Waarom zou Amanda zo opgelucht zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
Niks meer aan het handje, alles is wrs geregeld voor het prinsesje.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als een vriend van Brian, Sandy, op visite komt wordt er al een compleet ontvangstcomité gevormd...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:48 schreef Leandra het volgende:
En werkoverleg in het kantoor.... Jaap vindt het duidelijk: tijd om Amanda en Brian eruit te werken.
Jaap vraagt nog naar dat gayfeestje wat Eric en Huub voor Raspoetin wilden organiseren, maar dat is volgens Eric te kort dag. Hoor ik daarin dat we snel weer van de Romanovs verlost zijn??![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Geweldig plan van Brian en Amanda, de nitwitrussin moet Huub gaan versieren. Er komt geen stom woord uit die nep aristocratische zeug.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:15 schreef 2live het volgende:
Ze zal haar lichaam wel laten 'spreken'.
De inspiratie voor mijn TT.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit het met plaatsvervangende schaamte aan te horen ....
Haar neef nicht noemde haar net een breezersletje, lijkt me wel een juiste typering
Ik kom je aflossenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef tipsch het volgende:
Dank kahaarin![]()
En ik hou het voor gezien deze avond
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Net alsof die incestrussin tot leven zou kunnen komen
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen, ik verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef Lady-night het volgende:
Ik ben eruit......kan zijn dat Amanda morgen die USB-stick in toilet achterlaat voor Kenny
Ik had het dus overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef STAP01 het volgende:
Dus als ik het goed begrepen heb gaan Brian en Kenneth elkaar ontmoeten op de wc van de Baja Beach Club om
[ afbeelding]afbeelding ]
uit te wisselen!
REDAKTIE! KAN HET JULLIE NOG IETS SCHELEN OF HOE ZIT HET!
Je had er nog een blauw oog bij moeten shoppen, en dan maandag een cap van die rat er naast leggen.quote:
We zijn nog lang niet van die russen afquote:
Fijne avond.quote:
quote:
Ik viel vanavond bij toeval in Beauty and the nerd waar Zeurlene ook in zat..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Selene wilde nadat ze terugkwam toch wat afstand nemen na wat ze buiten gehoord en gezien had....nou moet je dat viswijf hier een horen
http://www.clipser.com/watch_video/99796
Wat let jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je had er nog een blauw oog bij moeten shoppen, en dan maandag een cap van die rat er naast leggen.
Hopelijk lijkt het dan als twee druppels water
Bummerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef kahaarin het volgende:
Was ik bijna klaar, vliegt het draadloos i'net er uit......![]()
Overnieuw!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik verbaas me nergens meer over.
Dank Kahaarin.![]()
Ik hoorde die nitwitrus zeggen dat, als zijn telefoon gaat hij zijn zender uit mag zetten. Ik heb al een paar maal een telefoon af horen gaan dus die gay loopt gewoon met een telefoon op zak. Het moet niet gekker worden.
Zelfs al versta ik er geen bal van, zeker weten dat ik dan streams ga kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:33 schreef cobain94 het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet van die russen af.. Concept DGK moet eerst aan rusland worden verkocht..
Levert "Pijpkopf" ook een glijmiddel, dat zou het een en ander verklaren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef 2live het volgende:
Het lijkt wel of die glijerige stem van Brian besmettelijk is, ze krijgen er allemaal last van.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Levert "Pijpkopf" ook een glijmiddel, dat zou het een en ander verklaren.![]()
Ik ga sluiten, de streams zijn drama. Lees morgen wel weer bij, sterkte voor de COSsers vanavond en vannacht, tot morgen.
Slènequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:47 schreef 2live het volgende:
Claire; ik wil nog heel veel knuffelen voordat ik ga, is mooi voor tv.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga sluiten, de streams zijn drama. Lees morgen wel weer bij, sterkte voor de COSsers vanavond en vannacht, tot morgen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
Brian projecteert wat af. Nu weer dat Huub Claire onder de duim houdt.
Ik zag het ja, ik haal al die namen door elkaar voortaan.quote:
Top OPquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, in tweede instantie......![]()
FF bijlezen!
Alvast graag gedaan!
OP is TOP kahaarin, thnxquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
FF bijlezen!
Alvast graag gedaan!
Och, niet zo veel werk toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al versta ik er geen bal van, zeker weten dat ik dan streams ga kijken.
De Big Brother van Rusland is ook al zo leuk
[ afbeelding ]
Ik zag gisteren een familie-kiekje van de familie Saidoffquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Net alsof die incestrussin tot leven zou kunnen komen
[ afbeelding ]
met die skippyballen van delliequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:55 schreef Yavido het volgende:
Pff kleine kinderen Selene & Amanda springend op bed![]()
Is het nu Caterina of Christina?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een familie-kiekje met een veel jongere dikkere
Caterina links op een foto met vader, moeder en zusje.
Ze heeft nog steeds dezelfde uitstraling.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al versta ik er geen bal van, zeker weten dat ik dan streams ga kijken.
De Big Brother van Rusland is ook al zo leuk
[ afbeelding ]
Een lijk straalt nog meer leven uit dan zij anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een familie-kiekje van de familie Saidoff
met een jongere dikkere Caterina links op een foto met vader, moeder en zusje.
Ze heeft nog steeds dezelfde uitstraling.
Leuk, ben benieuwd naar de slachtoffers van het plannetje, hopelijk begrijpt Claire het wel allemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
Eric : "Zullen we zo de boel op stelten zetten? "
Claire : "hm? "
Eric :"zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even eevn leuk plannetje vertellen"
Dat belooft wat, Eric gaat straks los
Geweldige OP Kahaarinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
FF bijlezen!
Alvast graag gedaan!
Als Erik losgaat is het altijd leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
Eric : "zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even even leuk plannetje vertellen"
Was in de COS, Guuske had die foto gevonden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een familie-kiekje van de familie Saidoff
met een jongere dikkere Christina links op een foto met vader, moeder en zusje.
Waar weet ik niet meer, misschien in hun Emin-Christina topic .
Christina heeft nog steeds dezelfde uitstraling.
Sorry, Kaaharin schreef de naam verkeerd.
Ik zou er best een langdradige kerkmis voor over hebben...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Een lijk straalt nog meer leven uit dan zij anders.
Dat zal tijd worden!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:07 schreef Lobasca het volgende:
ah..ze willen Ellie gezellie weer eens uitnodigen
Ik las KERMIS, en snapte het al nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er best een langdradige kerkmis voor over hebben...
Brian heeft vet dunne beentjes en als hij kickt, laat ie zijn dekking zakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja Brian...NU staat er niemand...makkelijk toch?
Kijk maar uit Amanda, morgen weer 'griep'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:08 schreef Yavido het volgende:
Amanda nu al bezopen?
"sjapanjuh glooazuhh'
Jammer genoeg is Yuri kleiner, die heeft daar dan niet zo veel voordeel van, als Brian schopt dan is hij vanzelf niet dicht genoeg bij hem, anders krijgt hij een schop, Hans weet wel wie hij uit kiest.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft vet dunne beentjes en als hij kickt, laat ie zijn dekking zakken
Of last van 'r rib.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk maar uit Amanda, morgen weer 'griep'.
En dat op je jaardag.
Nu al bezopen, net als Amanda?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef Lobasca het volgende:
vroeger keken ze nog naar Idols op zaterdag... dus dat belooft wat
edit..het is vrijdag vandaag
![]()
Mooi script voor een film...Der Untergang 2quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef ruby het volgende:
Hello.
Brian is weer aan het oefenen voor zijn ondergang?
Yuri daarentegen heeft benen van betonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Yuri kleiner, die heeft daar dan niet zo veel voordeel van, als Brian schopt dan is hij vanzelf niet dicht genoeg bij hem, anders krijgt hij een schop, Hans weet wel wie hij uit kiest.
Dit is de COS..commentaar op de streams, niet op de streamers..dank je!quote:
Als cadeautje nog even een flinke mep van Brian op haar jaardag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk maar uit Amanda, morgen weer 'griep'.
En dat op je jaardag.
Je bedoelt dat het script B en A naar de Witte Bergen in gang gezet wordt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
Eric : "zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even even leuk plannetje vertellen"
Ook een mogelijkheid, alleen denk ik dat Brian zich vanavond wel in houdt, stel je voor dat hij morgen toch een paar uurtjes mee gaat, dan is zijn moeder er ook bij, zij heeft al eerder in een brief gezegd dat hij liever tegen Dellie moest zijn toch?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:19 schreef schatje het volgende:
Jaap wilde liever met zijn schaakboek verder?
Dat is wel weer waar, tip aan Yuri: richten op de lever dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Yuri daarentegen heeft benen van beton
Die van Brian kunnen knappen als luciferhoutjes............en brian kan weinig hebben op zijn lichaam
Jaap spraak eerder uit dat ie energie spaart voor de finale.... al iets van 170kg heeft ie bijeen gespaard...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Japie saai aan het worden.
Blabla, hier verder dan: [DGK SC # 603] 'een beller is sneller!!'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is de COS..commentaar op de streams, niet op de streamers..dank je!
Inderdaad, ik vraag me af wie het waren. Iemand?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef BuffyJan het volgende:
Mooi liedje wat Jaap draait
Ik wil Terror Jaap terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:19 schreef schatje het volgende:
Jaap wilde liever met zijn schaakboek verder?
Staind met Outsidequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag me af wie het waren. Iemand?
Hij stelt een vraag toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is de COS..commentaar op de streams, niet op de streamers..dank je!
Ik wil dat ook.Maar dat mag helaas niet meer.Huub is ook aan banden gelegd en dan krijgen we deze saaie zooi.Geef Huub en Jaap ook groot gelijk dat ze ook niks meer doen.quote:
De snol is 1 en al sportiviteitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: Dan sla ik die jongen gewoon met mijn hak!
Ik herstelde mezelf, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Yavido het volgende:
[..]
Blabla, hier verder dan: [DGK SC # 603] 'een beller is sneller!!'
Dieenebart en nog iemand gaan er naar toe, die nog iemand had het er over dat hij het wilde opnemen, ik heb geen zin om terug te lezen wie dat was, maar als het lukt dan krijgen we het wel snel te zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef cobain94 het volgende:
Word het ook ergens live uitgezonden? tv/streams?
Moet ik weer teruglezen ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herstelde mezelf, wat is het probleem?
Gaat em niet wordenquote:
Hallo, zie mijn knipoog..ik deed een imitatie, jammer dat 'ie niet zo overkwamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij stelt een vraag toch?![]()
On topic: Zou Jaap zich in moeten houden om het duo Claire-Huub een beetje de ruimte te kunnen geven?
Als hij en Huub gaan kloten dan sneeuwt zij zo onder, Eric vroeg ook al aan Claire of ze meedeed de boel op stelten zetten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet ik weer teruglezen ....
Brian & Amanda over de wedstrijd van a..s zondag
Ik kreeg anders een dejavuquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, zie mijn knipoog..ik deed een imitatie, jammer dat 'ie niet zo overkwam
En dat ie dan afgevoerd wordt door de mannen in witte jassen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Dark het volgende:
Amanda wil dat Brian in zijn hoofd print, dat hij nu de kans krijgt om erop los te beuken.
Amanda hoopt dat Brian een hoek krijgt, zodat hij losgaat!
Dat laatste hoop ik ook.........lekker zijn zelfbeheersing verliezen
Er kan er maar een koningin zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat ik nog meer wedstrijden ga spelen, maar dan moet ik wel de stakes weten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:
Briantiliaans: "Het is geen carriere wat ik in ga opbouwen'
Ordi Jaap mag ook van mij. Als er maar actie uit hem komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaat em niet worden
Ordi Jaap zou een mooi alternatief zijn, lekker Amanda en Brian voor rotte vis uitmaken, de hele dag, vooral zonder inhoud
En ik was aan het pesten vandaar dequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja nou..... we moeten onder andere aanhoren hoe Amanda Brian op zit te hemelen. Nu denkt ie helemaal dat ie God's gift is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkies![]()
![]()
![]()
Er wordt TV gemaakt lees ik![]()
Streams zijn kut, behalve 1 en 2 natuurlijk (juist om dat wat jij hierboven postquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja nou..... we moeten onder andere aanhoren hoe Amanda Brian op zit te hemelen. Nu denkt ie helemaal dat ie God's gift is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ik was aan het pesten vandaar deals ik dacht dat je serieus was had ik niets geschreven, ik dacht, dat kan Lobasca wel hebben.
Brian bezit veel eigenschappen maar bescheidenheid is er niet 1 van.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja nou..... we moeten onder andere aanhoren hoe Amanda Brian op zit te hemelen. Nu denkt ie helemaal dat ie God's gift is.
omfgquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef itsme het volgende:
Ik vond het andere filmpje van de Russische BB veel leuker.
Wat wil ik nu graag Russisch spreken en wat een geweld.
http://www.youtube.com/watch?v=051oVd7uMqE
(heb gelijk de muziek gedownload)
CWT
(ze hebben daar het leger voor dit soort zaakjes bij de hand)![]()
Zondag kom hij wel weer, met hopelijk niet alleen, zijn beentjes op de grond, go yuri!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens onder de favorietjes staanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef itsme het volgende:
CWT
Damn!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef itsme het volgende:
CWT
En ' AFSTAND?'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens onder de favorietjes staanEn NIEMAND roept daar "SECURITY"
Nee die zegt gewoon dat ie zelfmoord wil plegen... wat hem meteen z'n vlieglessen kostte.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
Briantilliaans: "Ik krijg het niet bij me op om te zeggen ik kan niet meer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |