Ik woon in de omgeving Alkmaar / Hoorn, dus als je in de buurt woont en iets dergelijks in de aanbieding hebt, kan ik ook ophalenquote:Ik ben op zoek naar een goed werkende NDS. Door mijn eigen stomme rotschuld is die van ons nu naar de eeuwige Nintendo-Jachtvelden. Sorry wyccie, ik schaam me rot![]()
Ik zat vanmiddag lekker met de jongens buiten in het zonnetje totdat het begon te regenen, dus gauw naar binnen en een paar minuten later begon het te hozen!
Uurtje later vraagt zoonlief of hij met de Nintendo mag spelen. "Tuurlijk mag dat, pak hem maar"![]()
Euh, hij ligt nog buiten op tafel papa, wil jij hem even halen?![]()
Mja, helemaal doorweekt dus. Zelfs het geheugenkaartje doet niks meer in de kaartlezer![]()
Dus is er iemand hier die me aan zo'n ding kan helpen? Ik kan er ongeveer 50 á 60 euro voor betalen, dus het hoeft echt de mooiste niet te zijn. Als het maar werkt![]()
Hij ligt dan ook al sinds vanmiddag op een radiator met de kachel aan, maar ik heb er een hard hoofd in. Je kunt die krengen ook niet even open schroeven om ze vervolgens met een föhn te lijf te gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
laat dat ding eerst een paar weken drogen... Wie weet
En dat is? Het kost $88.63, dat is alles wat ik er uit opmaakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:22 schreef Barzi het volgende:
Wat dacht je van zoiets?:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19506
Werkt perfect, ziet er als nieuw uit en is helemaal compleet voor een mooi prijsje.
En dan heb ik een NDS die open is na een dag of wat...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Chinless het volgende:
voor 3 euro koop je een schroevendraaier waarmee hij wel open kan
Ondankbaar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
En dan heb ik een NDS die open is na een dag of wat...
Ik heb een idee: Laten we hiermee stoppen en alsnog op zoek gaan naaar een NDS
"Nintendo DS Lite Portable Entertainment Console - Black (Refurbished) "quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
En dat is? Het kost $88.63, dat is alles wat ik er uit opmaak
Aha, ongeveer ¤ 65.- en incl. verzenden. Die hou ik even in gedachten, dank je!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef Barzi het volgende:
[..]
"Nintendo DS Lite Portable Entertainment Console - Black (Refurbished) "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |