario 64 DS ¤20
Pokemon Diamond ¤25
Big Brain Academy ¤15
Platinum Sudoku ¤15
Animal Crossing Wild World ¤25
Allen incl. verzending.
Mocht je meer dan 1 spel willen, dan kan er wellicht een dealtje gesloten worden.
Alle spellen inclusief box en boekjes.
Ik hoef er geen spellen voor terug, dus geen ruil...
Ook nog [TK] mits een goede prijs wordt geboden (>¤75):
Nintendo DS, niet lite maar oude stijl. In prima staat... ongeveer een jaar oud, inclusief doosje en oplader...
Ik heb wel interesse in deze 2quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
# The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
# Hotel Dusk: Room 215
Stuur maar een PM, maken we een deal.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur maar een PM, maken we een deal.
Ik ben wel geinteresseerd in deze twee spellen. PM is onderwegquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
# Castlevania: Portrait of Ruin
# Trauma Center
PM terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:45 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in deze twee spellen. PM is onderweg
Hoi heb zelda, wil wel ruilen tegen Nitendogsquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben op zoek naar Zelda; PH
Heb te ruil Nintendogs of geld.
wie.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:15 schreef jefjef het volgende:
[..]
Hoi heb zelda, wil wel ruilen tegen Nitendogs
pm me maar
Heb je de Brain Training nog?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef CaLeX het volgende:
TK
NDS Compleet + netjes
Super Mario 64 DS 20,-
On track Train SIM 12,50
Brain Training "hoe oud is jou brein" 11,-
wil je d'r ééntje of alle 2?quote:
Met Grip wil ik um wel hebben. PM mij ff.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Wessiej het volgende:
Iemand interesse in Guitar Hero On Tour?
Weet niet of je nog op zoek bent maar heb er hier een liggen, ziet er nog top uit, hoeveel bied je er voor?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zoek een Ds, liefst oude versie. Maakt niet uit hoe verrot ie er uitziet (als het scherm maar intact is en ie gewoon nog werkt). Iemand?
Bedankt voor de deal. Gisteren compleet uitgespeeld op Medium. Erg leuk (en goed voor kramp in je handen)quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Wessiej het volgende:
Iemand interesse in Guitar Hero On Tour?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt voor de deal. Gisteren compleet uitgespeeld op Medium. Erg leuk (en goed voor kramp in je handen)
Diamond heb ik hier wel liggen en wil ik ook wel vanaf, maar wil liever niet ruilen, alleen verkopen... dus doe een leuk bod als je hem wilt?!quote:Op zondag 28 september 2008 11:47 schreef senesta het volgende:
Ik zoek pokemon diamond en/of pearl en we hebben eventueel een paar spelletjes te ruil
Super princess Peach,
Bomberman,
Mario kart DS,
Worms open Warfare.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef Dalai_Lama het volgende:Ik heb drie spellen te koop:
Brain Training
My Word Coach
Happy Feet
alledrie compleet en in goede staat. Vraagprijs ca 15 euro per spel, 35 voor alle drie.
En is er iemand die zijn roze of witte DS wil ruilen tegen een zwarte? Uiteraard goed werkend, maar mijn huisgenote is toch meer girlie dan ik dacht, dus wil graag een roze.
Staat van de DS? Wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef Silv het volgende:
Heb nog wel een DS Lite (zwart)
+
Mario Kart
Advance Wars: Dual Strike
Castlevania: Portrait of Ruin (doosje moet ik nog zoeken)
Animal Crossing: Wild World
Metroid Prime: Hunters
Als iemand interesse heeft
Met of zonder games ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Staat van de DS? Wat wil je ervoor hebben?
Heb Animal Crossing en Mario Kart. Wat voorn Xbox360 games heb je te ruil ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef BrokenBond het volgende:
Iemand hier nog wat te koop?
Ik ben het liefst op zoek naar Zelda, Animal Crossing en Mario Kart
Ik heb geen DS games te ruil, maar wel Xbox360 en PC games of noem je prijs natuurlijk.
10 incl.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef Slomy het volgende:
Te ruil / koop:
- Advance Wars: Dark Conflict (nog in seal)
10 incl. voor GTA?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
Aangeboden wegens kopen iPhone versie:
- Broken Sword
- GTA: Chinatown Wars
¤ 15 incl?
Is dat de Director's Cut dinges editie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
Aangeboden wegens kopen iPhone versie:
- Broken Sword
¤ 15 incl?
Helemaal niemand? Heeft iedereen het te druk met 30 april, 5 mei feesten..quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef minmex het volgende:
Hallo,
Heb ook nog een aantal spelletjes liggen waar niks mee gedaan is of gaat gaat gebeuren.
Zowiezo met boekje, doosjes heb ik vast wel, maar moet ik zoeken.
- Mind quiz Your brain coach
- Zoo tycoon DS
- More brain training
- Need for speed carbon own the city
- Need for speed most wanted
- Age of empires
- Metriod Prime hunters
Over te nemen voor een goed bod.
Verzendkosten voor de koper.
Ligt er een beetje aan. Samen voor 20 zou bijvoorbeeld ook best kunnen. En ik ga er wel vanuit dat die 15 euro exclusief verzenden is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb een bod van 5 euro per spel voor
Lunar Knights
Castlevania Dawn of Sorrow
Advance Wars Dual Strike
Is dat redelijk? Of te weinig?
De drie spellen zijn inmiddels verkocht na wat heen en weer onderhandelen. Advance War Dual Strike is dus weg. Nog interesse in FF3? Deze heb ik dus nog:quote:Op woensdag 20 april 2011 00:45 schreef Operc het volgende:
Final Fantasy III
Advance Wars Dual Strike
Als je ze beide nog hebt 20 inclusie verzenden. (indien ophalen 15 euro samen?)
Ik wilde je PMen, maar je inbox is vol. 10 euro incl. voor FFIII?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De drie spellen zijn inmiddels verkocht na wat heen en weer onderhandelen. Advance War Dual Strike is dus weg. Nog interesse in FF3? Deze heb ik dus nog:
Final Fantasy III
Childeren of Mana
Goldeneye
Metroid Prime Hunters
Nanostray
42 All-Time Classics
Stuur even een berichtje naar zoldermoetleeg bij g m a i l punkt c o mquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik wilde je PMen, maar je inbox is vol. 10 euro incl. voor FFIII?
Mwah, opladers zijn niet echt al te duur hoor pluisje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef pluisje79 het volgende:
Heeft er iemand nog een oplader rondslingeren die voor een heel klein prijsje mag verhuizen?
Kun je het nog een keer aanbieden zonder jeweetwel?quote:
Roze Nintendo DS lite die soms geen spelletjes leest door jeweetwel Het is even een kwestie van blazen in de kaartlezer of even het spelletje in en uithalen. De oude spelletjes die de andere ingang gebruiken kunnen wel afgespeeld worden zonder problemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer aanbieden zonder jeweetwel?
Heb je het nog??quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:09 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Roze Nintendo DS lite die soms geen spelletjes leest door jeweetwel Het is even een kwestie van blazen in de kaartlezer of even het spelletje in en uithalen. De oude spelletjes die de andere ingang gebruiken kunnen wel afgespeeld worden zonder problemen.
Vraagprijs is 20 euro.
Ja ik heb hem nog.quote:
Nee doos zit er niet meer bij. Lader wel. Wat gebruikerssporen op het schermpje, maar verder altijd zuinig op geweest. In een dragster bewaard.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:22 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Compleet met doos en wat is de staat??
Nog interesse?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:22 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Compleet met doos en wat is de staat??
De eerste? Daar heb ik lang naar moeten zoeken voor ik die 2e hands vond!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft er iemand Phoenix wright voor mij voor een leuk prijsje?
Verkoop me de jouwe kabuto!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik wens je veel succes met de eerste phoenix wright
dat spel is zeldzaam als de pest hier
had ik er een dan ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Verkoop me de jouwe kabuto!
Maar opzich was er best een goede deal op amazon.co.uk met de eerste 3 delen voor zo'n 45 euro, maar ik heb geen creditcard
Als je je best eens deed dan welquote:
U serious bro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens, ik bied bij deze mijn Phoenix Wright - Ace Attorney te koop / te ruil aan het betreft een US versie zonder doosje (heeft er nooit bij gezeten toen ik hem daar kocht) want hij is bij mij toch maar aan het verstoffen realiseer ik mij nu.
het was een grafwerk die laatste case te halen maar ik weet niet of ik em nog ooit uitspeel ^^ en helaas vrees ik dat de US versie niet gaat werken op een EU 3dsquote:
Ah, goed dat je dat zegt, dan heb ik er namelijk ook niets aan. Jammer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het was een grafwerk die laatste case te halen maar ik weet niet of ik em nog ooit uitspeel ^^ en helaas vrees ik dat de US versie niet gaat werken op een EU 3ds
precies en mijn ds heeft het leven gelaten maar ik ga t wel testen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ah, goed dat je dat zegt, dan heb ik er namelijk ook niets aan. Jammer.
grappig aangezien mijn phoenix wright (PAL) werkt op mijn paarse NTSC 3dsquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het was een grafwerk die laatste case te halen maar ik weet niet of ik em nog ooit uitspeel ^^ en helaas vrees ik dat de US versie niet gaat werken op een EU 3ds
Ja ik kwam er gisteren ook achter dat DS games gewoon niet regiolocked zijn en dat het dus niet uit maakt van waar, het werkt op de 3dsquote:Op maandag 11 november 2013 08:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
grappig aangezien mijn phoenix wright (PAL) werkt op mijn paarse NTSC 3ds
(ja ik heb er dus 1, crap )
Objectionquote:Op maandag 11 november 2013 08:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
grappig aangezien mijn phoenix wright (PAL) werkt op mijn paarse NTSC 3ds
(ja ik heb er dus 1, crap )
minpunten kabuto, minpuntenquote:
20quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef Lijnloos het volgende:
Wat wil je voor die AnimalCrossing hebben? Heb nu net een 2DS dus ben nog aan het rondkijken voor games. Heb nu alleen Zelda (en de oude DS-spellen die ik al had).
Heb je deze inmiddels al verkocht of is ie nog beschikbaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef MissPopcorn het volgende:
Ik heb een roze Nintendo 3DS in de aanbieding. Compleet met de verpakking en oplader (ook docking station) en eventueel een beschermhoes.
Ik zou hem graag verkopen of anders ruilen voor een rode of zwarte Nintendo 3DS XL (ook compleet, met bijbetaling van mijn kant of bv. een spelletje). En ik ben ook geïnteresseerd in een gedeeltelijke ruil voor geld+spelletjes (Mario, Animal Crossing New Leaf, Pokemon, om maar wat favorieten te noemen).
Hij is nog beschikbaar!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je deze inmiddels al verkocht of is ie nog beschikbaar?
Verkoop je Mario Kart ook los?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:28 schreef Niek. het volgende:
Nintendo DS lite +games - vraagprijs = 40euro
Ziet er als nieuw uit, oplader en hoesje.
Games:
Advance Wars Dual Strike
Sonic Rush
Mario Kart DS
New Super Mario Bros
Puzzle Quest
Super Scribblenauts
Chrono Trigger
Mario & Luigi
Pokemon Black 2
The Legend of Zelda Phantom Hourglass
Ik heb hier nog een mario kart DS liggen. Compleet met doos en al. PM me als je interesse hebt.quote:
Als je hem nog niet hebt gevonden, heb ik hem liggen! Ik vraag 35 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef Frag_adder het volgende:
Wellicht een long shot maar:
Heeft iemand Professor layton vs Phoenix wright, liggen ? Ik ben hier naar opzoek
Ah jammer ik zie dat je hem al verkocht hebt (in ander topic) voor de prijs daar had ik em graag overgenomenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:43 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Als je hem nog niet hebt gevonden, heb ik hem liggen! Ik vraag 35 euro.
Volgens mij is Dual Destinies alleen te downloaden via de eShop. Kost maar 25 euro en is zeker de moeite waard!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef lawlhalla het volgende:
Ik ben op zoek naar Bravely Default, Fire Emblem Awakening en de Phoenix Wright: ace attorney trilogy en Phoenix Wright: Dual Destinies. Heeft iemand die toevallig nog liggen?
Hoeveel voor super mario en metroidquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:12 schreef maho_91 het volgende:
Ik heb hier nog een aantal ds spellen liggen.
- Super Mario 64 DS
- Mario Kart DS
- Pokemon Diamond
- Pokemon mystery dungeon: Blue rescue team
- Metroid Prime Hunter
Super Mario is verkocht.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:09 schreef videonatic het volgende:
[..]
Hoeveel voor super mario en metroid
Ook gezocht animal crossing new leafquote:Op woensdag 23 september 2015 07:03 schreef ManianMan het volgende:
Gezocht mario kart 3ds/ kingdom hearts 3ds/ new super mario bros 2
Ja, inquote:Op zondag 15 november 2015 11:28 schreef killermj het volgende:
Iemand intresse in:
Ghost Recon - Shadow Wars
Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Star Fox 64 3D
Mario Tennis Open
Super Street Fighter IV (alleen het spelletje)
Ruilen voor:
The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D
Ja. Ik heb een 3DS voor je. Stuur mij even een berichtje.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Keffo het volgende:
Ik zoek een 3ds console, iemand 1 over? Laat ff weten, cheers!
3 euro + verzenden?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:58 schreef tntkiller het volgende:
Te koop:
Brain Training
Horsez
Nintendogs Chihuahua & Friends
Golden eyequote:Op dinsdag 28 november 2017 13:14 schreef Pendule het volgende:
Ik heb een Nintendo 64 liggen iemand interesse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |