Nee, de prijs blijft staan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:47 schreef sjak het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in marioKart en New Super Mario Bros, samen voor 30 euro inc verzenden?
Waarschijnlijk ga je hetzelfde antwoordt krijgen als ik, dat de prijs vast is. Maar goed, je poging wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef Neo_ het volgende:
Mario Kart
New Super Mario Bros
30 eu'tjes incl!?
Tenzij af te halen "in het Noorden".
Yes. Dan kan ik het net zo goed weggeven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je hetzelfde antwoordt krijgen als ik, dat de prijs vast is. Maar goed, je poging wordt gewaardeerd
Beetje game kostte mij 30 a 40 euro.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:13 schreef SpookY22 het volgende:
dat van mij kan in een doosje en dat kost je dan 6,20 meer ik vind best dat er iets met de prijs gedaan kan worden gezien ik 3 games afneem
Je hebt PMquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef Neo_ het volgende:
oké prima, je hebt me overgehaald
PM je me je gegevens? dan maak ik het direct over.
OK, voor die 4 euro ga ik niet moeilijk doen!quote:
Jammer de bammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef sjak het volgende:
[..]
OK, voor die 4 euro ga ik niet moeilijk doen!
Laat maar weten als je ze nog kwijt wil aan me!
je hebt pm met de gegevens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:36 schreef GONZA het volgende:
Advance wars DS + Castlevania DoS ¤34,-, stuur maar PM.
Aha! daar is het boekjequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:25 schreef Neo_ het volgende:
Overigens zag ik dat het boekje van Yoshi Touch n Go bij New Mario Bros in het doosje zit
degene die de DS game koopt kan bij mij het boekje krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |