wat dan? ik wil er geen spellen mee spelen.. dus wat had jij in gedachte?quote:Op zondag 14 december 2008 22:29 schreef IHVK het volgende:
DS maar geen spellen?
Jaja ik weet al wat je ermee gaat doen.
Ik dacht aan opeten. Maar ik mag dit niet zeggen, dus ik ga maar weer ergens anders spelen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:51 schreef SubSun het volgende:
[..]
wat dan? ik wil er geen spellen mee spelen.. dus wat had jij in gedachte?
anyway.. bedankt T42
Iemand te koop?
ds hoeft niet in goede staat te zijn zolang het maar werkt
R4?quote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht aan opeten. Maar ik mag dit niet zeggen, dus ik ga maar weer ergens anders spelen.
en een DSi ? heeft nog beter scherm en ook nog eens groterquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef SubSun het volgende:
ik wil de ds uit elkaar halen en ergens inbouwen. vandaar dat de kleur en staat niet uit maakt. de behuizing mag beschadigingen hebben, zolang het nog werkt is het verder geen probleem.
mag ook de oude ds zijn, maar liefst de ds lite omdat deze een beter scherm heeft.
Klopt, maar ook duurderquote:Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef T42 het volgende:
[..]
en een DSi ? heeft nog beter scherm en ook nog eens groter
V&A is toch hiervoor bedoeld? Ik hou marktplaats wel in de gaten, maar vaak zitten hier (veel) spellen bij of is de vraagprijs hoog. Komt ook bij dat er veel nep biedingen zijn en mails soms niet eens worden beantwoord.quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef Bastoenie het volgende:
Waarom pluis je marktplaats dan niet even af? Staan er genoeg op..
Dat is geen probleem. Wil je hem ook los verkopen of alleen compleet pakket?quote:Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef Santello het volgende:
mijn DS doet het perfect, ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar 1 van de 2 ''pilaren'' die het scherm open en dicht doet is gedeeltelijk gebroken, zit verder ongeveer 7 spellen bij, alles voor 100 euro!!
dikke ds btw, ik typ wat slecht nu omdat net 4 verstandskiezen uit zijn
Welke DS is het? Lite of de 'normale'quote:Op maandag 15 december 2008 19:48 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb ook nog een Nintendo DS die al een flinke tijd ongebruikt in de kast ligt... Maar hij werkt nog steeds perfect!
Het enige punt is dat ik er zelf ook wat mee "geëxperimenteerd" heb: lang geleden in een creatieve bui heb ik hem metallicrood met witte racestrepen gespoten. Mijn werkje was alleen niet van goede kwaliteit dus de randjes waren al snel weer afgesleten en verfloos.
Maar als het enige criteria is dat hij werkt dan is dit voor jou en voor mij de perfecte deal want ik krijg mijn Nintendo in deze staat aan de straatstenen niet kwijt!
Als je mij een goed prijsje biedt dan wil ik hem zo voor je opsturen!
Timo
De normalequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:36 schreef SubSun het volgende:
[..]
Welke DS is het? Lite of de 'normale'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |